Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 56  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 19 Paź 2016 22:24 

Rejestracja: 17 Sty 2014
Posty: 18
Dokładnie tak, nikt mnie nie poinformował, że mam wyjąć rzeczy cenne, elektronikę, itp. z bagażu, zwyczajnie założyli opaskę na walizkę, kwitek dokleili do biletu, pod samolotem zabrali bagaż i to wszystko, procedura, jak na wielu lotniskach, zarówno w tanich liniach, jak i zwykłych - w Lufie też wzięli mi bagaż do luku. Termin zgłoszenia - moim zdaniem absurdalny. Rzecznik nie wiem, czy tym się zajmie, ale mogę spróbować. Dzięki za podpowiedź.

-- 19 Paź 2016 22:26 --

boots napisał(a):
A to już wiesz, że następnym razem tez uszkodzą Ci tablet i ubrudzą bagaż? Wróżbita Maciej? ;-)



Widzisz, skoro oni grają nie fair, to czemu ja mam grać fair ? Przy okazji kolejnego lotu zgłoszę im to zabrudzenie tekstylnej walizki, której nie sposób wyprać, bo niby jak. Wygląda jak świnia, była ładna czerwona, a jest czarna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#222 PostWysłany: 20 Paź 2016 00:05 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
W Twoim przypadku na korzyść (w sprawie tabletu) działa, ze nie musiałeś znać przepisów, gdyż nie zamierzałeś oddać bagażu do luku, a zostałeś zmuszony niejako.
Niestety termin został przekroczony i sprawa moze w ogóle nie być merytorycznie rozpatrywana.
Zgłoszenie na lotnisku jest tylko potwierdzeniem zaistnienia danego zdarzenia. Natomiast do większości linii ( jeśli nie do wszystkich) jest termin 7 dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 26 Paź 2016 11:48 

Rejestracja: 26 Paź 2016
Posty: 2
moja przygoda z DOLFI1920:
Zglosilam uszkodzoną walizkę, sprawnie wymienili na nową - od razu widać było, że nie ta jakośc to moja oryginalna no ale niech bedzie, teraz wszystko robią gorsze pomyślałam. Niestety po kilku delgacjach, krotkich , walizka nie była obciążana, nigdy nie była nadawana (dla bezpieczeństwa) itd.. ukreciło się kółko - po prostu od prowadzenia jej po lotnisku. Zgłosiłam do Dolfi - oczywiście się wypieli - kazali spadać na drzewo a dokladnie do producenta i sobie reklamować. Pytam jak, nie mam żadnego dowodu zakupu itd - przysllali jakies zaswiadczenie, ze mam z tym isc do punktu serwisowego producenta. Napisałam im, żeby sobie sami reklamowali bo to oni kupili szajs, maja na to fv czy paragon - niech sie sami bujają - ja chce walizke taką jak ta moja uszkodzona. Oczywiście nadal umywali rece, ale po mailu do liniii lotniczej poprosili o dosłanie zdjęć to ocenią uszkodzenie. No i teraz wisienka na torcie: reklamacja oczywiście odrzucona, dodatkowo dowiedli że walizka była źle użytkowana... otóż walizki z 4 kołami mogą być TYLKO prowadzone a nie ciągnięte!!! KOSMOS! hehe
na sam koniec, od 3 tygodni nie są w stanie podać puntkow serwisowych producenta walizki w Polsce (strona www prowadzi do Hiszpanii) bo pewnie nie ma - z reszta jak sama Pani na infolinii zauważyła, w sumie to nie mam po co iść do producenta (pewnie dlatego mi nie chca przysłać listy punktow serwisowych) bo na pewno mi nie uzna gwarancji... a to było zanim w ogole zobaczyli zdjęcia uszkodzenia, proroctwo mają we krwi. Tak właśnie DOLFI1920 traktuje klientów.
Omijajcie z daleka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 26 Paź 2016 11:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Cytuj:
Zglosilam uszkodzoną walizkę,

Komu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 26 Paź 2016 12:10 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
@‌MaMar‌
Nie da się ominąć Dolfi, bo linie do nich kierują i nie możesz wybrać innej drogi, przynajmniej na początku rozpatrywania reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#226 PostWysłany: 08 Lis 2016 11:33 

Rejestracja: 26 Paź 2016
Posty: 2
boots napisał(a):
Cytuj:
Zglosilam uszkodzoną walizkę,

Komu?


Dolfi1920
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 08 Lis 2016 11:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Zgłosiłaś przewoźnikowi. I to do niego masz roszczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 18 Lis 2016 13:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Paź 2011
Posty: 58
Cześć,

W czasie ostatniego lotu LH zgubiła mój bagaż w drodze i dostałem go na drugi dzień wieczorem (po przylocie). Musiałem jednak kupić sobie coś do ubrania (bieliznę i jakąś koszulę). Złożyłem reklamację o zwrot kosztów i operator zadzwonił do mnie i za bieliznę chcą zwrócić całość a za resztę 50%. Takie niby jest prawo. Próbowałem coś wygooglać ale nic konkretnego nie znalazłem?

Czy ktoś może to potwierdzić? Rachunek za zakupy mam.

pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 18 Lis 2016 16:37 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌ario‌ Nie pamiętam już gdzie czytałam,że w wypadku opóźnienia bagażu istotne też jest czy była to podróż do miejsca zamieszkania czy przeciwnie.Szukaj regulaminu LH ,muszą to mieć sprecyzowane w paragrafie dotyczącym zgubienia bądź opóźnienia bagażu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 22 Lis 2016 21:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
Ale mnie dziś ucieszyła Lufa, w odpowiedzi na reklamację o 35h opóźnienia bagażu:

Cytuj:
Dear Prof. Dr. XXXXXXXXXXXXX,


Thank you for your e-mail dated 18 November 2016.



As we are currently experiencing a high volume of feedback from our passengers, we have taken a quick and solution oriented decision in your favour. A settlement for the sum of 865,00 PLN which equates to EUR 200 has been transferred to your specified bank account.



As the transaction is organized and processed by our accounting department, please allow up to 14 days for the payment to clear.



Thank you in advance for your patience in this respect.



Sincerely,

XXXXXXXX
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 29 Lis 2016 11:34 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1024
niebieski
Pisze bo moze, ktos z F4F pracuje w liniach lub na lotnisku.
Zagubili walizke na trasie Havana-Moskwa-Warszawa. Co prawda zdarzylo to sie w niedziele, ale juz dzis widac ze sprawa jest beznadziejna. Dzis gosciu z Lost Lugge powiedzial, ze prawdopodobnie zerwala sie nalepka, i ze bedzie trudno. Czy moze ktos sie orientuje, czy system komputerowego zaladunku jest w stanie ustalic, gdzie sie przerwal lancuch? Moze tez macie jakies inne rady lub uwagi?
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 29 Lis 2016 11:47 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
To ze nalepka się zerwała nie znaczy nić.
Na bagażu znajdziesz 2-3 dodatkowe naklejki z barcode, które po zeskanowaniu pokazują ci lokalizację.
Poczekaj jeszcze.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#233 PostWysłany: 29 Lis 2016 12:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
Tak jak pisze @‌Zeus‌, poczekaj spokojnie. Ja miałem w 2013 blisko tydzień czekania na plecak, który posiała bodajże Lufa (też bez nalepki, ale był barcode gdzieś pomiędzy paskami naramiennymi). Ale się odnalazł.
Góra
 Profil Relacje PM off
01ERES lubi ten post.
 
      
#234 PostWysłany: 29 Lis 2016 14:14 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 473
Loty: 248
Kilometry: 395 056
niebieski
ostatnio znajomym bagaż zaginał na wieczornym piątkowym locie (łączonym w Europie) i dopiero w środę się znalazł- wiec jeszcze daj im chwile czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off
01ERES lubi ten post.
 
      
#235 PostWysłany: 30 Lis 2016 13:01 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1024
niebieski
Doszedlem do tego, ze majac numer referencyjny zgloszenia zagubienia moge sledzic postepy w szukaniu przez strone Lufthansy. Niestety w tym konkretnym przypadku bez sukcesu :evil: )
http://www.lufthansa.com/pl/pl/Czy-Twoj ... 5380493141
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 06 Gru 2016 13:52 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1024
niebieski
01ERES napisał(a):
Pisze bo moze, ktos z F4F pracuje w liniach lub na lotnisku.
Zagubili walizke na trasie Havana-Moskwa-Warszawa. Co prawda zdarzylo to sie w niedziele, ale juz dzis widac ze sprawa jest beznadziejna. Dzis gosciu z Lost Lugge powiedzial, ze prawdopodobnie zerwala sie nalepka, i ze bedzie trudno. Czy moze ktos sie orientuje, czy system komputerowego zaladunku jest w stanie ustalic, gdzie sie przerwal lancuch? Moze tez macie jakies inne rady lub uwagi?


Niestety, wszystko wskazuje ze walizka zostala skradziona (do tego stalo sie to, nie na biednej Kubie, tylko w Moskwie lub w Warszawie!). Niestety, w walizce byla markowa odziez, kosmetyki i prezenty-o wartosci parokrotnie wyzszej niz przewoznik zwyke pokrywa (20$ za 1 kg). Ma ktos doswiadczenie/wiedze jak walczyc o swoje? Moze jest jakas kancelaria, ktora sie specjalizuje w takich sprawach?
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 06 Gru 2016 17:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@‌01ERES‌ W takich przypadkach najlepiej jak ma się dodatkowe ubezpieczenie obejmujące bagaż bo od linii trudno dostać więcej niż to co przewiduje regulamin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 13 Gru 2016 22:15 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1024
niebieski
Przed chwila dostalem wiadomosc! :lol: , ze sie znalazl! Cdn.! Jednak nigdy nie wylecial z Wyspy, za to jutro we WRO! :lol:
_________________
Życie jest dobre, ale dobre życie jest lepsze!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 13 Gru 2016 22:53 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3453
srebrny
Pozostaje mieć nadzieje , że przez ten czas go nie splądrowali. Najlepiej sprawdź w obecności kuriera, jeśli dostarczą go do domu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 16 Sty 2017 10:17 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 124
niebieski
Cześć,
Tydzień temu zaginęły nasze bagaże na trasie Bogota - Stambuł - Berlin. Zamieszanie w Stambule było straszne, nasz ( i nie tylko nasz ) sobotni powrót do Berlina udało się przebookować dopiero na poniedziałek. My dolecieliśmy - nasze bagaże już nie. I teraz moje pytanie - czy dobrze rozumiem, że status DELIVERY PROCESS INITIATED na stronie stronie śledzącej bagaże https://wtrweb.worldtracer.aero oznacza , że plecaki się odnalazły i są w trakcie dostawy ?
Kasia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 56  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group