Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 30 Lip 2013 17:34 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 23
Zbanowany
Korzystaliśmy z pośrednictwa booking.com prawie 40 razy, zazwyczaj na Kanarach, w Hiszpanii i Grecji. W tych krajach zawsze było bez zarzutu. W tym roku pojechaliśmy tak jak bohaterowie artykułu do Chorwacji i pierwszy raz byliśmy rozczarowani. Na szczęście chodziło o tylko jedną noc w Dubrowniku. Będziemy składać reklamację, zobaczymy jaki będzie efekt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Weekend na Malcie za 539 PLN 🏝️🌞 Loty z Warszawy (sobota-niedziela) + 4* hotel 😎 Weekend na Malcie za 539 PLN 🏝️🌞 Loty z Warszawy (sobota-niedziela) + 4* hotel 😎
Relaks w Dubaju za 1156 PLN❗😲 Loty dla wszystkich i noclegi w hotelu z basenem 🌤️👙 Relaks w Dubaju za 1156 PLN❗😲 Loty dla wszystkich i noclegi w hotelu z basenem 🌤️👙
#302 PostWysłany: 30 Lip 2013 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7697
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
Ja trzy razy w tym roku korzystałem z booking.com w Chorwacji pierwsze dwa miejsca, proste ale w 100 % w porządku, super właściciele, a trzecie wypasione miejsce z "sekretnych ofert" było największą porażką, jedno szczęście że tylko na jedną noc i szybko można było stamtąd uciec.

Próbowałem innych serwisów ale i tak wracam do booking.com, choć sprawdza się zasada że jak znajdziesz obiekt to często taniej jest bezpośrednio.
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#303 PostWysłany: 30 Lip 2013 18:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
mi, za przeproszeniem, zawsze hotelarze w d... włażą żeby im tylko dobrą opinię wystawić na bookingu :lol:
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#304 PostWysłany: 30 Lip 2013 18:19 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
Pojechali pewnie do speluny za grosze ze średnią 5,0 a oczekiwali traktowania jak w Sheratonie - to się przeliczyli.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#305 PostWysłany: 30 Lip 2013 18:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 3009
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
nie kumam,
przecież w hotelach z bookingu placi się na zakończenie pobytu ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#306 PostWysłany: 30 Lip 2013 18:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
lahcimmm2 napisał(a):
nie kumam,
przecież w hotelach z bookingu placi się na zakończenie pobytu ?



W 90% obiektów z Booking płaci się podczas check-in w recepcji.
Ale domyślam się, że owi turyści zbojkotowali szturmem obiekt wobec zastałych okoliczności, nie zdążyli nawet kredek pozbierać a już ich ochroniarze wynieśli.
Anulowali w ten sposób rezerwację, a że była bezzwrotna, właściciel szybko i boleśnie wyczyścił ich karty, niby zgodnie z umową.
Pewnie mieli pobyt na dłużej, więc kwota całkiem słona kwota z tego wyszła.

Booking na pewno zażądał wyjaśnień od hotelu i raczej zamknie mu możliwość współpracy a poszkodowani dostaną zapewne wkrótce jakąś symboliczną rekompensatę od serwisu, np. wybrane hotele za pół ceny itp.


Ostatnio edytowany przez jobi, 30 Lip 2013 18:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#307 PostWysłany: 30 Lip 2013 18:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1436
Loty: 502
Kilometry: 735 334
niebieski
agao napisał(a):
Będziemy składać reklamację, zobaczymy jaki będzie efekt.


Jako osoba która jest właścicielem pensjonatu i od 4 lat współpracująca z owym portalem gwarantuję że nic nie wskórasz. Reklamacji nie składa się do portalu, tylko u właściciela :)

Pamiętajcie że booking tylko umożliwia właścicielom obiektów sprzedawać je on-line.

Zgadzam się także z opinią że często klienci płacą 10-12 euro i oczekują traktowania jak w Hiltonie. Każdy obiekt jest specyficzny, i warto dodatkowo sprawdzać opinie np. na holidaycheck lub tripadvisor.

Co do płatności, to każdy obiekt sam ustala kiedy jest pobierana płatność. Jako hotelarz dodam iż skala ucieczek z hoteli zmusiła nasze środowisko do pobierania opłat za rezerwację albo z góry (lub gwarantowania kartą) lub w dniu zameldowania. Choć ja osobiście zdaję się na to jak i kiedy moi goście chcą płacić. Nie wymagam od nich tego że zanim wejdą do pensjonatu muszą już zapłacić.

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 30 Lip 2013 19:13 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 23
Zbanowany
joael napisał(a):
... gwarantuję że nic nie wskurasz. Reklamację nie składa się do portalu, tylko u właściciela :)

może wskóram, zobaczymy, dotychczas mam bardzo dobre doświadczenia z booking.com
z pewnością nie będę składała reklamacji u właściela - nie jest dla mnie stroną
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 30 Lip 2013 19:51 

Rejestracja: 05 Lut 2012
Posty: 32
Ja mam same dobre doświadczenia z booking.com. Rezerwowałem hotele w wielu krajach i nigdzie nie było problemów.

Jedyna nietypowa sytuacja przydarzyła mi się po rezerwacji hotelu w Wiedniu. Jakiś błąd systemu sprawił, że na dany dzień przyjęli więcej rezerwacji niż powinni. W ciągu 10 minut po rezerwacji miałem telefon i z booking.com, i z hotelu. Rozwiązaniem był nocleg w innym zaproponowanym hotelu, z różnicą w cenie zwracaną przez booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#310 PostWysłany: 30 Lip 2013 20:47 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 335
niebieski
joael napisał(a):
agao napisał(a):
Będziemy składać reklamację, zobaczymy jaki będzie efekt.


Jako osoba która jest właścicielem pensjonatu i od 4 lat współpracująca z owym portalem gwarantuję że nic nie wskurasz. Reklamację nie składa się do portalu, tylko u właściciela :)

Pamiętajcie że booking tylko umożliwia właścicielom obiektów sprzedawać je on-line.


I tu się mylisz joael!Korzystając kilkadziesiąt razy z booking.com reklamację składałem tylko raz (w Moab,USA ) gdy po przyjeździe okazało się ,że w hotelu mimo rezerwacji sprzedali wszystkie pokoje.Wziąłem hotel kilometr dalej o dwie klasy lepszy,natychmiast napisałem do booking.com i poprosiłem o zwrot różnicy.Dostałem zwrot po miesiącu bez najmniejszych problemów,żądali ode mnie jedynie skan rachunku.Jak booking.com załatwił sprawę z właścicielami pierwszego hotelu-nie wiem i nie interesowało mnie to.W pozostałych przypadkach zawsze było ok!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#311 PostWysłany: 30 Lip 2013 23:42 

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12
Loty: 1
Kilometry: 2 269
joael napisał(a):
Jako osoba która jest właścicielem pensjonatu i od 4 lat współpracująca z owym portalem gwarantuję że nic nie wskurasz. Reklamację nie składa się do portalu, tylko u właściciela :)
Pamiętajcie że booking tylko umożliwia właścicielom obiektów sprzedawać je on-line.

Również jestem zdania, że mylisz się. Wiele razy wynajmowałem przez booking. Raz w Rzymie miałem problem. Po rezerwacji na booking.com zadzwoniła właścicielka pensjonatu z informacją, że nie nie ma wolnych miejsc. Nocowałem w innym pierwszym lepszym (droższym) pensjonacie. Później złożyłem reklamację, booking oddał mi różnicę w cenie. Również musiałem podesłać im skan rachunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#312 PostWysłany: 30 Lip 2013 23:51 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9648
HON fly4free
agao napisał(a):
joael napisał(a):
... gwarantuję że nic nie wskurasz. Reklamację nie składa się do portalu, tylko u właściciela :)

może wskóram, zobaczymy, dotychczas mam bardzo dobre doświadczenia z booking.com
z pewnością nie będę składała reklamacji u właściela - nie jest dla mnie stroną

Własnie to on jest dla ciebie stroną, gdyż booking był tylko i wyłącznie pośrednikiem w zawarciu tej umowy. Booking gwarantuje rezerwację i rzeczywiście w sytuacji, gdy z powodów niezależnych od klienta jest problem z noclegiem (overbooking itp.) , znajdują miejsce zastępcze, zwracaja ewentualne różnice itd. Natomiast booking nie odpowiada bezpośrednio za jakość konkretnych usług świadczonych przez hotelarza .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#313 PostWysłany: 30 Lip 2013 23:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
marek2011 napisał(a):
agao napisał(a):
joael napisał(a):
... gwarantuję że nic nie wskurasz. Reklamację nie składa się do portalu, tylko u właściciela :)

może wskóram, zobaczymy, dotychczas mam bardzo dobre doświadczenia z booking.com
z pewnością nie będę składała reklamacji u właściela - nie jest dla mnie stroną

Własnie to on jest dla ciebie stroną, gdyż booking był tylko i wyłącznie pośrednikiem w zawarciu tej umowy.

czyli jak np kupujesz bilet na samolot prze tripsta czy gdzieś tam i ten lot anulują to np zwrot kasy dostajesz wg zasad przewoźnika czy pośrednika?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#314 PostWysłany: 31 Lip 2013 00:04 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9648
HON fly4free
Cytuj:
czyli jak np kupujesz bilet na samolot prze tripsta czy gdzieś tam i ten lot anulują to np zwrot kasy dostajesz wg zasad przewoźnika czy pośrednika?


W przypadku biletów lotniczych umowę przewozu zawierasz z przewoźnikiem, a agent czy biuro podrózy jest jedynie pośrednikiem w jej zawarciu i odpowiada za usługi związane ze złożeniem rezerwacji i prawidłowym wystawieniem biletu. Rozliczenie niezarealizowanych biletów zawsze odbywa się według zasad taryfowych przewoźnika, plus ewentualnie z uwzględniemiem warunków pośrednictwa (np. dodatkowych opłat posrednika za ponowne opracowanie rezerwacji). Sam zwrot pieniędzy technicznie odbywa się czesto też przez pośrednika: przewoźnik rozlicza bilet z pośrednikiem, a pośrednik z klientem. Zależy od linii, biletu i sposobu obciążeń przy dokonywaniu rezerwacji (za niektóre pośrednik pobiera kasę i rozlicza z liniami, za inne linie pobierają same nawet gdy rezerwacja jest robiona przez pośrednika).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 31 Lip 2013 00:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
marek2011 napisał(a):
Cytuj:
czyli jak np kupujesz bilet na samolot prze tripsta czy gdzieś tam i ten lot anulują to np zwrot kasy dostajesz wg zasad przewoźnika czy pośrednika?


W przypadku biletów lotniczych umowę przewozu zawierasz z przewoźnikiem, a agent czy biuro podrózy jest jedynie pośrednikiem w jej zawarciu i odpowiada za usługi związane ze złożeniem rezerwacji i prawidłowym wystawieniem biletu. Rozliczenie niezarealizowanych biletów zawsze odbywa się według zasad taryfowych przewoźnika, plus ewentualnie z uwzględniemiem warunków pośrednictwa (np. dodatkowych opłat posrednika za ponowne opracowanie rezerwacji). Sam zwrot pieniędzy technicznie odbywa się czesto też przez pośrednika: przewoźnik rozlicza bilet z pośrednikiem, a pośrednik z klientem. Zależy od linii, biletu i sposobu obciążeń przy dokonywaniu rezerwacji (za niektóre pośrednik pobiera kasę i rozlicza z liniami, za inne linie pobierają same nawet gdy rezerwacja jest robiona przez pośrednika).

no właśnie, czyli klient nie ma kontaktu z linią tylko z pośrednikiem, który w jego imieniu wszystko robi. i taka jest rola pośredników, bookingu też. po to im się płaci żeby oni zrobili co do nich należy.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#316 PostWysłany: 31 Lip 2013 00:09 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9648
HON fly4free
Co do jakości usług hotelowych dodam jeszcze, że niektórzy poważni pośrednicy cyklicznie wysyłają do różnych obiektów klientów testowych, aby zweryfikować zakres usług i ich jakość w rzeczywistości. Nie wiem, czy tak robi booking, ale sam w takiej roli nocowałem w kilku miejscach na zlecenie dwóch innych pośredników.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#317 PostWysłany: 31 Lip 2013 00:15 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9648
HON fly4free
Cytuj:
no właśnie, czyli klient nie ma kontaktu z linią tylko z pośrednikiem, który w jego imieniu wszystko robi. i taka jest rola pośredników, bookingu też. po to im się płaci żeby oni zrobili co do nich należy.


To nie kwestia kontaktów, tylko stosunków prawnych w które klient wchodzi składając rezerwację. A te są zwykle dwa - zasadniczy zawsze z hotelem czy przewoźnikiem i powiedzmy, pomocniczy, z pośrednikiem. I oczywwiście klient ma prawo oczekiewać od pośrednika podjęcia określonych działań w razie potrzeby. Inna bajka jak to wygląda w praktyce, zwłaszcza przy biletach lotniczych. Natomiast pośrednik formalnie nie odpowiada w miejsce hotelu za ewentualne niegogodności związane z pobytem i konkretnymi usługami świadczonymi przez hotel, czy tym bardziej, za subiektywne odczucia klientów w tym zakresie. Oczywiście dobry pośrednik (a booking do nich należy) będzie starał sie pomóc czy zaoferuje coś w ramach rekompensaty, jeśli reklamacja jest uzasadniona ale to zwykle będzie kwestia jakości ich customer care a nie zobowiązań wynikających z umowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 31 Lip 2013 00:33 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1508
Loty: 960
Kilometry: 1 495 798
niebieski
W 90% obiektów z Booking płaci się podczas check-in w recepcji.

W około połowie hoteli z booking.com płaciłem podczas check-out, zwłaszcza jeżeli mój pobyt był dłuższy niż 1-2 dni. Często pytano mnie kiedy wolę zapłacić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#319 PostWysłany: 31 Lip 2013 00:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
DMW napisał(a):
W 90% obiektów z Booking płaci się podczas check-in w recepcji.

W około połowie hoteli z booking.com płaciłem podczas check-out, zwłaszcza jeżeli mój pobyt był dłuższy niż 1-2 dni. Często pytano mnie kiedy wolę zapłacić?

tu nie ma zasady, zawsze jest widzimisię hotelu.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 31 Lip 2013 08:08 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
jacek69 napisał(a):
DMW napisał(a):
W 90% obiektów z Booking płaci się podczas check-in w recepcji.

W około połowie hoteli z booking.com płaciłem podczas check-out, zwłaszcza jeżeli mój pobyt był dłuższy niż 1-2 dni. Często pytano mnie kiedy wolę zapłacić?

Troche sie czepie ;)
Jesli w 90% placi sie przy check-in, to zostaje najwyzej 10% i nie ma mozliwosci, by w co drugim przypadku placilo sie przy wymeldowaniu, chyba ze w 50% z 90%
Jednak nie wiem, czy autor mial to na mysli, gdyz drugie zdajie zaczal od nowego akapitu z odstepem 8-)

To pierwsze zdanie miało być pewnie cytatem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group