Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 22 Gru 2012 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Chciałem zarezerwować pokój w hotelu na Węgrzech. Przez booking.com wiązało się to z blokadą środków na karcie. Sprawdziłem bezpośrednio ofertę w hotelu. CENA NIE RÓŻNIŁA SIĘ NAWET O 1 ZŁ !!! i dodatkowo przy dokonaniu rezerwacji przez stronę hotelu nie płaciłem nic gdyż wystarczyło zaznaczyć opcję "płatność na miejscu". Potwierdzenie z hotelu dostałem po kilku minutach. Pracownik hotelu sam się dopytywał jeszcze czy nie jest potrzebny transport z dworca lub lotniska, udzileił pełnej informacji na temat dojazdu itd. Więc po co mi booking.com ? Czasami warto weryfikować ofertę pośrednika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w stolicy Hiszpanii 🌆🇪🇸 Spędź weekend w Madrycie za 919 PLN City break w stolicy Hiszpanii 🌆🇪🇸 Spędź weekend w Madrycie za 919 PLN
Jesienna promocja w Wizz Air 💗🍂 Świetne słoneczne kierunki w supercenach od 147 PLN ☀️✈ Jesienna promocja w Wizz Air 💗🍂 Świetne słoneczne kierunki w supercenach od 147 PLN ☀️✈
#222 PostWysłany: 22 Gru 2012 13:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 393
niebieski
zulu napisał(a):
Chciałem zarezerwować pokój w hotelu na Węgrzech. Przez booking.com wiązało się to z blokadą środków na karcie. Sprawdziłem bezpośrednio ofertę w hotelu. CENA NIE RÓŻNIŁA SIĘ NAWET O 1 ZŁ !!! i dodatkowo przy dokonaniu rezerwacji przez stronę hotelu nie płaciłem nic gdyż wystarczyło zaznaczyć opcję "płatność na miejscu". Potwierdzenie z hotelu dostałem po kilku minutach. Pracownik hotelu sam się dopytywał jeszcze czy nie jest potrzebny transport z dworca lub lotniska, udzileił pełnej informacji na temat dojazdu itd. Więc po co mi booking.com ? Czasami warto weryfikować ofertę pośrednika.



Masz rację, tylko bardzo często bezpośrednio na stronach hotelu jest drożej niż na stronach pośrednika i nie piszę tu o cenie większej o 1-2%, ale np. o 25-50%.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#223 PostWysłany: 22 Gru 2012 13:39 

Rejestracja: 06 Gru 2012
Posty: 64
Nie wszystkie hotele mają swoją stronę, poza tym serwisy jak booking gwarantują, że cena będzie taka, jaka podczas rezerwacji.

Jak ze zmianą długości pobytu po zameldowaniu się?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#224 PostWysłany: 26 Gru 2012 01:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Jak to mówią "Koniec języka za przewodnika". Zadałem takie pytanie i odpowiedź była prosta "Tymczasowo rezerwuję Panu jeszcze 2 dni gdyby okres pobytu się przedłużył. po przybyciu do hotelu proszę o informację w tej sprawie". O wszystko warto zapytać potem nie ma niespodzianek. Jeszcze lepiej jak w rezerwacji jest podany koszt pobytu. Dlatego czasem warto dołożyć kilka złotych i mięć święty spokój. Warto sobie poczytać komentarze na temat danego hotelu na różnych portalach. Wiadomo w co się wtedy człowiek pakuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#225 PostWysłany: 26 Gru 2012 08:49 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 9
Zbanowany
Ja kiedyś zadzwoniłam bezpośrednio do hotelu w celu uzyskania odpowiedzi na temat pokoju.
Właściciel powiedział żebym nie kupowała przez booking.com tylko zapłaciła u niego po przyjeździe.
Policzył mi na miejscu troszkę taniej i klimatyzację dał gratis na tydzień która była opcją płatną(6e/dzień)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#226 PostWysłany: 26 Gru 2012 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
...ale czasami widzę, że ceny na bookingu potrafią być niższe niż na stronie hotelu...
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#227 PostWysłany: 26 Gru 2012 16:15 

Rejestracja: 06 Gru 2012
Posty: 64
Panowie, nie wiem czy będę w hotelu 5 czy 7 dni, więc lepiej rezerwować na 5 czy na 7?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#228 PostWysłany: 26 Gru 2012 17:19 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 9
Zbanowany
Spy napisał(a):
Panowie, nie wiem czy będę w hotelu 5 czy 7 dni, więc lepiej rezerwować na 5 czy na 7?


Co za pytanie...Najlepiej na 6 :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#229 PostWysłany: 26 Gru 2012 17:33 

Rejestracja: 06 Gru 2012
Posty: 64
Co masz do pytania? Jak nie rozumiesz to ci napiszę łopatologicznie:

Czy hotele robią problemy, jeżeli rezerwacja jest krótsza, niż zadeklarowany okres pobytu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#230 PostWysłany: 26 Gru 2012 17:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 393
niebieski
Spy napisał(a):
Panowie, nie wiem czy będę w hotelu 5 czy 7 dni, więc lepiej rezerwować na 5 czy na 7?


Zarejestruj sobie jeden hotel na 5 dni, a potem drugi (inny) z możliwością bezpłatnej anulacji na dzień przed na 2 kolejne dni. Dzięki temu nawet w trakcie pobytu będziesz mógł zdecydować co robić dalej. W razie czego ten drugi anulujesz. Zwróć tylko uwagę na godziny check-in i check-out, aby nie musieć się wymeldować z pierwszego o 10 i móc zameldować w drugim dopiero o 18. Będziesz dobrze zabezpieczony, choć to średnio fair w stosunku do hotelu, no ale skoro są takie opcje i noclegi z bezpłatną anulacją są zazwyczaj droższe to można śmiało korzystać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#231 PostWysłany: 26 Gru 2012 17:41 

Rejestracja: 06 Gru 2012
Posty: 64
kliper napisał(a):
Spy napisał(a):
Panowie, nie wiem czy będę w hotelu 5 czy 7 dni, więc lepiej rezerwować na 5 czy na 7?


Zarejestruj sobie jeden hotel na 5 dni, a potem drugi (inny) z możliwością bezpłatnej anulacji na dzień przed na 2 kolejne dni. Dzięki temu nawet w trakcie pobytu będziesz mógł zdecydować co robić dalej. W razie czego ten drugi anulujesz. Zwróć tylko uwagę na godziny check-in i check-out, aby nie musieć się wymeldować z pierwszego o 10 i móc zameldować w drugim dopiero o 18. Będziesz dobrze zabezpieczony, choć to średnio fair w stosunku do hotelu, no ale skoro są takie opcje i noclegi z bezpłatną anulacją są zazwyczaj droższe to można śmiało korzystać.


Dziękuję za pomoc, bardzo dobry pomysł. Odnośnie tego, czy jest fair w stosunku do hotelu to myślę, że całkiem ok, ponieważ nie ma sezonu i jest wiele wolnych pokoi, a rezerwację anuluję zaraz po przyjeździe, jeżeli nie będzie potrzebna ;).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#232 PostWysłany: 27 Gru 2012 20:15 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 119
Nie miałem jeszcze okazji korzystać z booking, tak więc nie do końca orientuję się jak to działa. Chodzi mi mianowicie o kwestię płatności, jak to jest rozliczane. Za dany nocleg mam blokadę na karcie poprzez samą stronę. W takim razie to booking w momencie meldowania pobiera pieniądze z karty i przekazuje do danego hotelu, tak? Czy po prostu przy przyjeździe do hotelu muszę mieć tę kartę co przy rezerwacji w ręku i wtedy nią zapłacić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#233 PostWysłany: 27 Gru 2012 20:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Booking nie pobiera żadnych pieniędzy. Pieniądze pobiera hotel, albo w momencie rezerwacji, albo też po przyjeździe. Należy sprawdzić warunki płatności. Jeśli płatność mam nastąpić po przyjeździe w hotelu, przeważnie nie musisz mieć karty - można w większości przypadków płacić gotówką.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#234 PostWysłany: 27 Gru 2012 20:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 18
Ja też niestety jeszcze nie bardzo się orientuję, wpisuję, że poszukuję noclegu dla dwóch osób.. Cena wyskakuje mi za noc (w pokoju wieloosobowych czy też dwuosobowym) ale dla jednej osoby. I gdybym chciała zarezerwować to gdzie mam zaznaczyć, że chcę kupić nocleg dla dwóch osób? Wybaczcie tą ciemnotę :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#235 PostWysłany: 27 Gru 2012 21:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Jeśli to ma być łóżko w pokoju wielosobowym, robimy jak na zrzucie.
Jeśli to jest pokój dwusobowy cena powinna być za pokój.

Załączniki:
przyklad.png
przyklad.png [ 111.73 KiB | Obejrzany 3143 razy ]
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#236 PostWysłany: 27 Gru 2012 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Cze 2012
Posty: 18
Dzięki! Moje wszelkie wątpliwości zostały rozwiane. Mogę teraz spokojnie rezerwować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#237 PostWysłany: 30 Gru 2012 02:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 393
niebieski
kliper napisał(a):
Ja właśnie przeżywam swój pierwszy problem z booking.com, a raczej nie tyle z samym booking.com, co z hotelem. Hotel zgodnie zresztą z tym co było napisane w ofercie obciążył moją kartę mniej więcej na drugi dzień po dokonaniu rezerwacji i był to typ obciążenia, nie tyle mający na celu zablokowanie środków na jakiś czas, ile ich zdjęcie. Na razie jednak wszystko szło zgodnie z tym co było napisane na stronie. Po paru dniach, po udanym skorzystaniu z promocji w innym serwisie (m.in. dzięki fly4free :) kliknąłem w opcję bezpłatnej anulacji, do czego miałem prawo zgodnie z ofertą na stronie. Przez parę dni nie uświadczyłem środków na koncie, dlatego też skontaktowałem się z booking. W tym miejscu należy ich pochwalić za bardzo szybką reakcję. Skontaktowali się z hotelem, a ten obiecał, że pieniądze zwróci na kartę w sobotę (15.XII). Do dziś środków nie mam na koncie. Zaraz będę pisał do booking.com ponownie.

Jak już kiedyś pisałem w niektórych przypadkach pod tym kątem lepszy jest np. serwis hotels.com. To oni, a nie hotele obciążają kartę, więc po anulacji dostałem zwrot w ciągu 2 dni. Dodatkowo dostałem więcej, bo od czasu rezerwacji kurs złotówki się umocnił.

W booking zawsze drażni mnie to, że przesyłają do hoteli numer karty jawnie np. faksem. Nawet mam taką kartkę, którą booking wysłał do hotelu na Lanzarote, gość w recepcji w hotelu mi ją skserował i podpisał jako potwierdzenie zapłaty gotówką (taki rachunek). Na kartce jest numer karty, data ważności, nie ma kodu CVV. Dlatego też jeśli chodzi o ten serwis zawsze używam karty debetowej mbanku, gdzie na koncie mam tyle gotówki ile mi aktualnie potrzebne. Nie odważyłbym się chyba użyć tam kredytówki lub karty do głównego konta. Z tego co parę razy sprawdzałem, Mbank ma jedne z najlepszych kursów jeśli chodzi o waluty i ich przeliczanie na kontach PLN (jakoś nigdy nie chciało mi się bawić w konta w euro itp.).


Problem został rozwiązany. Hotel zwrócił pieniądze, choć przez różnice kursowe jestem do tyłu o jakieś niecałe 20 zł. Trochę to trwało, ale muszę bardzo pochwalić obsługę booking.com. Praktycznie każdy mój e-mail spotkał się z natychmiastową reakcją w postaci telefonu zwrotnego, zaraz po wysłaniu wiadomości. Co ciekawe praktycznie każde połączenie było z innego kraju... (inny numer kierunkowy). Booking.com jak najbardziej polecam, choć teraz będę się wystrzegał hoteli, które co prawda pozwalają na anulację, ale ściągają pieniądze z konta od razu po wykonaniu rezerwacji. Pod tym kątem dużo lepiej wspominam hotels.com, gdzie to oni pobierają pieniądze w imieniu hotelu i to oni je całkiem szybko zwracają. Choć jeśli chodzi o ten serwis to strasznie wkurza mnie spamowanie kodami rabatowymi, które nic nie dają i podawanie niższych cen, podczas gdy w momencie wykonania rezerwacji niespodziewanie one wzrastają (nie wiem czy nadal to praktykują).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#238 PostWysłany: 10 Sty 2013 20:39 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 489
niebieski
Proszę o wyjaśnienie jednej kwestii. Po wybraniu opcji 'Waluta hotelu' ceny wyświetlane są w euro. Jednak poniżej jest informacja "Zapłacisz w hotelu w lokalnej walucie (HUF)...". Pytanie - jaka waluta w końcu obowiązuje, płacić będę gotówką. Może kwota w € to jakiś standard na booking.com ?

Załączniki:
booking.png
booking.png [ 66.85 KiB | Obejrzany 2897 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#239 PostWysłany: 10 Sty 2013 20:51 

Rejestracja: 14 Cze 2011
Posty: 195
Zapłacisz w HUF, natomiast walutę w jakiej wyświetlane są ceny na booking.com możesz sobie zmienić w prawym górnym rogu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#240 PostWysłany: 10 Sty 2013 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Miałem dwukrotnie taką sytuację (Budapeszt, Skopje) i w obu przypadkach mogłem zapłacić w jakiej walucie chciałem, tj. HUF/MKD albo EUR.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group