Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 246 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 07 Kwi 2019 15:45 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Moja historia się rozwija.
Od 20 lutego myślałem, że mam apartament zastępczy uzgodniony z właścicielem tego z 1 rezerwacji. Hotels.com zmianę potwierdziło. Niepokoiło mnie, że drugi apartament nadal jest dostępny, ale odpisali mi, że mają 2 takie same w tej samej lokalizacji.
Kilka dni temu, czyli po 1,5 miesiąca dostaję maila z hotels.com, że jest problem z moją rezerwacją i mam dzwonić do hotels.com. Dzwonie i nie dowiaduję się niczego poza tym, że hotels.com ma wszystko sprawdzić następnego dnia. Czekam.
Dzień później (w zasadzie w nocy gdy już spałem) widzę nową rezerwację i mail od hotels.com, że w pierwotnej rezerwacji był overbooking i zmieniono mi ją na inny, trzeci już apartament.
I teraz najlepsze.
Siadam przy kompie i widzę:
- nowa rezerwacja to obiekt znacznie niższej jakości niż apartamenty 1 i 2, w zasadzie proste meble z ikea i puste ściany
- apartment nr 2 nadal dostępny w moich datach u głównych pośredników (hotels.com, booking.com...)
- apartment nr 1 znowu dostępny w moich datach, ale już w około 40% wyższej cenie.

Straciłem nie z swojej winy wiele godzin, hotels.com nie tylko mi nie pomogło, ale wygląda na to, że firmuje zwykły scam.
Nie mogę zrezygnować z rezerwacji, bo ceny przez prawie 2 miesiące od pierwotnej rezerwacji skoczyły mocno w górę i wybór jest niewielki. By mieć tę samą jakość musiałbym dopłacić z 40-100%.
Odpisałem hotels.com ostrzej. W moim mniemaniu nie tylko powinienem dostać apartament o nie gorszych parametrach, ale obiekty które jawnie oszukują powinny natychmiast zniknąć z systemu. Tyle, że dla mnie oznacza to, że musiałbym już dopłacić prawie 100% do podobnej jakości. W zasadzie teraz przy braku reakcji hotels.com powinienem chyba sprawę zgłosić do prokuratury.
Macie takie doświadczenia ?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#222 PostWysłany: 07 Kwi 2019 16:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5432
HON fly4free
@rob_sad No to się nie popisali.Może jednak zarezerwuj( jeśli jest możliwość bezpłatnej anulacji) ten pierwotny apartament mimo,że 40% droższy i spróbuj dochodzić wyrównania do pierwotnej ceny( z racji ewidentnego krętactwa ze strony tak obiektu, jak pośrednika ,co chyba wynika z historii korespondencji, jaką myślę posiadasz).
Góra
 Relacje PM off  
 
#223 PostWysłany: 07 Kwi 2019 18:42 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Wole nie ryzykowac tego apartamentu bo nie wiadomo co jeszcze wymysla.
Napisalem pozniej mocnego maila do hotels.com i po 20min pomimo niedzieli dostalem potwierdzenie rezerwacji w 2 obiekcie. Po 30min przyszedl mail z przeprosinami od brytyjskiego hotels.com.
Niby ok, ale niesmak pozostaje i to spory.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#224 PostWysłany: 17 Maj 2019 11:48 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Aż ciężko uwierzyć, ale tę samą rezerwacje co powyżej odwołano mi na 20min przed check-in gdy jechaliśmy z lotniska metrem.
Pani powiedziała, że problem z lokalem i zaproponowała coś na przedmieściach w suterenie (wartość <50% pierwotnej). Odmowilem. Nie chciala sie spotkać by wybrać inny lokal zastępczy.
Zostaliśmy na stacji metra z zmęczonymi podróżą dziećmi i prawie rozładowanymi telefonami. Na zewnątrz zimno i deszcz.
Nie udało mi się skontaktować z hotels.com. W ich wyszukiwarce najtansze noclegi z nie gorszym standardzie w centrum były 4-5x drozsze od mojej pierwotnej rezerwacji. Zreszta wyskakiwało mi tylko 6-7 dostepnych lokali !!! Na booking bylo wiecej i zarezerwowalem przez booking pierwszy lepszy apartament ktory nie mial niższego standardu bo po 1h rozmow i kombinowania dzieci juz płakały. Ostatecznie zapłaciłem około 2x wiecej niż pierwsza rezerwacja z stycznia plus przewalutowanie bo nie miałem takiego zapasu na karcie walutowej. Mam nadzieje, że hotels.com mi to zwróci bez walki. Gdy ostatnio zmieniano mi te rezerwacje kwoty za to samo były już 40-50% wyższe wiec względem tamtego stanu zapłaciłem już nie 100% wiecej, a "tylko" nieco ponad 50%. Generalnie to moj 3ci problem z ta rezerwacja i moja 5ta zmiana rezerwacji.
Napisalem nastepnego dnia do hotels.com z opisem sytuacji, screenshotami i informacją, że będę prosił o zwrot kosztów gdy wrócę. Zero odpowiedzi do dziś (minął tydzień).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
tropikey uważa post za pomocny.
 
 
#225 PostWysłany: 17 Maj 2019 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3895
HON fly4free
Kurczę, współczuję, zwłaszcza że wygląda to na naprawdę stresującą sytuację. Raczej trudno będzie cokolwiek doradzić, bo sprawa zaszła już tak daleko, że albo hotels.com się pokaja i poniesie koszty, albo trzeba będzie walczyć.
Można wiedzieć, w jakim mieście takie numery wycinają? Mam w hotels.com jedną rezerwację na Galapagos i może na wszelki wypadek poszukam już teraz jakiejś alternatywy...

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
rob_sad lubi ten post.
 
 
#226 PostWysłany: 17 Maj 2019 13:17 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Lizbona. Nie wiem czy to tam powszechne. Raczej mialem pecha.
My i tak szukalismy z 20min i to byla najtansza sensowna opcja. Niby dlaczego mialbym brac nocleg w gorszej jakosci i lokalizacji? Uwazam ze i tak zaoszczedzilem hotelscom z 2tys zl.
Moze i bym znalazl cos taniej ale majac 2h bez dzieci i komputer.
Robilem duzo rezerwacji z hotels.com (ponad 20-30) i teraz pierwszy raz mam problem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#227 PostWysłany: 17 Maj 2019 13:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1113
Loty: 78
Kilometry: 102 633
złoty
@rob_sad myślę, że to raczej kwestia nieuczciwego właściciela tego pierwotnego apartamentu i jego prób oszukania i Ciebie i pośrednika też. Mam nadzieję, że hotels.com zachowa się przyzwoicie i dostaniesz zwrot kasy za nową rezerwację.
Napisz proszę jak się sprawa skończy, bo to jednak jest ważne. Ja do tej pory tylko raz miałam zmianę w rezerwacji i byłam z niej zadowolona. A z pięcioma rezerwacjami w Lizbonie przez hotels.com nie miałam żadnych problemów, więc Twoje przejścia to faktycznie pech :(
Góra
 Relacje PM off
rob_sad lubi ten post.
 
 
#228 PostWysłany: 17 Maj 2019 15:28 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2875
platynowy
@rob_sad przykra sprawa i mam nadzieję, że zakończy się dla ciebie pozytywnie
wierzę też, że jest to jakiś wyjątkowy pech i sytuacja raczej z tych marginalnych, jeśli chodzi o ten portal

niestety, może zdarzyć się wszędzie -> amsterdamska przygoda z innym pośrednikiem Zamiast domku z łazienką, dostał kontener
Góra
 Relacje PM off
rob_sad lubi ten post.
 
 
#229 PostWysłany: 17 Maj 2019 15:54 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Nie podobało mi sie zachowanie hotels.com wczesniej, gdy to hotels.com chcialo wcisnac mi slabszy apartament a moj pierwotny wrocil w ich wyszukiwarce z kwota 40% wyzsza niz moja.
Wtedy zadzialali szybko i to w niedziele.

Teraz bylo z 2h stresu, ale staralem sie dzialac racjonalnie i nie dac wcisnac sobie czegos z czego nie bede zadowolony. Zrobilem ruchy ktore powinienem i udokumentowalem je screenshotami, a potem wzialem sprawy w swoje rece, bo nikt by mi juz nie pomogl i tylko tracil bym czas.
Ta 1h w przeciagach na stacji metra dala nam w kosc i byc moze przez to 1,5dnia pozniej dzieciak nam zachorowal. Ale jakos to tez ogarnelismy (mielismy juz samochod).
Za dochodzenie zwrotu zabieram sie od srody. Bede pisal o postepach ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#230 PostWysłany: 18 Maj 2019 09:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1165
Loty: 93
Kilometry: 181 345
niebieski
To nawet nie kwestia hotels.com a po prostu właścicieli apartamentów. To jest właśnie przewaga hoteli nad prywatnymi biznesikami, że w hotelu prawdopodobieństwo takiego numeru jest symboliczne.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#231 PostWysłany: 18 Maj 2019 09:57 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Wczesniej cos takiego mialem tylko raz - prawie 10 lat temu. W hotelu w NY. Tam dowiedzialem sie o 21:00 w recepcji. Pan z recepcji powiedzial ze nie zrobi nic i radzi isc szukac noclegu bo robi sie pozno. Wtedy internet w telefonie nie byl standardem.

Ale prawda. To nie kwestia posrednika. Ale posrednik ma narzedzia by takie obiekty eliminowac i niechecac do takich praktyk. Kwota nowej rezerwacji powinna byc sciagnieta z obiektu ktory nawalil i od skutecznosci dzialania posrednika zalezy ile bedzie takich przypadkow w przyszlosci.
Tu jak opisywalem obiekt ktory niby mial overbooking byl ciagle w sprzedazy, ale juz z wyzsza cena.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
 
#232 PostWysłany: 30 Maj 2019 13:23 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Sprawa zwrotu na razie wygląda tak:
Od razu po powrocie zadzwoniłem do Hotels.com, Pani powiedziała, że zadzwonią lub prześlą mi maila na który mam wysłać dokumentację i ...cisza.
Po tygodniu zadzwoniłem ponownie i dostałem informacje gdzie pisać. Wysłałem to co miałem i dziś przyszła informacja, że potwierdzenie rezerwacji, rachunek i wyciąg z karty kredytowej nie wystarczą. Chcą fakturę. Odpisałem, że moim zdaniem faktura nie jest potrzebna (hotels.com ich też nie wystawia), ale poproszę mój nocleg zastępczy o fakturę.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#233 PostWysłany: 13 Cze 2019 21:15 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1115
srebrny
Jutro mam pobyt a hotel wlasnie anulowal mi rezerwacje - szukam kontaktu do polskiego (bo inne sa oddzielnymi podmiotami - tez paranoja;) Hotels.com i... mozliwy tylko telefon w dni robocze 9-18.
W tej branzy, gdy problem z zameldowniem mozesz miec o 22.00 albo zwyczajnie w weekend?

Moze warto dodac te info do FAQ na poczatku? Zeby inni nie musieli stresowac sie gdy mleko juz rozlane.
Zobaczymy jak sie potoczy sprawa gdy wreszcie uda mi sie z nimi skontaktowac ale ogolnie mega minus i na przyszlosc raczej podziekuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#234 PostWysłany: 14 Cze 2019 06:42 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 480
Loty: 198
Kilometry: 455 156
niebieski
Dzwonie do nich ostatnio co tydzien. By miec polaczenie z konsultantem trzeba wybrac 1 i przeczekac. Ostatnio czekalem 30min na polaczenie.
Nie ogarniaja chyba.
W moim przypadku walcze o zwrot za rezerwacje zastecza juz 3ci tydzien. Niby chca mi oddac, ale najpierw po drodze z maili znikaly zalaczniki. W koncu wyslalem im link do dokumentow. Potwierdzili tydzien temu ze oddadza, ale podali kwote bez przewalutowania, a killa razy pisalem do nich, ze musialem zaplacic w EUR a nie mialem az tyle srodkow na karcie EUR.
Nie pamietaja statusu sprawy i nie czytaja maili. Chyba jest ich za malo, bo jednak mam wrazenie, ze chca dobrze.
Na razi zwrotu nie zobaczylem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#235 PostWysłany: 15 Cze 2019 20:43 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1115
srebrny
Po wygarnięciu co myślę o ich godzinach funkcjonowania infolinii konsultantka powiedziała, że back-up to infolinia brytyjska. Żeby mieć jej nr trzeba... Przełączyć się na GB stronę. Na pytanie, gdzie znajdę o tym info, odpowiedzi nie otrzymałem. Nie wiem także, na ile konsultant brytyjski (z silnym akcentem hindi?) zaangazuje sie w sprawę...

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#236 PostWysłany: 03 Lip 2019 11:18 

Rejestracja: 03 Lip 2019
Posty: 1
Jestem strasznie zawiedziona obsługą hotels.com ..

Zarezerwowaliśmy na ich stronie apartament, wpłacili zaliczkę i 18 dni przed wyjazdem okazuje się, że to jedne wielkie OSZUSTWO. Dane jakie otrzymaliśmy od hotels.com z kim należy się kontaktować 1 dzień przed wyjazdem celem odebrania kluczy są nieosiągalne! Numer kontaktowy, adres email ani strona internetowa nie działają a z ich strony oferta została usunięta. Dodatkowo na wskazanym numerze, który podają na swojej stronie internetowej w zakładce POMOC można posłuchać jedynie automatu i melodyjki..nikt z obsługi się nie zgłasza. Na wysłany email otrzymaliśmy wiadomość w języku angielskim, że nie mogą nam pomóc pisemnie i mamy dzwonić pod ten numer na który próbowaliśmy dodzwonić się już milion razy. :| Nie wiemy co dalej robić jesteśmy w kropce.
Góra
 Relacje PM off  
 
#237 PostWysłany: 03 Lip 2019 11:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4938
platynowy
Zadzwoń i cierpliwie czekaj.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#238 PostWysłany: 11 Sie 2019 13:12 

Rejestracja: 11 Sie 2019
Posty: 1
Witam
Chciałem dzisiaj dokonać rezerwacji w hotelu i po podaniu wszystkich danych aplikacja zaczęła przetwarzać rezerwację.
Jednak na końcu aplikacja pokazała komunikat "Twoja rezerwacja mogła nie dojść do skutku przez błąd połączenia,jeżeli w ciągu 5 minut nie otrzymasz maila z potwierdzeniem skontaktuj się z nami w celu ponownego potwierdzenia".
I teraz pytanie czy ktoś miał już taki problem?? Dodzwonić się nie mogę bo niedziela, pilnie potrzebuje zrobić rezerwację i nie wiem czy dokonać jeszcze raz czy czekać do jutra?? Żadne pieniądze nie zostały ściągnięte z konta. Ale nie chce też dublować.
Z góry dzięki za pomoc
Góra
 Relacje PM off  
 
#239 PostWysłany: 15 Sie 2019 21:46 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 352
niebieski
w jakiej walucie zostanie pobrana płatność (w aplikacji ceny wyświetlają mi się w PLN)?
Góra
 Relacje PM off  
 
#240 PostWysłany: 15 Sie 2019 21:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1113
Loty: 78
Kilometry: 102 633
złoty
@totti Wyświetlanie waluty cen można zmienić ;)
Zależy, jaki jest kraj obiektu, który rezerwujesz. Zazwyczaj płatność pobierana jest w walucie kraju obiektu. Jednak w przypadku krajów europejskich, ale posiadających własną walutę możliwa jest płatność w euro. I to zarówno na miejscu jak i przy płatności z góry via. internet. W Belgradzie to za nocleg właściwy płaciłam w euro, a za podatek miejski w dinarach. Z kolei za noclegi w Chorwacji też zapłaciłam w euro, z góry przez stronę hotels.com.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 246 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group