Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1001 PostWysłany: 13 Cze 2015 10:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 1192
Loty: 430
Kilometry: 485 683
srebrny
Akurat z Maltą to była taka mała "prowokacja", bo byłem przekonany, że jest coś tańszego :) Jeśli chodzi o okolice Morza Śródziemnego i niemieckich oraz angielskich pośredników, to słabo się w nich orientuję, dobrze zobaczyć konkretny przykład, przyda się.

Zupełnie nie uważam, że Booking należy do tych tańszych pośredników, mam jednak wrażenie że czasem te najtańsze/najdogodniejsze (np. cena prawie identyczna, ale za to darmowe anulowanie) oferty mu się zdarzają.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Po słońce na Florydę☀️ Ferie zimowe w Miami za 3727 PLN 🇺🇸👙Loty Turkish Airlines i hotel 🌴 😍 Po słońce na Florydę☀️ Ferie zimowe w Miami za 3727 PLN 🇺🇸👙Loty Turkish Airlines i hotel 🌴 😍
Odpocznij blisko Malagi od piątku do wtorku za 799 PLN 🌤️🌊👣 Loty z Warszawy i dobry hotel Odpocznij blisko Malagi od piątku do wtorku za 799 PLN 🌤️🌊👣 Loty z Warszawy i dobry hotel
#1002 PostWysłany: 13 Cze 2015 11:06 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 930
niebieski
Można kiedyś tutaj lub W TS zrobić mały sparing
Konkretny hotel data liczba osób i sprawdzić jak nisko da się zejść
Plus alternatywa własna w innym hotelu w hardcor cena
Moja wrzuta to żadna mega okazja spokojnie da się zejść niżej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1003 PostWysłany: 13 Cze 2015 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Paź 2012
Posty: 685
Loty: 134
Kilometry: 222 161
niebieski
wystarczy wykorzystać ogólnie udostępniane przez innych uczestników kody zniżkowe u wybranych OTA i cenne można znacznie zbić ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1004 PostWysłany: 13 Cze 2015 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 538
Loty: 288
Kilometry: 316 093
niebieski
Na booking.com są oferty firm, które oprócz CENY CAŁKOWITEJ za pokój/mieszkanie doliczają spore opłaty serwisowe (pisane małymi literami jako opłaty niewliczone w cenę).
Są to oferty płatne kartą i bez możliwości zwrotu np. SUN & SNOW AURA z siedzibą w Warszawie administrująca obiektami w Gdańsku i wielu innych miastach.
Przestrzegam gdyż wydaje mi się, że jest to jawne naciągactwo, na które infolinia bookingu "rozkłada" ręce.
_________________
I have a dream: Poland free people's country!
Andora*Austria*Belgia*Białoruś*Bułgaria*Chorwacja*Czechy*Dania*Estonia*Francja*Irlandia*Niderlandy*Niemcy*Grecja*Gruzja*Hiszpania*Mołdawia*Norwegia*Litwa*Łotwa*Portugalia*Rosja*Rumunia*Słowacja*Szwajcaria*Szwecja*Ukraina*Węgry*Wielka Brytania*Włochy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1005 PostWysłany: 13 Cze 2015 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 5
Loty: 2
Kilometry: 3 640
sranda-wszystko zalezy od tego kto i czego szuka...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1006 PostWysłany: 29 Cze 2015 07:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5472
Loty: 714
Kilometry: 984 307
platynowy
Booking.com zaproponował mi "upgrade" do dawno zrobionej rezerwacji. Wygląda jak na załączniku. Rezerwacja była robiona w lutym, od tego czasu cena mojego pokoju znacząco wzrosła. Wygląda jak "przebiegły" sposób poradzenia sobie z tą sytuacją przez hotel raczej niż przez booking.com

Załączniki:
Booking upgrade downgrade.gif
Booking upgrade downgrade.gif [ 129.5 KiB | Obejrzany 1511 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1007 PostWysłany: 29 Cze 2015 10:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3
Witam... Nie wiem czemu mój post został usunięty skoro to opinia o booking.com i moje doświadczenia z nimi... Niech moderator czasem przeczyta post zanim doda go do kosza.
Napisze jeszcze raz bo chce przestrzec innych:
Dzis zniknęło z konta ok 200euro. Serwis przy rezerwacji każe podać dane karty płatniczej jednocześnie zapewniając o bezpieczeństwie danych.
Fakty są takie, ze pieniądze zniknęły na niezidentyfikowane transakcje a hotel pieniędzy nie otrzymał.

Booking.com nie poczuwa sie do odpowiedzialności. Sprawa oczywiście zgłoszona na policję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1008 PostWysłany: 29 Cze 2015 11:22 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
Jak dla mnie czarny PR.
Opis jest żenujaco naciagany, pomijajac konto specjalnie otwarte pod napisanie postu.
Transakcje są rozliczane w banku ok. 9 rano. Koles zdążyl się skontaktowac z hotelem i z booking i tam juz otrzymac negatywne ustosunkowanie sie do problemu.
Po czym zdążyl pojechac na policje i zglosic ten fakt (norma jest w takich sytuacjach umawianie na termin, ew.kilkugodzinne oczekiwanie przyjecia zgloszenia).
Wrocic do domu i zalozyc konto i napisac post, to wszystko w ciagu niespelna 100minut.
Rekord swiata!


Ostatnio edytowany przez Roku, 29 Cze 2015 17:02, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
Roku uważa post za pomocny.
 
      
#1009 PostWysłany: 29 Cze 2015 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
alternatywnie:
zdarzyło mu się to dwa tygodnie temu, pisał do hotelu, do booking, był na policji itd., a teraz zakłada tematy na wszelkich forach wyrażając swoje "opinie" na temat portalu rezerwacyjnego próbując mu zrobić właśnie czarny PR, bo jest zwyczajnie wkurzony, bo stracił kasę... :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1010 PostWysłany: 29 Cze 2015 11:38 

Wy też wyluzujcie, bo nie on pierwszy, a booking obecnie przy skali różnych problemów po prostu umywa ręce i jak dla mnie ma prawo się wkurzyć (wy zapewne też byście wzięli coś na ciśnienie, jakby ktoś zwinął wam z konta karty 200 euro, ja tam obecnie po doświadczeniach z tematu poniżej podaję obecnie tylko dane karty prepaid)
a post należało przenieść tu:
przechwycono-numery-kart-kredytowych,181,29843&hilit=transakcje
Góra
 PM off
lagor lubi ten post.
 
      
#1011 PostWysłany: 29 Cze 2015 11:41 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4448
srebrny
Ok, tylko ze to sprawa kryminalna, a nie wina booking.
Podobne sytuacje maja miejsce u kazdego podmiotu gospodarczego, oferujacego platnosc internetowa.

Kazdy kto nosi glowe na karku,wie jak (ograniczyc mozliwosc)zabezpieczyc przez tym oszustwem.


Ostatnio edytowany przez jacek96, 29 Cze 2015 11:45, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1012 PostWysłany: 29 Cze 2015 11:43 

jakaś tam wina booking jest skoro pełne dane karty łącznie z nr cvv przesyła podobno nadał do hotelu/hostelu faxem (wystarczy nieuczciwy pracownik, złę przechowywane te dane i jak podasz dane karty kredytowej to nadciśnienie czasami gwarantowane)
Góra
 PM off  
      
#1013 PostWysłany: 29 Cze 2015 15:27 

Rejestracja: 27 Sie 2012
Posty: 247
niebieski
mnie też skradziono nr karty - najprawdopodobniej poprzez booking.com bo tam mam tą kartę zarejestrowaną- i próbowano nią zapłacić... tyle, ze ja używam karty wirtualnej (mBank- ekarta) i oczywiscie na karcie nie ma normalnie środków... dlatego mogą sobie ją kraść :) a ja do transakcji internetowych tylko takie karty polecam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1014 PostWysłany: 30 Cze 2015 08:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3
nie wiem czemu tak trudno Wam uwierzyć, ze taka rzecz przytrafiła mi sie z booking.com. Może musicie przekonać sie na własnej skórze. Wydarzyło sie to 3 dni temu i od tego czasu spędziłem kilka godzin na infolinii z booking oraz z hotelem. Wszyscy sie wszystkiego wypierają, codziennie jest inna wersja i dlatego tez zgłosiłem ta sprawę na policję. Wina leży po stronie booking.com, to im przekazujemy dane naszej karty i to oni zapewniają nam bezpieczeństwo tych danych. W rzeczywistości jest tak, ze dane przekazywane są faxem... To tylko kwestia czasu zanim następna osoba zostanie okradziona.



Ja chce tylko ostrzec innych, bo zapewne dużo ludzi korzysta z tego serwisu i widziałem rownież, ze na forach zagranicznych takie problemy to norma z booking.com

Jeszcze apropo kart prepaid- tak samo mogą nas okraść, przeciez wpłaca sie na nią pieniądze wtedy kiedy oczekuje sie pobrania pieniędzy od hotelu, mogą nam tak samo te pieniądze ukraść w najgorszym wypadku cała kwotę doładowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1015 PostWysłany: 30 Cze 2015 09:36 

Rejestracja: 27 Sie 2012
Posty: 247
niebieski
nurczyslaw napisał(a):
nie wiem czemu tak trudno Wam uwierzyć, ze taka rzecz przytrafiła mi sie z booking.com. Może musicie przekonać sie na własnej skórze. Wydarzyło sie to 3 dni temu i od tego czasu spędziłem kilka godzin na infolinii z booking oraz z hotelem. Wszyscy sie wszystkiego wypierają, codziennie jest inna wersja i dlatego tez zgłosiłem ta sprawę na policję. Wina leży po stronie booking.com, to im przekazujemy dane naszej karty i to oni zapewniają nam bezpieczeństwo tych danych. W rzeczywistości jest tak, ze dane przekazywane są faxem... To tylko kwestia czasu zanim następna osoba zostanie okradziona.


to, że przekazują nr kart to ja ci wierze, bo sam miałem taką sytuację zanim wyrobiłem kartę wirtualną, że w Seulu pani w recepcji skasowała mi pobyt w hotelu tydzien przed przylotem, mimo, ze w warunki rezerwacji były "płatność na miejscu". więc niby skąd miałaby mieć nr karty, jak nie z bookingu...


nurczyslaw napisał(a):
Jeszcze apropo kart prepaid- tak samo mogą nas okraść, przeciez wpłaca sie na nią pieniądze wtedy kiedy oczekuje sie pobrania pieniędzy od hotelu, mogą nam tak samo te pieniądze ukraść w najgorszym wypadku cała kwotę doładowania.


no, ale taka sytuacja to już istny mega przypadek, jak trafienie 6 w lotto- jak doładowujesz ją w momencie płatności...tak, czy owak używam do płatności w necie, czy gwarancji noclegu tylko karty wirtualnej...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1016 PostWysłany: 30 Cze 2015 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2013
Posty: 752
niebieski
nurczyslaw napisał(a):
nie wiem czemu tak trudno Wam uwierzyć, ze taka rzecz przytrafiła mi sie z booking.com.

tylko dlatego, że użytkownik, który właśnie się zarejestrował i w pierwszym poście pisze dość ogólnikowo, że jakiś serwis rezerwacyjny go okradł wypada dość mało wiarygodnie - raczej kojarzy się to z typowym hejtem/trolowaniem.
Niemniej Twoja determinacja i responsywnosć Cię uwiarygadnia (przynajmniej w moich oczach) ;)
Szczerze współczuje tej sytuacji... Nigdy to nie jest miłe jak zostajemy bezprawnie pozbawieni naszej własności... dobrze, że zgłosiłeś sprawę na policję, powinieneś też zgłosić nieuprawnione użycie karty do banku, zastrzec ją - nie jestem przekonany, ale wydaje mi się, że dzięki procedurze chargeback powinieneś odzyskać pieniądze...
Wracając jeszcze do prepaidów - jasne, nigdy nie ma 100% pewności, ale jednak znacznie zwiększa to poziom bezpieczeństwa - ja, na przykład, od jakiegoś czasu podaje na booking tylko kartę wirtualną, w dodatku pustą, a jak chce zarezerwować hotel z płatnością natychmiastową to wybieram inne serwisy, które nie przekazują danych mojej karty do hotelu tylko pobierają ode mnie kasę i same się rozliczają z hotelem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1017 PostWysłany: 30 Cze 2015 10:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 3
Kartę zastrzegłem tego dnia kiedy zeszły z niej podejrzane środki, cała sytuacje zgłosiłem rownież do banku i zareklamowałem kwoty nie autoryzowane. Miejmy nadzieje, ze uda sie odzyskać te pieniądze przez bank.
co do prepaidow, ja akurat miałem ofertę bezzwrotna z płatnością karta online, wiec i tak musiałbym mieć cały czas doładowany prepaid z którego te pieniądze mogłyby zniknąć w ten sam sposób jak zniknęły mi teraz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1018 PostWysłany: 30 Cze 2015 18:52 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 1837
Loty: 741
Kilometry: 1 291 590
srebrny
Jakie macie doswiadczenia z anulacją rezerwacji po uplywie terminu,do ktorego jest to bezplatne? Pod koniec kwietnia musialem anulowac rezerwację zmieniajac hotel na inny (juz poza bookingiem) i wedlug cancellation policy powinni mnie skasowac 50% wartosci rezerwacji,co bylo kwotą chyba ok 400pln. Ale do dzisiaj na szczescie nic takiego nie mialo miejsca...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1019 PostWysłany: 30 Cze 2015 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Cze 2013
Posty: 91
Loty: 98
Kilometry: 192 085
Anulowałem tak dwa razy i nic mi nie ściągnęli :-) Ale to chyba nie jest reguła to zależy od hotelu.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1020 PostWysłany: 30 Cze 2015 19:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1434
Loty: 497
Kilometry: 731 316
niebieski
Anonymous napisał(a):
jakaś tam wina booking jest skoro pełne dane karty łącznie z nr cvv przesyła podobno nadał do hotelu/hostelu faxem (wystarczy nieuczciwy pracownik, złę przechowywane te dane i jak podasz dane karty kredytowej to nadciśnienie czasami gwarantowane)


Masz jakieś stare dane, rezerwacje od blisko 2 lat nie przychodzą faxem, tylko w formie info na maila że na profilu pojawiła się nowa rezerwacja, ewentualnie ja mam ustawione jeszcze smsy. Co do danych kart, to obiekt ma 72h na sprawdzenie danych karty, dane są na ftp booking w formie szyfrowanego ciągu znaków w systemie 128-bitowym. I tylko przy pierwszym odczytaniu danych karty (3 trzy takie możliwości) widzę kod CVC.

Co do dobrej praktyki. U mnie mamy bazy zgłoszone do GIODO, są odpowiednio zabezpieczone. Zapisujemy dane karty z rezerwacji na kompie który jest w sieci wewnętrznej bez podpięcia pod Internet. Po północy od dnia wymeldowania dane karty są automatycznie kasowane.

Z tym hotelami z którymi współpracowałem było bardzo podobnie. Byłem na kilku konferencjach dotyczących m.in. bezpieczeństwa danych. Najczęściej dane są kradzione w Chinach, Tajlandii i Indiach. Z krajów Europy w top10 była tylko Rosja. Dane Visa/Mastercard.

OSK napisał(a):
Jakie macie doswiadczenia z anulacją rezerwacji po uplywie terminu,do ktorego jest to bezplatne? Pod koniec kwietnia musialem anulowac rezerwację zmieniajac hotel na inny (juz poza bookingiem) i wedlug cancellation policy powinni mnie skasowac 50% wartosci rezerwacji,co bylo kwotą chyba ok 400pln. Ale do dzisiaj na szczescie nic takiego nie mialo miejsca...


Hotelowi jeżeli uda się tę dobę sprzedać jeszcze raz - nie kasuje wcześniejszego gościa za anulację (kasujemy autoryzację). Tak jest u mnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group