Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#121 PostWysłany: 04 Lis 2014 21:37 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 11
junak1934 napisał(a):
Cos mi sie wydaje, ze sciemniasz. Wiadomo, ze jesli ktos zakupil swiadomie bilet z errorem, a jest przy przy zdrowych zmyslach - nie dokona doplaty okolo 470 juro.
Nie wiem tez, kto i w jakim celu mialby za zadanie wyludzanie danych i robienie psikusa skoro korzysci materialnej zadnej z tego nie odniesie.
Wszystko mi tu smierdzi kolego Beatle, tylko po co siejesz ferment i niepewnosc oraz nadzieje ?

Junak


Kolega Junak ma chyba problemy z językiem Szekspira - beetle nie beatle. To po pierwsze. Po drugie, wymieniamy się informacjami, więc też to robię. Dzwoniłem we wszystkie miejsca, które opisałem i dla mnie to jest fake. Nie dziwi Was inne logo i podpis pod logo niż na oficjalnej stronie? Nie dziwi Was treść maila prosząca o kasę? Nie dziwi Was numer inny niż oficjalny numer ze strony? Nie dziwi Was, że robią to miesiąc po wystawieniu e-ticketu?
Jak to nie ma korzyści materialnej - będzie sporo osób, które wpłacą po te prawie 470 euro. Poza tym nie dziwi Cię, że chcą zawsze takiej samej ceny bilety? a kupowaliśmy po różnych cenach w okolicach 232 do 270 euro. Na mój nos tu śmierci bardzo.
Moje dodatkowe wątpliwości - na oficjalnej stronie ebookersa jest automat, który prowadzi Cię do konsultanta. Na nr z maila odbiera jakaś panna, która cały czas powtarza, że jak nie wpłacę to skasują mi rezerwację. Niestety ma też wszystkie moje dane. Aczkolwiek powiedziała, że jest z "ebookers.com" a Pan z numeru ze strony z ebookers.com powiedział coś zupełnie innego.
I jeszcze jedno - nie daję nadziei, mi to wygląda podejrzanie i tak do tego podchodzę. Zobaczymy kto miał rację. A jak tak się stanie - to będę dochodził kilkoma drogami, ale naprawdę wątpię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
W😲W❗ Loty do Apulii w supercenie 168 PLN 🔥 Mnóstwo dostępnych terminów 💚🤍❤️ W😲W❗ Loty do Apulii w supercenie 168 PLN 🔥 Mnóstwo dostępnych terminów 💚🤍❤️
Wietnam na bogato 💎🤩 8 dni w Da Nang w luksusowym 5* Wyndham Golden Bay ze złotym basenem za 3762 PLN💛😱 Wietnam na bogato 💎🤩 8 dni w Da Nang w luksusowym 5* Wyndham Golden Bay ze złotym basenem za 3762 PLN💛😱
Offline
#122 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
...Dekalog. Stgr. δεκάλογος dekalogos. Dziesięć słów. Spróbujmy może raczej dziesięciu punktów.

1. Ważną rzeczą w życiu jest wiedzieć, kiedy skorzystać z okazji, ale nie mniej ważne jest wiedzieć, kiedy nie należy z niej korzystać. To nie moje, to Benjamin Disraeli;

2. Tym razem na mnie nie trafiło - w tym czasie byłem z dala od sieci, i nie skorzystałem z tej promocji, więc nic mi nie anulowano. Niemniej, gdybym w tym okresie przebywał w okolicach, gdzie miałbym dostęp do internetu i Fly4Free - na 101% rezerwowałbym bilety do Indii. Bo to BYŁA OKAZJA;

3. Uważam, że administracja F4F podjęła właściwą decyzję o opublikowaniu informacji na stronie głównej - to nie był deal li tylko i wyłącznie na TS. Oburzeni niech zerkną jeszcze raz na treść pierwszej informacji o znalezisku: wyraźnie było zaznaczone, iż info jest z forum (podał je Skrzat, 28 września o 21:45).

4. Jak już przedpiścy zauważyli: tego typu (skala osiągniętego "zysku" w stosunku do normalnej taryfy) deale zdarzały się już wcześniej, były publikowane na SG... i większość z nich została prawidłowo skonsumowana (Azja, Karaiby, USA et consortes). Nie było (moim zdaniem) MOCNYCH podstaw, aby uważać że ebookers.ie nie uzna całości. Zwłaszcza po miesiącu czasu;

5. Współczuję osobom, które podjęły dodatkowe przygotowania i zainwestowały czas/pieniądze (loty wewnętrzne, noclegi, szczepienia). Znam temat z autopsji. Boli.

6. ...jednakże w rozwinięciu punktu poprzedniego: KAŻDA "zabawa" w coś, co w standardowych warunkach ma cenę znacząco odbiegającą (w górę) od widocznej, obarczona jest ryzykiem. Tutaj takie właśnie ryzyko wystąpiło... efekty widzimy;

7. Fly4Free nie jest już małym wortalem z kilkudziesięcioma userami. 1 września wieczorem było zalogowanych na forum JEDNOCZEŚNIE 3535 użytkowników. Każda społeczność internetowa, która gwałtownie przybiera, boryka się z takimi właśnie problemami: coś, co wcześniej było elitarne, staje się masowe. A skoro zwiększył się zasięg i "pole rażenia", to i zwiększa się ryzyko anulowania dealów i okazji. Nawet tych, które jeszcze do niedawna wydawało się, że były "stuprocentowe", bo duży OTA, bo promocja itd. Dotyczy to nawet największych, że wspomnę "dorzucanie" niektórym uczestnikom ponadplanowych zadań do Into The Nights przez IHG. Aby była jasność - nie myślę o tym w kontekście negatywnym... to po prostu naturalna kolej rzeczy;

8. Być może warto (to info do Kamila) w przypadku takich okazji - a umówmy się, cena poniżej 1000PLN na tej trasie to był strzał - dorzucać na samym początku artykułu/newsa na stronie głównej WYRAŹNĄ FORMUŁKĘ, iż cena może ulec zmianie, że F4F nie gwarantuje jej utrzymania itd. Właśnie po to, aby uniknąć późniejszych pretensji i nerwowych postaw ze strony tych, którzy uważają że zachodzi prawidłowość: coś na SG <=> 101% powodzenia.

9. Obawiam się, że takich przypadków będzie coraz więcej. Ponownie: im większy zasięg informacji, tym większa szansa, że coś się sypnie. Ktoś, kto uważa, że na przykład w LOT nie ma ludzi, będących stałymi obserwatorami Fly4Free - żyje moim zdaniem w Matrixie;

10. I tak będę/będziemy korzystać z takich strzałów, jeżeli się pojawią, isn't it? ;). Przecież m.in. po informacje o takich okazjach tutaj na Fly4Free i na forum zaglądamy. Cytując Myśliwskiego: "okazja nigdy sama na człowieka nie czeka, tylko człowiek musi na nią".

Z dedykacją dla wszystkich, którzy tym razem są pokrzywdzeni - Goa poczeka. Nie tym razem, to zapewne kiedyś!

Załączniki:
goa.jpg
goa.jpg [ 19.19 KiB | Obejrzany 2682 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
iggy uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#123 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:23 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 25
ja mam dokładnie ten sam list... może jest szansa na jakiś wspólny opór?


smieci napisał(a):
Też dostałem ale mój mail jest minimalnie inny

Dear Pawel,
Here at ebookers, we are always watching for events that may affect your travel.

We are writing to you with regards to your recent flight reservation ----- on ebookers.ie. Unfortunately, due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

We understand that this will cause some frustration and our specialist service team will do all they can to help you find the most suitable solution for you.

There are now two options available to you as below:

OPTION 1 – We can cancel your reservation and provide you with a full refund. If we do not hear from you by the 10th November then we will automatically assume you have chosen this option and will proceed with the cancellation. Once cancellation is completed, you will receive a cancellation email from us and all refunds will be processed by the airline directly within 4 weeks.

OPTION 2 – You can pay an additional €467.62 per ticket, which is the amount required to retain your existing ticket reservation. If you choose this option, please call our specialist service team which is available 24 hours a day, on +44 (0)203 147 6950 and they will process this immediately.

At ebookers, we truly value our customers and would like to stress our sincere apologies for having to write to you about this very unexpected and rare matter.

Thanks for booking with ebookers.

Sincerely,
ebookers Team


tzn są 4 tygodnie na zwrot a nie 10 dni jak w tym pierwszym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#124 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:29 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 11
widzę, że nikt nie wierzy, że to fake :) Pani z tego maila powiedziała, że to jet airways są tą linią, która zakwestionowała cenę i zwraca kasę. Dowiem się więc jutro u ich przedstawiciela. Tymczasem pozdrawiam wszystkich tych, którzy mają choć odrobinę podejrzliwości co do tego co się dzieje.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
iggy uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#125 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:40 

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 138
Cytując pewien film "Chcieliście wydymać Freda a teraz Fred wydymał was". Teraz dorabiacie sobie niepotrzebną ideologię do tego wszystkiego. Był deal, nie ma deala. Będą kolejne. Życie. Widać, że większość tu piszących ma nikłe doświadczenie w tego typu "okazjach" ale za wszelką cenę chcą pokazać, że niby coś wiedzą... tylko się ośmieszając.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#126 PostWysłany: 04 Lis 2014 22:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2011
Posty: 527
Loty: 125
Kilometry: 137 396
niebieski
Goa aka Strefa11: ebookers.

ps. OT, DEL
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#127 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2876
niebieski
Przyznam, że trochę Wam zazdroszczę - macie przynajmniej jasną sytuację, ja nic nie dostałem a widełki na podróż mam względnie wąskie. Ostatecznie po całym dniu oczekiwania na maila stwierdziłem, że jakoś nie do końca mi te indie w drodze do Tajlandii pasują i właściwie teraz z radością łyknę anulację ;)
A przy ewentualnych FD para ebookers&jet wypada z gry...
_________________
https://youtube.com/@CamiloPardo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#128 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:19 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 5
czy ktoś moze podesłać link jak sie skontaktowac z ebookers -poprzez chat.
próbuje od kilku godzin i nic.Chat status disconneted
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#129 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2014
Posty: 979
niebieski
kuba201 napisał(a):
Cytując pewien film "Chcieliście wydymać Freda a teraz Fred wydymał was". Teraz dorabiacie sobie niepotrzebną ideologię do tego wszystkiego. Był deal, nie ma deala. Będą kolejne. Życie. Widać, że większość tu piszących ma nikłe doświadczenie w tego typu "okazjach" ale za wszelką cenę chcą pokazać, że niby coś wiedzą... tylko się ośmieszając.

Zastanawiam się skąd w Tobie tyle złośliwości. Nie wypowiadam się tylko na podstawie tego cytatu - zadałam sobie trud i przejrzałam "posty użytkownika". Jestem pod wrażeniem jak udało Ci się umknąć czujnemu oku moderacji.
Nie kupiłam tych biletów, tym niemniej z zainteresowaniem śledzę temat. I wbrew słowom Hetmana współczuję wcale nie z powodów dyplomatycznych tylko tak normalnie - bo sama nie chciałabym znaleźć się w podobnej sytuacji.
Ebookers w swoim mailu daje 2 opcje: albo
-dopłacasz
albo
-jeśli sam nie zrezygnujesz do 10.11 to automatycznie uznamy, że rezygnujesz z rezerwacji.
Ta druga opcja to takie milczące przyzwolenie na jakieś działanie. Pośrednik może wtedy anulować bilet na podstawie domniemania wyrażenia woli. To dla niego najprostsze co moze być - wszystko w świetle i obliczu prawa.
A co w sytuacji jeżeli napisze się im, że nie wybiera się żadnej z proponowanych opcji? Czyli: nie zgadzam się na anulowanie biletu i nie zgadzam się na dopłatę, chcę skorzystać z usługi, za którą zapłaciłam.
Może to nie ma znaczenia ale na 100% brak odpowiedzi do 10 listopada legalizuje anulowanie biletu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#130 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:30 

Rejestracja: 24 Lis 2011
Posty: 53
Ja zrobiłem rezerwację na luty przez airtickets24.com na lot RT Praga-Monachium-Delhi-Lucknow kilka dni po słynnym promo na Goa(przewoźnicy jednak ci sami - Lufthansa+ Jet Airways). Myślicie, że się uchowa? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#131 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
wiciu napisał(a):
Ja zrobiłem rezerwację na luty przez airtickets24.com na lot RT Praga-Monachium-Delhi-Lucknow kilka dni po słynnym promo na Goa(przewoźnicy jednak ci sami - Lufthansa+ Jet Airways). Myślicie, że się uchowa? ;)


To tak jakbyś podczas bombardowania pytał, czy Twój dach jest bezpieczny.
Na razie bombardują w innej dzielnicy...
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#132 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:51 

Rejestracja: 23 Paź 2014
Posty: 11
Zbanowany
gosiagosia napisał(a):
A co w sytuacji jeżeli napisze się im, że nie wybiera się żadnej z proponowanych opcji? Czyli: nie zgadzam się na anulowanie biletu i nie zgadzam się na dopłatę, chcę skorzystać z usługi, za którą zapłaciłam.
Może to nie ma znaczenia ale na 100% brak odpowiedzi do 10 listopada legalizuje anulowanie biletu.

Podobną sytuację przechodził kiedyś mój kolega z Agoda.com. Zarezerwował noclegi na karnawał w Rio po superokazyjnej cenie, która później okazała się błędem taryfowym. Po kilkunastu dniach otrzymał maila z Agoda, że nastąpił błąd z ich strony, że muszą anulować rezerwację, i że albo dopłaca albo zwrot pieniędzy. Kolega odpisał, że nie ma zamiaru rezygnować z rezerwacji i oczekuje na realizację zawartej umowy. Potem był telefon z Agoda na zasadzie "no weź człowieku przytaknij, że akceptujesz tą anulację". Kolega się rozłączył mówiąc, że don't speak English. Oczywiście w Rio czekał na niego zarezerwowany nocleg i niczego nie musiał dopłacać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#133 PostWysłany: 04 Lis 2014 23:51 

Rejestracja: 02 Paź 2014
Posty: 12
heheh OradeaOrbea nigdy na Goa nie widzialem wody w takim kolorze ;))
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#134 PostWysłany: 05 Lis 2014 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 3014
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
kiew napisał(a):
klapio napisał(a):
mrowka napisał(a):
Nie ma jakiś przepisów, które określają czas na anulacje? Minął przeszło miesiąc.

To mnie właśnie najbardziej denerwuje, nie że anulują bilety tylko że nie zrobili tego od razu skoro wiedzieli że to error fare. A co poobracali nieswoimi pieniędzmi przez ponad miesiąc to ich nie mówiąc już o tym że pewnie sporo osób zarezerwowało noclegi czy loty na miejscu.


Z pretensjami do redakcji fly4free proszę. Może się 5 razy zastanowią i stukną lekko w czoło zanim kolejny raz wrzucą na główną coś czego miejsce raczej było w TS, co ma duże ryzyko anulacji i to nawet bez informacji o ryzyku, choć z pewnością wiedzieli skąd taka cena się wzięła.

kiew respect, ale z tym postem się nie zgadzam
dla redakcji fly4free to 90% użytkowników powinno skierować podziękowania a nie pretensje, z reguły są tu na plusie a nie na minusie,
a same forum bez głównej mogło by się nie utrzymać,
natomiast ryzyko anulacji jest zawsze i jedyną zasadę jaka w tym wypadku pamiętam to "szukamy dalej"

btw
ciekawe ilu z tych co złowieszczą kupiło te bilety tylko dzięki głównej ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#135 PostWysłany: 05 Lis 2014 00:22 

Rejestracja: 14 Lut 2014
Posty: 5
Coz, mni sie wydaje, ze szansa moze byc, trzymam strone beetle'a.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#136 PostWysłany: 05 Lis 2014 00:26 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 25
Krymek, chcialabym żeby Twoja wersja spiskowa była prawdziwa, ale dodzwoniliśmy się na ebookers i mają tam informację, że rozesłali maile i że mieli błąd... pan powtórzył wersje tych dwóch opcji które proponują- albo rezygnujesz albo dopłacasz i tyle...
Póki co nie zgodziliśmy się na to i powiedzieliśmy, że chcemy opcji nr 3... lecimy i nie dopłacamy... :lol:
Napiszemy maila...bo inaczej za 6 dni nam anulują ten lot i tyle...

Bądźmy w kontakcie :roll:


krymek napisał(a):
Głupi już jestem....
ale rozmawiałem przed chwilą z Panią z ebookers.ie na ich chacie i potwierndziła mi, że z rezerwacją jest wszystko ok. Jest potwierdzona i bilety są wystawione. Jedyna zmiana, to że dwa loty przesunęły się o 5 minut. Wysłała mi potwierdzenie na e-maila, które już mam.

I o co tu chodzi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#137 PostWysłany: 05 Lis 2014 01:44 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 18
To jest naprawdę fascynujące jak niektórzy wierzą w siłę konsumentów.

Czy naprawdę myślicie, że w firmie zatrudniającej tyle osób (1400 w roku 2010) nikt nie potrafi policzyć, że nawet te 1000 pax rezerwujących z Polski przelot na GOA (poniżej kosztów) nie znaczy nic dla firmy mającej w 2011 roku ok. 770 mln USD przychodu. Czy naprawdę myślicie, że w tej firmie nikt nie potrafi liczyć kasy i będzie, zatwierdzał te rezerwacje poniżej koszów i przejmował się jakimiś zażaleniami na FB? Ile z Was rezerwując te loty sprawdziło opinie o tym OTA na FB? Ile z Was przeczytało ZE ZROZUMIENIEM regulamin przed opłaceniem tych lotów? Czy naprawdę myślicie, że ktokolwiek za 3 miesiące, przed swoją rezerwacją na ebookers, będzie czytał wasze skargi na FB z listopada 2014?

87% klientów nie biznesowych nie kieruje się niczym innym przy rezerwacji jak CENĄ. Nie linią lotniczą, nie OTA, tylko ceną, taka jest brutalna prawda. Pomyślcie sami jak WY to robicie? Myślę, że jak za 2 tygodnie podobny deal pojawi się znów na ebookers (F4F czy gdziekolwiek) to 90% ludzi z anulacją GOA zaraz zarezerwowało by to ponownie.

Ludzie z ebookoers naprawdę to wiedzą, i nie będą przejmować się jakimiś mailami na FB czy innymi narzekaniami. To jest firma notowana na NYSE i dla nich najważniejsze jest WYPRACOWANIE ZYSKÓW DLA INWESTORÓW I AKCOJANRIUSZY a nie zadowolenie klientów, zrozumiecie to wreszcie. To się nazywa kapitalizm.

A jeżeli będziecie składać zaszalenia do EU czy innych podmiotów to skończy się tak, że za rok firma zarejestruje się w Kongo, Seszelach czy Burkina Faso i będziecie mogli walczyć w miejscowych sądach o Wasze anulacje, powodzenia.

Tym firmom naprawdę zależy tylko na zyskach, a nie zadowoleniu paxów rezerwujących GOA za 250 EUR.
Góra
 Profil Relacje PM off
kuba201 lubi ten post.
 
      
Offline
#138 PostWysłany: 05 Lis 2014 02:30 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 11
shacen napisał(a):
Krymek, chcialabym żeby Twoja wersja spiskowa była prawdziwa, ale dodzwoniliśmy się na ebookers i mają tam informację, że rozesłali maile i że mieli błąd... pan powtórzył wersje tych dwóch opcji które proponują- albo rezygnujesz albo dopłacasz i tyle...
Póki co nie zgodziliśmy się na to i powiedzieliśmy, że chcemy opcji nr 3... lecimy i nie dopłacamy... :lol:
Napiszemy maila...bo inaczej za 6 dni nam anulują ten lot i tyle...

Bądźmy w kontakcie :roll:

Na jaki numer dzwoniliście? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#139 PostWysłany: 05 Lis 2014 02:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
beetle napisał(a):
Na jaki numer dzwoniliście? :)

Możesz wybrać sobie jeden z poniższych :)
ebookers napisał(a):
Dear Sir/Madam
Thank you for contacting ebookers service desk.
If you have already travelled your query will be allocated to one of our co-ordinators on the next business day after receipt and a further email sent to advise the name and contact details of the member of staff who will be assisting you.
If your query relates to a pre travel issue it will be allocated to our service team who will provide a response directly within 24 hours.
Alternatively should you wish to speak to someone, colleagues are available 24 hours a day on the following number + 353 (0) 1 4311 311.
In the meantime we thank you for your patience.
Yours sincerely
Customer Relations Desk
Thank you for contacting ebookers service desk, we expect to respond to your email within the next 48 hours.
If you have emailed us about Changes, cancellation or concerns with your existing booking, please click here to talk to or chat with customer service agent who will be happy to assist you.
If you have already travelled your query will be allocated to one of our co-ordinators on the next business day after receipt and a further email sent to advise the name and contact details of the member of staff who will be assisting you.
For all other query relating to all pre travel issue it will be allocated to our service team who will provide a response directly within 48 hours. Or should you wish to speak to someone, colleagues are available 24 hours a day on the following number +44 20 3320 3320
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#140 PostWysłany: 05 Lis 2014 09:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2013
Posty: 134
Myślę, że ten link jest przydatny:
http://www.courts.ie/Courts.ie/library3 ... endocument

"Small Claims Procedure" (Irlandia)

http://www.boards.ie/vbulletin/showthre ... 2056469106 [EBookers refuses to honour flight]
_________________
Gdyby Paryż miał morze, to małym Bari byłby
stare przysłowie z Bari, Włochy Południowe

PS: Nie jestem Polakiem, i jeszcze uczę się polskiego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group