Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 95 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 07 Wrz 2015 12:01 

Rejestracja: 11 Mar 2013
Posty: 694
Loty: 2
Kilometry: 3 738
Wiadomo że szansy nie ma żadnej. Ale ja będę upierał się że wszystkie błędy winny być uznawane. G... mnie obchodzi czyjś błąd. Zawarłem umowę czy nie? A jak jest w odwrotną stronę to już nie ma zmiłuj się. Bilety lotnicze nie do oddania, za zmiany drakońskie opłaty a i przy hotelach często trzeba płacić z góry bez możliwości zwrotu. Wtedy jest wszystko ok? Mnie to irytuje bo ja za każdym razem mam ponosić konsekwencje czyjejś niekompetencj?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#42 PostWysłany: 07 Wrz 2015 12:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3113
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Cytuj:
Linków póki co nie wrzucę, wybacz

Rozumiem - po co ma się okazać, ze piszesz nieprawdę. ;-)
Ja Ci nie życzę powodzenia. Tego typu - delikatnie mówiąc - cwaniactwo, nie mieści się w mojej akceptacji postrzegania świata.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 07 Wrz 2015 12:18 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
mik111 napisał(a):
Wiadomo że szansy nie ma żadnej. Ale ja będę upierał się że wszystkie błędy winny być uznawane. G... mnie obchodzi czyjś błąd. Zawarłem umowę czy nie? A jak jest w odwrotną stronę to już nie ma zmiłuj się. Bilety lotnicze nie do oddania, za zmiany drakońskie opłaty a i przy hotelach często trzeba płacić z góry bez możliwości zwrotu. Wtedy jest wszystko ok? Mnie to irytuje bo ja za każdym razem mam ponosić konsekwencje czyjejś niekompetencj?


Ot co, wychodzę z podobnego założenia.

@boots
Dla jednych to cwaniactwo, dla innych zaradność. Gdy tylko wrócę do domu z chęcią porobię screeny ofert, które na prędce wyszukaliśmy i gdy już będzie po wszystkim z tym większą satysfakcją Ci je udostępnię. Swoją drogą zastanawia mnie jaki sens ma okłamywanie ludzi dla mnie zupełnie anonimowych, wszak nie zależy mi na tym byście mieli o mnie złe/dobre zdanie? Jestem zbiorem kilku literek dla Was, totalnym anonimem. Nie żebym usprawiedliwiał okłamywanie najbliższych czy nawet znajomych, ale to mi pachnie w ogóle jakimś absurdalnym oskarżeniem :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 07 Wrz 2015 12:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3113
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Cytuj:
Swoją drogą zastanawia mnie jaki sens ma okłamywanie ludzi dla mnie zupełnie anonimowych

Zapytaj sam siebie ;-)

Nie istnieją na Phuket wiarygodne oferty (bez ewidentnego błędu cenowego) najmu luksusowych siedmiosypialniowych willi z pełnym wyposażeniem (podobnych do linkowanej) w cenie około 650THB za noc za całość. Nie wiem zatem, po co tak pisałeś.
Tak samo, jak w Polsce nie kupisz w kantorze dolarów po 10 groszy. Ale pisać, że jest inaczej, oczywiście możesz ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 07 Wrz 2015 13:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 1785
Loty: 188
Kilometry: 239 591
platynowy
I nie szukaj na bookingu, bo wybierasz jednego z najdroższych pośredników, kontaktuj się bezpośrednio i będziesz miał często 20% taniej.
Ja na tej stronie tylko sprawdzam opinie, bo są pewniejsze niż na tripadvisor i rzadko kiedy zarezerwuję coś- jak się trafi, że cena jest najlepsza.

Dla potwierdzenia, pierwszy z brzegu przykład:

Załącznik:
booking1.jpg
booking1.jpg [ 186.06 KiB | Obejrzany 8186 razy ]
_________________
"To umí každý debil, aby eso trumfem přebil,
ale dát na eso dvojku to je teprve gól!"


Ostatnio edytowany przez horacy19, 07 Wrz 2015 13:19, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 07 Wrz 2015 13:07 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
Ah, o to chodzi! Tak, tak, w takim razie się nie zrozumieliśmy (a bardziej ja niedoprecyzowałem). 7 sypialń nie jest już dla nas kryterium koniecznym do spełnienia jako, że nam odmówiono wynajęcia willi przy 8 osobach z kupionymi biletami lotniczymi. Kolejne pary "zawiesiliśmy" w procesie "rekrutacji" do czasu wyjaśnienia sprawy a podstawowym wymogiem aktualnie są wille z miejscem do spania dla 8 osób. Tutaj zwracam honor.

@horacy19
Dzięki za radę! Nie szukamy już w ogóle na bookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 07 Wrz 2015 13:22 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 413
niebieski
horacy19 napisał(a):
I nie szukaj na bookingu, bo wybierasz jednego z najdroższych pośredników, kontaktuj się bezpośrednio i będziesz miał często 20% taniej.


Akurat hotel który rezerwowałem ostatnio na bookingu, na stronie hotelu jest o 30% droższy...
Nigdy też korzystając z bookingu nie trafiło mi się aby sam hotel oferował lepszą cenę. Przypadek?
A teraz w temacie: ostatnio trafiłem na hotel z bardzo dobrą ceną, jak się potem okazało był to błąd cenowy.
Na drugi dzień przyszło info z bookingu, że hotel anulował rezerwcję. Co ciekawe pomimo tego że minęło już trochę czasu rezerwację nadal mam na swoim koncie i to aktywną, tzn. mogę nią swobodnie zarządzać. Czy oni tego nie kasują z automatu??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 10 Wrz 2015 18:48 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
No cóż, tak jak przewidywaliście - przegraliśmy. Skończyło się na 50% zniżki, z której jednak nie skorzystaliśmy (aczkolwiek i tak szacunek, że byli tę willę w stanie spuścić o 14 000 zł). Wciąż nie uważam, żeby było to cwaniakowanie jak to zostało wyżej określone, ale każdy ma prawo do wygłaszania swoich opinii :)

Swoją drogą dobrze, że tu zajrzałem i napisałem post, bo dzięki temu przeczytałem parę ciekawych relacji, temat ze zdjęciami dodatkowo skłonił mnie do rozpoczęcia e-bookowego kursu w dziedzinie fotografii. Korzystałem z promocji F4F w przeszłości, ale jakoś nigdy nie zaglądałem na forum. Teraz to się zmieni, a zatem dzień dobry Wam! ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#49 PostWysłany: 31 Sty 2016 12:45 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 49
Witam.
Ostatnio dokonałem w korzystnej cenie rezerwacji na Rodos sierpień. Oferta bezzwrotna , kasa ściągnięta natychmiast. Po jakimś miesiącu dzwonią do mnie z booking że zakończyli współpracę z tym hotelem i moja rezerwacja została odwołana. Myślałem że oferta bezzwrotna działa w dwie strony. Kasy jeszcze nie zwrócili. Po za tym jak zwrócą moge miec strate na przewalutowaniu. Jak się zachować? Czego mogę dochodzić? Robię troche rezerwacji na booking, posiadam status genius.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 31 Sty 2016 15:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3748
HON fly4free
@konradkam Miałam podobną sytuację z rezerwacją na Sycylii i niestety Booking nie poczuwał się do żadnej odpowiedzialności.Moja rezerwacja była zwrotna i na szczęście na kasę nie musiałam czekać.Konsultanci podsyłali mi linki z innymi ofertami na ten termin, w zbliżonej lokalizacji ale już z o wiele wyższą ceną.Były to zwyczajne oferty z ich stronki,które sama też mogłam sobie poszukać.Zbyt odległy termin pobytu, żeby zgodzili się na dopłatę do różnicy w cenie nowej rezerwacji.Gdyby termin pobytu był bliski to wtedy zwracają dodatkowe koszty ,ale musisz uzyskać wcześniej od nich akceptację nowej ceny ponownej rezerwacji.Na nic oprócz zwrotu kasy nie licz ale też nie poddaj się łatwo i próbuj negocjować ,w końcu ktoś przez jakiś czas miał twoją kasę ;) Życzę powodzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 19 Lis 2016 16:35 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1384
niebieski
Odświeże tutaj temat ,ale nie chodzi o Booking a o serwis GalaHotels. Na nim rezerwowałem kilkakrotnie i zawsze polecałem go innym.Sciągaja pieniądze od razu po rezerwacji i nigdy nie było żadnych problemów ... do czasu. Wiedząc ,że rezerwuję z błędu cenowego zaklepałem 2 noclegi po 6 e. Na drugi dzień dziwnym sposobem na meila odezwał się do mnie sam hotel pisząc ,ze normalna cena noclegu za dobe to 66e i przeprasza za błąd ze swojej strony nic w zamian nie proponując. Za 3 dni od GalaHotels otrzymałem meila że... zwrócimy 12 eur bo hotel się pomylił żle wpisując cenę. Jednocześnie anulowali mi te 2 noclegi. Minęło ponad 3 miesiące ,a 12 eur nie zwrócili. Po moim meilu z zapytaniem o zwrot, otrzymałem odpowiedż ,że noclegi były rezerwowane bez możliwości anulacji /tak było/ i to ja sobie sam anulowałem i wtedy nie należy się zwrot pobranej gotówki. Dodam ,że noclegi miały być teraz w listopadzie ,z rezerwowałem je sierpniu. Zawiodłem się na tym serwisie i nie chodzi już o te w przeliczeniu 50 kilka zł ale o to ,ze nawet nie odpowiedzą na meila.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#52 PostWysłany: 19 Lis 2016 16:54 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 72
Skoro masz od nich maile, z których wynika, że to oni ci anulowali to masz dowody - robisz chargeback na karcie i tyle.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 19 Lis 2016 17:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3748
HON fly4free
andrzejdz napisał(a):
Odświeże tutaj temat ,ale nie chodzi o Booking a o serwis GalaHotels. Za 3 dni od GalaHotels otrzymałem meila że... zwrócimy 12 eur bo hotel się pomylił żle wpisując cenę. Jednocześnie anulowali mi te 2 noclegi. Minęło ponad 3 miesiące ,a 12 eur nie zwrócili. Po moim meilu z zapytaniem o zwrot, otrzymałem odpowiedż ,że noclegi były rezerwowane bez możliwości anulacji /tak było/ i to ja sobie sam anulowałem i wtedy nie należy się zwrot pobranej gotówki. Dodam ,że noclegi miały być teraz w listopadzie ,z rezerwowałem je sierpniu. Zawiodłem się na tym serwisie i nie chodzi już o te w przeliczeniu 50 kilka zł ale o to ,ze nawet nie odpowiedzą na meila.

Chyba jednak odpowiadają ;) Reklamację powinieneś składać poprzez odpowiedź zwrotną na maila od GalaHotels "otrzymałem meila że... zwrócimy 12 eur bo hotel się pomylił żle wpisując cenę."W każdej korespondencji do nich powołuj się na ich inicjatywę w anulowaniu rezerwacji i zapewnieniu zwrotu środków bo w tej sytuacji nie ma znaczenia ,że rezerwacja była bezzwrotna,pisz po raz n-ty do skutku ;)Wspomnij też o chargebacku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 19 Lis 2016 17:23 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1384
niebieski
@‌miriam‌ domyślam się ,że w tej sytuacji nie ma znaczenia jaka była rezerwacja. Skoro wcisneli ciemnotę ,że to osobiście sam sobie ją anulowałem, to dlaczego domagam sie zwrotu. Jeszcze we wrzesniu napisałem meila do nich a w odpowiedzi dostałem właśnie ten wspomniany tekst. Polecili ,że wszystkie sprawy należy kierować do Customer Service. Wkleiłem ich meila że zwrócimy 12 eur itp. ale ten tak jak pisałem nie odezwał sie wcale i nie odzywa od 2 tygodni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 19 Lis 2016 17:37 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3748
HON fly4free
@‌andrzejdz‌ A użyłeś tego maila w opcji odpowiedz ?Pisząc,że do tej pory nie masz zwrotu i zamierzasz wszcząć procedurę chargebacku. Może to poskutkuje ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 19 Lis 2016 17:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1146
Loty: 434
Kilometry: 966 607
srebrny
A takie coś kiedyś dostaliście?

Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 19 Lis 2016 17:46 

Rejestracja: 08 Mar 2014
Posty: 400
Loty: 53
Kilometry: 90 635
Miałem podobną, tylko rezerwacja była robiona z półrocznym wyprzedzeniem. Jak nie zapłaciłem w ciągu 7 dni to booking anulował rezerwację z powodu braku wpłaty zaliczki.

Wysłane z mojego Mi-4c
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 19 Lis 2016 18:06 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5600
Loty: 169
Kilometry: 241 913
W opisie obiektu jest:
Cytuj:
Please note that a prepayment deposit of 1 night stay is required via bank transfer to secure the booking. The property will contact you directly after you book to provide payment instructions
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
BusinessClass lubi ten post.
 
      
#59 PostWysłany: 22 Lis 2016 21:24 

Rejestracja: 20 Lis 2016
Posty: 4
Piszę w ramach ostrzeżenia co może Was spotkać przy korzystaniu z booking.com i mam prośbę o radę w dalszym poprowadzeniu sprawy. Spróbuję zwięźlę opisać.

Parę tygodni temu po kilku dłuższym rozeznaniu znajduję na booking.com fajne mieszkanie Trevispagna Charme Apartment w Rzymie dla 6 osób na 4 dni marca 2017 za 544 EUR (okazja dnia czy coś w tym stylu przeceniona o ok. chyba 30%, dokładnie nie pamiętam, czyli niezły rabat, ale nie jakiś niespotykany na booking). Ścisłe centrum, więc cena niezła, chociaż też nie jakaś wyjątkowa (rozważam między dwoma w podobnej cenie i okolicy, wybieram tę z dwoma łazienkami, w końcu 6 osób, to trochę już nas będzie).

Rezerwuję, dostaję potwierdzenie. Kupuję bilety na samolot.

Aż tu nagle tydzień temu informacja od booking, że to błąd i sugerują bezpłatne anulowanie. Pisze też do mnie nowy właściciel cyt: "there was a mistake with the price, even more we are refunished the apartment because we will do the new bed, materass, table itc and mayby the 3 bathroom" i sugeruje anulowanie rezerwacji lub dopłatę ok. 506 EUR.

Nie będę cytował potoku starorzymskiej łaciny, którą ta informacja u mnie wywołała (wobec nowego właściciel się powstrzymałem), ale generalny przekaz był taki, że co cieszę się z poprawy standardu mieszkania, nowych łóżka, materacy itd, i na pewno mogą wpłynąć na podwyżkę ceny, ale dla NOWYCH klientów, a nie tych co już zarezerwowali. Piszę do booking.com uznając że załatwią sprawę, przecież mamy umowę, sprawa oczywista.

I tu zaczyna się coś, czego nigdy bym się nie spodziewał.

Dostaję maila, że booking za dobrą monetę bierze twierdzenia właściciela, że cena była pomyłką mimo że nie wskazuje na to ani wartość ceny (no nie jest to 54 EUR zamiast 544, a 544 z 1050 też jakby niespecjalnie można pomyłkowo źle wprowadzić). Nie wskazuje na to też mail od nowego właściciela, który po prostu inwestuje i chce więcej zarobić. Przesyłam maila do booking, załączam wiadomość od właściciela i bilety, żeby nie myśleli, że anulowanie rezerwacji nie stwarza mi istotnych problemów.

A booking nic, pisze jeszcze raz tę samą szablonową gadkę, mam dwa telefony od nich z Anglii, ale jednosygnałowe, nie udaje mi się odebrać, mimo że telefon leży obok mnie na biurku. Potem szablonowa inf. że nie mogli się skontaktować i dalej zapłać 1050 EUR albo anulujemy.

Dzwonię do polskiego Booking.com. Miłe Panie rozumieją, nawet się ze mną zgadzają, obiecują porozmawiać z przełożonym, skontaktować się. Albo brak kontaktu albo piszą szablonem. I informacja że rezerwacja zostanie anulowana. W ostatnim mailu od booking, właściciel schodzi do 784EUR (łaskawca chce 50% więcej niż pierwotnie, i to ma być ostateczna, kompromisowa oferta). Po prostu śmiech przez łzy.

No nie powiem żebym się nie denerwował, szczególnie że bilety i rezerwacja były m.in. prezentem dla moich rodziców, a mieszkań z każdym dniem mniejszy wybór, tego alternatywnego już nie ma.

Mocno przestrzegam więc przed booking.com Okazuje się, że wszystko jest dobrze jak sprawa nie odbiega od standardu. A jak właściciel okaże się chciwym s...em, to booking zostawia nas samych. Ja naprawdę rozumiem jakby ktoś się walnął o jedno zero przy wprowadzani, ale taki prostacki przekręt??!!. A wydawało mi się że to duża, porządna firma.

Może macie jakieś pomysły jak sprawę z nimi doprowadzić do szczęśliwego końca?
Góra
 Profil Relacje PM off
panprofesor82 lubi ten post.
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
#60 PostWysłany: 22 Lis 2016 22:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3748
HON fly4free
asu102 napisał(a):
A wydawało mi się że to duża, porządna firma.

Może macie jakieś pomysły jak sprawę z nimi doprowadzić do szczęśliwego końca?

Masz rację, nie tylko tobie się tak wydawało.Kilka lat wstecz tak było,że klient dla nich coś znaczył. Obecnie to co piszesz to prawie norma i w sytuacji konfliktu interesów zazwyczaj wygrywa hotel,który płaci im niemałą prowizję od kwoty rezerwacji.Cena wzrasta 2 razy-prowizja też.Na rozwiązanie sprawy po twojej myśli nie masz co liczyć ,albo pogodzisz się z proponowaną podwyżką albo szukaj czegoś innego.Działają na zasadzie faktów dokonanych,za chwilę jak nie zaakceptujesz nowej propozycji anulują twoją rezerwację.Z doświadczenia powiem,że szansa jakaś by była gdyby nowy właściciel wysłał ci takie ultimatum tydzień,góra dwa przed datą przyjazdu.Wtedy podchodzą bardziej pro-kliencko ;) Pociesz się,że w Rzymie jest mnóstwo ofert i w tej cenie znajdziesz coś z czego będziecie zadowoleni (oczywiście promocje bliżej terminu wyjazdu).Szkoda nerwów i czasu na czytanie szablonowych maili.
Góra
 Profil Relacje PM off
noaxik_pl uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 95 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group