Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
- nie zgłoszenie się na któryś z wykupionych lotów / nie anulowanie lotu na który nie zamierzasz się stawić nie skutkuje żadną karą, opłatą itp. oraz nie skutkuje w przypadku lotu/ów linią lotniczą Wizzair anulowaniem lotu powrotnego zakupionego w ramach jednej rezerwacji.
- anulowanie - poza bardzo drogimi biletami - w Wizzair jest nieopłacalne tj. opłaty związane z anulowaniem przewyższają zwykle cenę kupionego biletu/ów lotniczych linii lotniczej Wizzair Hungary https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
* Do 14 dni przed lotem - opłata za anulowanie w wysokości 309 ​zł​, następnie otrzymasz zwrot środków
* W ciągu 14 dni przed odlotem - otrzymasz pełen zwrot po opłaceniu usług dodatkowych i 405 ​zł​ opłaty za niewykorzystane miejsce
- Jest kilka sposobów anulowania rezerwacji: telefonicznie przez telecentrum Wizz Air i przesyłając roszczenie— rozpatrzenie może potrwać 30 dni
- rozwiązaniem jest zakup biletów podczas nowej rezerwacji wraz z usługą Wizz Flex: cena 24-95 zł/osoba/lot
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... /wizz-flex


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 27 Mar 2020 11:14 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Ja bym próbował mimo wszystko dzwonić do skutku, bo dla nich to zaden problem zainicjować zwrot 120% w pkt wizz :)

Ładne po kolei, jak ja od kilku dni mam wszelkie emaile do zmian z 12-16.04.2020r

Po 17 przełączy zapewne na angielską infolinię, jak swobodnie mówisz powinno pójść łatwiej
Góra
 Profil Relacje PM off
ola.a lubi ten post.
 
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#382 PostWysłany: 04 Kwi 2020 16:35 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 10
Cześć,

Kontynuuję temat, bo rozwija się on w moim przypadku...ciekawie.
Otrzymałam fakturę korektę na kwotę 763 pln, za lot w jedną stronę KTW - LCA.
Na konto WIZZ wpłynęły mi środki w wysokości 857,60 pln, nijak mi nie wychodzi + 20%....
Zleciłam przelew na konto - jestem w trakcie oczekiwania....
I tak...nie rozumiem tego co powyżej, a dodatkowo bardzo mnie interesuje kiedy będzie druga część historii czyli lot LCA-KTW, bo oczywiście obydwa loty były odwołane..
Łączna kwota za loty wynosiła 1605 pln, z tym, że była w tej kwocie wliczona karta wizzdiscount, w kwocie o ile dobrze pamiętam 359 pln.

Miał ktoś z Was taki przypadek?

Pewnie znów przyjdzie mi do nich dzwonić - średnio mnie to bawi.
Mam wrażenie, że sami potęgują problemy...

pozdrawiam

Ola
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#383 PostWysłany: 04 Kwi 2020 17:03 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2871
złoty
Popatrz na to z drugiej strony. W ubiegłym roku, w marcu i kwietniu Wizzair miał przeszło 6 000 000 pasażerów. Na razie są opublikowane dane za marzec 2020, z których wygląda na to, że ubyło milion pasażerów. Nie chcę tu bronić Wizz'a, ale takiej skali zwrotów i zmian chyba nigdy nie mieli oni ani żadna inna linia lotnicza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#384 PostWysłany: 04 Kwi 2020 18:07 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 10
Rozumiem, że skala jest ogromna.
Dlatego robiłabym wszystko, żeby jak najmniej ludzi dzwoniło....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#385 PostWysłany: 04 Kwi 2020 18:12 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@ola.a Twoje loty były kupowane razem ,czy osobno lot tam i osobno powrót? Pamiętaj,że wydane na zakup członkostwa WDC 359 zł nie podlega zwrotowi,dodatkowo wszystko inne (np.bagaż,priority,opłata za niemowlę,płatny wybór miejsc itp.) oprócz ceny biletu zwracają w 100 a nie 120%. Nawet naliczone dodatkowo 20% od ceny biletu jest anulowane po dyspozycji zwrotu na kartę bankową.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
#386 PostWysłany: 05 Kwi 2020 14:13 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 10
Loty były kupowane razem, na jednym numerze rezerwacji.
Już jest dla mnie jasna kwota (+20% od ceny gołego biletu) o wdc wiedziałam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#387 PostWysłany: 06 Kwi 2020 10:48 

Rejestracja: 28 Maj 2018
Posty: 10
Dzwoniłam dziś do wizz.
Rzeczywiście, nie wiedzą dlaczego zwrot został dokonany tylko za bilety w jedną stronę, mają to skorygować.
Ja to mam szczęście.. :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#388 PostWysłany: 08 Kwi 2020 22:20 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 2
Przeczytałam wątek i widze, ze wizzair jednym oddaje pieniądze , innym nie.

28 lutego dostałam info, ze lot rpzesunięty i od razu możliwość anulacji i zwrotu srodków. Zawnioskowałam o zwrot środków 28.02. Po 3 tygodniach , jak nie miałam ani faktury korygujacej, ani zwrotu pieniedzy skontaktowałam się z infolinią, zeby to wyjasnić - kazali złożyć skargę. Złożyłam. Dostała odpowiedź nawet, że w ciągu kilku dni powinnam dostać instrukcje. Miną kolejny tydzień i znów nic sie nie zadziało.

Co teraz jeszcze moge zrobić? Na stronie wizzaira moge niby tylko wnioskowac (po raz kolejny) o doładowanie konta wizzair, w mailu z 28.03 miałam link do formularza o zwrot środków, z którego skorzystałam, ale tak jak widać nic nawet się nie zablokowało, moge wnioskować wielokrotnie o to samo.

I czy w ogole powinnam dostać jakies potwoerdzenie złożenia wniosku o zwrot środków? Zrobiłam tylko screena, ale na maila nic nie przyszło, zadne potwierdzenie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#389 PostWysłany: 30 Maj 2020 14:50 

Rejestracja: 28 Maj 2020
Posty: 2
Przeczytałam ten wątek i wiem, że w przypadku gdy cena biletów jest niższa niż koszty anulowania biletów to najlepiej jest nie stawiać się na lot. Wyczytałam też, że nie ma z tego tytułu żadnych opłat, po prostu przepadają koszty biletów. Rozumiem. :)
Ale nurtuje mnie kwestia pozycji w cenniku opłaty za niewykorzystany lot - 70 euro. Wiem, że to pytanie bardziej do Wizz, ale czy ktoś z Państwa może mi to łopatologicznie wytłumaczyć czy ta opłata nie dotyczy sytuacji niestawienia się na lot, że nie jest pobierana? :)


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 31 Maj 2020 01:32, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#390 PostWysłany: 30 Maj 2020 15:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Nie jest pobierana jeśli nie dotarłeś na lot.Jest pobierana( jeśli jest z czego) kiedy sam anulujesz lot na mniej niż 14 dni przed datą wylotu.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
patrycjazbar uważa post za pomocny.
 
      
#391 PostWysłany: 09 Lip 2021 23:35 

Rejestracja: 09 Paź 2019
Posty: 30
Czy jeżeli wykupię wizz flex na nowe loty to czy będę mógł anulować lub zmienić obecną (inna) rezerwację? Czy nie jest to możliwe. Dziękuje za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#392 PostWysłany: 09 Lip 2021 23:48 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6180
HON fly4free
nie, flex dotyczy tylko rezerwacji do której został wykupiony
Góra
 Profil Relacje PM off
konradb90 lubi ten post.
konradb90 uważa post za pomocny.
 
      
#393 PostWysłany: 24 Wrz 2021 16:51 

Rejestracja: 01 Mar 2021
Posty: 107
Loty: 55
Kilometry: 84 576
niebieski
Czy jeśli się odprawie, a ostatecznie nie bedę się mógł stawić na locie, to też nie poniosę żadnych konsekwencji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#394 PostWysłany: 24 Wrz 2021 16:58 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3592
srebrny
Żadnych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#395 PostWysłany: 15 Mar 2022 10:02 

Rejestracja: 02 Lip 2021
Posty: 7
Przykra sytuacja - wczoraj anulowaliśmy lot z przyczyn osobistych na kilka dni przed wylotem. Nie był wykupiony flex, więc nie oczekujemy żadnego zwrotu. Bilety kosztowały nieco ponad 400 zł - trudno nasza strata.
Niestety ale dziś dostaliśmy od Wizzair fakturę z karą do zapłaty blisko 1400 zł, rzekomo wynikającej z anulowania biletu, powołującą się na prawo węgierskie.

Nie zamierzam tego płacić - czy próbować dzwonić do Wizzaira, iść do sądu czy po prostu olać temat?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#396 PostWysłany: 15 Mar 2022 10:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
@konrad_wrobel możesz wrzucić tu tę fakturę po zamazaniu wrażliwych danych?
I po co w ogóle anulowałeś loty? Trzeba było nie robić nic.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#397 PostWysłany: 15 Mar 2022 10:15 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@konrad_wrobel Ktoś kiedyś pisał o podobnej sytuacji. Niezapłacenie nie ma konsekwencji. Nie dochodzą tych roszczeń, więc się nie przejmuj.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#398 PostWysłany: 15 Mar 2022 12:23 

Rejestracja: 02 Lip 2021
Posty: 7
elwirka napisał(a):
@konrad_wrobel możesz wrzucić tu tę fakturę po zamazaniu wrażliwych danych?
I po co w ogóle anulowałeś loty? Trzeba było nie robić nic.


Anulowałem bo jestem głupi i chciałem być z nimi uczciwy. Nie wiedziałem, że jest kara za tak absurdalną rzecz.
Poniżej screen.

Załącznik:
Komentarz do pliku: Screen faktury
wizzlodziej.PNG
wizzlodziej.PNG [ 252.12 KiB | Obejrzany 4071 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#399 PostWysłany: 15 Mar 2022 13:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Niczego nie rób, czekaj na ich ewentualny ruch.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#400 PostWysłany: 15 Mar 2022 13:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Nie ma numeru konta? No to jak chcesz im zapłacić?;-)
To zapewne elektroniczna faktura, która przychodzi za każdym razem, kiedy na przykład kupujesz bilet. Wykonałeś operację na ich stronie, to i faktura się automatycznie pojawiła. Tak jak radzi @boots nic nie rób.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
KL_user lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 478 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: szymek82 oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group