Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 26 Gru 2011 16:30 

Rejestracja: 22 Kwi 2011
Posty: 61
Loty: 1
Kilometry: 7 461
Mi napisali:
"Rezerwacja została dokonana za pośrednictwem Expedia i jest rezerwacją
przelewową, gwarantowaną w zwązku z tym Gość nie ponosi już kosztów
noclegu."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Albański raj przy prywatnej plaży 🏖️ 4* all inclusive nad Adriatykiem za 2459 PLN Albański raj przy prywatnej plaży 🏖️ 4* all inclusive nad Adriatykiem za 2459 PLN
Słoneczny Cypr w dobrej cenie 🏝️🌞 Loty i 7 noclegów w Ajia Napie za 809 PLN Słoneczny Cypr w dobrej cenie 🏝️🌞 Loty i 7 noclegów w Ajia Napie za 809 PLN
#222 PostWysłany: 26 Gru 2011 16:58 

Rejestracja: 08 Lip 2011
Posty: 555
niebieski
perek napisał(a):
Właśnie wróciłem z Berlina - Hotel NH Cristal Alexanderplatz. Rano gdy oddajemy klucze Pan w recepcjii wystawia rachunek 61 euro za pokój i mówi, że rezerwacja nie została opłacona:)
Także niemiła niespodzianka. Właśnie wysłałem mail i rachunek z NH Cristal do hotels4eu.com i domagam się zwrotu kosztów..


a o której zarezerwowałeś hotel? w pierwszej turze, czy drugiej? pytam, bo czytałam, że w tej drugiej od początku ludziom blokowało na koncie całość kwoty, ja zarezerwowałam w pierwszej i mam zablokowane na koncie tylko 5 funtów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 26 Gru 2011 17:36 

Rejestracja: 03 Mar 2011
Posty: 96
Tulcia napisał(a):
perek napisał(a):
Właśnie wróciłem z Berlina - Hotel NH Cristal Alexanderplatz. Rano gdy oddajemy klucze Pan w recepcjii wystawia rachunek 61 euro za pokój i mówi, że rezerwacja nie została opłacona:)
Także niemiła niespodzianka. Właśnie wysłałem mail i rachunek z NH Cristal do hotels4eu.com i domagam się zwrotu kosztów..


a o której zarezerwowałeś hotel? w pierwszej turze, czy drugiej? pytam, bo czytałam, że w tej drugiej od początku ludziom blokowało na koncie całość kwoty, ja zarezerwowałam w pierwszej i mam zablokowane na koncie tylko 5 funtów.


W pierwszej turze, przed 6 rano...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 26 Gru 2011 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5068
HON fly4free
rzucilismy sie w niedziele ostro
moze zwyczajnie nie zdarzyly przejsc przelewy miedzy bankami
mi wisza transakcje w walutach na mbanku dobre 5-6 dni nim mbank rozliczy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 26 Gru 2011 17:45 

Rejestracja: 20 Lis 2010
Posty: 413
niebieski
Tulcia napisał(a):
perek napisał(a):
Właśnie wróciłem z Berlina - Hotel NH Cristal Alexanderplatz. Rano gdy oddajemy klucze Pan w recepcjii wystawia rachunek 61 euro za pokój i mówi, że rezerwacja nie została opłacona:)
Także niemiła niespodzianka. Właśnie wysłałem mail i rachunek z NH Cristal do hotels4eu.com i domagam się zwrotu kosztów..


a o której zarezerwowałeś hotel? w pierwszej turze, czy drugiej? pytam, bo czytałam, że w tej drugiej od początku ludziom blokowało na koncie całość kwoty, ja zarezerwowałam w pierwszej i mam zablokowane na koncie tylko 5 funtów.


Ja rezerwowałem w drugiej i mam ściągnięte po zniżce :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#226 PostWysłany: 26 Gru 2011 18:06 

Rejestracja: 24 Kwi 2011
Posty: 347
To pewnie jeszcze kasa nie zdarzyła spłynąć;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 26 Gru 2011 18:32 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
Ja bym nie dramatyzował: w związku z okresem świątecznym rezerwacja zrobiona na "już" mogła nie zostać prawidlowo (czyt. odpowiednio szybko) przetworzona i stąd brak informacji w hotelu i statusie rezerwacji - choć nie powinno się to zdarzać, w przypadku pośredników, ktorzy pobieraja opłaty, ma to czasami miejsce, zwłaszcza własnie w sytuacjach, gdy termin rezerwacji jest natychmistowy (np. na następny dzień). Mialem kilka podobnych sytuacji (rezerwacje bez żadnych zniżek) i dopiero post factum były rozliczane między mną, hotelem i pośrednikiem. Istnieje też możliwość, że personel hotelu czegoś nie dopilnował - taką sytuację tez mialem, i dopiero po wyjaśnieniach i telefonie recepcji do pośrednika wszystko zostalo załatwione - no ale teraz przez okres świateczny biura sa nieczynne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 26 Gru 2011 18:47 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
marek - najprawdopodobniej masz racje, ale raczej nikt z nas nie chce trafic do hotelu i post factum dowiedziec sie, ze nie byl oplacony. wyciaganie z kieszeni 50 funtow wiecej, a potem szarpanie sie z posrednikiem o zwrot kasy nie jest najlepszym pomyslem na spedzenie wolnego czasu :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 26 Gru 2011 18:52 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
pełna zgoda, oczywiście:)
dlatego nauczony wczesniejszymi doświadczeniami staram się teraz zawsze kontaktować po kilku dniach od złożenia i opłacenia rezerwacji u pośrednika z hotelem i potwierdzać czy wszystko jest ok i opłacone - najlepiej mailowo żeby miec potem wydrukowany mail jak się okaże, że za 3 m-c jednak co innego ktoś powie w recepcji:)
Oczywiście to nie jest możliwe w przypadku rezerwacji na już.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 26 Gru 2011 20:30 

Rejestracja: 14 Maj 2011
Posty: 27
ja mam dwa noclegi zabookowane na 29/30 i 30/31.12.
blokade mam do 08.01.2011 - tzn, ze dopiero wtedy kasa wyjdzie z konta, czy juz wyszla, a wtedy dostane tylko "potwierdzenie" operacji?

nie mam zamiaru placic ponad 100funtow i potem x czasu uzerac sie z posrednikiem:|
jak byscie to rozegrali w hotelu? chyba najlepiej telefon do hotel4u?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 26 Gru 2011 20:44 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
@bee: blokada nie oznacza, że transakcja zostanie zaksięgowana dopiero po 8 stycznia: nastąpi to niezwłocznie (zazwyczaj, w zalezności od regulaminu karty - do 3 dni) po otrzymani przez bank potwierdzenia transakcji od hotels4u i pośrednika rozliczającego. W twojej sytuacji proponuję jutro skontaktować się z hotelem i potwierdzić czy otrzymali rezerwację i czy jest ona już opłacona. Jeśli nie, wtedy kontakt z hotels4u.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 26 Gru 2011 20:51 

Rejestracja: 14 Maj 2011
Posty: 27
hotel juz wczoraj potwierdzil, ze rezerwacja jest, a dzisiaj wysylalem zapytanie o platnosc.
w razie czego myslicie, ze mail "potwierdzajacy" od hotel4u, ze transakcja bedzie oplacona wystarczy hotelowej obsludze?
wymedlowac sie musze 31.12 o 5.00, wiec tylko 30.12 ratuje mnie jeszcze jako dzien roboczy:(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 26 Gru 2011 21:06 

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 17
Zbanowany
perek

to napisz na jakiej zasadzie dali ci pokój skoro miałeś voucher i mogli ciebie wpuścić tylko na potwierdzoną rezerwacje .Gdybym miał to co hipotetycznie opisujesz nigdy bym nic nie zapłacił . Zdarzyło mi sie coś takiego 2-3 razy przy rezerwacjach na styk .Pokazywałem w recepcji rezerwacje , hotel dzwonił do pośrednika i sobie później

Do tych co opisują tu dziwne historie ,że sie rozliczali za 4 funty a ściągnęło 50 .Bierzesz potwierdzenie maili i rezerwacji i składasz reklamacje do banku i bank anuluje transakcje .Nie robi sie takich spraw dzwoniąc do pani Zosi na call center do banków tylko pisze sensowne , rzeczowe pismo , składa w Banku i czeka na odpowiedż . To jest taki sam typ operacji karcianej jak bezprawne uzycie karty przez osobe trzecią .Jeżeli cos takiego zrobiło sie u gości na zachodzie to hotels4u bedzie od razu oddawał kasę .

Jak by nie patrzec maja i tak najlepsze oferty w turystyczny miejscach typu Portugalia , Kanary , Hiszpania ( po sezobie )

zdązyłem zarezerwowac tylko 1 pokój a że robiłem to po pijaku pomyliły mi sie daty :lol: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 26 Gru 2011 21:12 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
bee: mail potwierdzający może nie być wystarczający ; wszystko zalezy od umowy między hotelem i pośrednikiem oraz wynikających z niej zasad rozliczania bookingów, a także od kompetencji personelu w recepcji (w tej sytuacji personel powinien na podstawie informacji uzyskanych od klienta podjąć probę wyjasnienia sytuacji z pośrednikiem, natomiast czasem olewaja i żądają oplacenia pobytu bez próby wyjasnienia statusu rezerwacji, a potem nich sie klient sam użera z tym u kogo bukował....) . W każdym razie zawsze warto wyjasnić status rezerwacji od razu przy check-inie a nie dopiero check-outcie.

chile: nie dokładnie jst tak: przychodzi klient, pokazujeże ma rezerwacje, dostaje pokoj i tyle. Staus rezerwacji (opłacona/nieopłacona) to inna sprawa. Nie zawsze wszystko w praktyce jest takie proste, ale komplikacje zdarzaja sie stosunkowo rzadko, choc bywaja.

co do banków: reklamacja w trybie chargeback jest uznawana w razie nie wykonania usługi, pobrania kasy bez tytułu, fraudów itd; natomiast jesli ktoś zrobił rezerwcje błędnie (czy to z własnej winy czy błędu systemu rezerwacyjnego) i w efekcie zaakceptował usługe za XX zamiast X i dostał potwierdzenie na maila / invoice na XX to nie wykaże tak prosto że myślal, że kupuje za X a wyszło XX.


Ostatnio edytowany przez marek2011, 26 Gru 2011 21:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 26 Gru 2011 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Chile1 napisał(a):
perek

to napisz na jakiej zasadzie dali ci pokój skoro miałeś voucher i mogli ciebie wpuścić tylko na potwierdzoną rezerwacje .Gdybym miał to co hipotetycznie opisujesz nigdy bym nic nie zapłacił . Zdarzyło mi sie coś takiego 2-3 razy przy rezerwacjach na styk .Pokazywałem w recepcji rezerwacje , hotel dzwonił do pośrednika i sobie później

Do tych co opisują tu dziwne historie ,że sie rozliczali za 4 funty a ściągnęło 50 .Bierzesz potwierdzenie maili i rezerwacji i składasz reklamacje do banku i bank anuluje transakcje .Nie robi sie takich spraw dzwoniąc do pani Zosi na call center do banków tylko pisze sensowne , rzeczowe pismo , składa w Banku i czeka na odpowiedż . To jest taki sam typ operacji karcianej jak bezprawne uzycie karty przez osobe trzecią .Jeżeli cos takiego zrobiło sie u gości na zachodzie to hotels4u bedzie od razu oddawał kasę .

Jak by nie patrzec maja i tak najlepsze oferty w turystyczny miejscach typu Portugalia , Kanary , Hiszpania ( po sezobie )

zdązyłem zarezerwowac tylko 1 pokój a że robiłem to po pijaku pomyliły mi sie daty :lol: :lol:


To nie takie proste z bankami. Kiedys expedia miala podobna oferte i zamiast 30 eur za lot+hotel, z rachunku zeszlo chyba 50 eur. Zlozylem reklamacje do ING i Alior (byly 2 transakcje) i obie odpowiedzi byly takie same, czyli ksero rezerwacji z linii lotniczej i ani slowa wyjasnienia od expedii. Bank skontaktowal sie tylko z linia lotnicza a nie z posrednikiem, u ktorego dokonywalem transakcji (w tym przypadku expedia). Dopiero pozniej upominalem sie w expedii i odeslali pieniadze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 26 Gru 2011 21:18 

Rejestracja: 14 Maj 2011
Posty: 27
na pewno bede probowal juz sprawe wyjasnic przy check-inie.
Mam nadzieje, ze telefon z recepcji do hotel4u wystarczy:|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 26 Gru 2011 21:19 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
@ Paweł T : masz racje, bo tu sprawa jest jesczze bardziej skomplikowana: składasz rezerwacje via expedia, ale faktycznie karte obciąża przewoźnik lotniczy bezpośrednio (i tylko on, chyba że exoedia pobiera opłate serwisową ). Pracownicy banku podchodzą w takich sytuajach malo kompetentnie i nie draza sprawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 26 Gru 2011 21:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
marek2011 napisał(a):
@ Paweł T : masz racje, bo tu sprawa jest jesczze bardziej skomplikowana: składasz rezerwacje via expedia, ale faktycznie karte obciąża przewoźnik lotniczy bezpośrednio (i tylko on, chyba że exoedia pobiera opłate serwisową ). Pracownicy banku podchodzą w takich sytuajach malo kompetentnie i nie draza sprawy.

Tym bardziej ze tlumaczylem w obu przypadkach na czym sprawa polega, ale oni uznali, ze wyjasnienia LOTu wystarcza do zakonczenia sprawy.
Sorry za OT.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 26 Gru 2011 22:11 

Rejestracja: 17 Lip 2011
Posty: 172
Zbanowany
Może nie każdy widział komentarz iks pod newsem:

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 26 Gru 2011 22:12 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
To fake, zobaczcie, co to za profil.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group