Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


 [ 479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 08 Maj 2014 10:53 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Możesz podjąć taką decyzję nawet dzień przed terminem lotu. Przerabiałem to kilka razy. Zdarzyło się nawet tak, że kupowałem bilet na ten sam lot bo w międzyczasie taniał a potem anulowałem tę rezerwację gdzie zmienili godzinę odlotu :)

A raz wracając z Budapesztu do Warszawy miałem kupione bilety na 2 kolejne dni ponieważ miałem 45min na przesiadkę wracając z Bari i nie wiedziałem czy zdążę. I tak się złożyło, że zmienili godzinę odlotu na ten drugi lot. Ponieważ zdążyłem na pierwszy to po powrocie do Polski anulowałem lot, który miałem z Budapesztu na następny dzień :)


Ostatnio edytowany przez Roku, 17 Kwi 2016 11:33, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 08 Maj 2014 11:03 

Rejestracja: 09 Kwi 2012
Posty: 79
Loty: 76
Kilometry: 175 290
kendi napisał(a):
Możesz podjąć taką decyzję nawet dzień przed terminem lotu. Przerabiałem to kilka razy. Zdarzyło się nawet tak, że kupowałem bilet na ten sam lot bo w międzyczasie taniał a potem anulowałem tę rezerwację gdzie zmienili godzinę odlotu :)



Właśnie myślę nad takim manewrem ale w odwrotnej kolejności. Najpierw anulowanie rezerwacji a potem zakup.
Liczę że zwrot biletów do systemu rezerwacyjnego (mam 6 biletów) może obniżyć cenę. Przerabiał ktoś taki manewr?
jak szybko wraca kasa na konto wizz po anulowaniu rezerwacji?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 08 Maj 2014 11:24 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8885
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Ja też mam taką możliwość i w związku z tym pytanie o ważność kasy/punktów zwracanych na konto Wizz.

Czy liczy się ona 2 lata od zwrotu?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 08 Maj 2014 11:35 

Status takich pkt Data wygaśnięcia - "Nigdy", czyli wykorzystasz kiedy chcesz (ważność 2-lata jest dla pkt przelanych z citi online)


Ostatnio edytowany przez Roku, 17 Kwi 2016 11:34, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 PM off  
 
#25 PostWysłany: 13 Maj 2014 15:38 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8885
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
foer napisał(a):
jak szybko wraca kasa na konto wizz po anulowaniu rezerwacji?


No właśnie, ile to zwykle trwa?

Wystąpiłem o zwrot 120% w piątek i póki co, rezerwacja wisi i brak środków na koncie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 13 Maj 2014 16:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2013
Posty: 267
niebieski
foer napisał(a):
jak szybko wraca kasa na konto wizz po anulowaniu rezerwacji?


Jeżeli zadzwonisz na tanią infolinię i poprosisz ładnie, to środki mogą pojawić się natychmiast. Miałem taką sytuację, że skasowano mój lot i nie było możliwości przełożenia (polityka przewoźnika). Wybrałem więc zwrot na konto Wizz i kupiłem nowy bilet jeszcze podczas trwania rozmowy.
_________________
Moje strony: nowe technologie i tanie latanie
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 13 Maj 2014 16:34 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8885
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Chyba ich wywołałem do tablicy tym postem, bo właśnie przelali.

A zatem taka informacja dla innych - rezygnacja w piątek, przelew środków we wtorek.

I uwaga, należy dokładnie policzyć, ile przelewają, bo u mnie "zapomniało" im się 20 zł, czyli w sumie 24 zł za mało ze 120% wartości rezerwacji.

Będę więc musiał się upomnieć.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 20 Maj 2014 12:17 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22421
A przy przeciążenie serwera (np. wczoraj) i error ze kasa nie poszła, i wracał mnie do płatności. Po sprawdzeniu emaila, biletu nie widziałem, to spróbowałem na inną datę (jako ze bilety podrożały) i kupiłem i dostałem potwierdzenie. Po chwili dostałem (po godzinie) pierwszy email z rezerwacją z "error" a potem drugą z moim drugim biletem co chciałem.

Wysłałem do nich maila, o prośbę anulacji (nie wiem czy u nich jest coś takiego ze do 24 godzin mogę odwołać) ale tez myślę o chargeback z karty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#29 PostWysłany: 20 Maj 2014 13:31 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
Sudoku napisał(a):

I uwaga, należy dokładnie policzyć, ile przelewają, bo u mnie "zapomniało" im się 20 zł, czyli w sumie 24 zł za mało ze 120% wartości rezerwacji.

Będę więc musiał się upomnieć.


30 złotową opłatę manipulacyjną oddają w całości, ale nie naliczają dla niej 20% premii.
A więc dla 4 odcinków po 30 zł czyli 120 złotych nie masz premii 20%, czyli 24 zł mniej niż licząc dla całej rezerwacji.
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 20 Maj 2014 13:38 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8885
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Też się właśnie tego wczoraj od nich dowiedziałem.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Roku, 17 Kwi 2016 11:32, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 21 Maj 2014 23:56 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22421
Zeus napisał(a):
A przy przeciążenie serwera (np. wczoraj) i error ze kasa nie poszła, i wracał mnie do płatności. Po sprawdzeniu emaila, biletu nie widziałem, to spróbowałem na inną datę (jako ze bilety podrożały) i kupiłem i dostałem potwierdzenie. Po chwili dostałem (po godzinie) pierwszy email z rezerwacją z "error" a potem drugą z moim drugim biletem co chciałem.

Wysłałem do nich maila, o prośbę anulacji (nie wiem czy u nich jest coś takiego ze do 24 godzin mogę odwołać) ale tez myślę o chargeback z karty.


3 dzień, i żadna reakcja. Ani na fb nie odpisali, ani na maile a na telefonie to 2 godziny byłem "drugi" w kolejce.
Jutro się dowiaduję o chargeback w citihandlowy i robię skargi do biura ochrony konsumenta
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 23 Maj 2014 14:24 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22421
4 dzień i odpowiedz od nich, ze przepraszają za błąd, ale kasę mi nie zwrócą.

Citibank, powiedział ze mogę zrobić chargeback, jako ze to wina WizzAira.

Zobaczymy
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Wizzair - zwrot biletu
#33 PostWysłany: 07 Wrz 2014 16:32 

Rejestracja: 07 Wrz 2014
Posty: 3
Z przyczyn nieco nieprzewidzianych nie mogę polecieć z moim partnerem na wakacje. Czy jest szansa na odzyskanei ceny za bilety + bagaż (prawie 1000 zł). Nie chodzi o przypadki typu śmierć członka rodziny, wiem, że tu byłyby jakies szanse. W regulaminie jest mowa, że "W przypadku, gdy Pasażer (a) nie dopełni procedur na stanowisku odprawy do chwili jej zakończenia lub (b) nie stawi się w stanowisku odprawy lub przy bramce wejściowej w odpowiednim czasie z dowolnego powodu, jego rezerwacja zostanie anulowana przez Wizz Air, Pasażer nie zostanie przyjęty na pokład, a Wizz Air zwróci Pasażerowi Cenę Całkowitą po potrąceniu Opłat za Inne Usługi oraz Opłaty za Ochronę Miejsca".

Czy ktoś to przerabiał i może pomóc?
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 07 Wrz 2014 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
maryi napisał(a):
Z przyczyn nieco nieprzewidzianych nie mogę polecieć z moim partnerem na wakacje. Czy jest szansa na odzyskanei ceny za bilety + bagaż (prawie 1000 zł). Nie chodzi o przypadki typu śmierć członka rodziny, wiem, że tu byłyby jakies szanse. W regulaminie jest mowa, że "W przypadku, gdy Pasażer (a) nie dopełni procedur na stanowisku odprawy do chwili jej zakończenia lub (b) nie stawi się w stanowisku odprawy lub przy bramce wejściowej w odpowiednim czasie z dowolnego powodu, jego rezerwacja zostanie anulowana przez Wizz Air, Pasażer nie zostanie przyjęty na pokład, a Wizz Air zwróci Pasażerowi Cenę Całkowitą po potrąceniu Opłat za Inne Usługi oraz Opłaty za Ochronę Miejsca".

Czy ktoś to przerabiał i może pomóc?


masz na stronie wizza wysokości tych opłat :)

Opłata manipulacyjna

na stronie wizzair.com i przez Telecentrum Za lot, za pasażera 35,00 zł
Opłata manipulacyjna

za pomocą aplikacji mobilnej Za lot, za pasażera 35,00 zł
Opłata dla Telecentrum

Za lot, za pasażera 41,00 zł
Opłata za odprawę lotniskową

na stronie wizzair.com Za lot, za pasażera 41,00 zł
Opłata za odprawę lotniskową

na lotnisku Za lot, za pasażera 125,00 zł
Opłata za anulowanie

Za lot, za pasażera 248,00 zł
Opłata za ochronę miejsca

Za lot, za pasażera 331,00 zł
Opłata za dziecko

Za lot, za dziecko 105,00 zł
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 07 Wrz 2014 17:27 

Rejestracja: 07 Wrz 2014
Posty: 3
Szczerze? Nic mi to nie mówi. Nie wiem, która to jest opłata/ opłaty, które mam ująć.
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 07 Wrz 2014 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
Opłata za anulowanie
Za lot, za pasażera 248,00 zł

Opłata za ochronę miejsca
Za lot, za pasażera 331,00 zł
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 07 Wrz 2014 17:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
namteH napisał(a):
Opłata za anulowanie
Za lot, za pasażera 248,00 zł

Opłata za ochronę miejsca
Za lot, za pasażera 331,00 zł


plus pewnie opłata manipulacyjna 35 ;)
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
 
#38 PostWysłany: 07 Wrz 2014 19:20 

Rejestracja: 07 Wrz 2014
Posty: 3
Czyli mam rozumieć że za pasażera 248+331??? :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 07 Wrz 2014 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1986
Loty: 123
Kilometry: 110 954
niebieski
maryi napisał(a):
Czyli mam rozumieć że za pasażera 248+331??? :D


co najmniej :D
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 18 Wrz 2014 11:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Cze 2012
Posty: 3396
Loty: 67
Kilometry: 146 355
srebrny
Podepnę się do tematu, bo szczerze mówiąc już trochę zgłupiałam jakie są obowiązujące zasady.

Sytuacja:
- Dawno temu zabookowany lot do TLV na styczeń 2015, opłacony ze środków konta Wizz został anulowany przez Wizza.
- W mailu z informacją o anulowaniu rezerwacji info:
Cytuj:
b) Rezerwacja może zostać anulowana, a pasażer otrzyma notę kredytową o wartości ceny całkowitej opłaconej za odwołany lot powiększonej dodatkowo o 20% tej kwoty, a także za lot powrotny, jeżeli został zarezerwowany. Nota kredytowa zostanie dodana do konta klienta Wizz Air;

c)Rezerwacja może zostać anulowana, a pasażer otrzyma całkowity zwrot kosztów za odwołany lot oraz za lot powrotny, jeżeli został zarezerwowany.

W regulaminie anulacji na stronie Wizza również informacja o tym, że zwrot możliwy jest na konto bankowe.

- Staram się o zwrot kosztów. Po prostu, bez +20%, po prostu zwrot kasy ale nie na konto wizzair. Zwrot kosztów na konto wizz mnie absolutnie nie urządza, bo po pierwsze mieszkam teraz w Berlinie i wizzem sobie juz nie polatam za bardzo, a po drugie moje WDC niedługo i tak wygasa, ponieważ zakończyli współpracę z Citibankiem. Dlatego pytanie do Was: czy ktoś miał podobną sytuację, czy jest to jakkolwiek możliwe. Infolinia oczywiście mówi, że nie jest.

Ale jak to zwykle bywa
Cytuj:
Jak partia mówi, że nie da, to nie da. Jak partia mówi, że da, to mówi.

Wiec może ktoś ma podobne doświadczenia i może się podzielić opinią o wykonalności.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group