Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#6121 PostWysłany: 16 Mar 2025 14:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
sanchopan napisał(a):
Ale na obciążeniu miałeś nazwę hotelu czy "Booking..."?
Ja miałem "BKG*Hotel At Booking.c(888)850-3958NLD" - pytanie do bardziej doświadczonych: też u mnie przekazano dane do hotelu (domysły?) czy to jednak Booking tylko wziął kasę za rezerwację, bo jeszcze z Portfela środki dokładałem?
Pytam na przyszłość, żeby wiedzieć, bo tez nagle się pojawiły transakcje z różnych stron świata(!) i kartę blokowałem, zamawiając nową?

Wygląda na booking jeśli np. na nr rachunku:
1915031/19730
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan uważa post za pomocny.
 
      
Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN Jesienny relaks na Korfu 🏝️ 3* hotel z all inclusive przy dwóch plażach od 2299 PLN
Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍 Relaks na Costa del Sol 🌞🏝️ 4* hotel w Benalmadenie za 2069 PLN 😍
 Temat postu: Rezerwacja na booking
#6122 PostWysłany: 19 Mar 2025 10:08 

Rejestracja: 19 Mar 2025
Posty: 1
-- 19 Mar 2025 10:04 --

Hej. Zarezerwowaliśmy z dziewczynami weekend nad morzem w terminie 1-3.05 na 8 osób. W ofercie mamy domek i jeden apartament na wyłączność dla dwóch osób. Jak to wygląda teraz jeśli jest już wszystko jest opłacone, oferta jest bezzwrotna, ale prawdopodobnie dwie dziewczyny nie będę mogły z przyczyn lodowych pojechać.Moje pytanie jest więc takie czy da się jakoś zmienić liczbę gości w rezerwacji i czy będą jakieś dodatkowe koszta? Na zwrot pieniędzy się nie nastawiam za te dwie osoby. Czytałam też że można potem oznaczyć te osoby jako niedojazd ale jeśli ktoś zna temat mógłby pomóc :)

-- 19 Mar 2025 10:08 --

Jeszcze dodam że rezerwacja przez booking
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6123 PostWysłany: 19 Mar 2025 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2606
srebrny
Milka3240 napisał(a):
dwie dziewczyny nie będę mogły z przyczyn lodowych pojechać.

To bardzo przykre, masz do nich telefon ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#6124 PostWysłany: 19 Mar 2025 10:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lut 2015
Posty: 747
Loty: 37
Kilometry: 101 405
niebieski
Skontaktuj się z właścicielem obiektu, jeśli on wyrazi zgodę to booking może zwrócić opłatę. miałem 2 miesiące temu zbliżona sytuację ( związana z błędnymi terminami rezerwacji)
_________________
Podróżowanie sprawi, że zaniemówisz z wrażenia, a potem zamienisz się w gawędziarza
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6125 PostWysłany: 30 Mar 2025 13:05 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1075
niebieski
Pytanko. Czy jeśli zarezerwowałem hotel na Booking z błędu cenowego (to że to błąd to w sumie dostrzegłem tydzień po rezerwacji), to hotel może np. na recepcji mi kazać dopłacić różnicę czy coś w ten deseń? Czy jednak jeśli nie skontaktują się ze mną (nie anulują) mi rezerwacji wcześniej, to wtedy już muszą mnie wpuścić :D ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6126 PostWysłany: 30 Mar 2025 13:23 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4059
platynowy
W dniu rezerwacji nie zauważyłeś, ale tydzień później już tak (mimo braku kontaktu od strony hotelu)?

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6127 PostWysłany: 30 Mar 2025 13:29 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1075
niebieski
Tzn. cena wydawała mi się atrakcyjna, ale nie na tyle żeby to wzbudziło moje podejrzenia. A że to błąd to zauważyłem jak zachciało mi się planować wyjazd i chciałem sprawdzić na ich stronie od której są śniadania i tam zobaczyłem, że noc kosztuje ~145 euro a nie jak ja płaciłem - 45.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6128 PostWysłany: 30 Mar 2025 13:35 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4059
platynowy
Może na bookingu wystawiają w promocyjnej cenie o stówkę taniej.

A odpowiadając na Twoje pytanie - przeczytaj kilka ostatnich stron w tym wątku, bo temat błędów cenowych był już wielokrotnie poruszany i nie sądzę, żeby komuś chciało się pisać ponownie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6129 PostWysłany: 30 Mar 2025 13:36 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7347
HON fly4free
@chris0o
niezależnie, kiedy błąd został zauważony, to
1 - jeśli nie masz żadnego odzewu z hotelu/bookingu co do ceny, to nie będzie/nie powinno być problemu na miejscu. co najwyżej wielkie zdziwienie w recepcji
2 - jeśli jednak byłby jakiś dym, to zbieraj kwity i uderzaj do bookingu po zwrot - to oni są stroną umowy dla ciebie
Góra
 Profil Relacje PM off
chris0o uważa post za pomocny.
 
      
#6130 PostWysłany: 30 Mar 2025 14:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 698
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
Rezerwowałem nocleg na Lofotach przez aplikację. Wstępnie pokazywało NOK 4754, zniżka z kwoty NOK 6450.
Po przejściu do płacenia wyskakiwało NOK 5224,50. Nagrałem film i napisałem do Booking i powiedzieli, że po zakończeniu pobytu i wymeldowaniu mam się odezwać. Po powrocie z Lofotów przypomniałem się i bez problemu mi przyznali NOK 470,5 w przeliczeniu na PLN jako zasilenie portfela.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off
littleboy1989 lubi ten post.
 
      
#6131 PostWysłany: 05 Kwi 2025 14:47 

Rejestracja: 07 Lut 2024
Posty: 35
Rezerwowaliśmy w listopadzie domek na Cyprze na czerwiec z opcją rezygnacji i późniejsza wpłatą. W lutym dostałam info że ten domek jest do sprzedaży i oferują nam identyczny obok, warunki i cena ta sama (to całe osiedle takich domków na wynajem).
Oczywiście zgodziłam się, zapytałam czy muszę coś robić ze swojej strony, dostałam info że nie.
Ale teraz się zastanawiam- bo rezerwacja na bookingu jest na domek nr 7, a mamy zmianę na nr 8. Już zaczynam mieć czarne myśli że po przyjedzie okaże się że ten nr 8 jest zajęty a w 7 nie możemy być.
Co byście radzili, jak się zabezpieczyć, ewentualnie co wymóc na firmie wynajmującej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6132 PostWysłany: 05 Kwi 2025 14:51 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25184
Uspokoić cię, lecieć a jak będzie problem zadzwonić do bookinga na miejscu
Góra
 Profil Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
      
#6133 PostWysłany: 05 Kwi 2025 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2681
HON fly4free
Szczerze to z lekką zazdrością tu czytam jak Booking zwraca pieniądze czy to do portfela czy na konto.
Z mojego doświadczenia wynika że absolutnie nie należy wierzyć w ich obietnice jakiegokolwiek zwrotu.
We wrześniu 2024 zarezerwowałem 2 noce w Da Nang za 81 000vnd. Od początku miałem świadomość że jest to błąd cenowy. Mieli pełne prawo anulować rezerwację i nie byłoby problemu. Napisali co innego. Przesłali link do alternatywnego hotelu za 4 259 864 vnd (12zł vs 760zł) i obiecali zwrot różnicy po odbyciu rezerwacji i przesłaniu faktury. Od początku podchodziłem do tego niezbyt ufnie, dopytywałem na czacie o walutę zwrotu ile to potrwa itp. Gdyby nie obiecywali zarezerwowałbym coś tańszego i raczej nie na Booking. Widocznie bardzo nie chcieli abym tak zrobił, stąd ta propozycja na którą ostatecznie się zdecydowałem.
Pobyt był w końcówce stycznia, hotel przyjemny, recepcja bardzo uprzejma i kontaktowa. Poprosiłem o fakturę, wysłali na Whatsap w pdf z prośbą o zaakceptowanie. Nie znam wietnamskiego ale zauważyłem że jest jakby na ich firmę(nie ma nazwy i adresu samego hotelu) i nie ma waluty. Przysłali kolejną z danymi o które prosiłem w nawiasie więc zaakceptowałem.
I zaczynają się schody z Booking…. Zgubiłem jednego maila z wiadomością od nich, tam gdzie pisali na jaki adres mam wysłać fakturę(potem dowiedziałem się że jest to adres: xxxxxxxx@my.booking.com gdzie iksy to nr rezerwacji) więc po zalogowaniu chciałem to sprawdzić na czacie z obsługą klienta do tej rezerwacji. Czat znikł i nie było możliwości napisać nic tym kanałem mimo że w przypadku innych rezerwacji nie ma z tym problemu. Resztę wiadomości z obietnicą zwrotu mam i dodatkowo zrobiłem zrzuty.
Nie pamiętam już ile razy tam dzwoniłem i pisałem, najpierw kontaktowałem się z USA potem z PL. Potrzebują faktury z „poziomem zero” inaczej „nie mogą mi pomóc”. Na nic pisanie że ja nie tyle potrzebuję ich pomocy co wywiązania się z obietnicy i oszukali mnie bo nie mam zwrotu w ciągu 7-12 dni od przesłania im faktury. Hotel zrobił co w jego mocy, napisali że ich księgowość zwracała się nawet coś jakby do ich US ale dostali odpowiedź że zmiana faktury jest niezgodna z wietnamskim prawem, aczkolwiek z ich odpowiedzi wynikało też że niezbyt rozumieją o co chodzi z „level zero” Zrzuty z rozmowy z hotelem również przesłałem do Booking z pytaniem jak mam zrobić to czego wymagają.
Sami konsultanci na infolinii nie potrafili mi odpowiedzieć na pytanie o fakturę z „poziomem zero”. Wysyłałem też zrzuty z ich obietnicą zwrotu. Także zdjęcie potwierdzenia płatności kartą w hotelu oraz potwierdzenie transakcji z banku na identyczną kwotę co faktura i rezerwacja z datą zameldowania.
Załącznik:
IMG_0133.jpeg
IMG_0133.jpeg [ 135.62 KiB | Obejrzany 2512 razy ]
I tak w kółko.

Po kilku tygodniach zmęczyło mnie to na tyle że dałem spokój.
Na przeszkodzie żebym wrócił do sprawy nic w sumie nie stoi. Wszelkie sugestie mile widziane.


Ostatnio edytowany przez onufry_z, 05 Kwi 2025 23:20, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
arturro lubi ten post.
arturro uważa post za pomocny.
 
      
#6134 PostWysłany: 05 Kwi 2025 23:19 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 578
Loty: 149
Kilometry: 275 365
złoty
@onufry_z jeśli płatność była przez Booking można spróbować chargeback
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
#6135 PostWysłany: 05 Kwi 2025 23:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2681
HON fly4free
Dzięki ale płatność w hotelu przy zameldowaniu. Dopisałem już.
Ale właśnie, mój błąd że nie poprosiłem o zapewnienie zwrotu za inny hotel w podobnej cenie ale z płatnością do Booking. A oni być może celowo zaproponowali właśnie taki z płatnością w hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6136 PostWysłany: 06 Kwi 2025 05:52 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 1109
Loty: 232
Kilometry: 494 251
Nie będę ukrywać, że też mi ostatnio nie po drodze z bookingiem i staram się unikać jak mogę. Może @onufry_z warto spróbować z jakąś organizacją konsumencką z Holandii, bo chyba tam booking jest zarejestrowany? Na szybko podpowiedź z SI:

Consumentenbond - Związek Konsumentów: To największa i najbardziej wpływowa niezależna organizacja konsumencka w Holandii. Oferują porady prawne, przeprowadzają testy produktów i usług, lobbują na rzecz praw konsumentów i pomagają w rozwiązywaniu sporów. Członkostwo w Consumentenbond daje dostęp do dodatkowych zasobów i wsparcia.

Strona internetowa: https://www.consumentenbond.nl/ (część informacji dostępna w języku angielskim).


p
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6137 PostWysłany: 07 Kwi 2025 00:43 

Rejestracja: 24 Maj 2013
Posty: 544
Loty: 160
Kilometry: 356 957
niebieski
Ja z kolei mialem noclegi w USA , koło NY - w Jersey Ciaty koło stadiony Metlife - dojazd busem na Manhatan - 15min.

Miałem mieć śniadania , okazało się na miejscu że sąniadaniem jest kawa + sok jabłkowy lub pomarańczowy.
Zgłosiłem to w recepcji, że coś nie halo ( i nie tylko ja z tego co widziałem podczas mego pobytu) - recepcja tłumaczyła się że to błąd bookingu, że im zgłaszali że oni nie maja śniadań.
Złożyłem claima do bookingu , oczywiście hotel odpisał że śaniadania były, kawa, soki i 'inne rzeczy'
Pociasnalem troche jakie 'inne' , i wyslalem zdjecia 'bufetu' gdzie ewidetnie widac bylo ze jest tylko kawa, soki i kubki plastikowe :)
Zwrot 40% za pobyt w tym hotelu, ale kopalem sie z hotelem i bukingiem ze 2 tyg
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
M_Karol uważa post za pomocny.
 
      
#6138 PostWysłany: 24 Kwi 2025 16:39 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12379
Loty: 562
Kilometry: 858 234
Być może przegapiłem i to nowy standard od jakiegoś czasu, więc jeśli tak, to przepraszam, ale mnie zaskoczyło: dzisiaj zrobiłem rezerwację bezzwrotną, w szczegółach mam "This reservation can not be cancelled free of charge", ale jednocześnie w prawym górnym rogu (wersja strony na komputer) mam takie coś
Załącznik:
booking cancel4free.JPG
booking cancel4free.JPG [ 11.98 KiB | Obejrzany 1610 razy ]

24 godziny na skasowanie rezerwacji jeśli popełniliśmy jakiś błąd (trochę chyba jak w przypadku niektórych linii lotniczych) - nie to, żebym potrzebował, ale czy ktoś już to ćwiczył i działa? czy trzeba się jakoś dodatkowo tłumaczyć czy to automat?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#6139 PostWysłany: 02 Maj 2025 20:29 

Rejestracja: 02 Maj 2025
Posty: 3
Mam pytanie odnośnie zameldowania w hotelu. W wielu inetersujących mnie hotelach na booking.com jest taka informacja odnośnie check-in
"Przy zameldowaniu wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej"
Nie posiadam karty kredytowej, posiadam karty debetowe, także wirtualne w Revolut.
Czy po zapłaceniu na booking.com za pobyt pełnej kwoty i przyjeździe na miejsce będę mógł się zameldować przy użyciu karty debetowej i dowodu/paszportu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6140 PostWysłany: 02 Maj 2025 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1388
złoty
Proponuję skontaktować się z konkretnym obiektem poprzez booking i zapytać. Prawdopodobnie jest to forma zabezpieczenia się hotelu przed brakiem zapłaty przy opcji płatności w obiekcie.
Góra
 Profil Relacje PM off
stjepan lubi ten post.
stjepan uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group