Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


 [ 479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 18 Wrz 2014 11:37 

W tej sprawie złóż reklamację do wizzair na ich formularzu reklamacyjnym (moją po wcześniejszej korespondencji z innym forumowiczem, wiedząc, iz potrafi sprawy załatwić fachowo w treści zaadresowałem do p. Edyta K. reszta danych na pw)
https://wizzair.com/pl-PL/Claims

Generalnie żadnej łaski Ci nie robią (podajesz dane karty z której opłacono rezerwację lub twoje konto bankowe), tyle, że szkoda, iż nie chcesz zmienić np. na Katowice - Tel Awiw - Katowice w czerwcu 2015r. ja przez formularz zmieniłem z marca na czerwiec 2015r.
Góra
 PM off  
 
#42 PostWysłany: 18 Wrz 2014 11:51 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
Niva, z moich doświadczeń wynika, że zwrot jest możliwy tylko w takiej formie jak był dokonany zakup. Trzeba by zerknąć do regulaminu http://wizzair.com/pl-PL/useful_informa ... riage_list
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 18 Wrz 2014 11:55 

A z moich wynika, że od fachowości osoby załatwiającej reklamację i siły argumentów (np. podane w treści reklamacji danych rezerwacji z precedensem np. zmiana poza -14/+30 dni itp).


Ostatnio edytowany przez Roku, 17 Kwi 2016 11:33, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 PM off  
 
#44 PostWysłany: 18 Wrz 2014 11:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Anonymous napisał(a):
W tej sprawie złóż reklamację do wizzair na ich formularzu reklamacyjnym (moją po wcześniejszej korespondencji z innym forumowiczem, wiedząc, iz potrafi sprawy załatwić fachowo w treści zaadresowałem do p. Edyta K. reszta danych na pw)
https://wizzair.com/pl-PL/Claims

Generalnie żadnej łaski Ci nie robią (podajesz dane karty z której opłacono rezerwację lub twoje konto bankowe), tyle, że szkoda, iż nie chcesz zmienić np. na Katowice - Tel Awiw - Katowice w czerwcu 2015r. ja przez formularz zmieniłem z marca na czerwiec 2015r.


Dzięka za PW, ale tak jak piszę - rezerwacja była opłacona ze środków na koncie Wizz, a nie kartą. A zwrot chcę na kartę a nie na konto Wizza :p
Jak rezerwowałam, to do Katowic mi było bardziej po drodze, niż jak mam teraz jechać dodatkowe 5h autem z Berlina, więc zmiana terminów mnie po prostu nie urządza.

@maciejwroclaw - w tym regulaminie nie ma zapisu o tym, że zwrot środków zależy od metody płatności i mogą zwrócić w tym przypadku tylko na konto Wizz. Infolinia powoływała się na jakiś zapis mówiący o tym w regulaminie WDC, ale tegoż regulaminu ani takiego pukntu znaleźć nie potrafię.
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 18 Wrz 2014 12:07 

Napisz (w opisie zamieść te argumenty, które tu podajesz), generalnie nic nie tracisz, a jeżeli nie otrzymane pkt. masz z terminem "okres wygaśnięcia - NIGDY", czyli do momentu znalezienia kiedyś tam interesującego lotu wizzair i zapewne kiedyś tam mogą się przydać


Ostatnio edytowany przez Anonymous, 18 Wrz 2014 12:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
 
#46 PostWysłany: 18 Wrz 2014 12:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Napiszę, nic nie stracę, dzięki za odpowiedzi. Poużeram się jeszcze z nimi, i pewnie zadzwonię jeszcze raz na infolinię z prośbą o wskazanie konkretnego punktu regulaminu, który mówi o tym, że nie jest to możliwe, bo ja absolutnie nie widzę takiego zapisu w żadnym z regulaminów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 18 Wrz 2014 12:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 76
Kilometry: 125 391
niebieski
Jest bodaj zapis, że środki na koncie WDC nie podlegają wymianie na pieniądze / zwrotowi w formie pieniężnej i pewnie na to się powołują.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 31 Mar 2015 13:33 

Rejestracja: 31 Mar 2015
Posty: 1
I jak się zakończyła sprawa lotu i opłat z nim związanych. Ja mam podobna sytuację. Bilet zarezerwowy a z przyczyn osobistych nie mogę polecieć. Co zrobic? Anulować lot i zaplacić 248 zł od osoby czy nie przyjść na lotnisko - świadoma strata wcześniej zapłaconych pieniędzy czy wtedy nie naliczą opłaty za ochrone miejsca ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 31 Mar 2015 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 76
Kilometry: 125 391
niebieski
Za niestawienie się nie ma żadnych opłat w Wizz! Tracicie po prostu bilet.
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 31 Mar 2015 13:37 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3877
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Jeśli nie zamierzasz lecieć to po prostu nie przychodzisz na lotnisko i nikt z tego tytułu nie będzie żądał żadnej dodatkowej opłaty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 31 Mar 2015 15:05 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2156
Loty: 138
Kilometry: 282 808
HON fly4free
Ja miałem miłą dla odmiany historię z Wizzair.
Miałem kupić 2 bilety do Mediolanu RT z WDC ale przez swoje niedopatrzenie zakupiłem 1 na siebie (dla drugiej osoby biletu z WDC nie można kupić oddzielnie, wymagane jest aby właściciel karty był na jednym z biletów).
Zadzwoniłem na darmową infolinię i wytłumaczyłem panu moją pomyłkę. Doszliśmy do tego,ze zakupiłem nowe bilety a za ten jeden feralny dostanę zwrot, przyszedł po kilku dniach :)
Także duże uznanie dla Wizzair :D


Ostatnio edytowany przez jar188, 31 Mar 2015 15:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 31 Mar 2015 15:10 

Rejestracja: 20 Kwi 2012
Posty: 211
niebieski
Też miałem podobną sytuację! i również mi zwrócili po kilku dniach!
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 15 Cze 2015 14:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 522
Loty: 81
Kilometry: 99 157
niebieski
ode mnie tez duzy plus dla WizzAira. Mialam kupiony bilet KTW->DTM na rano, okazalo sie, ze jednak musze leciec tym pozniejszym popoludniowym rejsem, napisalam troche bez nadziei do Wizzaira, czy jest mozliwe jakies anulowanie tego porannego biletu, bez problemu moglam wybrac, czy chce zwrot na konto Wizz czy na karte.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 08 Lip 2015 08:48 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 922
niebieski
Fajne opinie o W6 się ostatnio pojawiają. Czyżby dotarło do nich, że Ryanair zrobił się "dobry" i teraz oni zostali jedynymi "złymi"? :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
KondzikS lubi ten post.
 
 
#55 PostWysłany: 05 Lut 2016 14:03 

Rejestracja: 05 Lut 2016
Posty: 1
Chcę anulować bilety. Wyczytałem, że istnieje taka możliwość, po udowodnieniu problemów zdrowotnych uniemożliwiających lot itp.

Jak wygląda taki proces domagania się zwrotu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 05 Lut 2016 16:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Użyj opcji opcji "Szukaj" na forum z hasłem "wizz* szpit*".
Tu masz jeden z postów (i kolejne):
viewtopic.php?p=607036#p607036
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 19 Lut 2016 15:00 

Rejestracja: 19 Lut 2016
Posty: 11
Tomek Zien napisał(a):
Jest bodaj zapis, że środki na koncie WDC nie podlegają wymianie na pieniądze / zwrotowi w formie pieniężnej i pewnie na to się powołują.

Mialem zabookowane 4 loty z Wizz.
Przesuneli mi dwa z nich co w praktyce spowodowalo, ze nie moglem skorzystac z 3 na 4 wykupione. Zrezygnowalem z tych 3 lotow i niestety zgodzilem sie na zwrot srodkow na konto Wizz.
Zabookowalem kolejne loty doplacajac roznice karta i znow je zmienili.
Zażądalem zwrotu calosci pieniedzy na konto bankowe bo mam juz dosc ich zmian. Powolali sie na punkt 6.9 warunkow swiadczenia uslug i nie chca oddac calosci pieniedzy na konto bankowe przelewajac je proporcjonalnie na konto bankowe i na konto wizz i zmuszajac mnie tym samym do skorzystania z ich uslug w przyszlosci.
Nie mam zamiaru juz wiecej ryzykowac i latac tymi liniami.
Chyba poswiece te pieniadze jako "frycowe" chyba, ze jest jakas opcja zawalczenia z nimi o zwrot calosci kasy na konto bankowe.
W koncu to moje pieniadze, ktore przelewalem z wlasnego konta placac za zamowione ale niozrealizowane z winy operatora uslugi.


Ostatnio edytowany przez Roku, 19 Lut 2016 23:26, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
George23 uważa post za pomocny.
 
 
#58 PostWysłany: 19 Lut 2016 15:32 

Mr.mapka napisał(a):

Chyba poswiece te pieniadze jako "frycowe" chyba, ze jest jakas opcja zawalczenia z nimi o zwrot calosi kasy na konto bankowe.
W koncu to moje pieniadze, ktore przelewalem z wlasnego konta placac za zamowione ale niozrealizowane z winy operatora uslugi.


Koniecznie napisz z prywatnego adresu e-mail reklamację wysyłając ją na ich adres e-mail:

customerrelations.pl2@wizzair.com

opisz grzecznie to co tu, z podaniem nr rezerwacji, o których tu piszesz i że dwukrotnie je znacznie zmieniano, co powoduje, że nie będziesz w stanie z tych rezerwacji skorzystać i prosisz o zwrot pieniędzy na konto bankowe, z którego rezerwację/e opłacono lub rzez ciebie wskazane.
Na końcu opisz, że korzystałaś, korzystasz i w przyszłości będziesz korzystać z Wizzair jako linii pierwszego wyboru, ale z podanych rezerwacji musisz zrezygnować, gdyż nie jesteś dopasować czasowo planowanego wyjazdu do dat i godzin ich lotów.
Podsumowując grzeczna, ale w miarę stanowcza z podaniem pełnych szczegółów reklamacja e-mail, rozpatrzą ją pracownicy o wiele bardzie kompetentni.
Góra
 PM off  
 
#59 PostWysłany: 19 Lut 2016 21:13 

Rejestracja: 19 Lut 2016
Posty: 11
To co opisałem powyżej to już była odpowiedź z tego adresu pod którą podpisała się

Marzena K. - Customer Relations Department

Nie chce mi się z nimi walczyć. Mam to gdzieś. Za 370zł kupili sobie niezłą antyreklamę, a że mieszkam w UK i znam kilkuset Polaków latających do Polski to nic nie stoi na przeszkodzie aby opowiedzieć im jak WizzAir traktuje klientów.
Z rejonu Edynburga i Glasgow do Polski operuje jeszcze Ryanair z którego lotami i rezerwacjami póki co nie było przygód.
A co można powiedzieć o WizzAir....

"Jak się dba tak się ma"


Ostatnio edytowany przez suszek, 19 Lut 2016 22:32, edytowano w sumie 1 raz
Nieaktualna lub błędna treść zawarta w poście - aktualizacja lub poprawa danych.
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 19 Lut 2016 21:26 

Rejestracja: 23 Lut 2012
Posty: 261
Loty: 188
Kilometry: 282 362
niebieski
Ho, ho, ho...
Żebyś się nie zdziwił z tym Ryanem.
Po prostu miałeś pecha - Wizz, jak każda inna linia lotnicza z różnych przyczyn zmienia rozkłady lotów, a Ty niestety dwukrotnie w taką zmianę trafiłeś. Moim zdaniem weź to na klatę, bo gadanie, że narobisz im antyreklamy w UK jest trochę dziecinne/niepoważne :)
A z tego kredytu Wizza plus jest taki, że środki nie mają terminu ważności, więc jak nie teraz, to może za 5 lat zabierzesz ukochaną do jakiejś Barcelony, czy innego Rzymu :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group