Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą WIzzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji
- anulowanie poza bardzo drogimi biletami w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... odowania#/
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 261 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 348 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 43 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... izz-flex#/


 [ 390 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 17 Mar 2020 18:52 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 9
ooo a było jakieś info, bo widziałem ze dzisiejszy wyleciał normalnie? Zamknieli loty na węgrzech?
Góra
 Relacje PM off  
 
#362 PostWysłany: 18 Mar 2020 23:02 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7906
Warto zauważyć, że była nowelizacja ustawy EU261 o odszkodowaniach wyłączająca problemy z tym wirusem
Góra
 Relacje PM off  
 
#363 PostWysłany: 18 Mar 2020 23:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5450
Ostrzeżenia: 2
platynowy
WE 261/2004 (jak i inne tego typu akty prawne) chyba jednak nie może być nowelizowane krajowym aktem prawnym.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#364 PostWysłany: 18 Mar 2020 23:23 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7906
Też mi się tak zdawało (nie ta liga przepisów), ale widziałem parę dni temu dodany punkt mówiący o covid - teraz na telefonie jestem i trudno mi znaleźć
Góra
 Relacje PM off  
 
#365 PostWysłany: 18 Mar 2020 23:36 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5450
Ostrzeżenia: 2
platynowy
To po prostu taka radosna tfu... rczość ;)
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#366 PostWysłany: 18 Mar 2020 23:49 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 903
złoty
@michzak piszesz chyba o naszej ustawie "o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych"

Gdzie pojawił się artykuł związany z EU261/2004, cytowany poniżej:
Cytuj:
Art. 14. 1. Zarządzający lotniskiem, zarządzający dworcem kolejowym, przewoźnik
lotniczy, kolejowy lub drogowy, nie ponoszą odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
w związku z uzasadnionymi działaniami władz publicznych mającymi na celu
przeciwdziałanie COVID-19, w szczególności za brak możliwości przewozu.
2. Przez okoliczność nadzwyczajną, o której mowa w przepisach Rozporządzenia (WE)
261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiającego wspólne
zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo
odwołania lub dużego opóźnienia lotów i uchylającego rozporządzenie (EWG) nr 295/91,
rozumie się także uzasadnione działania mające na celu przeciwdziałanie COVID-19.
Góra
 Relacje PM off
michzak uważa post za pomocny.
 
 
#367 PostWysłany: 19 Mar 2020 12:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 175
Zrezygnowałem z lotu i wybrałem formę przelewu na konto 3 marca 2020. 16 marca 2020 otrzymałem fakturę z minusową kwotą (taki był koszt lotu). Na fakturze jest termin płatności 16 marca, ale nic nie otrzymałem na konto do dziś. Jak sądzicie, ile jeszcze dni poczekać?
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.


Ostatnio edytowany przez hicarian, 19 Mar 2020 13:37, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#368 PostWysłany: 19 Mar 2020 13:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 584
Loty: 72
Kilometry: 115 904
niebieski
Sądzę, że jeszcze parę dni roboczych.
Góra
 Relacje PM off
hicarian lubi ten post.
 
 
#369 PostWysłany: 20 Mar 2020 12:34 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 9
Co do mojej sprawy.

Bardzo dziwne bo lot wizzair z BUD do Dubaju polecial w srode (widzialem flightradar24), a dzis dostalem info ze moj lot zostal anulowany - zarowno w pierwsza jak i druga strone. Nie odwolalem go - polecial beze mnie, a mimo to dzisiaj chca mi dac normalnie zwrot na konto wizzair (pomniejszony o wykup czlonkowska w wizzair, bo kupowalem akurat).
Góra
 Relacje PM off  
 
#370 PostWysłany: 20 Mar 2020 13:08 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 67
Prawdopodobnie lekki błąd.
Po wnioskowaniu jest to przesyłane dalej i maja 32h na zwrot środków.
W takiej sytuacji zwrot dla pana nie nastąpi.
Przykro mi ale wszystko na to wskazuje.
Jeżeli loty były zwrotów nie ma
Góra
 Relacje PM off  
 
#371 PostWysłany: 20 Mar 2020 13:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1537
Loty: 207
Kilometry: 426 268
złoty
Analsix napisał(a):
zwrot dla pana


OT W necie wszyscy jesteśmy równi;-)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
krzysiekk86 lubi ten post.
 
 
#372 PostWysłany: 20 Mar 2020 15:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5962
HON fly4free
@Analsix W tym bałaganie wszystko jest możliwe ,jednym mimo anulacji lotu nie zwracają ,drugim mimo,że lot był proponują zwrot.Jak sami dają to grzech odmówić. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#373 PostWysłany: 20 Mar 2020 17:30 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 9
No zobaczymy, na razie wyslalem request o zwrot i sie okaze. Rezerwacje mam teraz oznaczona jako anulowana, dam znac jak pieniadze wplyna na konto wizza air.
Góra
 Relacje PM off  
 
#374 PostWysłany: 20 Mar 2020 17:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5962
HON fly4free
Może załapałeś się na odwołanie powrotu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#375 PostWysłany: 20 Mar 2020 17:43 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 9
Wlasnie tez tak pomyslalem. A rozumiem, ze w wizz air powrot jest liczony jako osoby bilet? W sensie ze jak powrot jest anulowany to nie anuluje rowniez biletu w pierwsza strone?
Góra
 Relacje PM off  
 
#376 PostWysłany: 20 Mar 2020 18:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5962
HON fly4free
Właśnie przy zmianach czy zwrotach oba odcinki na jednej rezerwacji są jakby łączne, nawet jak zmiana dotyczy tylko jednego.
Góra
 Relacje PM off  
 
#377 PostWysłany: 21 Mar 2020 09:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 175
Co to ma być? Wypełniłem wniosek o zwrot na rachunek bankowy. Podałem IBAN, swift itp a oni mi przelali 120% na konto i mogę JEDYNIE poprosić o KOMPENSACJE środków??

W formularzu KOMPENSACJI (piszę z dużej, bo mnie zdenerwowali), mam kilka pól do wypełnienia. Kilka z nich rozumiem, niestety nie wiem co mam wpisać w:

Pole pierwsze: "...kompensacja-pnr",
Pole 2 : "...kompensacja- Holder-name" - Moje imię i nazwisko?
Pole z walutą, mam wpisać PL czy "polish zloty"?
I ostatnie - kompensacja wiadomość - co powinienem tam wpisać? że proszę łaskawie o swoje pieniędzę itp?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Relacje PM off  
 
#378 PostWysłany: 21 Mar 2020 09:35 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 227
niebieski
Miałem podobnie, podpowiem Ci tylko że pomimo wypełnienia formularza, pieniędzy na koncie nie zobaczyłem.

Mogę zatem napisać już, bo dawno minął okres przewidziany na wypłatę, że są oszustami.
Góra
 Relacje PM off
hicarian lubi ten post.
 
 
#379 PostWysłany: 21 Mar 2020 11:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 175
A co wpisałeś w polu PNR? Numer rezerwacji lotu?
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Relacje PM off  
 
#380 PostWysłany: 27 Mar 2020 00:27 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 8
Cześć,

Mam taką sytuację: lot wizz w dniu 14.03.2020 dla 5 osób Katowice-Larnaka - anulowany, otrzymałam maila z informacją, o automatycznym przyznaniu 120% środków na konto wizzair, a jeśli chciałabym zwrot pieniędzy - to dostanę w ciągu 2 tygodniu maila.
Lot powrotny w dniu 21.03.2020 (również odwołany) - cisza.
Nie mam środków ani na koncie wizz, ani nie wiem gdzie znaleźć jakiekolwiek formularze do skarg (szukałam, obecnie ich nie ma).
Pytanie/prośba do Was - co zrobilibyście w takiej sytuacji - ?

pozdrawiam

Ola
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 390 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group