Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 19 Maj 2023 21:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9013
srebrny
CB nie ma tu zastosowania.
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 26 Cze 2023 11:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 269
Loty: 54
Kilometry: 101 706
@Gryziblat odpuściłeś? Czy walczysz z tym dalej w jakiekolwiek formie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 19 Lip 2023 08:29 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
Przepraszam za późną odpowiedź. Dużo pracy. Nie, nie odpuściłem, ale też nic więcej nie zrobiłem z braku czasu. Pod koniec lipca zapewne skorzystam z ODR.
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 19 Lip 2023 12:15 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5267
złoty
Z ODR stratu czasu, masło maślane czy kręcenie się w miejscu.
Temat do zapomnienia.
Zastanów się czy wykupić kolejny raz tą usługę, gdyż w Wizzair przytrafi Ci się to zapewne nie raz czy nawet kilka razy.

@halczyn nieokreślony ilościowo zakres tej usługi nie daje szans na walkę po locie. Co innego przed.


Ostatnio edytowany przez dg72, 19 Lip 2023 15:40, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 20 Lip 2023 04:21 

Rejestracja: 06 Sie 2017
Posty: 18
Hej, mam pytanie o fakturę za WIZZ Privilege Pass. Kiedy kupujemy WIZZ Discount Club, na fakturze nie ma oddzielnej pozycji za klub - cena WDC po prostu podwyższa cenę pozycji "flight ticket" (a przynajmniej tak było rok temu, gdy ostatnio kupowałem WDC). Jak to się ma w przypadku Privilege Passa kupowanego w trakcie bookowania lotu - również jest "ukryty" w cenie biletu czy w tym przypadku jest wyszczególniony?
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 20 Lip 2023 06:56 

Rejestracja: 10 Mar 2013
Posty: 82
W szczegółach ceny na rezerwacji jest wyróżniony jako osobna pozycja.
Na fakturze widnieje RODZAJ USŁUGI | SZOLGÁLTATÁS Bilet lotniczy / Repülőjegy (KTW-BCN / BCN-KTW)
TOTAL | ÖSSZESEN 2426,00 2426,00 0,00 2426,00 PL
_________________
http://my.flightmemory.com/image/dankle.gif
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 20 Lip 2023 17:20 

Rejestracja: 06 Sie 2017
Posty: 18
swazi napisał(a):
W szczegółach ceny na rezerwacji jest wyróżniony jako osobna pozycja.
Na fakturze widnieje RODZAJ USŁUGI | SZOLGÁLTATÁS Bilet lotniczy / Repülőjegy (KTW-BCN / BCN-KTW)
TOTAL | ÖSSZESEN 2426,00 2426,00 0,00 2426,00 PL


Okej, czyli tylko jedna pozycja na fakturze - tyle mi wystarczy do szczęścia 😄 Dzięki!
Góra
 Relacje PM off  
 
#148 PostWysłany: 24 Wrz 2023 11:29 

Rejestracja: 24 Wrz 2023
Posty: 3
Podczas rezerwacji lotu wykupiłem Privilege Pass dla siebie i współpasażera. Do kwoty biletu została doliczona 2x cena Privilege Pass, a obaj pasażerowie mieli za darmo wszystkie usługi które PP obejmuje. Po dokonaniu rezerwacji, ja na swoim koncie Wizzair widzę, że mam wykupiony PP, natomiast na koncie współpasażera PP nie widać. Czy ktoś się z tym spotkał wcześniej?

Przy kolejnych rezerwacjach, gdy dodaję tego samego współpasażera, klikam, że już ma PP, i podaje jego email, cena PP dolicza się do ceny rezerwacji, tak jakby współpasażer nie miał go wykupionego. Gdy rezerwację robi współpasażer ze swojego konta, ma jedynie opcję wykupienia PP jeszcze raz. Tak więc opłatę za PP Wizzair pobrał, jednak z usługi nie da się skorzystać przy kolejnych rezerwacjach.

Na darmowej infolinii powiedziano mi, że z tego co widzą, oba konta mają wykupiony PP, a potem odesłano do formularza reklamacyjnego. Odpowiedź na reklamację brzmi, jakby odbiorca nawet nie przeczytał treści zgłoszenia:
Cytuj:
Z przykrością informuję, iż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Wizz Air, które w celu sfinalizowania procesu rezerwacyjnego są każdorazowo akceptowane przez pasażera, opłaty za usługi nie podlegają zwrotowi:
16.1.1 Z zastrzeżeniem wyraźnych postanowień niniejszych ogólnych warunków przewozu, cena za przewóz, podatki, obciążenia i opłaty za inne usługi Wizz Air nie podlegają zwrotowi.
Uprzejmie informuję, że Pasażer musi być świadom naszych warunków oraz zasad, ponieważ Ogólne Warunki Przewozu linii lotniczych Wizz Air muszą zostać zaakceptowane podczas procesu rezerwowania biletów. Jeśli Pasażer nie życzy sobie zaakceptować naszych warunków – rezerwacja nie może zostać sfinalizowana i potwierdzona.

Na czacie zasugerowano mi, by przy rezerwacji opłacić usługi dodatkowe, które powinny być w ramach PP darmowe, a następnie wnioskować do Wizzair o zwrot niesłusznie pobranej opłaty. Czy to ma jakieś szanse powodzenia?

Jakieś inne sprawdzone pomysły? ODR? UOKIK? Sąd?
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 24 Wrz 2023 12:00 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5267
złoty
Jak opłacone kartą to lekko zmodyfikowana treść z postu jako uzasadnienie chargeback.

Oczywiście tylko za Privilege Pass kolegi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 24 Wrz 2023 12:19 

Rejestracja: 24 Wrz 2023
Posty: 3
Płatność dokonana BLIKiem, więc chargeback nie wchodzi w grę. Poza tym bardziej zależy nam na tym, by z Privilege Pass korzystać, niż dostać za PP zwrot. Opłacenie "bezpłatnych" usług teraz to nie problem, jeśli pieniądze da się później od Wizzair odzyskać, nie wiem natomiast czy jest to realna opcja.


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 24 Wrz 2023 19:33, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 24 Wrz 2023 12:24 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 5267
złoty
Czyli ponów reklamację przez ich formularz.

W treści podaj nr myWizz kolegi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 26 Wrz 2023 16:08 

Rejestracja: 24 Wrz 2023
Posty: 3
Reklamacje, również ponawiane, zarówno z konta mojego, jak i współpasażera, nie odnoszą jakiegokolwiek skutku. Za każdym razem nasza konwersacja z Wizzair sprowadza się w skrócie do:
My: "Zapłaciłem za Privilege Pass, ale nie działa."
Wizzair: "Opłaty za usługi nie podlegają zwrotowi. Zamykam."

Za każdym razem domagaliśmy się realizacji usługi, a nie zwrotu. Mam wrażenie, że nikt tam nawet nie czyta treści reklamacji, a tylko odpowiadają na wszystkie jedną formułką. Dlatego szukam opcji innej niż reklamacja.
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 11 Lis 2023 16:54 

Rejestracja: 27 Gru 2011
Posty: 18
srtlawoqz2 napisał(a):
Reklamacje, również ponawiane, zarówno z konta mojego, jak i współpasażera, nie odnoszą jakiegokolwiek skutku. Za każdym razem nasza konwersacja z Wizzair sprowadza się w skrócie do:
My: "Zapłaciłem za Privilege Pass, ale nie działa."
Wizzair: "Opłaty za usługi nie podlegają zwrotowi. Zamykam."

Za każdym razem domagaliśmy się realizacji usługi, a nie zwrotu. Mam wrażenie, że nikt tam nawet nie czyta treści reklamacji, a tylko odpowiadają na wszystkie jedną formułką. Dlatego szukam opcji innej niż reklamacja.
srtlawoqz2 napisał(a):
Reklamacje, również ponawiane, zarówno z konta mojego, jak i współpasażera, nie odnoszą jakiegokolwiek skutku. Za każdym razem nasza konwersacja z Wizzair sprowadza się w skrócie do:
My: "Zapłaciłem za Privilege Pass, ale nie działa."
Wizzair: "Opłaty za usługi nie podlegają zwrotowi. Zamykam."

Za każdym razem domagaliśmy się realizacji usługi, a nie zwrotu. Mam wrażenie, że nikt tam nawet nie czyta treści reklamacji, a tylko odpowiadają na wszystkie jedną formułką. Dlatego szukam opcji innej niż reklamacja.



Miałem identyczną sytuację jak Ty.

Pomogło po 15 telefonie do biura obsługi klienta. Jakaś ogarnięta Pani wysłuchała mnie i włączyła na koncie żony Privilige Pass.

Podałem nr konta żony, maila, nr tel, kiedy i przy jakiej okazji był wykupiony PP i włączyła. Ale walczyłem z nimi długo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#154 PostWysłany: 24 Gru 2023 15:41 

Rejestracja: 24 Gru 2023
Posty: 1
Cześć,

Chciałbym was zapytać, o to w jaki sposób zawierana jest subskrypcja na Privilage Pass.
Latam bardzo rzadko i nie chcę korzystać z jakichkolwiek kart członkowskich itp.

Chcąc zarezerwować bilet, wybieram okienko z ceną regularną i w następnych punktach pojawia się opcja PP,
której nie ma możliwości "odkliknąć".

Nie wiem, czy w związku z tym, subskrypcja zawierana jest automatycznie podczas zakupu biletu ?
Czy można to jakoś wyłączyć ?

Dzięki z góry ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 24 Gru 2023 16:41 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1218
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Tak można.
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 27 Gru 2023 15:49 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 188
Pytanie do osób które mają wykupioną usługę dla jednej osoby, a podróżują 2+1 (infant) lub 1+1(infant)
Jak wybór miejsca będzie działał, kiedy mamy przypisane do siebie niemowlę i wykupione dla niego siedzenie.
Czy system nadal pozwala mi na wybór miejsca i automatycznie przypisze drugie dla infanta (zgodnie z regułą nierozdzielania niemowląt od rodzica)?

Drugie pytanie, czy możliwość wymiany dużego podręcznego na bagaż nadawany nadal działa?
Czat Wizzair albo nie umie odpowiedzieć, albo twierdzi, że nie ma takiej możliwości.
Jeżeli ktoś ostatnio korzystał to czy różnica w cenie dopłaty wynika z różnicy ceny zakupu wizz priority, a kosztu zakupu bagażu nadawanego.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group