Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1241 PostWysłany: 26 Sty 2016 21:36 

Rejestracja: 22 Sty 2016
Posty: 192
Loty: 118
Kilometry: 241 266
Tomek Zien napisał(a):
Działa to podobnie jak zwrotna rezerwacja płatna w momencie zakupu. Obciążają kartę kiedy chcą a po anulacji kasa wraca na kartę, z reguły w ciągu 2-5 dni. Można tylko ewentualnie stracić/zarobić na przelicznikach walutowych.


Tak myślałem, ale wolałem się upewnić :) dzięki za szybką odpowiedź!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Palmy, wieżowce i street food 🏢🌴✈️ Loty Etihad do Kuala Lumpur od 1800 PLN🌴 ✈ Palmy, wieżowce i street food 🏢🌴✈️ Loty Etihad do Kuala Lumpur od 1800 PLN🌴 ✈
Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN
#1242 PostWysłany: 26 Sty 2016 21:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1473
Loty: 127
Kilometry: 182 849
niebieski
W dowolnym momencie po dokonaniu rezerwacji hotel może pobrać z karty całość opłaty za noclegi. Jeśli nie będziesz anulował rezerwacji to nic się nie będzie dziać. A jeśli anulujesz rezerwację przed upływem wyznaczonego terminu to hotel zwróci na twoją kartę opłatę, którą wcześniej pobrał (oczywiście jeżeli ją pobrał).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1243 PostWysłany: 04 Lut 2016 18:16 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 734
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Mam problem z hotelem GZ Apartment-Hotel.
Jest napisane, że zameldowanie w godzinach od 15:00 do 20:00, ale niżej jest napisane:
Cytuj:
Obiekt nie dysponuje recepcją. Goście proszeni są o wcześniejszy kontakt z obiektem w celu przekazania informacji o planowanej godzinie przyjazdu. Przyjazd po godzinie 19:00 jest możliwy.Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje dotyczące zameldowania. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu GZ Apartment-Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Zgodnie z instrukcją napisałem do hotelu, o której będziemy (północ), ale odpowiedzieli że nie są w stanie zameldować bądź przekazać kluczy po godzinie 23.
Poprosiłem konsultantkę Booking, aby wytłumaczyła mi zapisy dotyczące zameldowania w tym obiekcie i przyznała, że zameldowanie po godzinie 19ej jest tam możliwe, tylko po zrobieniu rezerwacji należy powiadomić o tym fakcie hotel i oni ze mną uzgodnią w jaki sposób odbędzie się zameldowanie (ktoś z obsługi podejdzie o wyznaczonej godzinie, bądź klucz będzie znajdował się w jakiejś skrytce itp.) Dopiero kiedy odpowiedziałem, że dokładnie tak zrobiłem to wycofała się z powyższego i powiedziała, że przytoczony zapis informuje jedynie o możliwości, a nie gwarancji zameldowania (przybycia) do hotelu po godzinie 19ej. Jest to zależne tylko i wyłącznie od dobrej woli hotelarza. Hotelarz nie ma dobrej woli, a Booking i hotelarz nie chce oddać kasy za rezerwację. Przerabiał ktoś taki temat już ? Rezerwacja oczywiście bezzwrotna. Chargeback czy są zobligowani do honorowania rezerwacji lub zwrotu kasy jeżeli opis jest tak jak wyżej ? Nie ma nigdzie informacji na stronie, że klucze można odebrać jedynie do godz. 23.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1244 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@Manuel W opisanej sytuacji działaj za pomocą konsultantów Booking.com .Zapis faktycznie wprowadza w błąd więc albo hotel zwróci koszt, albo raz zrobi wyjątek i wyśle kogoś z kluczami nawet o północy.Nie wyobrażam sobie aby booking zostawił cię bez wsparcia w rozwiązaniu tej sprawy.Współpracując z tym obiektem od kilku lat mają większą siłę perswazji niż ty.Powodzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1245 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:25 

Manuel napisał(a):
Mam problem z hotelem GZ Apartment-Hotel.
Jest napisane, że zameldowanie w godzinach od 15:00 do 20:00, ale niżej jest napisane:
Cytuj:
Obiekt nie dysponuje recepcją. Goście proszeni są o wcześniejszy kontakt z obiektem w celu przekazania informacji o planowanej godzinie przyjazdu. Przyjazd po godzinie 19:00 jest możliwy.Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje dotyczące zameldowania. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu GZ Apartment-Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Zgodnie z instrukcją napisałem do hotelu, o której będziemy (północ), ale odpowiedzieli że nie są w stanie zameldować bądź przekazać kluczy po godzinie 23.
Poprosiłem konsultantkę Booking, aby wytłumaczyła mi zapisy dotyczące zameldowania w tym obiekcie i przyznała, że zameldowanie po godzinie 19ej jest tam możliwe, tylko po zrobieniu rezerwacji należy powiadomić o tym fakcie hotel i oni ze mną uzgodnią w jaki sposób odbędzie się zameldowanie (ktoś z obsługi podejdzie o wyznaczonej godzinie, bądź klucz będzie znajdował się w jakiejś skrytce itp.) Dopiero kiedy odpowiedziałem, że dokładnie tak zrobiłem to wycofała się z powyższego i powiedziała, że przytoczony zapis informuje jedynie o możliwości, a nie gwarancji zameldowania (przybycia) do hotelu po godzinie 19ej. Jest to zależne tylko i wyłącznie od dobrej woli hotelarza. Hotelarz nie ma dobrej woli, a Booking i hotelarz nie chce oddać kasy za rezerwację. Przerabiał ktoś taki temat już ? Rezerwacja oczywiście bezzwrotna. Chargeback czy są zobligowani do honorowania rezerwacji lub zwrotu kasy jeżeli opis jest tak jak wyżej ? Nie ma nigdzie informacji na stronie, że klucze można odebrać jedynie do godz. 23.


Jak dla mnie hotelarz jest na prawie, ponieważ w warunkach masz jasno napisane:
" Zameldowanie

od 15:00 do 20:00 "

zapis "Przyjazd po godzinie 19:00 jest możliwy" należało według mnie interpretować, że zawsze w przypadku przyjazdu 19:00-20:00 kontakt jest konieczny (a już na pewno nie bukować rezerwacji bezzwrotnej bez ustalenia tego czyli przybycia o północy np. w treści e-maila)

A zapis w warunkach wprowadzał by w błąd, gdyby napisali "Przyjazd po godzinie 20:00 jest możliwy"
Góra
 PM off  
      
#1246 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@Manuel
A w ogóle czytałeś komentarze na bookingu? Przecież tam co raz ktoś się skarży, że po 20 to ciężko się dostać (no chyba że zaraz po 20) a jeden nawet pisze, że jak przyjedziesz późno to będziesz spał na ulicy (i to w Kolonii :mrgreen: ).

Ja wiem, że to "tylko" komentarze a nie jakiś element regulaminu, no ale po nich widać w co się człowiek pakuje.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1247 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:45 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 734
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
@miriam przecież napisałem, że Booking i hotel nie chcą oddać kasy w tej sytuacji.
@namteH jak dotarłbym tam po północy i na jedną noc to naprawdę nie szukałbym luksusów tylko prysznica i łóżka na kilka godzin ;)
@gorny77 po Twoim poście rozumiem jeszcze inaczej, że jeżeli przyjazd w godzinach 15-19 wymagany jest kontakt z hotelem i należy podać orientacyjną godzinę przyjazdu, a po godzinie 19:00 już nie, bo przyjazd jest możliwy ;) Na angielskiej wersji strony z kolei ten czas jest zawężony od godz 19:30.
Cytuj:
Please note that this property has no reception. Guests are kindly requested to contact the hotel in advance and indicate their estimated time of arrival. Arrival after 19:30 is possible. The hotel will then provide check-in information. Contact details can be found on the booking confirmation.
Na Agodzie w ogóle nie ma informacji o tym, że zameldowanie możliwe jest jedynie w godzinach 15-20.
Cytuj:
Important Notice
Please note that this property has no reception. Guests are kindly requested to contact the hotel in advance and indicate their estimated time of arrival. Arrival after 19:30 is possible. The hotel will then provide check-in information. Contact details can be found on the booking confirmation. Please inform GZ Apartment-Hotel in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation.
Słaby ten opis, mocno wprowadzający w błąd jak dla mnie. Można go rozumieć na wiele sposobów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1248 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:48 

Nie kombinuj, bo na spokojnie czytając ze zrozumieniem jak dla mnie wszystko jasno opisano (szkoda, że problem rozwiązujesz czy też próbujesz rozwiązać teraz, a nie przez zabukowaniem)

Powtórzę, gdyby napisali "Przyjazd po godzinie 20:00 jest możliwy" wtedy masz 200% racji
Góra
 PM off  
      
#1249 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Manuel napisał(a):
...
@namteH jak dotarłbym tam po północy i na jedną noc to naprawdę nie szukałbym luksusów tylko prysznica i łóżka na kilka godzin ;)
....

Wynajmujący zwykle nie patrzą życzliwym okiem na kogoś kto tylko na 1 noc przyjeżdża...
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1250 PostWysłany: 04 Lut 2016 19:56 

jak dopuszcza taką możliwość to znaczy, że to akceptuje i jest, powinno być ok
Góra
 PM off  
      
#1251 PostWysłany: 04 Lut 2016 20:01 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 734
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
@namteH jak już offtopujemy to powinien zmienić branżę skoro jest mu nieprzychalnie gościć na jedną noc tylko ;)

@gorny77 przyznaje Ci rację :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1252 PostWysłany: 13 Lut 2016 18:41 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 29
Loty: 77
Kilometry: 91 560
W małym hotelu na Słowacji w ok. Brna bookowałem w wakacje jedną noc. Jako, że droga nam się wydłużyła, szukanie hotelu też do najprostszych nie należało, przyjechaliśmy koło 21-22. Meldunek był do 20. Wszystko zamknięte, recepecja wygaszona, hotel prawie pusty. Tu miałem akurat farta. Najbliższym miejscem gdzie był ktokolwiek (okropnie lało) był przyhotelow bar, w którym akurat piwko pił jakiś pracownik hotelu, który z uśmiechem na twarzy, bez ani słowa (angielski chyba nie był jego mocną stroną) wydał nam klucze i pokazał dokładnie pokój :-). A już byłem przygotowany na nocleg na parkingu w samochodzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1253 PostWysłany: 13 Lut 2016 20:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2959
Loty: 348
Kilometry: 658 488
niebieski
W Czechach wszędzie blisko, ale mimo wszystko nie użyłbym stwierdzenia - na Słowacji, w okolicach Brna....:)
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1254 PostWysłany: 15 Lut 2016 11:18 

Rejestracja: 22 Cze 2015
Posty: 9
Witam,

Przymierzam się do pierwszej rezerwacji na booking i mam pytanie :) Czy podczas podawania danych karty trzeba podać adres zamieszkania? Chodzi o to że do karty kredytowej mam inny adres niż w dowodzie i czy to nie będzie problemem?

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1255 PostWysłany: 15 Lut 2016 11:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
@carolbe
Nie trzeba podawać adresu, nie będzie żadnego problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1256 PostWysłany: 15 Lut 2016 13:39 

Rejestracja: 22 Cze 2015
Posty: 9
Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zwierząt. Jeśli jest napisane "Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty." Należy się kontaktować z hotelem, że przyjadę z psem czy po prostu na miejscu doliczą mi opłatę? I czy można sprawdzić ile ta opłata wynosi bo nie mogę nigdzie znaleźć.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1257 PostWysłany: 15 Lut 2016 13:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2013
Posty: 286
niebieski
Najlepiej skontaktować się z hotelem. Można zrobić to w zakładce z rezerwacją na stronie Booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1258 PostWysłany: 15 Lut 2016 13:54 

Rejestracja: 22 Cze 2015
Posty: 9
Jeśli dobrze rozumiem to skontaktować się można po rezerwacji tak? Chodzi mi o to, że na przykład zarezerwuję bez możliwości odwołania a np. koszt za zwierzę okaże się wyższy niż za mnie samego to już nie mam wyboru jak zapłacić? :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1259 PostWysłany: 15 Lut 2016 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 5
powiem z doświadczenia że niestety masz rację ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1260 PostWysłany: 15 Lut 2016 14:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
No przecież równie dobrze można skontaktować się z hotelem jeszcze przed rezerwacją (mail, telefon) i zapytać o koszty za zwierzaka. Automatycznie tego z reguły nie sprawdzisz, bo to sytuacja raczej rzadko spotykana.


Ostatnio edytowany przez maczala1, 15 Lut 2016 14:09, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group