Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1755 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1081 PostWysłany: 31 Paź 2017 00:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 736
niebieski
Juz to przerabialismy wcześniej, podobno nawet w jednej kategorii są pokoje lepsze i gorsze. No i nie można narzekać na to, że dostało się pokój tej samej klasy, tylko z lepszym widokiem.
Jak ktoś pamięta moje gorzkie żale w temacie Poznania - złożyłam reklamację do centrali, dostałam odpowiedz jakieś trzy dni później, typowy kopiuj wklej, co podniosło mi ciśnienie, po czym dobra informacja - 4 tys. pkt.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
_________________
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz: chwilo, proszę, bądź wieczna!
Eldo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#1082 PostWysłany: 31 Paź 2017 09:23 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 325
niebieski
W moim przypadku pokoje wyższej kategorii były dostępne. W zasadzie wyżej to już tylko apartamenty. I czy widok z 6-go piętra jest dużo gorszy od 7-go Reklamacji nie składałem. Co miałbym w niej napisać: że w ramach upgradu liczyłem od Nich na coś więcej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1083 PostWysłany: 07 Lis 2017 01:16 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Nazwa hotelu: Mercure Bydgoszcz Sepia

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privilege, voucher na napoje, wstawka - wino, 10% rabatu na gastronomię

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Sales

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Idealna lokalizacja w samym sercu miasta, tuż obok opery i dosłownie rzut kamieniem na wyspę oraz bulwary czy starówkę. W zasadzie wszędzie jest tutaj blisko i nawet spacer z dworca nie jest problemem. W okolicy są dwa przystanki tramwaju (piątką i ósemką w dosłownie kilka minut jesteśmy pod PKP). Sam hotel zlokalizowany w kamienicy przy głównej arterii miasta, z wejściem przez bramę od wewnętrznego podwórza. Stylistyka wnętrz nawiązująca do Bydgoszczy oraz pobliskiej opery, pokoje czyste i dobrze wyposażone, miła i pomocna obsługa oraz recepcja z bardzo przyjemną restauracją. W TV pełny pakiet Canal+ więc jest Ekstraklasa i jakiś film na dłuższy wieczór. Pełne zadowolenie, wybrałbym ten hotel ponownie.

---------------------------

Nazwa hotelu: Mercure Kasprowy Zakopane

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: zaproponowano mały upgrade do pokoju z widokiem na Tatry lub De Luxe za dopłatą, voucher na napoje, kiepska wstawka - dwa jabłka, dwie śliwki, gruszka i dwie mandarynki bez listu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Idealna lokalizacja tuż nad centrum, niedaleko stacji na Gubałówkę i dosłownie rzut kamieniem od Krupówkek. Przy głównej drodze, nieco poniżej hotelu można parkować za free. Dojazdem przez Butorowy i Dzianisz można fajnie uciec na Chochołów bez przebijania się przez zatłoczone centrum. Panorama w stronę Giewontu to bez wątpienia jeden z największych atutów hotelu przy Szymoszkowej. Z basenów i wyciągów nie korzystaliśmy więc nie oceniam. Po wejściu do hotelu spore wrażenie robi recepcja i restauracja. Niestety efekt psuje obsługa bez zaangażowania i kiepskie drinki. Sam pokój De Luxe bardzo przyjemnie wystylizowany na pseudo góralski klimat, te wszystkie meble i dodatki bardzo fajne. Nie trafiliśmy na znaki czasu więc prezentuje się to wyjątkowo. Natomiast kuleje balkon na którym brak choćby krzesła czy stolika aby wypić kawę. Z dodatkowego wyposażenia jest tylko czajnik, na kapsułkowy ekspres nie ma co liczyć. Oferta w TV bardzo uboga czyli tylko podstawowe stacje. Mimo opcji w pilocie, internet niedostępny z poziomu telewizora, szkoda bo można by chociaż z youtuba skorzystać skoro już jest taka opcja. Lodówka w pokoju pusta, na stoliku dwie wody niegazowane (zwykle w hotelach jest gazowana+niegazowana ale widać obsługa nie zwraca uwagi na detale). Kosmetyki tylko podstawowe (mydło, szampon i żel pod prysznic) - wyjątkowo ubogo jak na wyższy standard w sieci Mercure. Co ciekawe, w pokoju brak klimatyzacji - jest tylko zwykły kaloryfer. Generalnie jesteśmy zadowoleni z pobytu ale z drugiej strony przy tak szerokiej ofercie jak w Zakopanem te niedociągnięcia powodują, że mocno zastanawiałbym się czy ponownie wybrać to miejsce.
Image


Ostatnio edytowany przez michzak 13 Lis 2017 14:30, edytowano w sumie 2 razy
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1084 PostWysłany: 07 Lis 2017 01:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
@baja
Cytuj:
Mercure Kasprowy Zakopane (...) Idealna lokalizacja w samym sercu miasta

Aby na pewno wychodziłeś z hotelu? :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1085 PostWysłany: 07 Lis 2017 01:52 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
-- 07 Lis 2017 00:38 --

Hah ;) Racja @boots, może ja jestem przyzwyczajony do pokonywania pewnych odcinków spacerem więc te kilka minut do Krupówek to dla mnie centrum. Poprawiłem aby nie było zmyły, pozdrawiam ;)

-- 07 Lis 2017 00:52 --

SPLDER napisał(a):
Ten zapis dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy pokoje wyższej kategorii nie są dostępne.


"To recognise your loyalty, we will upgrade you to the next room category, if available at the time of check-in.

If not available, the hotel will seek to allocate you a better room in your current room category i.e. a higher floor, more desirable view, corner room or better amenities. Upgrade does not apply to hotels without different room types such as ibis, ibis Styles and Adagio Access brands."


W polskiej wersji będziesz mieć mniej wątpliwości, że to obsługa decyduje arbitralnie co jest wyższą kategorią:
Cytuj:
W podziękowaniu za Twoją lojalność, chcemy Ci zaproponować podniesienie standardu pokoju do wyższej kategorii, w zależności od dostępności pokoju w momencie zameldowania. Jeśli żaden pokój nie jest dostępny, zaproponujemy Ci najlepszy pokój z kategorii Twojego pokoju.

Pokój wyższej kategorii może oznaczać pokój na wyższym piętrze, z lepszym widokiem, z lepszym wyposażeniem lub pokój narożny. Wybór pokoju należy do pracowników hotelu.


(źródło - wyciąg ze statusu)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1086 PostWysłany: 07 Lis 2017 11:47 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3242
srebrny
Zapisy w wersji angielskiej są jasne i IMHO wersja Polska to radosna twórczość polskiego oddziału LACH niezgodna z oryginalnym zapisem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1087 PostWysłany: 07 Lis 2017 13:53 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
To jeszcze raz po polsku, specjalnie dla Ciebie radosna twórczość ;)

Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1088 PostWysłany: 07 Lis 2017 14:31 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1010
Loty: 130
Kilometry: 249 917
Nazwa hotelu:Novotel Warszawa Centrum

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do executive (30. piętro), napój powitalny (alkoholowy) - z trudem wyszarpany dla 2 osób, choć na voucherze napisane jasno, późne wymeldowanie (do 14.00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna + promocja na śniadanie za 1 zł

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nowość to strefa śniadaniowa dla Gold i Platinum. Indywidualna obsługa kelnerska, w końcu nie trzeba szukać / czekać na miejsce.

Inne uwagi: brak
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1089 PostWysłany: 07 Lis 2017 15:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2923
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Ieper Centrum Flanders Fields (Ypres), Belgia

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Najtanszy double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Voucher na drink, goodie bag (ze skarpetkami i cukierkami)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Flexible

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Stary Novotel w betonowym budynku. Widac zuzycie, ale wszystko w pokoju dzialalo. Dlugie korytarze, wiec jak ktos nie chce chodzic pol kilometra, to lepiej poprosic o pokoj blisko windy. Pierwszy raz mi sie zdarzylo, ze recepcjonistka powiedziala: "nie ma jeszcze 14.00, za wczesnie na check-in". Nie spojrzala nawet w komputer czy ma pokoje tylko na starcie chciala nas zrzucic na drzewo. Bylismy o 13.00, wiec nie bylo to wyjatkowo wczesnie. Pokoje oczywiscie byly i dostalismy klucze i nasze goodie bags. Sniadanie w porzadku, duzy wybor. Dla Golds bylo 20% znizki przy rezerwacji z gory.

Inne uwagi: Parking hotelowy kosztuje 15 euro, nie ma wiekszego problemu z miejscami, ale jak ktos ma dlugi samochod, to trzeba sie lamac na dwa - trzy razy, zeby wjechac. Sam wjazd jest szeroki, tylko skret jest 90 stopni. Na ulicy parkowanie jest platne miedzy 9.00 i 12.00, a potem miedzy 13.30 i 18.00, maks. 3h (4 euro). W strefie z niebieskim zegarem (do kupienia np w informacji turystycznej na glownym placu) parkowanie za darmo, ale tez tylko 3h maks. W niedziele parking jest za darmo. Mozna tez zaparkowac na long term car park jakies 5-10 minut na piechote od hotelu, jest zaznaczony na mapie, ktora jest w recepcji. Gdyby nie to, ze szlismy do browaru na degustacje, to pofatygowalabym sie przestawic samochod miedzy parkingami i potem zostawila na ulicy za darmo.

Niedaleko hotelu jest browar Kazematten, jest czynny dla zwiedzajacych tylko w weekendy. 10 euro, w tym degustacja 3 piw. http://kazematten.be/en/home W lokalnych pubach sa tez zestawy degustacyjne, wiec mozna podelektowac sie lokalnym piwem w przyzwoitej cenie.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#1090 PostWysłany: 07 Lis 2017 18:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1495
złoty
Nazwa hotelu: Novotel Warszawa Airport

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju executive, voucher na napoje, wstawka - dwa kawałki ciasta piernikowego i bardzo sympatyczny list on Guest Relations Managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna + śniadanie za 1 zł.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zarezerwowałem ten hotel z dwóch powodów, niedaleko lotniska i był prawie o połowę tańszy od hoteli Accora w centrum (w których z reguły się zatrzymuję). I pomimo że są to 4-gwiazdkowe hotele, to różnica jest spora. Po pierwsze pokój do którego dostałem upgrade wyglądał na lekko zużyty, mały i średnio wygodny - w dodatku strasznie daleko się do niego szlo, ale był szlafrok i ekspres, więc pewnie był to upgrade. W hotelu była jakaś medyczna konferencja i wieczorem w barze towarzystwo było zbyt hałaśliwe i zbyt wulgarne jak na moje potrzeby. Rano na śniadaniu nie do końca obsługa nadążała ze sprzątaniem. No i sam hotel nie do końca jest dobrze położony - ani to nie blisko lotniska, ani centrum miasta (ale fajnie że SKM jeździ dość często). Raczej już nie wrócę do tego hotelu.

---------------------------

Nazwa hotelu: Sofitel Warsaw Victoria

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic junior suite

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju luxury (jest droższy cennikowo od klasycznego junior suita), voucher na napoje, wstawka - butelka wina musującego i owoce, list od managera

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty i dopłata.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Na początek mnie troszkę hotel zaskoczył, ponieważ (przy rezerwacji na jedną osobę) w pokoju czekał na mnie szampan, dwa kieliszki, łózko obsypane płatkami róż - aż żal że nie był to pobyt z przyczyn romantycznych. A poza tym, bardzo przyjemny pobyt, fajny zestaw grający i bardzo wygodne łóżko. Śniadanie nie do końca warte swojej ceny - ale niemniej smaczne i duży wybór. Voucher na drinka na dowolny alkohol. Z minusów, sprzątanie pokoju budzące mnie o 8 rano. Reasumując, hotel warty odwiedzenia (jeśli się wykupi pobyt w promocji...).

------------------

Nazwa hotelu: Mercure Częstochowa

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju studio, voucher na napoje, wstawka - butelka wina.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w którym miałem deja vu - pokój studio, który dostałem był prawie identyczny z apartamentem w Mercure Toruń czy pokojem rodzinnym w Ibisie Bielsko-Biała. Czyli bardzo solidna jakość za niewielkie pieniądze (jak się dostanie upgrade oczywiście). W pokoju czekała na mnie butelka wina, bez żadnego listu - wino wyglądało na tyle tanio, że raczej był go w sklepie nie kupił, ale darowanemu... Jako że nie było korkociągu w pokoju, to poprosiłem recepcję o pomoc i przyszedł do mnie pan obsługujący restaurację. Wino rzeczywiście było średniej jakości, bo korek się panu skruszył kilka razy zanim udało mi się je otworzyć. Smakowało równie kiepsko jak wyglądało, ale darowanemu... Jak potem poszedłem do baru na darmowego drinka, to zrozumiałem dlaczego się chciało panu się do mnie przyjść. Byłem w restauracji przez ponad godzinę oglądając mecz i przez ten cały czas byłem sam. Podsumowując, tania i solidna opcja jak się odwiedza to miasto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1091 PostWysłany: 13 Lis 2017 14:29 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Nazwa hotelu: ibis Kraków Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: pokój na 6. piętrze, welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel z naprawdę przemiłą obsługą. Na plus zdecydowanie welcome drink, gdzie był cały bar do wyboru (w tym whiskey z colą), świetna lokalizacja dająca możliwość dojścia wszędzie na piechotę, smaczne śniadania (chociaż typowo ibisowe). Wada - dość drogo. Będę bardzo brał pod uwagę, jakbym miał znowu wracać :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1092 PostWysłany: 14 Lis 2017 11:24 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Tel Aviv Center

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 standardowy z pdwójnym łóżkiem i rozkładaną sofą

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka (ciasteczka sezamowe), napoje bezalkoholowe w lodówce, welcome drink dla 3 gości

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w centrum, jakieś 300 metrów na wprost plaży (dojście jakieś dodatkowe 200-300 metrów), hotel ma parking podziemny mały. Zaletą hotelu jest przyjazny personel, dobre śniadania składające się z dań ciepłych z jaj, jest dużo warzyw, serów, są ryby, nie ma wędlin z wiadomych względów, jednak każdy sobie znajdzie coś dla siebie. W pokoju jest czysto, codziennie pokój był sprzątany, uzupełniane kosmetyki, ręczniki itp. Mankamentem jest tylko brak restauracji, w hotelu akurat trwa remont, mało uciążliwy. Polecam hotel na prywatne weekendy w Izraelu. Niedaleko hotelu są sklepy, kantory, restauracja z domowym izraelskim jedzeniem Kukizia. W szabas nieczynna. Mała aktualizacja - w hotelu przy recepcji jest stolik z bezpłatnymi napojami dla gości: woda z lodem, sok / nektar pomarańczowy, ekspres do kawy, herbaty, cukier, dzbanek z kawą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1093 PostWysłany: 14 Lis 2017 18:29 

Rejestracja: 23 Kwi 2017
Posty: 89
Nazwa hotelu: Mercure Poznań centrum

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka (2 rogale marcińskie), napoje bezalkoholowe w lodówce, welcome drink dla 2 gości, upgrade o 2 poziomy do priviledge na 6 piętrze

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): stawka ze śniadaniem za 1 Zł (punkty i dopłata)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w centrum, rynek 15 min pieszo, hotel częściowo po remoncie (recepcja, Winestone, śniadaniowa sala). Obsługa miła, pokoje czekają na remont, ale jest czysto. Pełny zestaw kosmetyków (nie uzupełniali), napoje bez alko z baru w cenie(uzupełniali). Miły gest to upgrade o 2 poziomy up. Śniadanie ok, duży wybór, można wyciskać sobie soki, sala śniadaniowa fajna- niedawno był remont, dobra kawa (czasem w Orbis jest paskudna np. w ibis poznań stare miasto). Siłownia w hotelu podstawowa, jest sauna. Drogi parking w trzech cenach: przed hotelem 59 pln, za hotelem 39 pln, pod hotelem... 99 pln (!). Parkowanie obok hotelu weekend bezpłatnie. Oprócz pokoju który zasługuje na remont hotel godny polecenia.

Restauracja Winestone- dobre wina w dobrych cenach, jako welcome drink można mieć wszystkie wina z karty. Jedzenie także ok, choć obsługa dośc powolna.


Ostatnio edytowany przez michzak, 14 Lis 2017 18:40, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1094 PostWysłany: 20 Lis 2017 12:34 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Nazwa hotelu: ibis Kraków Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, meldowanie o 9:00, ekspress do kawy, paczka orzeszków solonych, list od menagera hotelu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobra lokalizacja. Byłem już w tym hotelu, więc wiedziałem czego się spodziewać, jednak po wejściu do pokoju przeżyłem pełne zaskoczenie. W pokoju był ekspress do kawy z 4 kapsułkami oraz wyremontowana łazienka z nowym prysznicem.

Załączniki:
3710_1.jpg
3710_1.jpg [ 270.32 KiB | Obejrzany 2507 razy ]
3710_2.jpg
3710_2.jpg [ 377.58 KiB | Obejrzany 2507 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1095 PostWysłany: 20 Lis 2017 19:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Nazwa hotelu:Novotel Atlantis Szanghaj

Twój status w programie lojalnościowym:GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do superior na 45 piętrze z widokiem na miasto, późne wymeldowanie 17 (była niedziela i teoretycznie należało się ono wszystkim), voucher na drinki (szeroki wybór w barze), wstawki brak.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo dobrze zlokalizowany, 5 min od stacji metra, na pieszo w 25 min do Pudong. Widok z 45 piętra na miasto wystarczył, niepotrzebne były żadne wieże widokowe. Dodatkowo w pokoju smartfon z bezpłatnym internetem poza hotelem, oraz rozmowami (Europa to tylko Niemcy i Francja). Co ciekawe na smartfonie działały wszystkie zakazane usługi jak google czy FB. Bardzo przydatna rzecz z wieloma aplikacjami dla turystów. Jeśli wracałbym do Szanghaju z pewnością wybrałbym ten hotel ponownie. Blokują 500 CNY kaucji, którą odblokowali dopiero po 2 tygodniach od zakończonego pobytu.

Inne uwagi: Co ciekawe w barze w ramach voucheru zamówiłem Tequila Sunrise, na co barmanka po analizie składu tego drinka stwierdziła, że nie mają soku pomarańczowego:) W dniu wymeldowania pokój został posprzątany tak jakbyśmy zostawali na kolejną noc.
Widok z okna

Załączniki:
DSC_0916111.jpg
DSC_0916111.jpg [ 237.78 KiB | Obejrzany 2412 razy ]
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 21 Lis 2017 08:48, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off
Martinuss lubi ten post.
Martinuss uważa post za pomocny.
 
      
#1096 PostWysłany: 24 Lis 2017 16:54 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1762
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Genova City

Twój status w programie lojalnościowym: platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink; o upgradzie pokoju nikt mi nic nie powiedział ale jeśli pokój, który otrzymałem był po upgradzie to wolę nie wiedzieć jak wygląda pokój przed upgradem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zdecydowanie poniżej standardu dla Novoteli-mój pokój (a w zasadzie łazienkę) oddałbym do remontu. Czysto ale poziom zużycia ponadprzeciętny. Lokalizacja średnia ale wiedziałem gdzie rezerwuję hotel więc nie mogę o to mieć pretensji - ok. 25 minut piechotą od starówki, blisko do portu (większość gości stanowiły osoby rozpoczynające następnego dnia rejs na statku MSC), naprzeciwko supermarket. W pokoju były kapcie, szlafrok, minibarek (płatny) oraz ekspres kapsułkowy - nie wiem czy to standardowe wyposażenie czy też dostałem je za status. Z istotnych rzeczy w łazience nie było żadnych kosmetyków-nawet mydła. Upomnieć niestety trzeba się o nie było dwa razy - po czym przyniesiono je pod moją nieobecność i dosłownie rozsypano obok umywalki. O ile zameldowanie przebiegło sprawnie o tyle przy wymeldowaniu recepcjonistka była wyraźnie antypatyczna. Śniadanie ubogie - ale biorąc pod uwagę włoskie standardy śniadaniowe to pewnie standardowe.

Inne uwagi: Hotel na jedną noc-i tylko jeśli chcemy przenocować. Na dłużej zdecydowanie nie.
Góra
 Profil Relacje PM off
metia lubi ten post.
 
      
#1097 PostWysłany: 25 Lis 2017 08:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1617
Loty: 169
Kilometry: 332 398
niebieski
Nazwa hotelu: Ibis Styles Bangkok Khaosan Viengta

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późne wymeldowanie, wstawka owoców do pokoju, voucher na drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel nowy, oddany w marcu 2017. W samym centrum turystycznego Bangkoku. Także jeśli planujesz zwiedzać największe atrakcję BKK to zdecydowanie lokalizacja godna polecenia. Podobnie jeśli planujesz imprezować. Czysto, miło, sympatycznie i cicho (co nie zawsze jest standardem w tej lokalizacji). Jedyny mankament to brak otwieranego okna.

Inne uwagi:.......
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 27 Lis 2017 09:09, edytowano w sumie 1 raz
[b]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1098 PostWysłany: 27 Lis 2017 11:46 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 382
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Szczecin Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink; upgrade do pokoju executive, wstawka do pokoju, śniadania (nie było w stawce zarezerwowanej, nie dopłacałem)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Private Sales

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ma idealne położenie, blisko dworca kolejowego i autobusowego, i do nowego starego miasta zaledwie dwie przecznice. Blisko restauracje, bary, sklepy czynne do 22-23 typu Stokrotka czy Żabka. Personel bardzo życzliwy, nietypowe ponadstandardowe rzeczy jak zdobione etui na klucz, na lustrach w pokoju napisy np. uśmiechnij się, miłego dnia. Drobiazgi, a pozwalają zapomnieć, że to sieciowy wystandaryzowany hotel. Wstawka bardzo staranna. Co ciekawe, dostałem pokój wyremontowany z gniazdami usb do ładowania urządzeń. Gniazda takie są przy biurku i przy łóżku. Bardzo polecam.

Inne uwagi: brak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1099 PostWysłany: 29 Lis 2017 12:04 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3306
HON fly4free
Nazwa hotelu: Pullman Istanbul Airport and Convention Center

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: EXECUTIVE SUITE, LOUNGE ACCESS, 1 DOUBLE SIZE B ED, CITY VIEW

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, wstawka do pokoju w postaci tortu, dostęp Executive Lounge

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty +cash

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Trzeba obiektywnie spojrzeć że to najładniejszy salonik hotelowy w jakim byłem, 12 piętro, przestrzenny, dużo miejsc do siedzenia, sof, stolików, fajnie się obserwowało te gigantyczne ilości samochodów na autostradzie (gigantyczne węże czerwonych i białych świateł) i przelatujące obok hotelu co chwilę samoloty. W saloniku w sumie to byłem sam, czasami zajrzał ktoś z obsługi. Na ciepło jakaś zupa, kurczaczek i ryba. Alkoholu przeciętnie, z 3 wina, wódka i gin + Efes. Przekąski już prezentowały się zdecydowanie lepiej. Śniadanie od 7 rano w saloniku (tak mnie poinformowało obsługa). Przychodzę o 7:30 a tam pusto nikogo, i jeszcze ciemno. Było w kotłach cieple jedzenie, ale jeszcze poprzykrywane folia, właściwie to wszystko było poprzykrywane folią, obsługi żadnej, dziwne funkcjonowanie tego saloniku. W sumie wypiłem herbatę i zawinąłem się na lotnisko.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel blisko lotniska, ma darmowego shuttle bus, ale w dziwacznych godzinach z dużymi dziurami czasowymi. Trzeba brać pod uwagę także korki, hotel położony przy autostradzie, mój bus spóźnił się o 25 minut. Ja tam miałem dużo czasu do lotu. Ale na busa czekała także para z Hiszpanii (mieli dużą sraczkę, tez bym miał, ciekawe czy złapali swój samolot, obsługa na reklamacje niewzruszona, korki). Hotel ogromny, z bardzo wysokim lobby. Specjalnie zarezerwowałem sobie tego suite-a licząc po cichu, że ewentualnie załapie się na presidentiala (pisałem wczesnej że mam zbliżające się urodziny). Nic z tego recepcjonistka coś tam bąknęła o upgradzie, z tymże tam już dla mnie następny pokój do ewentualnego upgrade to został tylko presidential (może był zajęty). Pokój, i tak ogromy, 93m2, część dzienna i sypialna, wysokie panoramiczne okna wielka łazienka z jacuzzi (które nie działało, w ogóle nie było podłączona, jakiś hit:). Odpowiednie zapytanie już poszło do hotelu. Jednak torcika ze świeczka przynieśli.

Inne uwagi: W gruncie rzeczy to ten hotel za normalna stawkę nie był jakoś przesadnie drogi, mam jednak mieszane uczucia co do niego. Na korytarzach ciemno, jakby oszczędzali na prądzie. W hotelu miejscami albo gorąco, albo zimno. Salonik idealnie zaaranżowany ale jakoś chaotycznie prowadzony, nikogo ani wieczorem ani rano, bus jeździ jak chce, wszystko jakoś tak na wariackich papierach tam zrobione.


Załącznik:
IMG_20171126_202038.jpg
IMG_20171126_202038.jpg [ 423.39 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_202325.jpg
IMG_20171126_202325.jpg [ 408.14 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_202834.jpg
IMG_20171126_202834.jpg [ 386.01 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_220225.jpg
IMG_20171126_220225.jpg [ 409.43 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_203315.jpg
IMG_20171126_203315.jpg [ 381.95 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_202948.jpg
IMG_20171126_202948.jpg [ 408.26 KiB | Obejrzany 1796 razy ]


Salonik:
Załącznik:
IMG_20171126_191543.jpg
IMG_20171126_191543.jpg [ 569.58 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_191536.jpg
IMG_20171126_191536.jpg [ 502.55 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_191401.jpg
IMG_20171126_191401.jpg [ 455.24 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_191354.jpg
IMG_20171126_191354.jpg [ 515.23 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_191344.jpg
IMG_20171126_191344.jpg [ 401.54 KiB | Obejrzany 1796 razy ]

Załącznik:
IMG_20171126_192256.jpg
IMG_20171126_192256.jpg [ 389.18 KiB | Obejrzany 1796 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1100 PostWysłany: 29 Lis 2017 12:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Lut 2017
Posty: 194
Zbanowany
Nazwa hotelu: Mercure Frankfurt City Messe

Twój status w programie lojalnościowym: Platynowy

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Double (przygotowany jakby dla jednej osoby)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink (po upomnieniu pracownika)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata (promocja Super Bonus)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zlokalizowany w centrum Frankfurtu, kilka minut pieszo od dworca głównego. Od samego wejścia recepcjonista, któremu przeszkadzała obecność gościa hotelowego, nie uprzejmy, wymagał depozytu przy płatności gotówką, welcome drink po upomnieniu. Pokoje po remoncie, choć nie wygląda to raczej na 4****, pokoje tylko jednego standardu. Cena z wyprzedzeniem około 50 EUR, na dzień przed przyjazdem 113 EUR - nie warto. Mały bar, brak restauracji czy innych udogodnień. Zamek w pokoju nie działał. Dla mnie to hotel do unikania w przyszłości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1755 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group