Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5581 PostWysłany: 19 Cze 2023 08:59 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 553
niebieski
Orientuje się ktoś kiedy booking dodaje darmowa taksówkę lotniskowa do rezerwacji, od czego to zależy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥M-E-G-A❗🔥 Madera bezpośrednio od 476 PLN🔥😍 (również okołoweekendowo) 💚🌊 🔥M-E-G-A❗🔥 Madera bezpośrednio od 476 PLN🔥😍 (również okołoweekendowo) 💚🌊
Urlop w tropikach: egzotyka na Zanzibarze za 3999 PLN 🐠🏝️ Tydzień w 4⭐ hotelu z all inclusive soft 🍴 Urlop w tropikach: egzotyka na Zanzibarze za 3999 PLN 🐠🏝️ Tydzień w 4⭐ hotelu z all inclusive soft 🍴
#5582 PostWysłany: 19 Cze 2023 09:53 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12428
Loty: 570
Kilometry: 871 996
W marcu zależało od kwoty rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5583 PostWysłany: 19 Cze 2023 20:19 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 2277
niebieski
Dokładnie - ale dla Booking "kwota rezerwacji" to nie ta sama kwota rezerwacji, którą płacisz. To taka jakby "goła" kwota bez "dodatków".
Kiedyś rezerwowałem, było że "zarezerwuj z darmowym taxi" - a już po rezerwacji okazało się, że "za mało Pan zapłacił" i niby już nie łapałem się na taxi. :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5584 PostWysłany: 20 Cze 2023 20:35 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
sanchopan napisał(a):
Tak. Płacisz "ręcznie" za rezerwację przed terminem automatycznej płatności. I wtedy schodzi z portfela.


czyli mogę zapłacić z portfela przed kolejną rezerwacją (mimo że przy rezerwacji wybrałem opcje płatności kartą tak ?

kolejne pytanie - czy mogę zsumować np nagrody z 2 rezerwacji w portfelu i zapłacić za jedną kolejną rezerwację? (czytaj 2 nagrody zsumowane płacę za jeden nocleg ? )
Góra
 Profil Relacje PM off
flyfox lubi ten post.
 
      
#5585 PostWysłany: 20 Cze 2023 20:50 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7378
HON fly4free
nagrody wpadają do portfela i składają się na jego saldo, nie ma rozgraniczenia na poszczególne wpływy
możesz płacić do wysokości posiadanego salda
Góra
 Profil Relacje PM off
photolucas84 lubi ten post.
photolucas84 uważa post za pomocny.
 
      
#5586 PostWysłany: 21 Cze 2023 01:54 

Rejestracja: 15 Mar 2014
Posty: 263
niebieski
Nie wiem czy w odpowiednim dziale piszę. Interesują mnie opinie ale nie klientów którzy wynajmują obiekt na Booking ale właścicieli obiektów. Czy Oni maja również statystyki , dane rekomendacje itp osób które chcą wynająć dany obiekt. Generalnie Ja jako wynajmujący mogę poczytać opinię wynajmujących , ale czy Wynajmujący dany obiekt ma możliwość przeczytać opinię o wynajmującym z poprzednich wynajmów .Przypuszczam że są jakieś dane bo gdybym wynajmował a przeczytał bym info że wynajmujący .....delikatnie mówiąc po ostatnim pobycie wolałbym/wolałabym nie przyjmować rezerwacji . Można by było zareagować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5587 PostWysłany: 21 Cze 2023 09:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9357
srebrny
Mam wrażenie, że mylą Ci się wynajmujący z najemcami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5588 PostWysłany: 21 Cze 2023 17:55 

Rejestracja: 13 Lut 2015
Posty: 48
Loty: 3
Kilometry: 3 860
Hej, czy wam również nie działa opcja zadawania pytania obiektowi przed rezerwacją? Tak, żeby wyświetliło się potem na głównej stronie obiektu, pod opiniami. Kiedyś działała mi ta opcja i nawet o coś spytałem, aktualnie mogę tylko przeglądać pytania innych. Jestem zalogowany.
Załącznik:
Zrzut ekranu 2023-06-21 175317.png
Zrzut ekranu 2023-06-21 175317.png [ 54.66 KiB | Obejrzany 2819 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5589 PostWysłany: 21 Cze 2023 17:57 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 116
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Hej, czy na bookingu jest jeszcze opcja wystawić opinię anonimowo? Kiedyś się na pewno dało, a teraz nie widzę takiej opcji :|
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5590 PostWysłany: 22 Cze 2023 15:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 1169
Loty: 241
Kilometry: 421 084
złoty
Plichcior napisał(a):
Plichcior napisał(a):
Sprawa zgłoszona do customer service booking.com - w chwili obecnej dostałem info: " We are still waiting for the investigation team, this is being handled by the appropriate department and we will update you very soon."

Podsumowując - jestem bardzo ciekaw czy a) było włamanie i przejęcie profilu hotelu b) czy dane mojej karty nie zostały przekazane oszustom c) jak zachowa sie teraz booking.com
.


Update #1

Dzisiaj dostałem powiadomienie od Booking.com żeby zaktualizowal dane karty, ponieważ obiekt nie mógł pobrać pieniędzy z karty wpisanej w rezerwacje. Raczej nie będzie możliwe skoro karta została zdezaktywowana:) Ciekawe czy Radisson coś wie na temat tego obciążenia karty. Płatność miała być na miejscu.

Customer service B.com oczywiście wyjaśnia sprawę nadal.


Coraz częstsze są podobne sytuacje. Spotkało to i mnie.

Rezerwacja zrobiona na Booking ponad miesiąc temu. Hotel 9,3 i z prawie 500 ocenami. Istnieje również w Google - 4,8 i 150 ocen. Nie była to też extra okazja za 50zł w 5*.

Jako wiadomość powitalną dostałem masę tekstu, standardowe witamy itp. Na końcu znajdowało się ostrzeżenie o tym, że nikt od nich nie kontaktuje się przez whatsapp i maila, tylko oficjalnie przez Booking i żeby uważać na oszustów. Wtedy pomyślałem, że są proaktywni i spory szacun.

Wczoraj otrzymałem wiadomość na whatsapp z litewskiego numeru. Mieli wszystkie moje dane rezerwacji i poinformowano mnie, że moja karta nie przeszła weryfikacji i grozi to usunięciem rezerwacji i proszą o kontakt w celu utrzymania rezerwacji w systemie.
Od razu widać było, że to scam. Wtedy połączyłem kropki, że hotel nie pisałby takich ostrzeżeń w wiadomości powitalnej, gdyby nie mieli wcześniej podobnych sytuacji i, że to coś u nich nie gra.

Skontaktowałem się z Booking, zażądałem wyjaśnień. W odpowiedzi dostałem jedynie krótką wiadomość bez żadnych konkretów.

Dziękujemy za informacje.
Sprawa została zgłoszona do działu bezpieczeństwa. Prosimy nie udostępniać danych lub opłacać rezerwacji.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności.


Póki co tyle, czekam na dalszy rozwój sprawy.

A do rozładowania atmosfery moja dalsza część konwersacji z czatem (na którym enter + shift wcale nie przenosi Cię do dalszej linijki, a wysyła wiadomość i blokuje możliwość wysyłki kolejnej):

Załączniki:
booking aystent.JPG
booking aystent.JPG [ 21.02 KiB | Obejrzany 2783 razy ]
_________________
Wasil10

Relacja Brunei, Singapur, Malezja
Góra
 Profil Relacje PM off
marek2011 uważa post za pomocny.
 
      
#5591 PostWysłany: 22 Cze 2023 17:12 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
@wasil10 a w jakim kraju miałeś rezerwację hotelu ?

Pewnie obsługa.....dorabia na sprzedaży danych albo sami kombinują...
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5592 PostWysłany: 22 Cze 2023 17:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Maj 2016
Posty: 1169
Loty: 241
Kilometry: 421 084
złoty
Indonezja. Też brałem to pod uwagę.
_________________
Wasil10

Relacja Brunei, Singapur, Malezja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5593 PostWysłany: 21 Lip 2023 10:59 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12428
Loty: 570
Kilometry: 871 996
Kolejne wakacje, kolejny problem z nieuczciwym obiektem :roll: Kilka dni temu rezerwacja, dzisiaj rano mail, że obiekt (apartament) chce odwołać rezerwację, bo nie dokonałem przedpłaty - w warunkach rezerwacji nie ma mowy o przedpłacie, nie była nawet wymagana karta kredytowa, płatności są obsługiwane przez obiekt na miejscu. Telefon do Booking - konsultant potwierdza, co napisałem, ma skontaktować się z obiektem, wyjaśnić sprawę i mówi, żeby się nie przejmować. Następnie informacja w aplikacji od obsługi klienta, że właściciel w zasadzie "chciał prosić o anulowanie rezerwacji, ponieważ budynek, w którym znajduje się obiekt został zamknięty z powodu napraw." :lol: Szybki rzut oka na stronę B i jasna sprawa - apartament wciąż wystawiony do rezerwacji, mogę zarezerwować bezpośrednio przed moim planowanym pobytem i po moim pobycie, jedyna różnica taka, że obecnie właściciel życzy sobie dwa razy wyższe stawki :evil: Booking mi pisze, że "pracuje z obiektem w celu znalezienia alternatywnego noclegu". Ewentualnie mogę anulować rezerwację (tylko dlaczego ja?) i sam sobie coś znaleźć. Zapewne sam sobie znajdę, poczekam aż obiekt/booking odwołają tą obecną. Potem ewentualnie w ramach "zemsty" zrobię nową po wyższych stawkach, przetrzymam na maksa i odwołam tak późno jak się da - a mogę 2 dni przed przyjazdem 8-)

I tak bardziej z ciekawości - booking rzeczywiście mi coś zaproponuje jako alternatywę? Mam status Genius 3 (o ile to ma jakieś znaczenie).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5594 PostWysłany: 21 Lip 2023 11:02 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25246
Tak zaproponuje Ci. Ewentualnie dopłacisz i Ci zwrócą hajs.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5595 PostWysłany: 21 Lip 2023 11:06 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3394
złoty
@Kashpir B. powinien sam coś zaproponuje i nie musisz tego przyjąć, jeśli zasadniczo odbiega od twoich oczekiwań.
Można nawet sobie znaleść nocleg na airbnb lub vrbo.
Musisz koniecznie ustalić pisemnie, przez asystenta, że zgadzają się na pokrycie dodatkowych kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5596 PostWysłany: 21 Lip 2023 11:23 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12428
Loty: 570
Kilometry: 871 996
A tak circa about: ile wyższa może być cena, żeby zaakceptowali pokrycie dodatkowych kosztów? Mam dwie noce, koszt za dobę to równowartość ok. 40 euro. Czy np. 50 euro za dobę to w takim przypadku cena do zaakceptowania przez booking? I czy jeśli miałem rezerwację apartamentu, to jako alternatywę mogę zaproponować również hotel?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5597 PostWysłany: 21 Lip 2023 11:29 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 288
Loty: 105
Kilometry: 304 706
W moim przypadku rezerwacja w Pradze na dwa dni za 120eur z parkingiem z dużym wyprzedzeniem, na miesiąc przed przyjazdem info że rezerwacja została anulowana bo obiekt już nie współpracuje z booking, szybki telefon i propozycja tego co zostało w okolicach 140-150 eur za dwa dni, po mojej interwencji że poprzedni obiekt miał inny standart i parking zgodzili się na to że sam coś znajde i pokryją koszty zmiany, znalazlem obiekt za 200 eur za dwa dni na booking zrobiłem rezerwacje, potem telefon czy pokryją na pewno różnice, dostałem potwierdzenie, po realizacji noclegu zwrot na konto booking w ciągu dwóch dni. Pierwotny obiekt nadal jest na booking w wyższych cenach....
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5598 PostWysłany: 21 Lip 2023 12:03 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3394
złoty
Kashpir napisał(a):
A tak circa about: ile wyższa może być cena, żeby zaakceptowali pokrycie dodatkowych kosztów? Mam dwie noce, koszt za dobę to równowartość ok. 40 euro. Czy np. 50 euro za dobę to w takim przypadku cena do zaakceptowania przez booking? I czy jeśli miałem rezerwację apartamentu, to jako alternatywę mogę zaproponować również hotel?


Kwoty, które akceptują są różne i najlepiej potwierdzić przez asystenta. Mi akceptowali nawet dwukrotną wartość pierwotnej rezerwacji.
Dla nich musi się zgadzać liczba gości. Przy dłuższym pobycie nie było problemu z rozbiciem na dwa różne obiekty (2 x 4 dni zamiast 1 x 8 dni).
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#5599 PostWysłany: 24 Lip 2023 09:30 

Rejestracja: 07 Wrz 2013
Posty: 131
Orientujecie się, czy jeśli opłacę rezerwację częściowo wykorzystując środki z portfela, a potem ją anuluję (w opcji "bezpłatnej/zwrotnej"), to te środki zostaną zwrócone czy przepadają..?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5600 PostWysłany: 24 Lip 2023 10:00 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 288
Loty: 105
Kilometry: 304 706
Środki wracają na szczęście :)
Góra
 Profil Relacje PM off
shoegaze lubi ten post.
shoegaze uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group