Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 16 Sty 2014 00:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7697
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
klapio napisał(a):
mashacra napisał(a):
klapio napisał(a):
w stolicy jednego z większych państw europejskich

Akurat ceny w mniejszych państwach europejskich są zazwyczaj wyższe i użycie mocnego slowa "większych" nie nada twojemu twierdzeniu wiarygodności tylko ze względu na to słowo ;)


Rozumiem że masz na myśli hotele 5* o których pisałem a którego fragmentu nie byłeś już w stanie zacytować ? Jeśli tak to ciekawa teoria ;) Mnie się raczej wydaje że w każdym kraju europejskim cena za noc w pokoju 5* jest podobna, niemniej możesz mieć na ten temat inne zdanie.



Przez chwilę nie czytałem tematu, kraje które miałem na myśli licząc od najmniejszego, data odległa i przypadkowa.
Zakładam że od mojej reguły są wyjątki ją potwierdzające ;)

Załączniki:
FireShot Screen Capture #023 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Luksemburg' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Lu.png
FireShot Screen Capture #023 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Luksemburg' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Lu.png [ 112.46 KiB | Obejrzany 2761 razy ]
FireShot Screen Capture #022 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Bruksela' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Brus.png
FireShot Screen Capture #022 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Bruksela' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Brus.png [ 115.61 KiB | Obejrzany 2761 razy ]
FireShot Screen Capture #021 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Kijów' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Kiev&ra.png
FireShot Screen Capture #021 - 'HotelsCombined_pl - wyniki wyszukiwania dla hoteli w Kijów' - www_hotelscombined_pl_SearchResults_aspx_languageCode=PL&currencyCode=EUR&destination=place_Kiev&ra.png [ 111.73 KiB | Obejrzany 2761 razy ]
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Świąteczny city break w Rzymie 🎄🏛️ Loty z Warszawy i 4⭐️ hotel za 949 PLN 🎅 Świąteczny city break w Rzymie 🎄🏛️ Loty z Warszawy i 4⭐️ hotel za 949 PLN 🎅
Egzotyczne Wyspy Zielonego Przylądka za 3826 PLN 🏝️🍹 All inclusive w 5* hotelu z aquaparkiem dla rodzin 💦👨‍👩‍👧‍👦 Egzotyczne Wyspy Zielonego Przylądka za 3826 PLN 🏝️🍹 All inclusive w 5* hotelu z aquaparkiem dla rodzin 💦👨‍👩‍👧‍👦
#182 PostWysłany: 16 Sty 2014 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1683
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Dzisiaj mi napisali ponownie o hotelu Metro w Sztokholmie, że przykro im i że cena nie była możliwa w takim standardzie i w takim hotelu. Odpisałem im, że jestem już ich byłym klientem i mnie to nie interesuje i pozdrowiłem serdecznie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#183 PostWysłany: 16 Sty 2014 14:47 

Rejestracja: 06 Paź 2012
Posty: 375
Najlepsze jaja to MAROKAŃCZYCY + booking.com
Oto informacje otrzymane od booking.com
Zarezerwowałeś pobyt w tym obiekcie 12 godz. temu.
4, Rue Maarakate El Arake, 90050 Tangier (Pokaż mapę)
Obiekt Dar Nour Asilah znajduje się w Tangerze------------------------------------------------------------------------
Replying to:
From: lafora <¿¡!?@interia.pl>
To: CS <customer.service@booking.com>
Created: 2014-01-16 11:25
Subject: Customer Feedback
------------------------------------------------------------------------
Na waszej stronie internetowej zarezerwowałem nocleg w
Tangerze nr rezerwacji 984560852 Dar Nour Asilah .
Ponieważ jednak Wasz portal "słynie" z licznych błędów, których sam też byłem ofiarą/ moja rezerwacja w Marakeszu w poprzednim roku/, dokładnie sprawdziłem zarezerwowany hotel.
Znam Tanger więc lokalizacja tak dużego apartamentu niedaleko Kazby od razu wydała mi się dziwna. Na portalu hostelworld znalazłem identyczny apartament lecz ... położony w Asilah tj, 40 km od Tangeru
Dar Nour Asilah 4, rue Maarakat Al Arake, Assilah, Maroko.

Widzę, że nawet na formularzu na którym piszę pod nr rezerwacji jest: Miasto: Asilah .
Wiem,że zgodnie z regulaminem , który zaakceptowałem, za nic nie ponosicie odpowiedzialności ,więc i tak jadę do Tangeru czy może do miejsca położonego kilkadziesiąt kilometrów dalej, na własne ryzyko, jednakże mimo to proszę o informację w którym miej więcej mieście mam szukać zarezerwowanego w Tangerze noclegu.

Z poważaniem Jerzy

A oto odpowiedź:

Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

W odpowiedzi na Państwa zapytanie chcielibyśmy poinformować, iż adres zarezerwowanego przez Państwa noclegu to:

4, Rue Maarakate El Arake
Asilah, 90050
Maroko

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
_________________
http://banner.flightdiary.net/szczepan
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 16 Sty 2014 19:46 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Po tym jak booking.com anulował mi rezerwacje w Orlando na Florydzie, postanowiłem napisać reklamację zarówno do booking.com jak i do hotelu przez FB. Co ciekawe hotel uznał rezerwacje w "błędnej" cenie. Wiec nasza "walka" o prawa konsumenta może przynieść większe skutki. Piszcie komentarze na FB na fanpage hoteli. Z marketingowego punktu widzenia częściej hotelowi opłaca się zaakceptować rezerwacje i do niej dopłacić niż zniechęcić nowych potencjalnych klientów.

Na stronie hotelu w Paryżu https://www.facebook.com/HotelMarignanP ... is?fref=ts są tylko 4 negatywne komentarze (wystawione przez moich znajomych) , nie wiem czy ktoś z Was również dokonał tam rezerwacji ale warto pisać !!!!!
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#185 PostWysłany: 18 Sty 2014 01:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Maj 2013
Posty: 505
niebieski
Odnośnie kasowania rezerwacji przez Booking.com wczoraj mi oraz moim znajomym anulowali rezerwację Bergo Hotel w Beitostolen.
_________________
spoko-maroko-czyli-tu-wszystko-jest-prostsze,213,51100
kolumbia-z-covidem-w-tle-relacja-na-zywo,212,155650
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 18 Sty 2014 02:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Mam 6 różnych noclegów zarezerwowanych przez booking.com na najbliższe 3 miesiące. Może napiszę do nich, żeby mi potwierdzili, że każda z tych rezerwacji jest ważna i że mi jej nie odwołają. Może wszyscy, którzy maja rezerwacje na booking.com powinni wysyłać do nich maile z prośbą o potwierdzenie, że rezerwacje nie zostaną odwołane. Albo jeszcze lepiej niech każdy im wyśle codziennie po kilka wiadomości z prośbą o potwierdzenie, że cena jakiegoś obiektu z ich wyszukiwarki nie jest błędem. Może jak zasypiemy ich pocztą to zauważą problem.
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#187 PostWysłany: 18 Sty 2014 08:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1683
Loty: 101
Kilometry: 94 804
niebieski
Wrzuciłem im posta na fb.
https://www.facebook.com/bookingcom/pos ... eam_ref=10
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 20 Sty 2014 18:26 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Warto również wystawiać opinie hotelom na http://pl.tripadvisor.com/
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 21 Sty 2014 15:59 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Widzę że już wszyscy się poddali :( Szkoda bo to na prawdę działa

"Dear XXXX

We have been informed by the management of The Point Orlando Resort, informing that, even though they have loaded the price incorrectly in the system, they will honor your reservation at the confirmed price.

Therefore, we kindly ask you to ignore our previous communication regarding your reservation in this particular property.

Please accept our apologies for the miscommunication.

Regards,

--
Carlos Faria
Booking.com Customer Service Team"
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:01 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25199
Mi to wogóle na emaile już nie odpiszują
i na facebooku kasują moje wypowiedzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#191 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:11 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
Zeus napisał(a):
Mi to wogóle na emaile już nie odpiszują, i na facebooku kaszują moje wypowiedzi


a tripadvisor? FB hotelu? FB booking.com? Ja pisałem kilka razy dziennie, jak nie w wiadomościach to w komentarzach aż się wkurzyli i zaakceptowali. Troce więcej wiary, gdyby każdy tak postąpił to wydaje mi się że akcja przyniosłaby znacznie większy sukces.
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:15 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25199
Codziennie. I cały czas dostawałem to samo....
Poszła skarga tez to BOK Holandi zobaczymy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:27 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
mam prośbę czy możecie juz zakonczyc ten temat to juz sie robi nudne a mi zaczyna być wstyd że jestem Polakiem , możecie wstawiać tysiace wpisów i tak nic nie zdziałacie , poprostu ludzie w customer service tych portali i hoteli mają przez taką dziką nagonkę o nas " zdanie " i mają nas dosyć - nakręcacie się sami i tak nic nie zdziałacie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:30 

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 106
niebieski
RadekRRR napisał(a):
Ja pisałem kilka razy dziennie, jak nie w wiadomościach to w komentarzach aż się wkurzyli i zaakceptowali.

Tylko nie zdziw się jak dostaniesz najgorszy pokój bez okien i z karaluchami specjalnie zakupionymi na Twój przyjazd :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:37 

Rejestracja: 12 Mar 2013
Posty: 86
MUC2014 napisał(a):
mam prośbę czy możecie juz zakonczyc ten temat to juz sie robi nudne a mi zaczyna być wstyd że jestem Polakiem , możecie wstawiać tysiace wpisów i tak nic nie zdziałacie , poprostu ludzie w customer service tych portali i hoteli mają przez taką dziką nagonkę o nas " zdanie " i mają nas dosyć - nakręcacie się sami i tak nic nie zdziałacie


Przeczytaj powyższe posty i zastanów się jeszcze raz nad swoją wypowiedzią :)
_________________
http://flightdiary.net/RadekR
Góra
 Profil Relacje PM off
mashacra lubi ten post.
 
      
#196 PostWysłany: 21 Sty 2014 16:38 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9618
HON fly4free
Też mam potwierdzenie Orlando przez booking.
Góra
 Profil Relacje PM off
RadekRRR lubi ten post.
 
      
#197 PostWysłany: 21 Sty 2014 17:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 7697
Loty: 15
Kilometry: 58 252
srebrny
MUC2014 napisał(a):
mam prośbę czy możecie juz zakonczyc ten temat to juz sie robi nudne a mi zaczyna być wstyd że jestem Polakiem


Może być ci wstyd, że należysz do społeczności F4F, ale bycie Polakiem nie ma tu nic do rzeczy, na forum i pewnie w internecie wypowiada się społeczność międzynarodowa.

No chyba, że Ci wstyd jest cały czas za to kim jesteś, ale nie róbmy OT.
_________________
Dancehall Masak-Rah
Junior Stress - Za Mało Cichej Wody W Rzece
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
ane.wald lubi ten post.
 
      
#198 PostWysłany: 22 Sty 2014 23:26 

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 503
Loty: 66
Kilometry: 93 454
niebieski
Nie pisałem opinii na fb ani nigdzie indziej, ponieważ starałem sie to rozwiązać w kontakcie z customer serwis.
Jednak doszedłem do wniosku, że to co robi booking.com, to jakaś kpina.
Poprosiłem o przekierowanie mojej sprawy do customer relationship coś tam, a w odpowiedzi po 14 dniach otrzymałem kopie przeprosin za anulacje z poprzedniej wiadomości. Do tej pory traktowałem to jako zabawę, ale to już jest totalna ignorancja.
Pamiętam jak podobny problem miałem w maju tamtego roku, po przekierowaniu mojej sprawy do innego działu i kontakcie z osobami bardziej kompetentnymi sprawa rozwiązała się sama, nie musiałem o nic prosić, a teraz?!
Booking.com zdeklasował się do firmy rzędu przeciętnego Kowalskiego w "Villi Zosieńka"
To już nie jest smutne, to jest po prostu żałosne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 22 Sty 2014 23:28 

Rejestracja: 28 Lip 2013
Posty: 111
Pewnie olenie ludzi wychodzi ich taniej niż uznanie rezerwacji. A ludzi na świecie jest pełno, wiec stwierdzili ze nie musza dbac o opinie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#200 PostWysłany: 22 Sty 2014 23:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 464
niebieski
Rowniez dostalem ostatnio bardzo 'mila' wiadomosc od Booking.com, ze moja rezerwacja okazala sie bledem i niestety musze podjac decyzje - nocleg po normalnej cenie lub cancellation. Jako ze specjalnie mi na tej rezerwacji nie zalezy, postanowilem o nia powalczyc. Efektem wymiany kilku maili jest na razie tylko:

"We do apologies for the problem with your reservation. We are working on a solution with the hotel about the rate that was booked. Please be patient with us and we will be back with you soon."

Ciekaw jestem, czy beda w stanie naprawde cos godnego uwagi zaproponowac.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group