Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 230  Następna
Autor Wiadomość
#701 PostWysłany: 09 Mar 2016 11:46 

Rejestracja: 19 Lut 2016
Posty: 11
To teraz musze ustalic czy dolacza dzieciaki do mojej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Szalona Środa w PLL LOT ✈️ Loty do Nicei, Wenecji, Podgoricy i Sarajewa od 449 PLN ☀️ Szalona Środa w PLL LOT ✈️ Loty do Nicei, Wenecji, Podgoricy i Sarajewa od 449 PLN ☀️
🇮🇹 Ucieknij na przedłużony weekend do Rzymu za 771 PLN ☀️✈️ Loty, 4⭐ hotel i klimat świąt 🎄 🇮🇹 Ucieknij na przedłużony weekend do Rzymu za 771 PLN ☀️✈️ Loty, 4⭐ hotel i klimat świąt 🎄
#702 PostWysłany: 09 Mar 2016 11:51 

Czyli na teraz tylko ty masz wątpliwości, czy ci jednak nie żal zgromadzonych pkt wizz, system na rezerwację zezwoli
Góra
 PM off  
      
#703 PostWysłany: 09 Mar 2016 11:54 

Rejestracja: 19 Lut 2016
Posty: 11
Z kasa (nie punkty) na koncie Wizz to byla cala przygoda.
Lot, ktorym bede podrozowal prawdopodobnie bedzie ostatnim z Wizz wiec chce wyczyscic konto i sa dwie opcje.
Zaplace calosc za bilety karta lub czesciowo sfinansuje kasa na koncie Wizz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#704 PostWysłany: 09 Mar 2016 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 3009
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
nie wiem czy to rekord ale zapłaciłem przelewem za interesujący mnie lot KTW-AHO po siedmiu dniach i 22 godzinach a potwierdzenie przyszło,
witaj Sardynio!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#705 PostWysłany: 11 Mar 2016 11:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 105
Cześć, z góry przepraszam jeżeli to zły post, albo nieaktualny temat, ale czy i w jaki sposób można jeszcze liczyć na pomoc forumowiczów w bezpłatnej rezerwacji po cenach Wizzair Clubu jeżeli sam go nie posiadam? Oficjalny wątek (z 2014) odnośnie pomocy w takich przypadkach został zamknięty. Czekam od kilku tygodni na swoją kartę z Raiffeisen, ale już tracę do nich cierpliwość, a dzisiaj są tak promocyjne ceny za lot, który mnie interesuje, że nie ma sensu się z nimi użerać dalej, stąd pilna prośba o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#706 PostWysłany: 11 Mar 2016 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3623
srebrny
@IceWolf
Wątek został zamknięty bo obecnie taka pomoc rzadko się opłaca (kupujący musi kupić dodatkowy bilet dla siebie).
Przekalkuluj czy w Twoim przypadku w ogóle jest po co szukać kogoś do zakupu.
Góra
 Profil Relacje PM off
IceWolf uważa post za pomocny.
 
      
#707 PostWysłany: 11 Mar 2016 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 105
Dzięki, to wiele wyjaśnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#708 PostWysłany: 13 Mar 2016 21:08 

Rejestracja: 13 Mar 2016
Posty: 1
Szanowni,
jeszcze jakiś czas temu grupa w wizzairze musiała liczyć 25 osób, teraz jest to min. 11 osób, chciałbym więc z tego skorzystać przy organizacji wyjazdu dla grupy studentów, ale mam dwie wątpliwości, które być może ktoś pomoże mi rozwiać?

1. Przy składaniu zamówienia przykładowo na 12 osób chciałbym wybrać bagaż do luku jedynie dla 6 osób, ale w systemie mogę wybrać tylko taką samą opcję bagażową dla wszystkich (czyli 12 bagaży do luku lub żadnego). Czy jeśli wykupię teraz bilet bez bagażu, to później będę mógł dodać (oczywiście online, nie na lotnisku) bagaż tylko dla 6 osób?

2. Przy zamówieniu grupowym w momencie zakupu nie podaję danych pasażerów - będę musiał je podać oczywiście jakiś czas przed odlotem. Ważna jest jednak dla mnie kwestia - czy będę tak musiał podać także siebie? To znaczy - czy jest możliwość zakupu takiego biletu z mojego konta dla grupy, w której mnie nie będzie?

Sam wylot będzie na większą grupę osób, ale w ramach oszczędności będę chciał część biletów zamówić jako grupa, a część przy pomocy WDC (od razu dodam, że na razie nie mogę skorzystać z WDC dla wszystkich, bo nie znam jeszcze pełnej listy uczestników wyjazdu).

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

ps - starałem się przeszukać forum pod kątem moich problemów, jeśli jednak gdzieś już odpowiedzi się pojawiły, to najmocniej przepraszam - to moja pierwsza wiadomość na tym forum, więc mogę jeszcze "nie ogarniać" ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#709 PostWysłany: 17 Mar 2016 11:25 

Rejestracja: 05 Sty 2013
Posty: 48
Dzień dobry.

Mam takie pytanie. Przy próbie dokonania transakcji poprzez aplikację mobilną wystąpiła sytuacja w której momencie uzupełniania danych potrzebnych do zapłaty za lot ( podanie danych imię nazwisko, numer karty płatniczej) wstąpił problem. Przy ponownym odpaleniu aplikacji i wyszukaniu lotu cena już jest wyższa. Domyślam się że automat ze strony widzi że Ktoś kupił i cena uległa zmianie. Jednak ja nie dokonałem transakcji. Co teraz?. Jak uzyskać poprzednią cenę?. Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze. Również dla Najbliższych + :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#710 PostWysłany: 17 Mar 2016 11:28 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
Poczekaj godzinę czy dwie i sprawdź ceny ponownie. Jeśli dalej będzie wysoka, to możesz zaczekać trzecią godzinę, ale już powoli zacząć przemyslać sprawę co z tym fantem zrobić (czekać czy kupić po wyższej cenie)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#711 PostWysłany: 17 Mar 2016 11:32 

Rejestracja: 05 Sty 2013
Posty: 48
Dziękuje za informację :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#712 PostWysłany: 17 Mar 2016 12:04 

Rejestracja: 09 Kwi 2014
Posty: 767
Loty: 64
Kilometry: 111 587
niebieski
Celowy ich zabieg, jak jest zainteresowanie lotem, to automat podwyższa na 1-2h cenę, czasem nawet o 100%. Poczekać wystarczy i będzie dobrze, ja raz miałem gorszą sytuacje z EasyJet, ściągneło mi więcej z karty bo cena wzrosła gdy wpisywałem numer karty, ale nie miałem o tym żadnej informacji, niestety Easyjet nie poczuwał się do tego bo nie miałem screenów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#713 PostWysłany: 22 Mar 2016 10:43 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 3
Kupiłem lot tam i z powrotem za jednym zamachem i teraz mają one ten sam numer rezerwacji. Chcę się odprawić tylko na lot tam, a nie mogę. Pojawia się od razu możliwość odprawy tylko i wyłącznie na oba loty, a rzecz w tym, że może stamtąd miał będę sztukę lub dwie bagażu, o czym będę wiedział dopiero po odbyciu pierwszego lotu. Ktoś wie co z tym zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#714 PostWysłany: 22 Mar 2016 10:54 

Nawet jeśli, dalej masz po odprawie możliwość "Dodaj usługi" w tym możliwość dodania bagażu rejestrowanego, dużego podręcznego.
Ważne: po dodaniu bagażu i jego opłaceniu należy jeszcze raz się odprawić na dany lot
Góra
 PM off  
      
#715 PostWysłany: 22 Mar 2016 10:57 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 3
To widzę. Pierwszy screen po kliknięciu na odprawę informuje mnie czy chcę dodać jakieś usługi na oba loty, wiec w tej chwili dodać sobie bagaż na lot powrotny mogę. Ale nie wiem w tej chwili, czy chcę to zrobić. Będę to wiedział dopiero po tym jak odbędzie się pierwszy lot. Tu jest pies pogrzebany.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#716 PostWysłany: 22 Mar 2016 11:02 

Anonymous napisał(a):
PO ODPRAWIE dalej masz możliwość "Dodaj usługi" w tym możliwość dodania bagażu rejestrowanego, dużego podręcznego itp. do WYBRANEGO LOTU np. powrotnego już po wykonaniu lotu tam.
Ważne: po dodaniu bagażu i jego opłaceniu należy jeszcze raz się odprawić na dany lot


Kłania się czytanie ze zrozumieniem, tyle
Góra
 PM off  
      
#717 PostWysłany: 22 Mar 2016 11:12 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 3
Tego akurat nie wiedziałem. Myślałem, że kiedy się już raz odprawisz online jakiekolwiek zmiany w ilości bagażu są możliwe tylko i wyłącznie na lotnisku.

-- 22 Mar 2016 11:34 --

Ok, okazuje się, że proces trwa do momentu wpisania danych o pasażerze, które jest symultaniczne dla obydwu lotów, natomiast odprawa odbywa się już niezależnie dla każdego z nich. Ale wcześniejsze kroki sugerują że nie będzie możliwości odseparowania obydwu odpraw.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#718 PostWysłany: 22 Mar 2016 21:05 

Rejestracja: 09 Kwi 2013
Posty: 138
Loty: 63
Kilometry: 71 702
Nie da się kupić biletów na trase Katowice - Larnaka, ktoś coś wie?
Zaden termin nie dziala.

Załączniki:
ktwlcaunavail.png
ktwlcaunavail.png [ 25.16 KiB | Obejrzany 1742 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#719 PostWysłany: 22 Mar 2016 22:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
KTW-BLQ identyczna sytuacja.Coś zmieniają czy chwilowa sprawa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#720 PostWysłany: 30 Mar 2016 12:34 

Rejestracja: 26 Sie 2010
Posty: 103
Loty: 2
Kilometry: 34 746
Grupą 32 osób lecieliśmy do Włoch na narty. Mieliśmy ze sobą 10 bagaży sportowych i tyle też wykupionych.
Mieliśmy razem 40 kart pokładowych czyli 3 osoby miały po kilka rezerwacji i na każdej rezerwacji bagaż sportowy lub 32kg.
Polacy tego nie uznali i musieliśmy zapłacić za bagaże wykupione wcześniej na dodatkowych rezerwacjach ok 1200zł. Czy słusznie?
Włosi na powrocie nie robili powrocie nie robili problemu.
W korespondencji reklamacyjnej Pani z Wizzaira od ponad miesiąca nie potrafi podać przepisu tego zakazującego.
Ostatni mail poniżej, proszę czytać od dołu:

Pani Agnieszko,
błądzi Pani w przepisach nie mających żadnego zastosowania do naszej sprawy reklamacyjnej zakłamując równocześnie fakty.
Każde Pani zdanie mija się z prawdą:

1. ,,Wizz Air pobiera opłatę manipulacyjną za każdą sztukę przewożonego bagażu. W przypadku odprawy online, wykupione usługi, w tym bagaże, są zaznaczone na karcie pokładowej"- Wszystkie nasze bagaże były wykupione i zaznaczone na kartach pokładowych. Nr rezerwacji przesłałem w jednym z poprzednich maili.
2. ,,Karty pokładowe, które Państwo posiadaliście nie zawierały bagażu, który mieliście Państwo ze sobą, dlatego została pobrana opłata." - Na naszych kartach pokładowych była zaznaczona i wykupiona wystarczająca ilośc bagaży.

3. "Podstawa: art. 14.1.1.
Wizz Air pobierze opłatę manipulacyjną za przewóz każdej sztuki bagażu rejestrowanego. Wysokość opłaty dostępna jest na stronie internetowej lub w telecentrum." - Wszystkie nasze bagaże były opłacone.

4. ,,Ogólne Warunki Przewozu, jak sama nazwa wskazuje są ogólne i dalsze informacje dotyczące przewozu bagażu znajdują się na stronie internetowej i w telecentrum."- Wasza strona internetowa dopuszcza a przepisy nie zakazują by jedna osoba mogła zakupić więcej niż jeden bilet na dany lot!!!

Ponownie bardzo prosimy by wskazała Pani przepisy
-zakazujące jednej osobie dokonania więcej niż jedna rezerwacja.
-przepisy zakazujące wykupu kilku bagaży na kilku rezerwacjach dla jednej osoby.

--
Pozdrawiam
Piotr

Dnia 25 mar 2016 o godz. 11:55 "Wizz Air Customer Relations PL 3" <customerrelations.pl3@wizzair.com> napisał(a):

Szanowny Panie,

Dziękuję za odpowiedź.

Informuję ponownie, że zgodnie z warunkami przewozu, Wizz Air pobiera opłatę manipulacyjną za każdą sztukę przewożonego bagażu. W przypadku odprawy online, wykupione usługi, w tym bagaże, są zaznaczone na karcie pokładowej. Karty pokładowe, które Państwo posiadaliście nie zawierały bagażu, który mieliście Państwo ze sobą, dlatego została pobrana opłata.

Podstawa: art. 14.1.1.
Wizz Air pobierze opłatę manipulacyjną za przewóz każdej sztuki bagażu rejestrowanego. Wysokość opłaty dostępna jest na stronie internetowej lub w telecentrum.

Ogólne Warunki Przewozu, jak sama nazwa wskazuje są ogólne i dalsze informacje dotyczące przewozu bagażu znajdują się na stronie internetowej i w telecentrum.

W związku z powyższym Wizz Air pozostaje przy stanowisku przedstawionym we wcześniejszej korespondencji.

Z poważaniem,

AGNIESZKA
CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)
customerrelations.pl3@wizzair.com | wizzair.com


Ostatnio edytowany przez Zeus, 30 Mar 2016 12:48, edytowano w sumie 1 raz
dane
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 230  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: piekara114 oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group