Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 18 Lut 2014 20:34 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 20
Loty: 76
Kilometry: 127 218
Dziś w końcu otrzymałem bilety do Pragi po wcześniejszym wysłaniu reklamacji. Trochę to trwało ale wszystko jest : także po porostu trzeba cierpliwie czekać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w Portugalii 🌅🏖️ Relaks w Algarve (z weekendem) za 809 PLN 😍 City break w Portugalii 🌅🏖️ Relaks w Algarve (z weekendem) za 809 PLN 😍
Słoneczny Egipt na wypasie 🏝️🌞 All inclusive w 5* hotelu w Szarm el-Szejk za 2163 PLN Słoneczny Egipt na wypasie 🏝️🌞 All inclusive w 5* hotelu w Szarm el-Szejk za 2163 PLN
#142 PostWysłany: 18 Lut 2014 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Maj 2013
Posty: 602
Loty: 302
Kilometry: 377 901
niebieski
jacek69 napisał(a):
Tulsa napisał(a):
Bilety imienne też niewiele pomogą-jako przykład podam Neobusa,gdzie zastosowano takie rozwiązanie.
Rozwiń myśl, bo nie łapię sensu.
Przykład SE mnie przekonuje.
Możliwe, że Neobus wprowadził zasady po polsku, czyli na papierze, a w praktyce nikt nie sprawdza danych pasażera, czy dobrze dedukuję?!

Nie wiem ,jak w SE,bo jeszcze nim nie podróżowałam,ale jeśli chodzi o NB,to tak-dobrze dedukujesz. Przy wsiadanie kierowca pyta tylko o nazwisko z biletu,odhacza na swojej liście i to jest wszystko (nie chce nawet brać biletów dla siebie-w Neobusie jest tak,że wydrukowuje się bilety,gdzie jeden z nich jest właśnie dla kierowcy,a drugi dla pasażera) . Dane nie są sprawdzane w żaden sposób,więc na takim bilecie może pojechać praktycznie każdy. :|
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 18 Lut 2014 20:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2011
Posty: 350
niebieski
!jotodupca! napisał(a):
Zgodze sie, ze jest roznica pomiedzy 1, 15, 30 a 60. Ale zwroc uwage prosze, ze gdyby nie PolskiBus to albo bys musial wydac 120zl za bus z Krakowa, albo 29/39EUR na IC, albo bys po prostu nie jechal.
60zl to 15e, czy to duzo za przejazd do Wiednia?
Trzymam kciuki, zeby Ci przyslali bilety.


PB nie oferuje niskich cen w czynie społecznym. Nie reklamują się też pt. Bilety za 1zł - może ci je doślemy, może nie! Z nami zajedziesz (lub nie) daleko!

Niskie ceny nie są od tego by klient tolerował notorycznie pojawiające się problemy (skutkujące niewywiązaniem się z umowy), nieprofesjonalizm, nieudaczność etc. a od pozyskania szerokiej klienteli.

2zł sprawia, że wybieram tę a nie inną firmę. Nie sprawia natomiast, że firmie wszystko wolno.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#144 PostWysłany: 18 Lut 2014 21:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 554
niebieski
Po kilku dniach w odpowiedzi na reklamacje: e-bilet. Ze zdublowanej rezerwacji przyslano bilety wg cen tych najwyższych, a wyraznie prosilem odwrotnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 18 Lut 2014 23:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 108
Loty: 100
Kilometry: 137 216
Dziś o godzinie 6.50 otrzymałem 3x e-bilet na to samo połączenie krajowe, natomiast na połączenie Warszawa-Wiedeń-Warszawa rezerwacja anulowana pomimo podwójnego zakupu tej rezerwacji. W dwóch rozmowach telefonicznych w dniu zakupu PB zapewniał mnie, że nie ma najmniejszych podstaw, aby się obawiać, że rezerwacje będą anulowane i mam się nie martwić (pieniądze ściągnięte z konta natychmiast po zakupie) Taka sytuacja spotyka mnie już 3 raz przy zakupie biletów PB i nadal PB nie wyciąga wniosków...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 18 Lut 2014 23:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
To twój znajomy ma układy w obsłudze pb, bo czytając powyższe komentarze, prywatne wiadomości i w końcu mój własny przypadek zawsze mowa o trasie p5 jako o tej na którą anulowano bilety. ;)
Poza tym on dał 30 zł a nie 1 zł jak my, dusigrosze
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/


Ostatnio edytowany przez panda, 18 Lut 2014 23:53, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#147 PostWysłany: 19 Lut 2014 00:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
Od początku Was o to podejrzewałem ^^
Ale myślisz że dosyłanie biletów zależało także od dnia tygodnia?
Bo to by miało sens... Ja rezerwowałem praktycznie tylko czwartek/piątek - niedziela/poniedziałek, Tulsa np.też miała coś na Piątek - Niedziela...
Snujemy teorie spiskowe! Polskibus do lochu!!! :D :D :D
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 19 Lut 2014 00:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 254
Zbanowany
I tak nie przebijesz mnie: równocześnie do 7 koszyków (3 przeglądarki x strona startowa + mobilna oraz jeszcze przez telefon) :D
Jak dla mnie to ta firma jest niepoważna. Kropka.

Mod: Tam niżej :) - ja póki co skończyłem, dam PB do końca tygodnia czas na 'ugodowe' rozwiązanie sprawy, potem... Jeszce nie wiem :P
Ale panowie dali mi do myślenia (n.t. firmy) w jeszcze bardziej negatywnym świetle.
Dzięki!
_________________
Jeśli wiesz, chcesz, pragniesz, i możesz, ale...
To to zrób. Z wdzięczności ktoś Cię przeklnie, może nawet pozwie. Napisano w Polsce, części tzw. "Europy"(czyt.cywilzacji). :/


Ostatnio edytowany przez panda, 19 Lut 2014 00:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#149 PostWysłany: 19 Lut 2014 02:54 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Powiem tak. Nie może być mowy o jakimkolwiek "zbyt wolnym księgowaniu" jeśl ktoś robi przelew np. przez mTransfer (czyli tzw. e-transfer) bo jeśli coś zostało zaksięgowane na naszym koncie (czyt. pobrana kasa) i jest tam nr transakcji eCard to te pieniądze natychmiast dotarły do PB, problemem jest wyłącznie to, że na skutek przeciążenia łącza PB, serwery PB nie są w stanie od razu otrzymać odpowiedzi zwrotnej z systemu eCard a tym samym wygenerować biletu co kończy się pokazaniem błędu skompletowania zamówienia. No cóż, jeśli ten ich system pisała angielska firma (a na to wygląda jak się kliknie na ich bannery na dole strony PB) to ciekaw jestem jak ten system się sprawdza w innych krajach gdzie "polski"bus działa? Tak duża firma potrafi chyba (a przynajmniej powinna) zainwestować nie tylko w soft ale i sprzęt aby był jednakowy w każdym kraju gdzie ma swoje oddziały?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#150 PostWysłany: 19 Lut 2014 11:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011
Posty: 88
Loty: 54
Kilometry: 87 634
lahcimmm2 napisał(a):
ja mam wszystko po za majowka - dziwne ?:)


Wczoraj dostałem bilety na majówkę po 5 dniach od wysłania reklamacji, bez reguły.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#151 PostWysłany: 19 Lut 2014 14:39 

Rejestracja: 18 Maj 2011
Posty: 15
Komunikat o "wolnym ksiegowaniu" odnosi sie chyba do tego, ze zostal przekroczony czas "trzymania" biletu w koszyku - wg artykulu z Wyborczej maksymalny czas wynosi 20 minut. Wyjsciem moze byloby kupowanie pojedynczych biletow - przy zamulajacej stronie PB czas od dodania biletu do koszyka do momentu platnosci powinien byc mniejszy od ww. Ktos z kupujacych pojedyncze sztuki zauwazyl jakas korelacje pomiedzy czasem poswieconym na skompletowanie zamowienia a wygenerowaniem sie biletow?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#152 PostWysłany: 19 Lut 2014 14:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Problem z księgowaniem pieniędzy za bilet nie ma nic wspólnego z czasem trzymania biletów w koszyku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#153 PostWysłany: 19 Lut 2014 15:31 

Rejestracja: 09 Sty 2012
Posty: 70
Kadet napisał(a):
Problem z księgowaniem pieniędzy za bilet nie ma nic wspólnego z czasem trzymania biletów w koszyku.

Być może ma, jeśli te 20min to nie "czas trzymania biletów", tylko czas na zamknięcie transakcji liczony od dodania pierwszego biletu do koszyka do zaksięgowania płatności przez ich system.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#154 PostWysłany: 19 Lut 2014 15:36 

Rejestracja: 20 Lis 2013
Posty: 7
Loty: 66
Kilometry: 107 316
FTR napisał(a):
Ktos z kupujacych pojedyncze sztuki zauwazyl jakas korelacje pomiedzy czasem poswieconym na skompletowanie zamowienia a wygenerowaniem sie biletow?


Nie ma korelacji. :( "Kupiłam" łącznie 12 biletów (10 po 2 zł i 2 po 11 zł), wszystkie na jedną krajową trasę. W koszyku miałam odpowiednio po 1,1,1,2,2,5 biletów i dostałam na maila bez słowa komentarza bilety tylko z jednego przelewu: po jednym bilecie za 2 zł i 11 zł. Co do pozostałych to nie mam ani biletów ani zwrotu gotówki.
Przy listopadowej akcji również byłam jedną z poszkodowanych. Wtedy w ramach wątpliwej "rekompensaty" dostałam bilet na dowolną trasę dla jednej osoby. Ciekawe czy i tym razem PB tak zaszaleje? ;)
Co ciekawe moi znajomi kupując poprzednim razem dostali wszystkie bilety, a teraz albo wszystkie albo większość.
U mnie skuteczność nieco powyżej 15%. Pełen profesjonalizm.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#155 PostWysłany: 19 Lut 2014 15:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2156
Loty: 304
Kilometry: 348 428
złoty
Sugestia do administracji:
Mozeby wywalic stad (przeniesc) wszystkie posty od pojawienia sie informacji o najnowszej wrzucie tanich biletow? Mozna stworzyc watek "Problemy z zakupem biletow w PB" albo jakos tak. Tutaj zostawmy moze miejsce na merytoryczne dyskusje o przewozach i o nowych promocjach PolskiegoBusa. Zrobil sie straszny syf.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#156 PostWysłany: 19 Lut 2014 15:53 

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 3
Ale jajca...dostałem przedwczoraj eBilety wraz z potwierdzeniami, a teraz wchodzę na stan konta a tam zwroty kasy za te bilety. Przy zarządzaniu rezerwacją mi się nie wyświetlają. Czy zatem moje eBilety są nic nie warte i tak naprawdę nie mam rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#157 PostWysłany: 19 Lut 2014 16:18 

Rejestracja: 12 Wrz 2011
Posty: 48
Muszę pochwalić PB
Otrzymałem wszystkie bilety ze składanych 13 lutego rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#158 PostWysłany: 19 Lut 2014 16:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1090
Loty: 51
Kilometry: 29 292
michaelj86 napisał(a):
Ale jajca...dostałem przedwczoraj eBilety wraz z potwierdzeniami, a teraz wchodzę na stan konta a tam zwroty kasy za te bilety. Przy zarządzaniu rezerwacją mi się nie wyświetlają. Czy zatem moje eBilety są nic nie warte i tak naprawdę nie mam rezerwacji?


Hehe... :-D
Pamietam jak lemingi wraz z wejsciem pb mowily: 'zegnaj PKS', 'sram na PKP', 'nareszcie powiew swiezego powietrza'...

Te swieze powietrze moze wywolac zawal u niektorych. :-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#159 PostWysłany: 19 Lut 2014 19:44 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9087
rzeczywiście już ponad 100 stron, można ten wątek zamknąć i otworzyć jakiś nowy z zażaleniami :P

Czyli jeśli mam etixy, ale nie ma mnie w systemie rezerwacji, to w sumie te bilety są niezbyt wiele warte? :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#160 PostWysłany: 19 Lut 2014 20:00 

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 67
michaelj86 napisał(a):
Ale jajca...dostałem przedwczoraj eBilety wraz z potwierdzeniami, a teraz wchodzę na stan konta a tam zwroty kasy za te bilety. Przy zarządzaniu rezerwacją mi się nie wyświetlają. Czy zatem moje eBilety są nic nie warte i tak naprawdę nie mam rezerwacji?

Przyprawiłeś mnie o palpitacje serca tym postem. Ja ebilety dostałem wczoraj po 5 dniach oczekiwania, ale póki co na konto nie przyszedł zwrot i mam nadzieję, że nie przyjdzie, choć teraz to niczego nie można być pewnym. W zarządzaniu rezerwacją też mi się nie pokazują. Przysłali Ci maila z informacją, że zwracają kasę, czy po prostu zauważyłeś zwrot tylko na koncie?
!jotodupca! napisał(a):
musza mieć tam wielki burdel.

to chyba najlepsze określenie na to, co się tam u nich dzieje :D
_________________
Zapraszam na mojego podróżniczego bloga: http://pawellacheta.wordpress.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 272 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group