Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 187 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 02 Gru 2013 02:01 

Rejestracja: 11 Cze 2011
Posty: 288
Podobna oferta tym razem na Grouponie:

http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/2 ... o/30661529

albo ten :)
http://www.groupon.pl/oferty/katowice/2 ... CPY_USRCLK (ref. link)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przedłużony weekend w Larnace 🏖️🍹 Loty z Warszawy i 4* hotel ze śniadaniami za 909 PLN 😎 Przedłużony weekend w Larnace 🏖️🍹 Loty z Warszawy i 4* hotel ze śniadaniami za 909 PLN 😎
Turcja w pigułce 🇹🇷 Stambuł i Kapadocja w jednej podróży od 969 PLN 😍 Turcja w pigułce 🇹🇷 Stambuł i Kapadocja w jednej podróży od 969 PLN 😍
#62 PostWysłany: 02 Gru 2013 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Czy ktoś już otrzymał kartę przedpłaconą 200zł za ofertę citeam? Chodzi mi o kartę prepaid, a nie żadne BP, Ikea, Sodexo itp., które były dodawane w innych promocjach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 02 Gru 2013 22:56 

Rejestracja: 16 Lip 2011
Posty: 63
Ja umowę odesłałem dopiero 29.XI. Jeśli po 10 dniach od daty aktywacji nie będzie u mnie karty zamierzam robić dym.
Czytam na wątku o kuponie z groupona, że robią z ludzi frajerów. Ja nie zamierzam odpuścić i poruszę nawet UOiKK jeśli trza będzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 02 Gru 2013 23:01 

Rejestracja: 01 Cze 2012
Posty: 193
Orientujecie się czy można w tej ofercie przenieść numer firmowy na ofertę Smart Plan Multi i druga sprawa czy do 17.12 musi się sfinalizować przeniesienie numeru czy wystarczy złożyć odpowiedni wniosek przez stronę?
_________________
Moją drugą pasją oprócz taniego podróżowania jest analityka internetowa i seo: https://piotrstarzynski.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 02 Gru 2013 23:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
vincenzo napisał(a):
Orientujecie się czy można w tej ofercie przenieść numer firmowy na ofertę Smart Plan Multi i druga sprawa czy do 17.12 musi się sfinalizować przeniesienie numeru czy wystarczy złożyć odpowiedni wniosek przez stronę?



Ja przenosiłem firmowy na Smart Plan Multi, ale przenosiłem na siebie już, a nie na firmę. Więc jeśli o to Ci chodzi to się da.

genio napisał(a):
Ja umowę odesłałem dopiero 29.XI. Jeśli po 10 dniach od daty aktywacji nie będzie u mnie karty zamierzam robić dym.
Czytam na wątku o kuponie z groupona, że robią z ludzi frajerów. Ja nie zamierzam odpuścić i poruszę nawet UOiKK jeśli trza będzie.


U mnie jutro mija 2 tygodnie i cisza. Na infolinię nawet nie ma co dzwonić, bo oni nic nie ogarniają;/ Na kupony z NJUmobile czekałem 2 tygodnie ale doszły w terminie (NJU to tak naprawdę Orange, więc pewnie ta sama osoba jest za to odpowiedzialna) a tutaj się nie zapowiada. Pisałem maila do ich sklepu niecały tydzień temu i do dziś brak odpowiedzi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 03 Gru 2013 00:30 

Rejestracja: 13 Mar 2012
Posty: 68
Prawda jest taka że nikt tak do końca nie wie kto ma przysłać te karty przedpłacone/bony.
Orange twierdzi że Groupon/Citeam, a Citeam że Orange.
Ani jedna ani druga strona nie daje sobie niczego wytłumaczyć, i upiera się przy swoim "to nie my, to oni".
Bajzel.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 03 Gru 2013 00:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Na 100% orange wysyła bony ;) Na infolinii mało wiedzą, bo infolinia to coś innego niż sklep, a już za same kupony odpowiedzialna była pewnie jedna osoba.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 03 Gru 2013 13:20 

Rejestracja: 13 Mar 2012
Posty: 68
Witam, trochę nie w temacie, ale może ktoś podsunie mi jakiś pomysł :
5 grudnia Orange przeniesie do siebie mój numer z Simplusa. Na koncie w Simplusie mam jeszcze ok 30 zł które przepadają, zgodnie z tym co powiedzieli mi na infolinii.
Teleprzelew już wykonałem - więc odpada.
Doładowanie komuś minut w Play - odpada bo bede miał "no limit" więc zrobię to po 5grudnia.
Ma ktoś jakiś pomysł jak w sensowny sposób "wyprowadzić" kasę z konta w ciągu 1 dnia ? szkoda żeby przepadła :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 03 Gru 2013 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
Wyślij SMS na biedne dzieci, albo doładuj konto na chomiku, albo na milionie innych portali gdzie można coś opłacić SMSem, jeśli korzystasz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 03 Gru 2013 18:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4810
srebrny
Np.
Wyślij sms POMAGAM na nr 72052
koszt całkowity 2,46 zł
Caritas
http://www.caritas.pl/
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 05 Gru 2013 09:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2012
Posty: 194
Zbanowany
Ja od kilku dni miałem status zamówienia: " realizowane po weryfikacji ręcznej " - więc zadzwoniłem na infolinię, podałem numer zamówienia, dane itp. i jak konsultant powiedział, że " zamówienie, zawiesiło się, ponieważ wybrał Pan dostawę do salonu - w tym momencie mogę je tylko anulować ". Zapytałem co z kuponem Citeam, a on, że jak złożę reklamcję to mi go oddadzą, ale skoro był ważny do 30.11..
_________________
Zostałem zbanowany bo nie przestrzegałem regulaminu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 05 Gru 2013 12:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2013
Posty: 38
a u mnie zaczęli naliczać abonament, ciekawe co się stało z tym "3miesiące za 0zł" dla przenoszących numer...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 05 Gru 2013 12:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 482
Loty: 106
Kilometry: 164 594
niebieski
@owies
3 miesiące za darmo dla przenoszących numer to "promocja".
A w warunkach kuponu było
"Oferta nie łączy się z innymi promocjami w Orange"
(Choć dziwne, bo promocja "+20% minut" działa ;)).
W każdym razie głupie rozwiązanie, bo przenosząc numer płaci się abonament i u starego operatora i w Orange...

U mnie wszystko poszło bez problemu i bardzo szybko. Po 3 dniach był kurier (a raczej ja u kuriera bo oczywiście chciał przyjechać w godz. 8-15). Po 2 dniach dostałem smsa z informacją że sprawa u obecnego operatora została załatwiona (era/tmobile) i przełączenie numeru będzie na początku stycznia.
Zobaczymy jak z tym kuponem 200zł wyjdzie...

Dzwonili też oczywiście z działu utrzymania klienta w T-Mobile. Ale szybko wymiękli.
W Orange abonament niecałe 50zł (600 minut, 1gb internetu) + Sony Xperia SP za 350zł.
W Tmobile za 65zł proponowali (800 minut (mi 300 starcza), 1gb internetu) + Sony Xperia SP za bodaj 900zł...
Nic lepszego nie byli w stanie zaproponować, bo przy abonamencie <50zł ten tel kosztował już 1200... Niezłe ździerstwo.
Sumarycznie po 2 latach w T-Mobile zostawiłbym co najmniej 2560zł, a w Orange 1525zł (ten sam tel, podobne warunki).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 05 Gru 2013 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2013
Posty: 38
Zielony^ napisał(a):
@owies
"Oferta nie łączy się z innymi promocjami w Orange"
...
Dzwonili też oczywiście z działu utrzymania klienta w T-Mobile. Ale szybko wymiękli.

Ale sam widziałeś, że wszystkie inne bonusy "załapały się" na umowę łącznie z jakimiś 30minutami w prezencie.
Druga sprawa, po aktywacji kuponu zniżkowego 30% i wybieraniu/zaklikiwaniu okienek na stronie orange cały czas było widoczne "0zł przez 3 miesiące" dla przenoszących numer więc jak dla mnie coś tu nie gra i mamy doczynienia z pewną niekonsekwencją lub błędem.

Również podobało mi się zakłopotanie konsultantów T-mobile kiedy nie mogli zaproponować nic lepszego :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 05 Gru 2013 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 482
Loty: 106
Kilometry: 164 594
niebieski
@owies
Na infolinii Orange koleś nie umiał tego wytłumaczyć. Zresztą zawiesił rozmowę na parę minut i poszedł dopytywać jak to jest z tymi 3 miesiącami darmowymi, po czym powiedział to co napisałem. Że ta promocja się nie łączy (albo 30% na abonament, albo 3 miesiące gratis).
W sumie nie pomyślałem wcześniej żeby zapytać jaka promocja odpada jeśli ktoś nie przenosi numeru tylko po prostu kupuje nową umowę. Co wtedy?
Bo tutaj te 3 miesiące to jest z założenia zabezpieczenie i zachęta dla nowego klienta - żeby nie musiał płacić podwójnie.
Może komuś się chce zadzwonić i dopytać? Bo mi paręnaście minut czekania wyszło i na razie wystarczy ;).

Tak jak mówisz - do momentu akceptacji i ostatecznego wyświetlenia warunków wydaje mi się że te "3 miesiące" ciągle były wyświetlane jako jeden z elementów nowej umowy... Może jednak spróbuję ich zaatakować i chociaż jeden miesiąc wywalczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 05 Gru 2013 22:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2013
Posty: 38
Zielony^ napisał(a):
@owies
Na infolinii Orange koleś nie umiał tego wytłumaczyć.

dlatego najczęściej klepię czaty z helplinem :D
nie cierpię automatów, czekania, wybierania i nagrywania a później jeszcze na deser dzwoni kolejny ciekawski automat rankingowy jaki to zadowolony z kontaktu jestem :roll:

Wiesz, ja cały czas nie pojmuję, skoro promocje nie łączą się to dlaczego mamy to wszystko :) ?
Image



Przy zamówieniu (finalizacji, chyba ostatni z 4 kroków) po prawej stronie nie było "3 miesiące za darmo". Ja myślałem że się po prostu nie mieści w całej tej liscie, skoro na dzień dobry na tej stronie nawet po aktywacji kuponu było jak byk że to też dają: http://www.orange.pl/kid,4003445717,id, ... ticle.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 06 Gru 2013 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2013
Posty: 38
Z góry przepraszam za post pod postem, ale dzisiaj rano dostałem powiadomienie że moja faktura będzie skorygowana i obecnie mam do zapłaty jedynie aktywację: 10zł czyli tak jak było na umowie. :)
Wciąż nie wiem co będzie za miesiąc... tego już nie napisali.

edit:
o 8 dostałem sms że korygują fakturę
o 11 dostałem kolejny że moja reklamacja była rozpatrzona pomyślnie a odpowiedź otrzymam na email, którego jeszcze nie dotarł....

(btw, dowiedziałem się też że lumia 920 którą dostałem na ten numer fabrycznie nie ma simlocka, ciekawe...)

Dostanę tą odpowiedź na maila to napiszę.
Złożyłem też taką samą reklamację na drugim numerze który zamawiałem, zobaczymy co odpowiedzą.
pzdr


Ostatnio edytowany przez owies 06 Gru 2013 12:38, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 06 Gru 2013 11:54 

Rejestracja: 06 Lis 2013
Posty: 128
Czyli masz 3 miesiące bez abonamentu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 06 Gru 2013 12:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 482
Loty: 106
Kilometry: 164 594
niebieski
Dzwoniłem jeszcze raz na infolinię.
Miła Pani powiadomiła mnie, że "promocje nie łączą się" i było to w regulaminie. (twierdzi że sama z tej promocji korzystała).
Faktycznie taki zapis jest:
http://www.citeam.pl/oferta/rabat-na-ab ... &utm_term=
Po prawej mamy coś takiego:
Cytuj:
Warunkiem otrzymania bonu o wartości 200 zł jest aktywacja umowy w ofercie na abonament
Aby skorzystać z oferty, zaakceptuj Regulamin

A pod Regulamin link do:
http://oferty.orange.pl/citeamvoucher/R ... citeam.pdf

A tam punkt:
14. Promocja nie łączy się z innymi, zwłaszcza promocjami dotyczących rabatu na abonament.

Czyli niby mają rację.
Ale i tak reklamację napiszę ;)
------

Gwoli wyjaśnienia - jeśli ktoś dostał już fakturę na pełną kwotę to wynika to z tego, że tradycyjnie abonament płaci się z góry. Czyli podpisując umowę w listopadzie świadczą usługi od grudnia (pełny abonament) + kilka dni listopada + opłata aktywacyjna.

Czyli jeśli teraz trzeba zapłacić za grudzień, to za dwa lata ostatnia faktura będzie płacona w październiku (za listopad), a nie kolejny raz w listopadzie (bo obowiązuje np. od 27.11.2013 do 26.11.2013).


-------------
@owies - daj znać jak to załatwiłeś i czy faktycznie nie musisz płacić za pierwszy miesiąc. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 06 Gru 2013 14:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3081
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Rozróżnijcie kto miał citeam a kto grupera. Ja wzialem citeam i opcja o 3 darmowych miesiącach się nie pojawiała.
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 187 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group