Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#281 PostWysłany: 24 Maj 2013 08:52 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9660
HON fly4free
Korzystałem z booking setki razy dla siebie i innych osób w ciągu ostatnich 6-7 lat i nie zdarzyła mi się żadna historia z kartą ale , o ile nic sie nie zmieniło, to przekazanie numeru karty do hotelu następuje w bardzo prymitywny sposób. Hotel wraz z mailem informującym o dokonaniu rezerwacji dostaje poprostu wpisane wprost... wszystkie dane karty. Skąd to wiem? Jakiś czas temu miałem drobne nieporozumienie dotyczące ceny pobytu przy check-oucie i w czasie rozmowy recepcjonistka wyciągnęła wydruk tego, co hotel dostał od booking, a tam były wpisane wszystkie dane karty użytej w tej rezerwacji. I hotel sobie je poprostu przepisuje... Nawet zakładając pełną uczciwość wszystkich pracowników po drodze (jeszcze raz powtarzam, nie miałem nigdy problemów) to wystarczy aby ktos taki wydruk wyrzucił na smietnich albo gdzieś go zawieruszył i dostał sie w niepowołane ręce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜 Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜
🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍 🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍
#282 PostWysłany: 24 Maj 2013 09:50 

Rejestracja: 15 Mar 2012
Posty: 28
Loty: 6
Kilometry: 8 772
marek2011 napisał(a):
Korzystałem z booking setki razy dla siebie i innych osób w ciągu ostatnich 6-7 lat i nie zdarzyła mi się żadna historia z kartą ale , o ile nic sie nie zmieniło, to przekazanie numeru karty do hotelu następuje w bardzo prymitywny sposób. Hotel wraz z mailem informującym o dokonaniu rezerwacji dostaje poprostu wpisane wprost... wszystkie dane karty. Skąd to wiem? Jakiś czas temu miałem drobne nieporozumienie dotyczące ceny pobytu przy check-oucie i w czasie rozmowy recepcjonistka wyciągnęła wydruk tego, co hotel dostał od booking, a tam były wpisane wszystkie dane karty użytej w tej rezerwacji. I hotel sobie je poprostu przepisuje... Nawet zakładając pełną uczciwość wszystkich pracowników po drodze (jeszcze raz powtarzam, nie miałem nigdy problemów) to wystarczy aby ktos taki wydruk wyrzucił na smietnich albo gdzieś go zawieruszył i dostał sie w niepowołane ręce.


Dużo się nie pomyliłeś. Dane karty z rezerwacją przychodzą nie mailem, a faksem (na maila wysyłają w razie kilkukrotnej niemożności połączenia się z faksem, ale wtedy przychodzi bez cvv). Po prawidłowym przesłaniu do hotelu dane te są usuwane z systemu bookingu automatycznie i nie ma możliwości ponownego ich przesłania (mówię o cvv).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#283 PostWysłany: 10 Cze 2013 19:20 

Rejestracja: 31 Paź 2011
Posty: 90
mam podobny problem co autor tego wątku. Parę godzin temu zarezerwowałem nocleg, z informacją o możliwości bezpłatnej anulacji do 7 dni przed terminem przyjazdu. Jednak na maila otrzymałem taka informacje:

Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 20 procent wartości całej rezerwacji, w dniu dokonania rezerwacji..Hotel obciąży Gościa stałą sumą w wysokości 120 EUR za każdy pokój, w dniu przyjazdu..
Zasady odwołania rezerwacji: W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji później, hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za cały pobyt .W przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt.

Onzacza to, że prawdopodobnie nie zauważyłem informacji o przedpłacie. W tym momencie jeżeli anuluje rezerwacje (choćby dziś) to stracę 20% kwoty rezerwacji? Póki co moje konto nie zostało obciążone na żadną kwotę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#284 PostWysłany: 10 Cze 2013 23:57 

Rejestracja: 09 Sty 2012
Posty: 257
Loty: 38
Kilometry: 72 453
niebieski
mikolaj99 napisał(a):
mam podobny problem co autor tego wątku. Parę godzin temu zarezerwowałem nocleg, z informacją o możliwości bezpłatnej anulacji do 7 dni przed terminem przyjazdu. Jednak na maila otrzymałem taka informacje:

Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 20 procent wartości całej rezerwacji, w dniu dokonania rezerwacji..Hotel obciąży Gościa stałą sumą w wysokości 120 EUR za każdy pokój, w dniu przyjazdu..
Zasady odwołania rezerwacji: W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji.W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji później, hotel obciąży Gościa sumą w wysokości 100 procent opłaty za cały pobyt .W przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt.

Onzacza to, że prawdopodobnie nie zauważyłem informacji o przedpłacie. W tym momencie jeżeli anuluje rezerwacje (choćby dziś) to stracę 20% kwoty rezerwacji? Póki co moje konto nie zostało obciążone na żadną kwotę.


Pobiorą 20% tytułem przedpłaty. Jeśli zrezygnujesz w okresie bezpłatnej anulacji, kwota wróci na rachunek karty, którą robiłeś rezerwację, ewentualne straty będą wynikać z różnic kursowych.
Góra
 Profil Relacje PM off
chaleanthite uważa post za pomocny.
 
      
#285 PostWysłany: 23 Cze 2013 21:32 

Rejestracja: 04 Sie 2012
Posty: 57
Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa..
Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty.
Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#286 PostWysłany: 23 Cze 2013 21:36 

kronos napisał(a):
Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa..
Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty.
Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ?


Wszystko masz w warunkach rezerwacji. Ostatnio jak rezerwowałem hotel w Madrycie z 5-miesięcznym wyprzedzeniem podałem dane karty debetowej, po ok. miesiącu potrącili z niej 20% wartości rezerwacji, reszta płatna po przyjeździe.
Góra
 PM off  
      
#287 PostWysłany: 23 Cze 2013 21:52 

Rejestracja: 04 Sie 2012
Posty: 57
Anonymous napisał(a):
kronos napisał(a):
Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa..
Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty.
Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ?


Wszystko masz w warunkach rezerwacji. Ostatnio jak rezerwowałem hotel w Madrycie z 5-miesięcznym wyprzedzeniem podałem dane karty debetowej, po ok. miesiącu potrącili z niej 20% wartości rezerwacji, reszta płatna po przyjeździe.


No dobrze, ale skoro wymagają karty kredytowej, podałem numer debetowej, obawiam się, że 2 dni przed wylotem może przyjść meil, że nie mogą pre-autoryzować karty i anulować rezerwację, a wtedy będę w czarnej..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#288 PostWysłany: 23 Cze 2013 21:58 

kronos napisał(a):
Anonymous napisał(a):
kronos napisał(a):
Zarezerwowałem sobie hotel na Cyprze, do owej rezerwacji użyłem karty debetowej, wymagana była kredytowa..
Pytanie mam następujące, jaka jest szansa, że rezerwacja nie zostanie anulowana ? Hotel może dokonać pre-autoryzacji karty.
Czy podanie numeru karty jest tylko po to gdybym się nie pojawił, żeby mieli jak ściągnąć ode mnie pieniądze ?


Wszystko masz w warunkach rezerwacji. Ostatnio jak rezerwowałem hotel w Madrycie z 5-miesięcznym wyprzedzeniem podałem dane karty debetowej, po ok. miesiącu potrącili z niej 20% wartości rezerwacji, reszta płatna po przyjeździe.


No dobrze, ale skoro wymagają karty kredytowej, podałem numer debetowej, obawiam się, że 2 dni przed wylotem może przyjść meil, że nie mogą pre-autoryzować karty i anulować rezerwację, a wtedy będę w czarnej..


Skoro kartę zaakceptowało, rezerwację masz potwierdzoną e-mailem, na podanej karcie będziesz mieć rezerwę gotówki zgodnie z warunkami rezerwacji to nic złego się nie powinno stać. Jak masz wątpliwości pisz e-maila do booking, szybko powinni odpowiedzieć.
Góra
 PM off  
      
#289 PostWysłany: 24 Cze 2013 16:34 

Rejestracja: 03 Sie 2012
Posty: 2
Witam,

mam pytanie dotyczące rezerwacji na booking.com oraz płatności.

Zarezerwowałem hotel (oferta bezwrotna) przy wykorzystaniu karty debetowej (VISA ELECTRON) BZWBK, kwota za hotel została zablokowana (jeszcze nie sciągnięta) na moim koncie bankowym.

Pytanie jak to się ma do informacji z emaila o potiwerdzeniu rezerwacji czyli:

"Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności."

Nigdy jeszcze nie dokonywałem rezerwacji poprzez booking i obawiam się sytuacji w której poniosę podwój koszt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#290 PostWysłany: 24 Cze 2013 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
neonmsf napisał(a):
Witam,

mam pytanie dotyczące rezerwacji na booking.com oraz płatności.

Zarezerwowałem hotel (oferta bezwrotna) przy wykorzystaniu karty debetowej (VISA ELECTRON) BZWBK, kwota za hotel została zablokowana (jeszcze nie sciągnięta) na moim koncie bankowym.

Pytanie jak to się ma do informacji z emaila o potiwerdzeniu rezerwacji czyli:

"Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności."

Nigdy jeszcze nie dokonywałem rezerwacji poprzez booking i obawiam się sytuacji w której poniosę podwój koszt.


Preautoryzacja - prawdopodobnie zwolnią blokadę za parę dni i będziesz płacił w hotelu. Sprawdzali po prostu czy taka karta którą podałeś istnieje i czy są na niej środki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#291 PostWysłany: 24 Cze 2013 17:02 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 734
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Jeżeli to była oferta bezzwrotna to na pewno cała opłata została pobrana w momencie rezerwacji. W zapisie, o którym piszesz:
Cytuj:
"Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności."
miało chodzić o to, że nie zapłacisz w złotówkach tylko w walucie hotelu, ale jak widać po powyższym tłumaczenie słabo im wyszlo i stad nieporozumienia.
Jak klikniesz na rodzaj pokoju w potwierdzeniu to będziesz miał napisane, ze cala kwota zostanie pobrana w dniu rezerwacji oraz, że "Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (BGN), po kursie obowiązującym w dniu płatności".
Zresztą zawsze możesz napisac do booking.com, oddzwonia i powiedzą Ci to co ja ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#292 PostWysłany: 27 Cze 2013 10:57 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4597
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
Mam pytanie na szybko - zarezerwowałam hotel przez booking, nie podawałam żadnych danych karty.
W rezerwacji jest mowa:
Twoja rezerwacja została potwierdzona. Opłata zostanie pobrana podczas pobytu w obiekcie Riad Abaca Badra.

Reservations made with Booking.com are always free. We never take any payment for our services from guests.

Koszt anulowania rezerwacji: od 27 czerwca 2013 10:50 [CEST] : € 39

Tej rezerwacji nie można bezpłatnie anulować.

Czy jesli się nie pojawię, to jak oni mają zamiar mnie obciążyć skoro nie mają mojej karty?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#293 PostWysłany: 28 Cze 2013 06:00 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 348
niebieski
No cóż, prawda jest taka, że nie pobiorą. Tak samo nie pobiorą kwoty za no-show, jeśli rezerwacja była z użyciem prepaida na którym nie ma wystarczających środków.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#294 PostWysłany: 29 Cze 2013 17:29 

Rejestracja: 29 Cze 2013
Posty: 6
Rezerwuje od nich co roku, ale do transakcji internetowych mam specjalną kartę tzw. pre-paid. Dzięki temu śpię spokojnie, że mnie z gotówki nie oskubią :P Nigdy żadnych problemów nie było, wszystko jak dotychczas mi się dzięki bogu zgadzało.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#295 PostWysłany: 15 Lip 2013 16:53 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
Czy booking.com ma prawo zmienić cene ma mojej rezerwacji?

Miałem rezerwację na listopad cena 10eur za pokój, byłem informowany że cena powinna być inna i chcieli mi wcisnąć 80eur za pokój.
korespondowałem, ale się nie zgadzałem

dzisiaj booking.com bez mojej zgody zmienił mi cenę na 80eur za pokój.

czy to jest zgodne z prawem i co mogę teraz zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#296 PostWysłany: 15 Lip 2013 17:02 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4597
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
poszukać innego pokoju i więcej nie rezerwować na booking? :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#297 PostWysłany: 15 Lip 2013 17:10 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1687
niebieski
:lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#298 PostWysłany: 30 Lip 2013 15:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
Booking.com powinien mieć swoich (tajnych) agentów codziennie sprawdzających we wszystkich oferowanych obiektach czystość, poprawność zaścielenia pościeli i humory pracowników ;-)

A poważniej to akurat ten serwis ma zdecydowanie najlepsze opinie, jeśli chodzi o działania proklienckie - wystarczy poczytać na tym forum.
Właściciele obiektów przedstawiają je wg swojego uznania, chociaż mają w umowie, że powinno to rzetelnie odzwierciedlać rzeczywistość.
I nieważne o jakiego pośrednika chodzi - żaden nie jest w stanie sprawdzać zgodności oferty ze stanem faktycznym.

Dziwny artykuł, podejrzewam, że trafił swój na swego - niedzielni turyści ze skłonnością do awantur nacięli się na chciwego i niechlujnego właściciela obiektu.
Ale warunki rezerwacji to chyba znali wcześniej i wiedzieli, jaką kwotą ryzykują ("prepaida" nie mieli? ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#299 PostWysłany: 30 Lip 2013 16:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2012
Posty: 685
Loty: 138
Kilometry: 226 439
niebieski
jw + strona hotmoney.pl z przekierownia na o2.pl też już daje do myslenia ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#300 PostWysłany: 30 Lip 2013 16:50 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 602
Loty: 251
Kilometry: 414 782
niebieski
Od lat korzystam z booking.com i bez większych zastrzeżeń. W miniony weekend byłem w Budapeszcie na F1 i również mieszkałem w hotelu rezerwowanym przez ten portal i ponownie bez zastrzeżeń. Robiłem przez nich rezerwacje nie tylko w WB, Turcji, Egipcie i w Tajlandii. Niezależnie od kraju czy kontynentu zawsze bez większych zastrzeżeń...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group