Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 95 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 11 Lis 2017 00:27 

Rejestracja: 16 Wrz 2015
Posty: 60
Mam taki problem, wczoraj rezezrwacja a dzisiaj mail od hotelu że mają problem i nie akceptuja rezerwacji. Kasa ściągnięta z konta, tzn. na razie blokada bo płatność była w nocy.

Image

I mail od booking, z którego wynika że to ja chcę zrezygnować a hotel odstępuje od opłaty za rezygnację.

Image

I teraz nie wiem co robić, bo oczywiście mogę zrezygnować i poszukać czegoś nowego tylko czy zwrócą mi cała kasę bo płatność była kartą złotówkową i nie wiem czy uznają to jako chargeback czy może bank znowu przeliczy po swoim kursie euro bo niby ja rezygnuję.
Czy mam pisać do booking że to hotel nie chce uznać rezygnacji i żeby sami anulowali i zrobili chargeback. Czy może nie robić nic i czekać na ich ruch, bo jakoś dziwne mi się wydaję że mają problem z łazienką i nie zdążą tego naprawić do mojego przyjazdu za 2 tygodnie.
Będę wdzięczna za wszystkie sugestie bo nie zostało mi dużo czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#82 PostWysłany: 11 Lis 2017 00:47 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3429
HON fly4free
@adler Jeśli jest blokada to po twojej ew. rezygnacji nie dojdzie do realizacji płatności i nie będzie przewalutowań.Jeśli chcesz zachować za obecną cenę,podobny standard i lokalizację to booking (w przypadku jak obiekt z własnej winy nie zechce zrealizować tej rezerwacji) zaproponuje ci coś alternatywnego,jeśli zechcesz to zaakceptujesz lub sama znajdziesz nawet trochę droższy obiekt i jak się na to zgodzą to po realizacji noclegów zwrócą ci różnicę w cenie.Musisz jutro dzwonić do Booking.com i przedstawić problem.Na pewno pomogą i czasami nawet za te same pieniądze będziesz w fajniejszym hotelu.W każdym razie sama nie rezygnuj zanim coś alternatywnego z nimi nie uzgodnisz :)
Góra
 Profil Relacje PM off
adler lubi ten post.
adler uważa post za pomocny.
 
      
#83 PostWysłany: 11 Lis 2017 00:51 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 483
srebrny
Jesli jesteś użytkownikiem Genius, to dzwon na ten numer 22 306 08 57, a jeśli nie to 22 306 08 55.

Booking.com ma swoje metody, zweryfikują czy to przypadkiem nie overbooking i coś zaproponują :)
Góra
 Profil Relacje PM off
adler lubi ten post.
adler uważa post za pomocny.
 
      
#84 PostWysłany: 11 Lis 2017 09:26 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2326
złoty
Blokada zostanie po kilku dniach zwolniona, więc rezerwuj coś innego.

@miriam
Nie pisz, że na pewno coś zaproponują, albo zwrócą różnicę w cenie, bo to nieprawda.
Taka praktyka ma miejsce, gdy hotel wczesniej nie poinformuje klienta o problemach. Gdy zrobi to z wyprzedzeniem, to booking juz taki hojny nie jest.
Góra
 Profil Relacje PM off
adler lubi ten post.
adler uważa post za pomocny.
 
      
#85 PostWysłany: 11 Lis 2017 12:11 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3429
HON fly4free
@jacek96 Z doświadczenia piszę,że jeśli do wyjazdu jest dość blisko(choć nie jest to warunek konieczny) i nie jest to błąd cenowy to działają prokliencko i pomagają w ten sposób ,mimo że hotel powiadomi cię wcześniej,więc nie pisz,że to nieprawda ;) .Myślę,że @adler da znać co zaproponowali. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
adler lubi ten post.
 
      
#86 PostWysłany: 11 Lis 2017 13:14 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2326
złoty
Ja tez piszę z doświadczenia i to sprzed kilku dni, a nie sprzed roku, kiedy takie podejście o jakim piszesz było normą.
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
#87 PostWysłany: 11 Lis 2017 14:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3429
HON fly4free
@jacek96 Widocznie źle trafiłeś na konsultanta.Ja podobną sytuację miałam miesiąc temu z sylwestrową rezerwacją we Lwowie.Dzień po rezerwacji obiekt powiadomił,że nie może wywiązać się z potwierdzonej rezerwacji i prosił abym anulowała (notabene wystawił potem ten termin za 200% drożej ;) )Po kontakcie z Booking zaproponowali mi droższą alternatywę z dopłatą z ich strony( prawie 100E do 3 noclegów) po przedstawieniu rachunku.Dodatkowo lepsza lokalizacja i śniadania. Odpisali cyt. "Uprzejmie potwierdzamy, że Państwa rezerwacja w...... Hotel
jest alternatywną rezerwacją do niniejszej.

Choć koszt rezerwacji w obiekcie ..... Hotel będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty.

Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zrobimy wszystko, aby zaoferować Państwu rekompensatę" :)


Ostatnio edytowany przez miriam, 11 Lis 2017 15:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
adler lubi ten post.
 
      
#88 PostWysłany: 11 Lis 2017 15:20 

Rejestracja: 16 Wrz 2015
Posty: 60
Dziękuję wszystkim za pomoc :)
Ostatecznie zadzwoniłam na infolinię, gdzie bardzo miła pani przedstawiła mi 3 warianty:
1. Rezygnuję i zwracają mi kasę, na pytanie co z ewentualną różnicą kursową powiedziała, że zlecą dopłatę ze swojego działu finansowego
2. Kontaktują się z obiektem i wyjaśniają sytuację. Obiekt musi zapewnić alternatywę (mogę się na nią nie zgodzić, jak mi nie odpowiadają warunki), gdy takowej nie ma-wariant 3
3. Sami znajdują mi nocleg w podobnej cenie i okolicy albo sama znajduję odpowiadające mi miejsce, ewentualną różnicę pokrywa hotel, który nie wywiązał się z pierwotnej rezerwacji.

Wybrałam rezygnację i zwrot, gdyż korzystałam z linku 40/80 i nie chciałam dodatkowego zamieszania z tłumaczeniem że należy mi się dodatkowy zwrot ;) . Dostałam maila z potwierdzeniem dopłaty ze strony booking, różnicy kursowej.

W sumie wyszło nawet lepiej, bo znalazłam jeszcze fajniejszy nocleg, rezerwowany również z linku :lol:
Najbardziej obawiałam się tej różnicy kursowej, ale skoro zwrócą to ok. Zobaczymy ;)
Jeszcze raz dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#89 PostWysłany: 11 Lis 2017 16:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3429
HON fly4free
@jacek96 chyba w informację j.w. już uwierzysz,czy też nie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 11 Lis 2017 16:48 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2326
złoty
Ja wierzę nawet w św Mikołaja i Jezusa Chrystusa.
Nie o wiarę moja tu się rozchodzi, a o praktykę booking. Napisałaś na pewno pomogą, a ja napisałem, że to nieprawda i tyle. I podtrzymuję to, gdyż trzy razy próbowałem i widocznie ciągle źle trafiam (na konsultanta).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#91 PostWysłany: 11 Lis 2017 17:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3429
HON fly4free
@jacek96 Pisałam to nie w odniesieniu do twojego przypadku,którego nie znam,tylko konkretnie do @adler i wszystko w tym temacie ;) Raczej prawdą nie jest uogólnienie
jacek96 napisał(a):
Taka praktyka ma miejsce, gdy hotel wczesniej nie poinformuje klienta o problemach. Gdy zrobi to z wyprzedzeniem, to booking juz taki hojny nie jest.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#92 PostWysłany: 11 Lis 2017 22:43 

Rejestracja: 18 Sie 2010
Posty: 269
niebieski
@jacek96
Miesiąc temu znalazłem się w podobnej sytuacji jak @adler.Zaproponowano mi również trzy warianty wyjścia z sytuacji.Wybrałem ten trzeci ,opisany przez @ adler .Znalazłem więc inne miejsce za prawie 190eu (za 3 noce ) drożej.Po małych oporach booking zgodził się na mój wybór.Mam tylko przesłać im skan rachunku po czym nastąpi zwrot tej różnicy.Wiem,że wywiążą się z tego zobowiązania bo kilka lat temu miałem już dwa razy taką sytuację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 11 Lis 2017 22:48 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2326
złoty
Wiem o tym i miałem sporo takich sytuacji, a teraz zonk.
Pewnie sprawdzili moje saldo i ukazało im się, że więcej do mnie dopłacają, niż na mnie zarabiają :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 20 Kwi 2018 09:16 

Rejestracja: 20 Kwi 2018
Posty: 1
Witajcie, jesteście najpewniejszym źródłem informacji, stąd moje logowanie i pytanie :-)

Już to było przerabiane: hotel anulował rezerwację. Booking zaproponował ofertę "analogiczną". Oferta kompletnie mi nie odpowiada - to nie wyjazd urlopowy i 20 km od miejsca przeze mnie wybranego robi wielką różnicę! Do tego z przyczyn zdrowotnych (specjalna dieta) muszę mieć kuchnię/aneks kuchenny, a proponowane mi są "pokoiki".

Faktycznie analogiczne oferty są teraz 4-5 razy drożej!

Co mogę zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#95 PostWysłany: 20 Kwi 2018 12:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3429
HON fly4free
@mebloscianka Nie przyjąć ich alternatywy z powodów jak tu napisałaś i zaproponować coś od siebie do ich akceptacji. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
MaPS lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 95 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group