Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 17 Maj 2023 10:50 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
Taka sytuacja z Wizz. Wykupiony Privilege Pass za niemałe pieniądze. Do jednego z lotów wybrane miejsce XL w ramach tej usługi. Pobrana karta pokładowa i niespodzianka na lotnisku - anulowanie karty. Tak z niczego, komunikat w aplikacji przy próbie pobrania mobilnej karty. Wizyta na stanowisku odprawy w celu odebrania nowej, ale miejsce zwykłe i bez dyskusji. W samolocie też nic nie można było zdziałać bo pełny. Reklamacja złożona na www nieuznana. Odwołanie nieuznane. Wizz nie przejmuje się tym, że nie wykonał usługi. Ważne, że pieniądze wziął. Macie pomysł jak to ruszyć? Miałem już podobne sytuacje (zmiana typu samolotu), ale zawsze dostawałem zamienne XL. Tutaj zwykłe. 3 godziny niewygodnego lotu. Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że typ samolotu nie zmienił się. Miejsce wybrałem i leciałem tym:
https://www.aerolopa.com/w6-321
Góra
 Relacje PM off  
 
#122 PostWysłany: 17 Maj 2023 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2320
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Pozostaje chargeback jeśli kupowałeś usługę kartą i nie została ona wypełniona. Zbieraj dowody i uderzaj do banku.


Ostatnio edytowany przez Darek M., 17 Maj 2023 10:57, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#123 PostWysłany: 17 Maj 2023 10:57 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
Miejsce XL wybrane w ramach usługi Privilege Pass. Za nią zapłaciłem +/- 1 000 zł (na 12 miesięcy), ale na bieżąco korzystam. W innych lotach mniej więcej wywiązują się (z naciskiem na mniej, gdyż niemal zawsze mam zmiany wybranego miejsca, ale nie na lotnisku a jeszcze przed odprawą, więc można sobie zmienić, gdy system coś złego wylosuje). Także chargeback nie za bardzo
Góra
 Relacje PM off  
 
#124 PostWysłany: 17 Maj 2023 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2320
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
W reklamacji do banku żądaj proporcjonalnego zwrotu do nie wykonanej usługi w takim razie. Nic innego raczej nie wskórasz niestety


Ostatnio edytowany przez Darek M., 17 Maj 2023 15:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#125 PostWysłany: 17 Maj 2023 11:04 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
Reklamację odrzucili. Odwołanie również.
Góra
 Relacje PM off  
 
#126 PostWysłany: 17 Maj 2023 18:09 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 937
Loty: 6
Kilometry: 12 016
niebieski
Jak argumentują odrzucenie reklamacji?
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#127 PostWysłany: 18 Maj 2023 07:20 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
piotrkr napisał(a):
Jak argumentują odrzucenie reklamacji?


Powołują się na ogólne warunki przewozu (w mojej opinii kuriozalne), ale bez jakiegokolwiek uzasadnienia itp:

16.1.1 Z zastrzeżeniem wyraźnych postanowień niniejszych ogólnych warunków przewozu opłata za przewóz, podatki, obciążenia i opłaty za inne usługi Wizz Air nie podlegają zwrotow

O 6.3.4.1. zaś zapominają:

"Po wejściu na pokład pasażer może zostać poproszony o zmianę przydzielonego miejsca z uwagi na bezpieczeństwo lub kwestie operacyjne. W takiej sytuacji należy postępować zgodnie z instrukcjami pracowników obsługi kabiny pasażerskiej. Jeżeli wystąpi konieczność zmiany wyboru miejsca wykupionego przez pasażera, przysługuje mu zwrot opłaty za wybór miejsca.."
Góra
 Relacje PM off  
 
#128 PostWysłany: 18 Maj 2023 07:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1449
Loty: 110
Kilometry: 152 968
srebrny
A w korespondencji z Wizzair powoływałeś się na wspomniany punkt regulaminu?
Jeśli tak to jak się do tego odnieśli?
Gryziblat napisał(a):
O 6.3.4.1. zaś zapominają:

"Po wejściu na pokład pasażer może zostać poproszony o zmianę przydzielonego miejsca z uwagi na bezpieczeństwo lub kwestie operacyjne. W takiej sytuacji należy postępować zgodnie z instrukcjami pracowników obsługi kabiny pasażerskiej. Jeżeli wystąpi konieczność zmiany wyboru miejsca wykupionego przez pasażera, przysługuje mu zwrot opłaty za wybór miejsca.."
Góra
 Relacje PM off  
 
#129 PostWysłany: 18 Maj 2023 08:07 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
Krótko - wyczerpaliśmy proces reklamacyjny + odesłanie do ODR. Merytorycznie nic
Góra
 Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
 
#130 PostWysłany: 18 Maj 2023 09:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1449
Loty: 110
Kilometry: 152 968
srebrny
To już musisz sam zdecydować czy chcesz korzystać z tej platformy rozstrzygania sporów. Jeśli się zdecydujesz to napisz później na forum jak to wyglądało i co z tego wynikło.
Góra
 Relacje PM off  
 
#131 PostWysłany: 18 Maj 2023 09:09 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4790
platynowy
Gryziblat napisał(a):
Krótko - wyczerpaliśmy proces reklamacyjny + odesłanie do ODR. Merytorycznie nic

Wyluzuj, bo też gdzie ty z tym pójdziesz. Nie kumam w ogóle o co Ci teraz chodzi.
Dobrze wiesz, że tą usługę kupuje się dla bagażu priorytet, miejsca to wartość dodana.
Jak wycenić to jedno miejsce, na tle iluś tam rocznie lotów.

Masz nauczkę i tyle, na przyszłość zrzut ekranu karty pokładowej czy zajętego miejsca. I walczysz przed lotem, nie po.
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#132 PostWysłany: 18 Maj 2023 10:20 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
@dg72 z czym mam wyluzować? Zapłaciłem za usługę i jej systematycznie nie świadczą a w przypadku tego lotu przesadzili niemiłosiernie. Jeszcze zrozumiałbym gdyby zmienili samolot na mniejszy, ale nie zmienili. Tym samym typem leciałem. Dla jednego bagaż do schowka jest ważny, dla drugiego możliwość normalnego trzymania nóg podczas lotu.

Kartę pokładową mam pobraną i zapisaną w pdf (tę, którą anulowali na chwilę przed lotem). Dziewczyna na stanowisku odprawy dała drugą i powiedziała, że nic nie może zrobić (i jej wierzę, bo samolot był pełny). Mogłem dzwonić na infolinię, ale o 4 rano i tak nic bym nie załatwił.
Góra
 Relacje PM off
arturro lubi ten post.
 
 
#133 PostWysłany: 18 Maj 2023 11:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2013
Posty: 2320
Loty: 296
Kilometry: 416 674
złoty
Podałem Ci informację co zrobić - chargeback i wyliczyć proporcjonalnie wartość usługi, której nie otrzymałeś a za którą zapłaciłeś. Nic innego raczej nie zdziałasz, a ta reklamacja może jednak ruszy Wizzaira, który będzie musiał się do niej ustosunkować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#134 PostWysłany: 18 Maj 2023 11:58 

Rejestracja: 28 Lis 2013
Posty: 332
niebieski
Nic z tego nie rozumiem.
Masz karte pobrana na telefon (z QR kodem, SEQ no, z numerem siedzenia itd) to po kiego zagladasz to appki i szukasz tam boarding passa? nie mozna bylo sie udac z tym do sekurity?
A jak juz udales sie do stanowiska check-in to nie kusilo cie spytac pracownika o co kaman? Z jakiej paki majac wazny BP nie mozesz udac sie do bramki? Czemu tracisz przez nich swoj cenny czas? Czemu wybrane miejsce nie jest juz dostepne?
Góra
 Relacje PM off  
 
#135 PostWysłany: 18 Maj 2023 12:26 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4790
platynowy
Darek M. napisał(a):
Podałem Ci informację co zrobić - chargeback i wyliczyć proporcjonalnie wartość usługi, której nie otrzymałeś a za którą zapłaciłeś. Nic innego raczej nie zdziałasz, a ta reklamacja może jednak ruszy Wizzaira, który będzie musiał się do niej ustosunkować.

Nie wprowadzaj go w błąd, charge back nie ma żadnego uzasadnienia. Co innego, gdyby kupił na ten lot osobno do rezerwacji miejsce.

@Jac czy ty nie rozumiesz, że mu się to wybrane miejsce po prostu należy. Zawsze ;) :)
Zapewne doszło do podmiany różnych rodzajów Airbusów A321.
Góra
 Relacje PM off  
 
#136 PostWysłany: 18 Maj 2023 13:09 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
@dg72 uprzedzony jesteś do mnie czy nie czytasz ze zrozumieniem? Wyraźnie napisałem, że leciałem tym samym typem samolotu co widoczny był przy odprawie (ta sama liczba miejsc, to samo ułożenie foteli). Nie raz miałem sytuację kiedy to typ samolotu zmieniał się - inna liczba miejsc, inne ułożenie foteli. Nie miałem wtedy pretensji. Wybierałem inne miejsce (o ile była jeszcze taka możliwość). Tutaj Wizz ewidentnie coś spierniczył i wybrane przeze mnie miejsce dał innemu pasażerowi.

@Jac Wizz po odprawie potrafi zmienić kartę pokładową, w samolocie możesz zauważyć, że masz inne miejsce na aktualnej mobilnej niż na karcie z odprawy. Obowiązuje ta aktualna mobilna. Tutaj kartę mi anulowali. Bez zeskanowania BP nie przeszedłbym przez bramkę security. Zazwyczaj skanuję BP z aplikacji. Aplikację uruchomiłem i dostałem info o anulowaniu BP. Gdybym próbował zeskanować z pdf to bramka na security najprawdopodobniej nie puściłaby mnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#137 PostWysłany: 18 Maj 2023 13:30 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4790
platynowy
@Gryziblat nic nie ugrasz. Nic.

Zapomnij o sprawie i tyle.

Choć po to tu się zarejestrowałeś, zalogowałeś i ustawiasz przez te kilka postów wszystkich na forum.

Chcesz to idź, tyle że tylko z pozwem do sądu. Ale to tylko "w imię zasad, skubańców".Pytanie po co z nimi latasz, jak cię tak lekceważą.
:) :shock: :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#138 PostWysłany: 18 Maj 2023 13:47 

Rejestracja: 17 Maj 2023
Posty: 9
@ dg72 wycieczki osobiste mógłbyś sobie darować. Nikogo nie ustawiam. To Ty mnie atakujesz, mimo że nic ci nie zrobiłem, nie obraziłem itd. Zadałem pytanie, opisałem sytuację. Ok, nie doczytałeś, chciałeś zabłysnąć, nie udało się.

Napisałem na forum, gdyż myślałem, że znajdą się inni, którzy mają podobne doświadczenia z Wizz. Od tego jest chyba forum?

Z sądem ciekawy pomysł. Dla zasady. Ale i w ramach walki z "nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi".

Pewnie inaczej podszedłbym do sprawy, gdyby z Wizz padło przynajmniej "przepraszamy".

Na forum mnóstwo narzekania na linie lotnicze. Podejście do sprawy "odpuść" nie zmieni podejścia linii lotniczych do pasażerów.
Góra
 Relacje PM off
Piatek lubi ten post.
 
 
#139 PostWysłany: 18 Maj 2023 14:20 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4790
platynowy
Kończąc, nawet cię rozumiem. Też bym był mega wkurzony tracąc tyle kasy za czy na tą usługę. :)

Do tego jakby mnie "wysadzili" . I przenieśli do innego kąta.

Idź do sądu, tu Ci nie jesteśmy w stanie pomóc. Beznadziejny przypadek. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#140 PostWysłany: 19 Maj 2023 21:18 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 937
Loty: 6
Kilometry: 12 016
niebieski
Może jednak chargeback zadziała i zwrócą ci różnicę. Bo nie dostałeś tego za co zapłaciłeś, a chyba po to jest chargeback
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 156 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group