Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 201 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 10 Kwi 2017 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 1019
Loty: 425
Kilometry: 667 983
srebrny
Cebu Pacific to linia z którą mam najgorsze wspomnienia. 3/3 loty opóźnione - jeden o ok. godzinę, dwa o dwie; stan samolotów również pozostawiał wiele do życzenia. Z drugiej strony za 3 loty płaciłem łącznie ok. 120 zł, więc można powiedzieć, że cena odzwierciedla jakość.
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
 
      
✨PREMIUM✨ w cenie dyskontu 😎Loty, samochód i 5🌟 hotel w Batumi za 685 PLN🤯🌴 ✨PREMIUM✨ w cenie dyskontu 😎Loty, samochód i 5🌟 hotel w Batumi za 685 PLN🤯🌴
Czarterowe loty (z dużym bagażem) do Sri Lanki za 2499 PLN ✈️🧳🎒 Czarterowe loty (z dużym bagażem) do Sri Lanki za 2499 PLN ✈️🧳🎒
#22 PostWysłany: 16 Kwi 2017 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2017
Posty: 2
Pierwszy raz rezerwowałem loty w Cebu Pacific i zdziwiła mnie potrzeba wprowadzenis numeru paszportu przy rezerwacji.

Jako, że chwilowo nie posiadam paszportu to wrzuciłem tam numer dowodu :P

Czy przy check in będę mógł zdefiniować jakim dokumentem będę się posługiwał w podróży? :?:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 16 Kwi 2017 19:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2252
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
Nie będzie problemu. Ja to pole zostawiłem zupełnie puste :)
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
mwalendo uważa post za pomocny.
 
      
#24 PostWysłany: 19 Kwi 2017 16:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Cze 2012
Posty: 111
Loty: 31
Kilometry: 110 566
Nasza przygoda z Cebu z rozpoczęła się jak pewnie dla wielu z Was od zakupu tanich biletów Dubaj-Manila-Dubaj - już w maju 2015, same loty natomiast miały miejsce w marcu 2016. Przygody z nimi chyba nigdy nie zapomnę. Główny odcinek to wylot z Dubaju 05.03 23.10, a na miejscu powinniśmy być 06.03 o 11.40. Lot oczywiście opóźniony, ile dokładnie nie pamiętam ale było grubo. Tak grubo, że nie zdążyliśmy na kolejny odcinek Manila-PP 06.03 o 17.00 również liniami Cebu (co chociaż częściowo nas uratowało). Po przylocie udajemy się do okienka i opisujemy sytuacje - 4 osoby, opóźniony lot i że bardzo chcemy jak najszybciej znaleźć się w PP i liczymy na dzisiaj. W tym momencie zaczyna się robić "kolorowo".

Dostajemy info zwrotne, że dzisiaj już nie polecimy, nie ma miejsc, samolotów etc. Nie polecimy również innymi linami do Puerto np AA, taka opcja nie wchodzi w grę. Próbujemy jeszcze zmienić trasę i PP zamienić na inne lotnisko - nie ma nic wolnego co by nas interesowało. Nasze pomysły się powoli wyczerpują, raz przychodzimy my do okienka, a raz Pani z okienka do nas. Jesteśmy coraz bardziej zmęczeni i tracimy cierpliwość. Haaa po pewnym czasie przychodzi owa miła Pani i informuje nas, że dzisiaj już nic nie wymyśli i zrobimy tak: przyjedzie taxi, zgarnie nas do hotelu, rano odbierze nas z hotelu i mamy czekać na lotnisku aż zwolni się jakieś miejsce i raczej na pewno nie polecimy wszyscy razem jednym samolotem i w sumie to nie wiadomo kiedy znajdą się miejsca oraz, że nawet nie ma gwarancji na jutro :x Nasza reakcja była raczej chłodna ;) i dobitnie przekazaliśmy, że nie będziemy koczować na lotnisku od rana na wolne miejsca i nie mamy zamiaru się rozdzielać. Pani wraca do swojego okienka a my na swoją ławeczkę. Nagle ni z tego ni z owego przychodzi i informuje, że sytuacja się zmieniła. Lecimy jutro rano o 5.55 liniami AirAsia, zaraz będzie taxi do hotelu i 'widzimy sie jutro'. Tu dochodzi do bardzo ważnego szczegółu - zabrano nam bilety i nie wystawiono nowych ani żadnego potwierdzenia. Upomnieliśmy się o jakieś potwierdzenie, bo niby na podstawie czego wejdziemy do samolotu? Ona będzie rano i w ogóle wszyscy będą o tym wiedzieć. Generalnie nic nie potrzebujemy. Trochę podejrzane no ale co zrobić. Taksówka przyjechała, dotarliśmy do hotelu - Green Sun, Makati i otrzymaliśmy vouchery na kolacje 300php. Hotel nawet nie najgorszy ale z powodu chęci zobaczenia okolicy długo nie pospaliśmy. Rano przyjeżdża taksówka i zawozi nas na lotnisko. Atrakcji ciąg dalszy...

Wychodzimy z taksówki przed terminalem do lotów krajowych, chcemy wejść do środka i zonk. Ochroniarze informują nas, że musimy mieć bilety i bez tego nas nie wpuszczą. Ciśnienie narasta. Próbujemy wytłumaczyć sytuacje, prosimy aby zawołali kogoś z AA albo Cebu - mają nas głęboko gdzieś. Czas ucieka, a my dalej stoimy przed lotniskiem. Zaczepiamy pracowników w uniformach AA i Cebu ale nikt nie jest nami zainteresowany. Podbiliśmy może do 5 osób. Jedyną genialną radą jaką uzyskaliśmy to pojechać na terminal główny i naprostować sytuację. Nie mamy szans zdążyć, a poza tym dopiero za 1h będzie ktoś decyzyjny. Za mnie niż 1h mamy lot. Finalnie pomocny okazał się pracownik Cebu, który przynajmniej nas wysłuchał i po 20 minutach pomógł się nam dostać na teren terminala oraz załatwił ręcznie wypisane bilety niedługo przed odlotem.

Liczyliśmy się z opóźnieniami i innym standardem Cebu po przeczytaniu opinii o nich ale takiego braku profesjonalizmu i możliwości cywilizowanego dogadania się nikt z nas się nie spodziewał. Nie wiem czy Cebu mogło się na nas wypiąć po przegapieniu drugiego lotu (z ich winy), jeśli tak to plus dla nich. Na pocieszenie reszta lotów przebiegła bez przygód :D

Rada dla tych, którym nie chce się czytać. Jeśli cokolwiek załatwiacie z Cebu, koniecznie żądajcie potwierdzenia tego co ustaliliście słownie. Niby normalne ale można się zdziwić
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#25 PostWysłany: 08 Maj 2017 15:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1706
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
Mam dwa bilety na listopad trasa Szanghaj - Sydney z przesiadką w Manili. Niestety musiałem zmienić plany, biletu kupione w promocji. Pewnie nic z tematem nie da się zrobić... no ale pytam, bo może jednak?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 08 Maj 2017 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1697
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
Zmiana jednego z lotów o ponad godzinę i można wystąpić o zwrot. Niestety przy lotach międzynarodowych, szczególnie long haul ostatnio nie zdarzają się zmiany godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off
dziabulek uważa post za pomocny.
 
      
#27 PostWysłany: 06 Sie 2017 13:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
Cebu prawdopodobnie w ramach korekty zimowego kalendarza skasowali mi lot międzynarodowy, jeszcze maila mi nie przysłali, ale widzę w systemie. W zaistniałej sytuacji co proponują? Czy jest możliwość lotu inną linią np AA, czy raczej przebukuja lot na następny (8h później), chyba że zwrot kasy i samemu rezerwacja innego lotu. Czasu jeszcze jest dużo, maila mi pewnie wyślą niedługo przed lotem, ale chciałbym się przygotować żeby to rozegrać dobrze, a nie czekać do końca kiedy możliwości jest niewiele ;) Ktoś kiedyś przerabial to z nimi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 06 Sie 2017 15:12 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2565
Loty: 267
Kilometry: 571 371
złoty
@Andi można przebookowac na inny lot u nich bez większego problemu. Zadzwoń do nich najlepiej na numer amerykański bo tak powinno być najtaniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 06 Sie 2017 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
Bardziej chodziło mi o to co oni z automatu proponują, czy jest to:
- informacja, że mogą przebukowac na następny dostępny lot, czyli 8h później
- propozycja lotu innymi liniami np airasia
- zwrot kasy i kropka
Szczerze najbardziej byłbym zadowolony z możliwości przebukowania na inną linię, nie byłbym stratny czasowo, no ale nie wiem jak to wygląda w praktyce, dlatego pytam?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 06 Sie 2017 19:55 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2447
złoty
Z automatu najczęściej proponują trzy rozwiązania (do wyboru):
- przebukowanie na inny lot
- refundacja środków do wykorzystania przez określony czas
- zwrot kasy

Na przebukowanie na inną linię bym nie liczył.
Góra
 Profil Relacje PM off
Andi lubi ten post.
Andi uważa post za pomocny.
 
      
#31 PostWysłany: 06 Sie 2017 20:06 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2565
Loty: 267
Kilometry: 571 371
złoty
@Andi: rok temu walczyłem - inna linia nie wchodzi w grę, opcje takie jak podał kolega powyżej. Z czego można zmienić np trasę albo zrobić składaka z przesiadką.
Góra
 Profil Relacje PM off
Andi lubi ten post.
Andi uważa post za pomocny.
 
      
#32 PostWysłany: 06 Sie 2017 20:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
No nic to pozostaje mi sprawdzanie AA na tej trasie i samemu zabukowac ze zwrotu kasy ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 06 Sie 2017 20:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1697
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
@Andi jako że mnie to spotkało kilka razy to z automatu najprawdopodobniej już masz zmieniony lot i jak wejdziesz w zarządzanie rezerwacją to zobaczysz na jaki. Na inną linię nie masz co liczyć, możesz natomiast dowolnie zmienić sobie dzień lotu w ramach Cebu. Musisz jednak do nich zadzwonić (ja za każdym razem dzwoniłem do Singapuru przez Skype) bo od Cebu dostaniesz z niewielkim wyprzedzeniem przed samym lotem tylko maila że Ci ten lot zmienili.
Zwrot kasy jest też możliwy i też załatwisz to przez telefon. U mnie to trwało prawie miesiąc zanim kasa wróciła. Zwrot 100%.
Zwrot 'wirtualny' do późniejszego wykorzystania mnie nie interesował więc nie sprawdzałem.
Góra
 Profil Relacje PM off
Andi lubi ten post.
Andi uważa post za pomocny.
 
      
#34 PostWysłany: 06 Sie 2017 21:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
W zarządzaniu wisi jeszcze po staremu, dlatego pytam, ale z tego co piszecie, wiem już czego się spodziewać ;)
Dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 07 Sie 2017 14:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
Post po postem, ale tak wyszło ;)
A kiedy podmieniają plan lotu w panelu zarządzania rezerwacją? Tam wisi jeszcze po staremu, więc nawet jakbym chciał coś sobie zmieniac (dzwonic, mailowac) to nie mam się do czego odnieśc, jedynie póki co informacja że tego lotu nie ma zaciągnięta jest z systemu rezerwacji, a co ciekawe u niektórych pośredników dalej jest możliwe kupienie tego lotu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 07 Sie 2017 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1697
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
U mnie loty były zmieniane jednocześnie ze zmianami w siatce lotów (przynajmniej z tego co zauważyłem bo codziennie nie sprawdzałem). Zawsze możesz zadzwonić i zapytać czy się coś zmienia bo sprawdzałeś i nie widzisz lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off
Andi lubi ten post.
 
      
#37 PostWysłany: 11 Sie 2017 14:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2114
srebrny
Czy poza dzwonieniem na infolinie, jest jeszcze jakiś kontakt z nimi np. mail, chat itp? Nigdzie na stronie nie widzę, ale może gdzieś to ukryte jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 11 Sie 2017 14:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1697
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
Ja nie znalazłem. Próbowałem odpisać na jeden z jakiś maili co mi przysłali ze zmianami ale nic to nie dało.
Góra
 Profil Relacje PM off
Andi lubi ten post.
 
      
#39 PostWysłany: 11 Sie 2017 14:40 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2447
złoty
A ja z kolei zawsze odpisywałem na te maile ze zmianami i mimo że teoretycznie 'This is an automated, no-response mailing system. Please do not reply' za każdym razem dostawałem odpowiedź i tą drogą anulowałem bądź zmieniałem rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 12 Sie 2017 19:46 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 191
Szanowni Drodzy, jak pewnie wielu z Was kupiliśmy promocyjne KBP - DXB na czerwiec 2018.

Kiedy mogą pojawić się promocyjne ceny DXB - MNL i jakich kwot można się spodziewać?
Przy jakiej kwocie kupować i nie czekać na lepszą?

Wiem, że ciężkie pytanie, ale może ktoś ogarnia terminy Cebu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 201 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group