Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#6081 PostWysłany: 08 Gru 2024 09:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1388
złoty
Proponuję zgłosić rozbieżność do bookingu oraz powiadomić obiekt i zobaczyć jaka będzie reakcja. Opis ofertowy z chwili dokonania rezerwacji na stronie bookingu powinien mieć jednak wyższy priorytet.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#6082 PostWysłany: 08 Gru 2024 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 7901
platynowy
Moja wątpliwość dot. zgłaszania sprawy do bookingu wynika z obawy, czy nie dostanę od nich potem informacji, że faktycznie popełnili błąd i to obiekt ma rację, w związku z czym pytają, czy akceptuję nowe warunki, czy chcę odwołać rezerwację.
Oczywiście, wolę obecne zasady anulowania (a w okolicy nie ma za bardzo równorzędnej alternatywy), więc gdyby efekt zgłoszenia miał być taki, jak powyżej, to może lepiej siedzieć cicho?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6083 PostWysłany: 08 Gru 2024 09:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1388
złoty
Booking faktycznie może tłumaczyć się błędem i może anulować rezerwację. Nie jestem przekonany czy takie postępowanie byłoby zgodne z prawem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6084 PostWysłany: 08 Gru 2024 10:00 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5502
złoty
Najważniejsze są terminy zapłaty, bo te przeważnie są zbieżne z terminami na darmowe anulowanie
A kontakt jeśli to w pierwszej kolejności z obiektem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6085 PostWysłany: 08 Gru 2024 12:03 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 922
niebieski
sanchopan napisał(a):
Proszę o poradę - zarezerwowałem kwaterę w Bangkoku, obiekt ma dobre opinie:
https://www.booking.com/hotel/th/grand-diamond-condominium.pl.html?label=gen173nr-1FCAEoggI46AdIHlgEaLYBiAEBmAEeuAEXyAEM2AEB6AEB-AECiAIBqAIDuALPjNW6BsACAdICJGM4NmE5ZjA0LTkyMjktNGVjMS05ZmIyLTY5YzA3NmMyZmIyNtgCBeACAQ&sid=d89c3e26e2bba342f72425af58f49324&aid=304142

Dostałem info, że:
Lub jeśli chcesz zabezpieczyć rezerwację, przenieś nam 1000 baht przez paypal.me / yoshinimit w ciągu 3 dni po dokonaniu rezerwacji.
Jeśli nie przeleję tej kwoty w ciągu 3 dni (rezerwacja dopiero na końcówkę lata 2025), to rezerwację mi odwołają. :shock:

1) Czy to normalna praktyka?
2) Rozumiem, że mimo bezpłatnego odwołania rezerwacji przez Booking, to jak im przeleję tę kwotę, to to już "było, minęło" (jak w piosence) - niezależnie od tego czy odwołam czy przyjadę?
3) ...no i - jeśli już - to jak im przelać, skoro swoje paypal już dawno skasowałem?
4) Zgłosić do booking.com?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6086 PostWysłany: 08 Gru 2024 12:05 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
Masz opcje: stracić pieniądze a nawet nocleg, albo spac w noclegu spokojnie zgodnie z warunkami noclegu podanymi na booking - Twój wybór.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6087 PostWysłany: 08 Gru 2024 13:24 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2274
niebieski
Oczywiście od razu również napisałem na Booking a potem do nich zadzwoniłem. Trochę to trwało, ale:
- obiekt odpowiedział Bookingowi, że zaliczki ode mnie nie będzie wymagał i całość przy zakwaterowaniu,
- obiekt napisał również do mnie to samo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6088 PostWysłany: 08 Gru 2024 13:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@piwili Najpierw trzeba wysłać wiadomość do obiektu z pytaniem czy autoryzują taką wiadomość.Wiele razy zdarzało się ,że obiekt nie ma z tym nic wspólnego i są to fałszywe wiadomości. Zwłaszcza jak w warunkach rezerwacji na bookingu nie ma nic o przedpłacie.
Góra
 Profil Relacje PM off
friend lubi ten post.
friend uważa post za pomocny.
 
      
#6089 PostWysłany: 08 Gru 2024 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2606
srebrny
@miriam Ten co przejął konto obiektu na pewno chętnie autoryzuje taką wiadomość :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6090 PostWysłany: 08 Gru 2024 13:47 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
@miriam ale idąc Twoim tokiem myślenia to skoro obiekt wysłał wiadomość że trzeba zapłacić (przez booking) i np jest to próba oszustwa, to nic Ci nie da to czy poprosisz ich o autoryzacje tej wiadomości bo skoro ktoś ma dostęp do ich konta (czytaj skrzynki), to pewnie Ci odpowiedzą, tak trzeba zapłacić. Ale nie masz pewności kto Ci to napisał. Zawsze trzeba przepatrzeć warunki rezerwacji od a do z jeżeli chodzi o płatności (przed rezerwacją), no chyba że darmowe odwołanie to mozna to zrobić też później. Jak są wątpliwości to walić od razu do booking do obsługi bo w razie wtopy to tylko oni mogą Ci uratować tyłek. Sam obiekt może Ci pokazać środkowy palec jak przyjedziesz i bez pomocy obsługi klienta booking nic nie zrobisz. Każdy ruch idący za plecami booking bierzesz na swoją odpowiedzialność. Mi tak chcieli "pożyczyć na zawsze" kasę za nocleg w Izraelu ponad 6 miesięcy przed przyjazdem mimo że w warunkach była płatność na miejscu. Uratowała mnie blokada płatności na koncie bankowym. Booking poinformowany przyznał mi rację, obiekt nie miał prawa tego zrobić. Oczywiście odwołałem tą rezerwację ale obiekt juz posiada dane mojej karty w tym kod cvc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6091 PostWysłany: 08 Gru 2024 13:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Zawsze dodatkowo należy też poprosić booking o sprawdzenie czy obiekt potwierdza wysłanie wiadomości i nic nie przelewać jeśli w warunkach nie było przedpłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off
Przemm lubi ten post.
 
      
#6092 PostWysłany: 08 Gru 2024 14:34 

Rejestracja: 28 Lis 2017
Posty: 321
Loty: 95
Kilometry: 189 103
niebieski
Coraz wymyślniejsze te próby oszustwa .
Miałem ostatnio wiadomość od obiektu przez booking z
prośbą o uzupełnienie danych w celu szybkiego zameldowania , oczywiście łącznie z danymi karty ;)
Przekierowanie na stronę - atlanttise.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6093 PostWysłany: 08 Gru 2024 21:41 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
Hose napisał(a):
@miriam Ten co przejął konto obiektu na pewno chętnie autoryzuje taką wiadomość :D


Można również próbować skontaktować się w takiej sprawie z obiektem poza bookingiem: zdecydowana większość hoteli podaje maile/telefony na swoich stronach, ma kontach w mediach społecznościowych itp. Potencjalni oszuści raczej nie przejmują wszystkich możliwych kanałów.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#6094 PostWysłany: 07 Sty 2025 23:32 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
Mam pytanie. Czy jak nowe miejsce zakwaterowania pojawi się na booking.com to jest jakaś promocja na pierwsze 3 rezerwacje, jest duża zniżka i dopłaca do tego booking.com.

30% 50%?

Spotkaliscie się z czymś takim? Pytam bo mam taką rezerwacje, cena jest dobra, nie pamiętam dlaczego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6095 PostWysłany: 08 Sty 2025 01:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Tak .Często dla nowych obiektów dają zniżki na pierwsze rezerwacje.. Nie ma jednej zasady co do wielkości zniżki, ale z reguły cena jest konkurencyjna. Coś za coś .Takie obiekty nie mają jeszcze opinii i pierwsi klienci je niejako testują. Można trafić super, ale odwrotnie też bywa. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
bronek40 lubi ten post.
 
      
#6096 PostWysłany: 08 Sty 2025 01:45 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
Zastanawiam się czy hotel może mi skasować ta rezerwacje.

Wpadłem, na głupi pomysł, że zapłace im teraz, pomimo tego że wciaż mogę ją bezpłatnie odwołać

Wkurza mnie to, co rezerwujesz, na coś się umawiasz, a potem się denerwujesz, tracisz czas żeby ktoś łaskawie pozwolił ci mieszkać za Twoje pieniadze


Ostatnio edytowany przez marcinsss, 06 Kwi 2025 17:56, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6097 PostWysłany: 08 Sty 2025 03:02 

Rejestracja: 24 Maj 2013
Posty: 544
Loty: 160
Kilometry: 356 957
niebieski
-- 08 Sty 2025 01:18 --

Sprawdz w googlach czy hotel / obiekt do wynajmu był dostepny wczesniej - po nazwie / adresie.
Troszke stresu sobie odrzucisz, jak znajdzie Ci ze to nówka , albo było już tam rejestrowane 4-8 takich amych rzeczy, lub obiekt nie istnieje.

-- 08 Sty 2025 02:02 --

@bronek40 skoncretuj sie na jednym wątku, bo otworzyłeś temat w 2 różnych tematach. To nie urząd miasta - tylko forum. Napisz Gdzie Ci odpowiadać.
Twój drugi post w innym dziale booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154&start=6080#p1746387
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6098 PostWysłany: 08 Sty 2025 17:43 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
-- 08 Sty 2025 02:02 --

@bronek40 skoncretuj sie na jednym wątku, bo otworzyłeś temat w 2 różnych tematach. To nie urząd miasta - tylko forum. Napisz Gdzie Ci odpowiadać.
Twój drugi post w innym dziale booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154&start=6080#p1746387[/quote]

w jakim innym? w jednym dziale napisałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6099 PostWysłany: 14 Sty 2025 16:43 

Rejestracja: 30 Maj 2024
Posty: 18
Witam, mam problem z rezerwacją.
Przez pomyłkę zarezerwowałem nocleg w Bangkoku 20-25 stycznia ale samolot mam 21 stycznia o godzinie 16.
Brałem ofertę z booking.com od partnera Tiket Network. Oferta jest bezzwrotna, nie można nic zmieniać itd.
Problem jest taki że będę 21 stycznia a nie 20 stycznia, pisałem wszędzie do bookingu, do hotelu, do tego partnera.
Hotel napisał że mam napisać do partnera, pisałem z partnerem to piszą że mam napisać do hotelu.
Nie chcę nic zmieniać a jedynie poinformować hotel że będę dzień później, nie rozumiem kompletnie tego że jeśli zapłaciłem za pokój to ma on na mnie czekać.
Oni robią jakieś dziwne problemy, zapłaciłem za pokój więc partner powinien przelać pieniądze do hotelu za moją rezerwację.
Totalnie nie mam pomysłu co już robić, hotel napisał na końcu że "Zanotowaliśmy twoją datę i godzinę" po tym jak powiedziałem że będę dzień później.
Początkowo partner powiedział że nic nie mogę zrobić i gdy mnie nie będzie 20 stycznia w hotelu to pieniądze przepadną, potem przy drugim kontakcie powiedzieli że przekażą sprawę wyżej.
Sądziłem że pokój hotelowy będzie na mnie czekać niezależnie kiedy przyjadę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6100 PostWysłany: 14 Sty 2025 16:50 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 578
Loty: 149
Kilometry: 275 365
złoty
@Wooolta w takim przypadku najlepiej spróbować dogadać się bezpośrednio z hotelem, jak zaakceptują przyjazd drugiego dnia i nie zaznaczą no-show to będzie ok
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group