Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 15 Wrz 2022 11:50 

Rejestracja: 01 Wrz 2013
Posty: 78
Mam następujący problem:
Chcę zmienić daty pobytu o 1 dzien
- właściciel nieruchomosci zgadza sie w konwersacji ze mną i mówi, że taką zmianę musi zrobić support booking.com
- aplikacja mobilna Booking nie pozwala mi zmienić dat, pisząc że rzekomo są niedostępne, choć jest to nieprawda i ta zmiana jest możliwa
- zmieniam daty przez aplikację booking.com gdyż przez stronę w przeglądarce mam wyższą cenę z racji nienabijania się zniżki za aplikację mobilną
- support booking zamiast to zrobić to pisze ciągle do właściciela pisząc że on to musi zrobić

Miał ktoś podobną sytuację tj. rezerwację ze zniżką z apliakcji mobilnej której nie można teraz przesunąć z poziomu aplikacji, a support booking uprawia ping ponga z właścicielem nieruchomości o to kto ma to zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Słoneczne połączenie 🌤️👙 Malediwy i Sri Lanka w jednej podróży z Warszawy za 2415 PLN Słoneczne połączenie 🌤️👙 Malediwy i Sri Lanka w jednej podróży z Warszawy za 2415 PLN
Greckie wczasy w 4* hotelu 🇬🇷🏨 All inclusive na Rodos za 2286 PLN Greckie wczasy w 4* hotelu 🇬🇷🏨 All inclusive na Rodos za 2286 PLN
#442 PostWysłany: 15 Wrz 2022 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 162
To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację.
Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji.
Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#443 PostWysłany: 15 Wrz 2022 15:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
Jakoś tak od pewnego czasu nie ogarnia, bo kiedyś nie było z tym problemu i jeśli tylko obiekt był dostępny w dacie przesunięcia samodzielna modyfikacja była faktycznie możliwa.Obecnie tylko ściemniają, że niby masz możliwość modyfikacji terminu.Popsuli się niestety pod wieloma względami.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#444 PostWysłany: 15 Wrz 2022 19:05 

Rejestracja: 27 Lis 2017
Posty: 129
Loty: 103
Kilometry: 222 303
A mi w lutym support w tym pomógł, najpierw skontaktowałam się właścicielem, on potwierdził, ze zgadza się na przesunięcie terminu. Napisałam na czacie do supportu, oni sami kontaktowali się z obiektem, po czym support zmienił daty.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#445 PostWysłany: 16 Wrz 2022 08:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1436
Loty: 502
Kilometry: 735 334
niebieski
rllDNL napisał(a):
To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację.
Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji.
Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia :)


Uwielbiam dywagacje osób nie mających pojęcia jak działa ich system. Chodzi o rodzaj taryfy. W bezzwrotkach tylko support może zmienić. W refach może zaakceptować właściciel po wysłaniu prośby ze strony gościa. Inna sprawa to taka czy host ma wolny termin w grafiku i czy czasem sobie go nie zablokował i dlatego mu nie wchodzi potwierdzenie.

Ja działam z B od 2008, ulepszają system na bardziej automatyczny a i tak to badziewko
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#446 PostWysłany: 17 Wrz 2022 07:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 162
Jasne, ale nie pisałem tu o bezzwrotnejbo nic na ten temat nie było.
Ale jasne rozumiem jesteś na „B” od 2008 więc tylko Ty jesteś i tylko Ty wiesz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#447 PostWysłany: 08 Mar 2023 18:45 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 359
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Pytanie do osób, które miały już podobną sytuację lub posiadają wiedzę na ten temat.
Rezerwacja w hotelu przez Booking, była opcja bezpłatnego odwołania, ale termin już minął, pobrano pełną płatność.
Przy próbie odwołania komunikat "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" i teraz pytanie: co będzie jak nie odwołam (żeby nie płacić kary) tylko po prostu nie stawię się w hotelu?
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#448 PostWysłany: 08 Mar 2023 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1473
Loty: 127
Kilometry: 182 849
niebieski
Jak została pobrana pełna płatność, a nie stawisz się w hotelu to już nic więcej się nie stanie. Po prostu stracisz pieniądze, które już zostały pobrane :? Przeczytaj dokładnie warunki rezerwacji, bo może jak odwołasz przyjazd teraz to zapłacisz tylko np. za pierwszy dzień pobytu, a koszt za pozostałe zostanie Ci zwrócony? Tak bym zresztą rozumiała sformułowanie "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" nie jako jeszcze dodatkową opłatę oprócz tej już pobranej, ale właśnie jako możliwość uzyskania częściowego zwrotu tej już zapłaconej kwoty. Spróbuj się też skontaktować bezpośrednio z hotelem w celu uzyskania od nich informacji o możliwości zwrotu części środków, albo zmiany terminu pobytu na inny.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#449 PostWysłany: 08 Mar 2023 20:00 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 359
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
W warunkach rezygnacji są tylko ogólniki typu: możesz zostać obciążony dodatkową opłatą, w ciągu następnych 48h opłata może wzrosnąć.
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#450 PostWysłany: 08 Mar 2023 20:24 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7376
HON fly4free
parę razy - przy rezerwacjach bezzwrotnych - zdarzyło mi się skorzystać z opcji "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji"
za każdym razem hotel odpuszczał i w efekcie nic mnie te rezerwacje nie kosztowały -> warto spróbować
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#451 PostWysłany: 09 Mar 2023 13:29 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3203
srebrny
Dawno dawno temu, gdy nie miałem chorującego na żłobek dziecka i podróże mogłem planować na rok (a nie dzień) do przodu, zdarzyło mi się, że... sam się rozchorowałem i nie poleciałem do Göteborga. Bezpłatne odwołanie hotelu było do północy, a mi się przypomniało o 5:00 nad ranem w dniu wylotu. Kliknąłem i nie obciążyli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#452 PostWysłany: 31 Maj 2023 13:53 

Rejestracja: 31 Maj 2023
Posty: 1
Mam pytanie odnośnie rezerwacji na booking.com. Rezerwacja bezzwrotna kierunek Rzym. Dwa tygodnie przed wyjazdem po trzykrotnej próbie pobrania środków z karty gospodarz anuluje pobyt. Przychodziły maile z booking o tym, że nie udało się pobrać środków jednak nie przejmowałem się aż nad to tym gdyż sądziłem, że skoro bezzwrotna to prędzej czy później uda się pobrać środki w ten czy inny sposób. Podpięta karta była z ZEN, środki cały czas były na karcie. Po kontakcie z bankiem ZEN potwierdzono, że nie było żadnej próby pobrania środków w tej kwocie. Dzięki tej sytuacji, dwa tygodnie przed wyjazdem trzeba było szukać innego noclegu na szybko w o wiele większych cenach. Dodam, że próbowałem się kontaktować z gospodarzem poprzez booking odnośnie nieudanej płatności jednak zupełnie nie odpowiadał. Po całej sytuacji i kontakcie na infolinii bookingu powiedziano mi, że jeśli ten termin jest dalej dostępny to mogą mi go zarezerwować i poprosić właściciela o tą samą cenę ale oczywiście już nie był dostępny i oni nie są w stanie nic zrobić. Czy w takiej sytuacji UOKIK lub inne podobne urzędy są w stanie coś zrobić? Czy to totalna walka z wiatrakami? Czy może komuś też przydarzyła się taka opcja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#453 PostWysłany: 31 Maj 2023 13:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9347
srebrny
Nie
Tak
Tak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#454 PostWysłany: 31 Maj 2023 14:08 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12428
Loty: 570
Kilometry: 871 996
@adineeek na przyszłość taka rada: masz rezerwację, na której ci zależy i ustawione automatyczne pobranie, to dzień czy dwa dni przed tą datę skorzystaj na koncie booking z opcji "Zapłać teraz".
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#455 PostWysłany: 31 Maj 2023 15:37 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 575
Loty: 16
Kilometry: 26 175
Mi ostatnio nie przeszła opcja płatności automatycznej o 1 w nocy bo Revolut zablokował kartę. Od razu dostałem maila od booking że mam 24h na opłacenie i tak zrobiłem - odblokowałem kartę i płatność poszła.
Jeśli ty nie reagowałeś na maile od booking no to chyba wiesz gdzie szukać winnego :)
Ale ciekawe czy to może być sposób na booking w celu rezygnacji z oferty bezzwrotnej? Oczekiwałbym, że booking jakoś się zabezpiecza przed tą metodą blokady karty na okres płatności.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#456 PostWysłany: 20 Sie 2023 20:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2017
Posty: 28
Loty: 8
Kilometry: 11 777
Witam.
Za niecały miesiąc miałem wykupiony pobyt w hotelu, który się zamyka na stałe w trakcie mojego pobytu. Jest szansa na jakiś kupon/kod/rekompensatę ze strony bookingu z racji że zamawiałem go z dużym wyprzedzeniem gdzie było więcej ofert w lepszych cenach niż teraz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#457 PostWysłany: 20 Sie 2023 20:20 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25228
Kontakt z bookingiem i prośba o coś innego. I żeby zwrócili różnicę


Ostatnio edytowany przez Zeus, 20 Sie 2023 20:28, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#458 PostWysłany: 20 Sie 2023 20:22 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4081
platynowy
Skontaktuj się z bookingiem. Jest duże prawdopodobieństwo, że pośrednik w tej sytuacji pokryje różnicę, przynajmniej w moim przypadku tak było. Zarezerwowałem obiekt, przy wymeldowaniu poprosiłem o fakturę, którą przesłałem do supportu. Oczywiście cały proces wcześniej ustaliłem z bookingiem.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
michatyyy uważa post za pomocny.
 
      
#459 PostWysłany: 01 Lis 2023 13:23 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 368
niebieski
Ile trwa w praktyce zwrot na kartę opłaconej rezerwacji po jej odwołaniu? Dostałem 2 dni temu maila że moja rezerwacja została odwołana i zlecili zwrot środków. W mailu jest informacja że zwrot trwa 7-12 dni. Ale jak jest w praktyce? Faktycznie 7 dni to minimum?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#460 PostWysłany: 01 Lis 2023 14:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
@wierciu Jakiś tydzień temu zwrot miałam na drugi dzień ale czasem trzeba czekać kilka dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group