Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 04 Lis 2014 12:18 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 414
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
tomgun napisał(a):
ferges napisał(a):
digger napisał(a):

Nie p..... głupot i nie porównuj portalu f4f do doradców finansowych. F4f nie dostaje prowizji od sprzedaży, a jedynie zarabia na reklamach wyświetlanych na stronie.


To żart? Oczywiście że dostają.

Co do Ebookers to palce nie kiwna, mają w nosie reputację. Tam siedzi księgowy co potrafi liczyć, to nie Aft.


Kasę to pewnie dostają, ale za wyrobienie reklamowanej tutaj karty WizzAir, ale nie za kupno biletu z błędem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#62 PostWysłany: 04 Lis 2014 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4829
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Temat dotyczy anulowania biletów prawda?
Wiec po co pisac kto ile i od kogo dostaje?
Ludzie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 04 Lis 2014 12:55 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 114
Loty: 44
Kilometry: 147 937
Zamiast bez sensu dyskutować i obrzucać się błotem to może ktoś zorientowany w temacie poradzi co z tym fantem można zrobić? O ile cokolwiek można... Osobiście póki co na wyjeździe jestem stratny na zarezerwowanym hotelu w Warszawie przed odlotem, ale współczuję ludziom którzy już planowali wyjazdy, wykupili noclegi, wizę czy loty wewnętrzne. Skoro ebookers wystawiło ofertę z błędem cenowym to zapewne o tym błędzie dowiedzieli się bardzo szybko, a jednak mimo to kilka dni pozwalali ludziom kupować bilety w zaniżonych cenach, kasę przyjęli na swoje konto, obracali ją przez przeszło miesiąc, a teraz wysyłają maila o anulowaniu rezerwacji. Na dodatek zastrzegając sobie prawo do zwrotu pieniędzy do 4 tygodni. Tylko jedna można powiedzieć o tym serwisie - ZŁODZIEJE. Żaden przepis międzynarodowy nie reguluje warunków anulowania rezerwacji biletów lotniczych przez pośredników?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 04 Lis 2014 12:57 

Rejestracja: 27 Lip 2013
Posty: 887
niebieski
Okazuje sie, że gdyby ktoś zadzwonił albo napisał do pośrednika to był deal padł i niektórym tyłki uratowało...
A tu nikt deala nie spalił a i tak wszyscy są na lodzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:00 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 778
Loty: 391
Kilometry: 612 796
srebrny
A ja uwazam ze dobrze ze taki deal sie pojawil Ba, uwazam ze powinnosie pojawiac wiecej error fare, nawet na glownej Niektorzy to by chyba chcieli by f4f zamienil sie w jakas zamknieta sekte dla wtajemniczonych gdzie nie ma miejsca dla laikow A kazdy z nas zaczynal od tego ze byl laikiem i sie uczyl tej tematyki Zapomnial wol jak cieleciem byl.... Moim zdaniem podroznicy brdziej doswiadczeni powinni sie dzielic swoja wiedza/pomagac tym mniej wtajemniczonym by kazdy z kazda podrozastawal sie madrzejszy A wlasie takie deale to najlepszy moment by edukowac A jak ktos sie czasami spazy to tez nic zlego Czlowiek uczy sie na wlasnych bledach i to doswiadczenie na pewno zaprocentuje w przyszlosci Inna sprawa, ze jak ktos raz czy drugi sie sparzy to nastepnym razem pomysli dwarazy zanim kupi takie bilety Bo chcialbym zauwazyc ze kupno promocyjnych biletow gdzies w daleka podroz to dopiero poczatek planowania wycieczki, a nie finalny etap A tamie planowanie calej wycieczki tez takiego poczatkujacego podroznika moze wiele nauczyc Pozatym chcialbym przypomniec ze f4f nie jest jedyna strona o tej tematye w necie Czesto jak jakis deal sie tuaj pojawi to juz od jakiegos czasu krazy po necie wiec gloszenie teorii ze jak jakis deal padnie to wszystkiemu winne jest f4f jestpoprostu naduzyciem
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:03 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3574
złoty
Marek696 napisał(a):
Zamiast bez sensu dyskutować i obrzucać się błotem to może ktoś zorientowany w temacie poradzi co z tym fantem można zrobić? ?


Ja myślę, że teraz na główną powinien trafić poradnik, ANULOWALI Goa co robić? Teraz wiele mamy ciekawych poradników na głównej, gdzie spać, gdzie jechać. Dało się zrobić przy 4you to teraz sie nie da poradnika o tej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#67 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:11 

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 164
Mi też anulowali na styczeń, zakupione 3 przeloty krajowe na miejscu. Już wysłałem maila z żądaniem utrzymania obecnej rezerwacji bez żadnych dopłat, zobaczymy, co odpiszą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4829
Loty: 309
Kilometry: 516 019
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Kiedy sie pojawia jakis temat o anulowaniu rezerwacji.
Sporo sie pojawia wpisow od osob z zerowym stanem wpisow na forum.
Albo takie kozaki, ze maja wiedze, ale tylko czytaja forum, albo starzy wyjadacze ktorzy sie tym razem przejechali ;)
Szczescie w nieszczesciu, ze nie ubili tego na kilka dni przed lotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:24 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 114
Loty: 44
Kilometry: 147 937
greg1291 napisał(a):
Marek696 napisał(a):
Zamiast bez sensu dyskutować i obrzucać się błotem to może ktoś zorientowany w temacie poradzi co z tym fantem można zrobić? ?


Ja myślę, że teraz na główną powinien trafić poradnik, ANULOWALI Goa co robić? Teraz wiele mamy ciekawych poradników na głównej, gdzie spać, gdzie jechać. Dało się zrobić przy 4you to teraz sie nie da poradnika o tej sytuacji?


Chodzi o wskazówki od osób które być może kiedyś mieli podobną sytuację i udało im się coś ugrać, albo od osób które mieli takie sytuacje i mimo prób, wymiany maili nic to nie dało. Nie masz ochoty pomagać to nie pisz nic, ale wyobraź sobie (jeśli potrafisz cokolwiek sobie wyobrazić), że są jeszcze na tym świecie ludzie, którzy potrafią bezinteresownie pomóc, doradzić.


Ostatnio edytowany przez Roku, 04 Lis 2014 16:56, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off
shacen lubi ten post.
 
      
#70 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 180
Zbanowany
Należy zaznaczyć iż deal pojawiał się kilkakrotnie w pewnych odstępach czasu.
Sam kupiłem przez airticketes24, na razie spokój.
Pamiętna sprzed 2 lat Martynika i Guadelupa, również jednym anulowali innym nie - jest ryzyko, jest zabawa.
Wtedy anulował airticketes24, trpsta trzymała fason, zobaczymy jak będzie teraz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:32 

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 173
krymek napisał(a):
smieci napisał(a):
Też dostałem ale mój mail jest minimalnie inny

Dear Pawel,
Here at ebookers, we are always watching for events that may affect your travel.

We are writing to you with regards to your recent flight reservation ----- on ebookers.ie. Unfortunately, due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

We understand that this will cause some frustration and our specialist service team will do all they can to help you find the most suitable solution for you.

There are now two options available to you as below:

OPTION 1 – We can cancel your reservation and provide you with a full refund. If we do not hear from you by the 10th November then we will automatically assume you have chosen this option and will proceed with the cancellation. Once cancellation is completed, you will receive a cancellation email from us and all refunds will be processed by the airline directly within 4 weeks.

OPTION 2 – You can pay an additional €467.62 per ticket, which is the amount required to retain your existing ticket reservation. If you choose this option, please call our specialist service team which is available 24 hours a day, on +44 (0)203 147 6950 and they will process this immediately.

At ebookers, we truly value our customers and would like to stress our sincere apologies for having to write to you about this very unexpected and rare matter.

Thanks for booking with ebookers.

Sincerely,
ebookers Team


tzn są 4 tygodnie na zwrot a nie 10 dni jak w tym pierwszym.


Dostałem to samo, to Paweł. Robiłem dwie rezerwacje. Jedną tuż po północy 29.09, a drugą rano ok. 10:00. E-mail dotyczy tej drugiej. Czy inne OTA, na których bilety były dostępne też wysyłają e-maile o anulacji?

Dostałem maila, też w tej wersji. Rezerwacja przed północą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:34 

Rejestracja: 03 Lis 2014
Posty: 11
correos napisał(a):
Kiedy sie pojawia jakis temat o anulowaniu rezerwacji.
Sporo sie pojawia wpisow od osob z zerowym stanem wpisow na forum.
Albo takie kozaki, ze maja wiedze, ale tylko czytaja forum, albo starzy wyjadacze ktorzy sie tym razem przejechali ;)
Szczescie w nieszczesciu, ze nie ubili tego na kilka dni przed lotem.


zdaje się, że kilka postów wyżej apelowałeś o darowanie sobie nic nie wnoszących komentarzy więc i ta złośliwość jest tu nie na miejscu, info o biletach było mocno rozpowszechnione więc nie dziwne, że sporo osób trafiło w ten sposób na forum.
szkoda, że tym razem się nie udało.
Góra
 Profil Relacje PM off
miczel lubi ten post.
 
      
#73 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:36 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Kilka myśli, także w odniesieniu do postu Kamila.

Właściciel strony zdecydował, że na F4F będą się znajdować m.in błędy i dumpy paliwowe. Wolałbym, żeby tak nie było, natomiast jest to powszechna praktyka i obawiam się, że nie da się z tym wiele zrobić (chyba, że zbuntują się OTA/linie lotnicze, które tracą pieniądze na takich biletach i zerwą współpracę z F4F oraz podobnymi stronami - znam jeden taki przypadek w USA).

O ile ebookers to duży pośrednik, w tym samym czasie na F4F.com pojawiały się oferty będące następstwem podobnego błędu systemowego, które można było kupić jedynie na pojedyncze terminy, na dość niszowych OTA, czasem tylko z przekierowania. I tutaj - nawet jeśli te bilety się utrzymają - F4F, moim zdaniem, zabrakło wyczucia.

Wydaje mi się, że od pewnego czasu F4F miało informację, że OTA będą ponosić konsekwencje za wystawienie biletów na stocku 9W, co zwiększało ryzyko anulacji takich biletów - jest na forum wpis Huberta na ten temat. Być może było to już po informacji dot. dealu na ebookers.

Nie rozumiem próby skierowania gniewu użytkowników w kierunku ebookers. F4F publikując deal zarabia na kliknięciach, userzy kupując bilety, oszczędzają pieniądze, a ebookers, kasując te bilety, ogranicza straty. Każda ze stron działa racjonalnie i kieruje się swoim interesem. Reputacja ebookers ucierpi w takim samym stopniu, jak reputacja F4F, czyli w żadnym. Grupą kilkuset freeloaderów z Polski specjalnie się nie przejmą.

Wszelikie próby kontaktu z ebookers uważam za skazane na porażkę i bezcelowe.
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#74 PostWysłany: 04 Lis 2014 13:59 

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 173
mathun napisał(a):
coś mi tu nie pasuje..
1. że bilety rezerwowane były na ebookers.ie a mail przyszedł z ebookers.com

Poatrz na mapę i sprawdź historię tych krajów,
ebookers.ie to pewnie spółeczka, która rozsyła mailing, a wszystko obsługują z Anglii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 04 Lis 2014 14:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1671
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
blasto napisał(a):
Wszelikie próby kontaktu z ebookers uważam za skazane na porażkę i bezcelowe.


Na porażkę pewnie tak ale nie sądzę że bezcelowe. Poza tym jest jeszcze kwestia odzyskania pieniędzy jak widać część ma 10 dni a inni 4 tygodnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 04 Lis 2014 14:03 

Rejestracja: 14 Paź 2014
Posty: 1
Bartolko napisał(a):
Mi też anulowali na styczeń, zakupione 3 przeloty krajowe na miejscu. Już wysłałem maila z żądaniem utrzymania obecnej rezerwacji bez żadnych dopłat, zobaczymy, co odpiszą.


Daj znać jeżeli możesz czy coś odpisali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 04 Lis 2014 14:06 

Rejestracja: 03 Lis 2014
Posty: 11
dzwoniłam, potwierdzili to co w mailu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 04 Lis 2014 14:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Kamil napisał(a):
Jedną z przesłanek, które oceniamy publikując newsa jest to, jaka jest szansa, że bilety zostaną wystawione. Tu oceniliśmy ją pozytywnie. eBookers.ie jest pośrednikiem z wielkiej grupy Orbitz, a nie firmą krzak. Wydawało nam się, że na pierwszym miejscu stawiają swoją reputację i są gotowi ponieść konsekwencje wystawionej przez siebie oferty.

Oferty, którą by kupić "Kowalski" nie musiał kombinować, a po prostu złożyć zamówienie przez formularz na lot powrotny z - do.

Gdybyśmy jak niektórzy przedmówcy sugerują oceniali, czy oby nie jest za tanio, to mnóstwo osób nie poleciałoby na Karaiby za 600 zł, w podobnej cenie na Kubę, czy za niewiele więcej do Azji. Bo newsy o takich ofertach publikowaliśmy, a wystawione bilety były realizowane.

Zatem uważam, że tak - publikując newsa zrobiliśmy to starannie.


Już kiedyś pisałem, że zawsze mi się wydawałeś głosem rozsądku we wszelkich forumowych sprawach, a tymczasem drugi raz pod rząd muszę stwierdzić, że to o czym piszesz to jakiś absurd.
Nikt tutaj chyba nie twierdzi, że kryterium oceny czy publikować czy nie powinna być cena. Wręcz przeciwnie, wszyscy się chyba z Tobą zgadzają, że zdecydowanie ważniejsze jest prawdopodobieństwo wystawienia biletu, a dokładniej rzecz ujmując to prawdopodobieństwo wystawienia i uznania biletu. Tutaj było ono niskie, a mimo to oferta została wystawiona. Jeśli oceniliście je pozytywnie to może warto wysłać ekipę na jakieś szkolenie (było takie ostatnio popularne o tanim lataniu u pewnego zbanowanego usera). Choć szczerze mówiąc nie wierzę, że nikt w redakcji nie wiedział skąd taka cena i jakie jest prawdopodobieństwo anulacji. Sądząc po kalendarzu lotów redakcji i adminów ze społeczności.fly4free , jak i po ich wpisach można stwierdzić, że zdecydowanie kilku wie "z czym to się je"....

Zastanawiam się jaki będzie kolejny krok? 3x? Zdaje sobie sprawę, że inni też publikują, ale fly4free swoją pozycję zbudował na tym, że było czymś więcej niż inni. Nie zawsze warto brak przykład z innych.

A czemu nie publikujecie np. patentów na FR i W6? Często się pojawiają, a przecież tam prawdopodobieństwo wystawienia biletów 99%, uznania wystawionych 100%, ceny super i też nie trzeba kombinacji często. Odpowiednie OTA i karta i już. Czyli kryteria o których mówisz spełnione...

Powstaje też pytanie w sumie najważniejsze. Po co powstała TS skoro FD trafia na główną? Ryzyko niepolecenie to jedno, palenie okazji to drugie.

Kamil napisał(a):
Natomiast postępowanie eBookers uważam za skandaliczne, bo to ta firma decyduje o losach biletu, a nie jakaś tam indyjska linia. Jako pasażer kupiłem już w życiu trochę biletów, losy znacznie większej liczby biletów śledziłem na forum i łamach F4F. Ale z reakcją przeszło po miesiącu od wystawieniu biletów się nie spotkałem.

"Kowalski" kupując bilet nie musi być świadomy, z czego bierze się oferowana cena. Proszę oto przykład, że bilety na Goa można kupić za paręset złotych z dużo dalej niż Warszawa od Indii położonego UK: http://www.fly4free.pl/tanie-loty-bilet ... e-614-pln/

W mojej ocenie, właśnie w takim momencie forum ma szansę wykazać się jako społeczność. Zapewne jest tu ktoś z doświadczeniem w sprawach konsumenckich i potrafi ocenić, co można w takiej sytuacji zrobić. Może uda się na przykład wypracować wzór maila do eBookers.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jeśli eBookers się uprze, to decyzję utrzyma, być może jednak próbują tylko przefiltrować najmniej "zdesperowanych". Zapewne wysłanie takiego maila jak wyżej zadziała w ten sposób, że 90% osób, które maila otrzymało, nic nie odpisze, i skasują już i tak ogrom niewygodnych dla nich umów.


A pisanie petycji do eBookers to jakiś upadek obyczajów na fly4free. Odkąd pamiętam nadmierne cwaniactwo i pieniactwo było jednak na tym forum tępione, panowało podejście zdroworozsądkowe. Kupujemy, siedzimy cicho i czekamy. Uda się to lecimy/nocujemy, nie uda się to żyjemy dalej i czekamy na kolejną okazję. A tymczasem widzę słowa o skandalu i apelach o petycję z ust osoby która jest uosobieniem tego serwisu, zarówno głównej jak i forum. Skoro redakcja fly4free jest oburzona zachowaniem pośrednika i pragnie petycji to czemu nie ma jeszcze wzoru pisma i akcji na głównej?

Podsumowując to sorry Kamil, ale działania, Twoje słowa, fakty i historia tego miejsca w tym momencie w żaden sposób się nie zgadza i nie tworzy spójnej całości. Nie jest moim celem nikogo obrażać, oskarżać czy potępiać, ale warto się zastanowić dokąd to ma zmierzać.
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
#79 PostWysłany: 04 Lis 2014 15:07 

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 9
Czy ktoś rezerwował na innym portalu niż eBookers.ie ? Ja mam rezerwowałem na Tripsta.de i na razie żaden zły mail nie nadszedł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 04 Lis 2014 15:14 

Rejestracja: 06 Paź 2012
Posty: 375
Prawdopodobnie pierwszy raz możemy mieć sytuację, że powoływanie się na błąd cenowy i anulowanie rezerwacji przez pośrednika nie ma żadnych podstaw prawnych. Z wpisów na forum i stosunkowo wysokiej ceny można wnosić, ze wielu nabywców biletów rzeczywiście nie miało świadomości, iż jest to błąd cenowy. To powoduje, że pośrednik nie może odstąpić od umowy powołując jako podstawę prawną takiego działania błąd w cenie oferty. Dlatego domaganie się realizacji umowy nie jest żadnym pieniactwem czy bezprawną próba wymuszenia, lecz całkowicie uzasadnionym żądaniem wykonania zawartej umowy.!
_________________
http://banner.flightdiary.net/szczepan
Góra
 Profil Relacje PM off
ferges lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 34  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group