Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 367 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 15 Paź 2015 15:13 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8900
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Jest to jeden z tych Accorowych cudów, na szczęście tym razem na plus.

Nie płaciłem voucherem - przypuszczalnie jest tak, jak pisze Misiatek.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#302 PostWysłany: 15 Paź 2015 15:32 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
maxima napisał(a):
ja zauważyłam, że jeśli dopłatę robi się na miejscu w hotelu, a część opłaca voucherami (od razu przy rezerwacji lub na miejscu), to za każdym razem punkty liczyło mi od całej kwoty rezerwacji.
Np. nocleg kosztuje 110 EUR, płacę voucherem 2x40EUR, dopłacam 30EUR, to pojawiają mi się punkty od 110 EUR (minus podatki)

Za to jeśli robi się przedpłatę i punkty, to nalicza mi tylko od kwoty przedpłaty.

To co piszesz to tylko i wyłącznie błąd pracownika przy naliczaniu punktów. Oni widzą ze placiles punktami (chociaż ostatnio ibis ma jakieś problemy z przepływem informacji tzn u mnie zamiast burgera ktoś widział śniadanie), to rachunek powinien być rozbity na płatność punktami/voucherem i resztę. Pracownik wtedy powinien naliczyć tylko punkty od reszty.

W ibisie w Zabrzu się dowiedziałem ze gdzieś krąży w accorze mityczne 10 euro, ale to wtedy pracownik który zajmuje się naliczaniem punktów zgłasza ten fakt (płatność poniżej 10 euro) do jakiegoś centrum accora i oni naliczaja.

Ale tu też się zdziwiłem ponieważ pierwszy pobyt miałem 14 zł dopłaty i punkty naliczone zostały właśnie po zgłoszeniu do hotelu a hotel do accora.
Natomiast drugi pobyt miałem znowu 14 zł dopłaty i tu poszło z automatu jakieś 23 pkt, ale o dziwo nie naliczylo bonusowych 5500.

Takze podsumowując krąży gdzieś te 10 euro ale teorie głoszone przez pracowników ze oni nie nalicza tez wydają się być nietrafione.

Dodam że czy to ja czy inni m.in. Horacy19 w poprzednich promocjach czy to w Zabrzu czy Bielsku mieli dopłaty po parę groszy i zawsze punkty hotel naliczyl.

Ja tu się powtórzę ze nigdzie w zapisie nie ma mowy o 10 euro jako wartości minimalnej, tak samo bzdura jest jakaś wzmianka o podatku ze wartość która płacimy musi być wyższa od podatku żeby coś naliczyli.

Sorry za długość:)
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#303 PostWysłany: 15 Paź 2015 16:12 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
digger napisał(a):
Ok, ale 50 PLN to ponad 10 EUR wymienione w nowym regulaminie, wiec o niczym nie swiadczy - problematyczne moga byc tylko kwoty ponizej.

W którym miejscu konkretnie jest o tym mowa? Możesz wskazać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Accor -
#304 PostWysłany: 15 Paź 2015 16:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
Mam mały problem.
Wziąłem udział w promocji wrześniowej.Pierwszy 2-dniowy pobyt zarezerwowałem w listopadzie, drugi 28-30 XII,trzeci 30XII-1I.Wszystkie w opcji bezzwrotnej.Drugi i trzeci w różnych hotelach.Płaciłem kartą.Pierwszy i trzeci pobyt-płatność przeszła bez problemu.Za drugi nie przeszła bo hotel chciał ściągać poprzez płatność "moto",którą miałem(jak się chyba okazuje na szczęście) nieaktywną.Dostałem więc nr konta od hotelu i miałem 5 dni na zapłatę przelewem.Po Waszych obawach dot. robienia noclegów bez przerwy zadzwoniłem do hotelu z pytaniem czy jest jeszcze możliwość przesunięcia tego drugiego pobytu na 27-29XII.Okazało się,że jeśli jeszcze nie zapłaciłem ,to jak najbardziej można.Dostałem nową rezerwację wewnętrzną hotelu na 27-29XII,którą opłaciłem przelewem.Ta stara na 28-30XII z braku wpłaty miała zostać usunięta.
Niby wszystko cacy tylko mam pewne obawy bo:
Po zalogowaniu widzę drugą rezerwację jako 28-30XII i status "Potwierdzenie rezerwacji następuje na podstawie autoryzacji płatności przez bank lub operatora karty. "-czyli nie potwierdzona?.A tej na 27-29 XII, robionej telefonicznie nie widać.
Pierwszy i trzeci pobyt"Autoryzacja płatności została potwierdzona i uznana. "
Co radzicie teraz robić?
1)Dzwonić do Accora z prośbą o uaktualnienie daty 2 pobytu?Przesunięcie pobytu w hotelu było w terminie promocji wrześniowej.
2)Nic nie robić jest szansa ,że punkty naliczą ,a jak nie naliczą to po 3 pobycie reklamować?
3)Zadzwonić do hotelu z pytaniem czy rezerwacja jest opłacona bo chyba potwierdzenia z hotelu nie dostałem.I niech hotel z Accorem wyprostuje sprawę.
4) Inny pomysł.
Mogą mi nie uznać 3 pobytów dlatego ,że drugi nie był rezerwowany poprzez stronę Accor tylko telefonicznie w hotelu?Właściwie to telefonicznie pobyt był tylko edytowany:)Powinienem nie płacić po prostu za rezerwację 28-30XII i zrobić nową poprzez stronę Accor na 27-29XII.Wpadłem na to już po opłaceniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#305 PostWysłany: 15 Paź 2015 16:36 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
3)Zadzwonić do hotelu z pytaniem czy rezerwacja jest opłacona bo chyba potwierdzenia z hotelu nie dostałem.I niech hotel z Accorem wyprostuje sprawę.


Rezerwowałem tez pokoje ale nie z żadzenj promocji w Ibisie.
Rezerwacja opłacona.
Ale niestety musiałem zminić termin.
Napisałem ho hotelu i termin został zmieniony.'

Najlepiej rozmawiać z hotelem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#306 PostWysłany: 15 Paź 2015 16:39 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
egg napisał(a):
digger napisał(a):
Ok, ale 50 PLN to ponad 10 EUR wymienione w nowym regulaminie, wiec o niczym nie swiadczy - problematyczne moga byc tylko kwoty ponizej.

W którym miejscu konkretnie jest o tym mowa? Możesz wskazać?


http://www.accorhotels.com/pl/leclub/pd ... itions.pdf

Punkt 7.5 w tytule i tabelka - w obu miejscach wspomniane jest 10 EUR, co podczas mojej reklamacji Centrum Obslugi Klienta interpretowalo jako minimalna kwote, od ktorej naliczaja sie punkty, cytujac email od Accora:

"W odniesieniu do naszej dzisiejszej rozmowy telefonicznej, ztechnicznej strony tak jak wspominałem, nie jest możliwe zaksięgowanie pobytu przy kwocie mniejszej niż 10 Euro. Odnośnikiem do tego jest przelicznik punktów, którego podstawą jest wartość dziesięciu Euro, jak w warunkach sprzedaży w punkcie 7.5. W systemie owa wartość zaprogramowana została jako próg minimalny przy księgowaniu pobytu w programie lojalnościowym."

Wiem, jaka jest praktyka, sam uwazam te argumentacje za bzdure (i skutecznie ja podwazylem - moja reklamacja zostala uznana) ale reklamowalem trzeci, niezaliczony do promocji pobyt w promocji marcowej. Przy dwoch poprzednich doplaty mialem raz 8,60 EUR a raz 137 CZK (jakies ~5 EUR) i zostaly zaliczone automatycznie. Natomiast jeden pobyt, z doplata 2,70 EUR, zostal nie wiedziec czemu rozbity przez hotel na dwie faktury ("punktowa" i "gotowkowa"), za co najpierw nie dostalem zadnych punktow, a po upomnieniu - jedynie courtesy bonus, ktory jest niekwalifikujacy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#307 PostWysłany: 15 Paź 2015 21:42 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
A gdzie jest napisane, że 10 euro to minimum do naliczenia punktów? Reszta to błędna interpretacja Accora lub poszczególnych konsultantów.

Proponuję zabawę z przeliczaniem punktów na symulatorze, o tutaj: http://www.accorhotels.com/pl/leclub/ea ... ints.shtml
W zależności od kosztu pobytu, statusu i marki hotelowej można wyliczyć przypuszczalne naliczenie punktów. Na przykład przy statusie Platinum i pobycie w Sofitelu, Novotelu lub Mercure za wydane 1 zł otrzymamy 1 pkt. Aby zdobyć ten sam 1 pkt przy tym samym statusie i pobycie w Ibis lub Ibis Styles trzeba wydać już 2 zł. Dla statusu Gold zdobycie 1 pkt w Sofitelu, Novotelu lub Mercure kosztuje 1,20 zł, a w Ibis lub Ibis Style już 2,30 zł. Można tak sprawdzić każdą konfigurację. Miłej zabawy :)

Najprawdopodobniej ten sam mechanizm jest stosowany w oficjalnym systemie naliczania punktów. Z tym że w symulatorze mamy chyba punkty podstawowe razem z akceleratorem za posiadany status, na konto zaś otrzymujemy punkty w rozbiciu. Być może w tym jest jakiś dodatkowy problem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:03 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 713
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
Moja sytłacja z dziś dopłata 10,18 eur mercure cieszyn hotel zaliczyl mi pobyt jedno dniowy nie dwudniowy
system nie chail przyajc pobytu dwu dniowego bo wedle systemu ma byc min 10 eur na dzień
płatność punktami dopałate zrobiłem jedzać w restauracji wiedząc ze moze bycprobelmjaknei przekracze 10 eur
hotel mowi ze nie ma jak naliczyc tego jako pobyt dwu dniowy wyslalem reklamacje czekam na odpwowiedz
ale w regulaminie jak nic jet 10 eur na pobyt nie na noc
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:07 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
Twoj przypadek to już wyższa szkola jazdy.

Powtarzam!!! Żaden punkt regulaminu nie mówi i jakimś minimum, a tym bardziej ze każda noc musi mieć po min 10 euro.

Każdy kto wymyśla takie regulacje ewidentnie nie zna regulaminu lub interpretuje go błędnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
      
#310 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:09 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 713
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
w ogolnych warunkach programu jest min 10 eur punkt 7.2
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#311 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:13 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
Punkty naliczane są od całkowitej kwoty netto wydatków
kwalifikowanych.

Ludzie złoci, ta tabela jest poglądowa i reprezentuje przykład dla 10 euro.
Góra
 Profil Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
      
#312 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:18 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
miloszp napisał(a):
(...) ale w regulaminie jak nic jet 10 eur na pobyt nie na noc

W regulaminie jest napisane w pkt 7.5, że za każde wydane 10 EUR przysługuje dla statusu classic 25 pkt. Nie ma ani słowa, że jest to kwota minimalna, wydatek powiązany z dobą hotelową, liczbą osób w pokoju, konsumpcją czy z czymkolwiek innym. Jeśli wydasz 5 EUR to należy Ci się połowa punktów, czyli 13, zgodnie z pkt 7.8.

Prosiłbym nie nadinterpretowywać tekstu napisanego w regulaminie i twardo tego się trzymać w reklamacjach, co jest napisane w regulaminie. Ani @egg ani ja nie widzę zapisu o kwocie minimalnej.
Góra
 Profil Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
      
#313 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:22 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1365
niebieski
Możesz mnie też dodac:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#314 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:27 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8900
Loty: 993
Kilometry: 955 401
platynowy
Kurcze, ja też tego nie widzę. Może to wiek? :shock:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:54 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 771
niebieski
Czy jest lekarz na forum ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#316 PostWysłany: 15 Paź 2015 22:55 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
miloszp napisał(a):
Moja sytłacja z dziś dopłata 10,18 eur mercure cieszyn hotel zaliczyl mi pobyt jedno dniowy nie dwudniowy
system nie chail przyajc pobytu dwu dniowego bo wedle systemu ma byc min 10 eur na dzień
płatność punktami dopałate zrobiłem jedzać w restauracji wiedząc ze moze bycprobelmjaknei przekracze 10 eur
hotel mowi ze nie ma jak naliczyc tego jako pobyt dwu dniowy wyslalem reklamacje czekam na odpwowiedz
ale w regulaminie jak nic jet 10 eur na pobyt nie na noc

Faktycznie chyba mają ustawioną tę cenę minimalną. Dostałem kiedyś screen z hotelu, który pokazywał, że przy płatności ok 5 eur system krzyczy, że nie przekracza kwoty minimalnej i nie pozwala na wprowadzenie noclegu jako kwalifikowanego/punktowanego. Stąd pewnie problemy. A że nie w każdym hotelu? Niektóre hotele pewnie mają inny/starszy program rezerwacyjny. A że w regulaminie tego nie ma? Trzeba reklamować, jak sprawa jest istotna, gdy sam hotel nie jest w stanie tego wprowadzić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#317 PostWysłany: 15 Paź 2015 23:27 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
@egg, jeśli chodzi o symulator punktów, to aby dowiedzieć się ile punktów dokładnie dostaniemy należy:
- wpisywać kwotę netto,
- obliczenia zrobić dla statusu classic,
- przemnożyć otrzymane pkt. przez współczynnik 1,24 dla silvera, 1,48 dla golda oraz 1,76 dla platinum oraz zaokrąglić zgodnie z zasadami matematyki,
- obliczenie dla innych statusów są tylko przybliżone (wynika to z zaokrąglania w dół),
- pamiętać, że otrzymany wynik jest prawdziwy na dany dzień, gdyż kurs walutowy ulega zmianie.

Mam pewne przemyślenia odnośnie noclegów opłacanych punktami z dopłatą. Sam z takich opcji nie korzystałem jeszcze, ale z tego co czytałem tutaj kwota dopłaty musi być większa niż należny podatek. Jest to dla mnie nawet logiczne, a zatem dla dopłaty powinien być spełniony warunek

Kod:
kwota dopłaty >= kwota podatku + dopłata
kwota podatku = kwota faktury brutto – kwota faktury brutto/(100%+stawka VAT)
dopłata = kwota dopłaty netto [EUR]*25pkt/10 EUR >= 1

Jeśli waluta hotelu jest inna niż EUR należy mieć zapas na wahania kursu. Jeśli pobyt jest opłacany w walucie EUR to wystarczy 0,5 EUR netto dopłaty, aby dostać 1 pkt dla statusu classic np. w Novotelu.

Należy zwrócić uwagę na fakt, że na przyznawane punkty patrzymy zawsze z poziomu statusu classic, nie zależnie od posiadanego statusu, gdyż hotel przyznaje punkty właśnie według tego statusu i dopiero po przyznaniu przynajmniej 1 pkt. system Accora przelicza to według statusu.

Niektóre osoby pisały, że miały za małą dopłatę i tu nasuwa mi się kolejny wniosek:
- kwota dopłaty nie pokrywała należnego podatku z nadwyżką pozwalającą przyznać min 1 pkt,
- kwota dopłaty w dniu dokonywania rezerwacji pokrywała podatek i pozwalała przyznać min 1 pkt, jednak w dniu wymeldowania kurs euro uległ niekorzystnemu wahnięciu i po przeliczeniu nadpłaty liczba pkt wyniosła mniej niż 0,5 pkt., skutkiem czego punkty są zaokrąglane do zera, zgodnie z pkt. 7.8 regulaminu.

Uważam, że jedynym wyznacznikiem minimalnej kwoty dopłaty, jest kwota netto pozwalająca przyznać przynajmniej 1 pkt podstawowy, zgodnie z aktualnym regulaminem programu.

@egg, co sądzisz o tym?
Góra
 Profil Relacje PM off
egg lubi ten post.
 
      
#318 PostWysłany: 16 Paź 2015 07:00 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 713
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
To z wewnetrzenego poradnick le club dla hoteli
· Detach the card LCAH from the reservation that is paid by voucher,

· Set an alert for check-out to check if there are points to credit manually;

· If the guest has paid anything outside the voucher, he or she must receive points;

· If the amount paid outside voucher is higher than 10 euro (per day), points need to be credited manually via earn tab;

· If the amount paid outside voucher is lower than 10 euro (per day), you will get alert in hotel link that this amount is too small to credit -> then you need to contact helpdesk, send them all the needed information (invoice, printscreen from hotel link) and ask them to credit the points. You should contact helpdesk not later than 7 days since check-out.

· If there is no points to credit, there still is the issue of crediting the stay (the guest may not receive points, but his stay is eligible to be credited) – in the case that guest didn’t make any payment outside the voucher, please contact helpdesk to credit the stay only.”

-- 16 Paź 2015 07:02 --

moge prosic osoby ktore niedostaly punktow za brak min o kontakt w wiadmosci prywatnej
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#319 PostWysłany: 16 Paź 2015 10:05 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
A co? Montujesz jakiś pozew zbiorowy? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 16 Paź 2015 10:17 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
miloszp napisał(a):
To z wewnetrzenego poradnick le club dla hoteli
· Detach the card LCAH from the reservation that is paid by voucher,

· Set an alert for check-out to check if there are points to credit manually;

· If the guest has paid anything outside the voucher, he or she must receive points;

· If the amount paid outside voucher is higher than 10 euro (per day), points need to be credited manually via earn tab;

· If the amount paid outside voucher is lower than 10 euro (per day), you will get alert in hotel link that this amount is too small to credit -> then you need to contact helpdesk, send them all the needed information (invoice, printscreen from hotel link) and ask them to credit the points. You should contact helpdesk not later than 7 days since check-out.

· If there is no points to credit, there still is the issue of crediting the stay (the guest may not receive points, but his stay is eligible to be credited) – in the case that guest didn’t make any payment outside the voucher, please contact helpdesk to credit the stay only.”



No i to jest konkret - ciekawe, ze w mailach do mnie CSD Le Club utrzymywalo, ze nie ma mozliwosci zaliczenia pobytu, jesli nie wpadly punkty. No ale moze powyzsza instrukcja to efekt reklamacji, takich jak moja i zwyczajnie wdrozyli zmiany.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 367 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group