Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#5621 PostWysłany: 16 Sie 2023 06:04 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 196
niebieski
Wyłudzenie danych, pisałem ostatnio w innym temacie o takiej sytuacji. Po zgłoszeniu do booking brak reakcji... Sprawdzają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎 Relaks na Wyspach Zielonego Przylądka 🏝️🎄 Wczasy w 5* hotelu z all inclusive za 4480 PLN 😎
City break w Portugalii 🌅🏖️ Relaks w Algarve (z weekendem) za 809 PLN 😍 City break w Portugalii 🌅🏖️ Relaks w Algarve (z weekendem) za 809 PLN 😍
#5622 PostWysłany: 18 Sie 2023 13:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 904
Loty: 235
Kilometry: 443 730
srebrny
No to ja właśnie wpadłem w ten scam chwile temu. Mam sporo na głowie w tym momencie, sporo tez różnych rezerwacji. Rozkojarzylem się. Przyszło powiadomienie na mail i w aplikacji bloking ze karta nie została poprawnie autoryzowana. Troch mnie to zdziwiło, ale mail z bookingu jest więc kliknąłem na szybko i się zautoryzowalem ponownie. Potwierdziłem przelew w pace i ok... gdyby nie fakt, ze na koncie mam pobranie z Alchemy GPS Europe. Hotel w Polsce.
No to już mi zaśmierdziało, dzwoni szybko do hotelu, a tam mnie informują ze u niech pełno klientów dzwoni w tej sprawie, ale odsyłają do booking, bo to bloking rozsyła. Póki co zastrzegłem kartę i uruchamiam charge back.

Zrobiłem się jak dziecko w sumie, no ale trochę w biegu byłem, co mnie nie usprawiedliwia, ale maile oryginalnie z booking to są z cala pewnością, tak i jak te same powiadomienia w aplikacji booking na telefonie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5623 PostWysłany: 26 Sie 2023 22:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 220
niebieski
Mam na pazdziernik rezerwacje w NY w hotelu Global Luxury Suites at The Arches

Hotel ma na bookingu ocene 7.0 i 430ocen. Nawet jeden polak ocenil ten obiekt pozytywnie.

Jednak hotel ma dosc dziwną praktyke. Po zarezerwowaniu noclegu dostalem maila z prosba o wypelnienie formylarza dotyczacego depozytu. Prosza rowniez o zdjecia karty kredytowej z obu stron.
Spotkalem sie juz z xerowaniem mojej karty kredytowej w bangkoku w najwyzszym hotelu Bayioke.

Opinie krytyczne na bookingu nie odnoszą sie poza wyjatkami do problemów z tym depozytem?

Ceny w NY są chore i ciezko znalezc cos w rozsadnej cenie. Aktualnie za ten apartament bedziemy placic 1000zl za noc za pokoj 4 osobowy.

Czy procedura chargebacku moze mnie uchronic w razie gdyby hotel okazal sie nieuczciwy i pobral jakies nienalezne srodki?
Jako ze mam 3 karty kredytowe to mysle aby podac im jedną taką na ktorej mam limit ustawiony nisko na 1500zl. Ale to ryzyko ze beda chcieli sciagnac z niej kase ktorej braknie i anuluja mi rezeracje a ja zostane bez noclegu.

Wybór innego hotelu raczej nie jest mozliwy-w tej cenie ciezko znalezc cos poza slamsami. Natomiast cena tego hotelu ciagle rosnie.


Jezeli to zły dział to prosze administratora o przeniesienie wątku do Forum podróżnika » Ameryka Północna » USA » Noclegi

Załączniki:
ScreenHunter_831 Aug. 26 22.03.jpg
ScreenHunter_831 Aug. 26 22.03.jpg [ 271.07 KiB | Obejrzany 1767 razy ]
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez tommmik, 26 Sie 2023 22:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5624 PostWysłany: 26 Sie 2023 22:29 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9666
HON fly4free
Depozyty w US są powszechną praktyką wszędzie, nawet w hotelach 5* dla gości z najwyższym statusem. Zwykle są zakładane przy zameldowaniu już w obiekcie, ale tu jest jakiś apartamentowiec więc mnie ta praktyka aż tak bardzo nie dziwi. W razie problemów ch-b powinien zadziałać, choć najlepiej dać taką kartę, którą potem możesz łatwo wymienić na nową na wszelki wypadek. Oczywiście to wszystko pod warunkiem, że korespondencja nie budzi wątpliści co do tego, że pochodzi z hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5625 PostWysłany: 26 Sie 2023 22:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 2059
Loty: 344
Kilometry: 432 849
srebrny
@tommmik
Pewien hotel w Palestynie (Betlejem) pobiera 1000 USD (!!!) kaucji przy zameldowaniu i zwraca w ciągu 7 dni…
Maja w ofercie pokoje hostelowych za 70 USD i normalne pokoje za 250 USD…także chyba już nic mnie nie zdziwi
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5626 PostWysłany: 26 Sie 2023 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 220
niebieski
Panowie bylem pare razy w USA i nie mam problemu nawet z duzym depozytem. Ale co innego pobieranie depozytu z karty np poprzed booking czy juz w obiekcie a co innego wysylanie skany karty kredytowej. Nie zakladam tego ze ktos chce mnei oszukac ale z drugiej strony staram sie byc ostrozny. Wiadomo ze z takimi danymi z karty kredytowej mozna zrobic wszytko.

W NY bylem juz 2 razy ale z 15 lat temu. Wtedy nie bylo takich praktyk wiec stad moje pytania.
Dorzucam jeszcze zapis z tego formularza dotyczacy depozytu:

Załączniki:
ScreenHunter_832 Aug. 26 22.41.jpg
ScreenHunter_832 Aug. 26 22.41.jpg [ 140.17 KiB | Obejrzany 1680 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5627 PostWysłany: 26 Sie 2023 23:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1198
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
nie zarezerwowalbym takiego noclegu, lubia ciąć kase na czym sie da,
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Profil Relacje PM off
brzemia lubi ten post.
 
      
#5628 PostWysłany: 26 Sie 2023 23:21 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 1332
Loty: 6
Kilometry: 12 016
srebrny
Zapytaj w swoim banku, co o tym sądzą
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5629 PostWysłany: 26 Sie 2023 23:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9357
srebrny
Zasłoń numer CVV.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5630 PostWysłany: 27 Sie 2023 00:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3658
Loty: 552
Kilometry: 964 566
złoty
Ja, gdybym już naprawdę musiał, wysłałbym im jakąś dodatkową kartę Revo, którą bym zablokował z poziomu apki i napisał do obiektu, żeby dali znać jak będą chcieli pobrać depozyt bo nie mam środków (albo żebym musiał zwiększyć limit jeśli to koniecznie ma być kk). Zresztą po takiej wiadomości nie zdarzyło mi się żeby obiekt pobierał kasę nawet za pobyt, zawsze godzili się na płatność na miejscu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5631 PostWysłany: 27 Sie 2023 01:35 

Rejestracja: 21 Cze 2016
Posty: 580
niebieski
Od razu zrezygnowałabym z takiego obiektu, bo nie popieram takich praktyk.
_________________
Zamiast dziękuję klikamy „Lubię” / „Pomocny post”, jeśli tak jest.

Kochać to chcieć przemierzyć cały świat we dwoje, po to, by nie było miejsca na ziemi wolnego od wspólnych wspomnień.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5632 PostWysłany: 27 Sie 2023 08:38 

Rejestracja: 18 Sty 2017
Posty: 191
niebieski
tommmik napisał(a):
Mam na pazdziernik rezerwacje w NY w hotelu Global Luxury Suites at The Arches

Hotel ma na bookingu ocene 7.0 i 430ocen. Nawet jeden polak ocenil ten obiekt pozytywnie.

Jednak hotel ma dosc dziwną praktyke.


Rezerwujesz bezpośrednio, czy przez jakiś agregator typu booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5633 PostWysłany: 27 Sie 2023 11:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 2036
Loty: 319
Kilometry: 620 405
niebieski
Skontaktuj się bezposrednio z bookingiem
bo ja mialem inna akcje z Hotelem z Hongkongu, że chcieli żebym zrobił preautoryzacje karty, nawet dostalem link do klikniecia wskazując, że mam czas 24h, skontakowali sie ze mna przez apke bookingu przy rozmowie wskazalem, ze jest piątek i nie mam dostępu do karty i mogę zrobić dopiero te preautoryzacje w poniedzialek , potem zglosilem sie do bookingu i booking wskazał mi po kontakcie z hotelem, żebym nie klikal w zadne linki i nie robil preautoryzacji karty a platnosc bedzie na miejscu,
także sprobowalbym podobnie tutaj skontaktowac sie bezposrednio z bookingiem.

u mnie ostatnio w NYC pobrali depozyt w dniu meldunku i zwolnili w dzien checkoutu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5634 PostWysłany: 27 Sie 2023 12:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Kwi 2014
Posty: 591
Loty: 161
Kilometry: 331 160
srebrny
Od zawsze zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego obiekty, które mają self check in/out albo obiekty z całodobową recepcją mają wpisane w rubryce godzin zameldowania np. do 0:00 albo wymeldowanie od 06:00. Wielokrotnie miałem okazję doświadczyć tego, że te zapisy nic nie znaczą i mam w zwyczaju je ignorować. Nurtuje mnie jednak pytanie, dlaczego? :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5635 PostWysłany: 27 Sie 2023 12:25 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4087
platynowy
Często jest tak, że od 06:00 do 00:00 hotel melduje w normalnym trybie, a poza wskazanymi godzinami jest self check in, który musisz wcześniej zgłosić, przejść przez odprawę, dodać dokumenty.

Poza tym niektóre obiekty oferujące self check in oczekują dodatkowej opłaty za meldunek poza godzinami pracy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5636 PostWysłany: 27 Sie 2023 12:44 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 1429
Loty: 42
Kilometry: 111 152
niebieski
Wczoraj robiłem rezerwację, znaczy chciałem zrobić, w Chamonix.


Wysłano prośbę o rezerwację
Witaj, XXX

Prośba o rezerwację w obiekcie White Pearl A15 - Quality living została wysłane do gospodarza.

Odpowiedzi można oczekiwać do 6 PM , 27 sie. 2023 .


Jeszcze z czymś tak kuriozalnym się nie spotkałem.

🙈🙈🙈🙈🙈
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5637 PostWysłany: 27 Sie 2023 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Kwi 2014
Posty: 591
Loty: 161
Kilometry: 331 160
srebrny
@Kothson To nie ten przypadek. Przykładowo: zarezerwowałem dzisiaj nocleg z wymeldowaniem "od 05:00". Zaraz po rezerwacji przyszedł automatyczny mail, że możliwy wyłączenie auto check-out o dowolnej godzinie przed 10:00. To też nie tłumaczy przypadków z całodobową recepcją i zawężonymi godzinami zameldowania.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5638 PostWysłany: 27 Sie 2023 14:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lut 2012
Posty: 220
niebieski
W celu ostrzeżenia innych opisze krótko sytuacje z noclegiem w NY i co najciekawszse JAK ZACHOWAL SIE BOOKING.

Znalazlem w queens nocleg za polowe ceny. Mial kilka opinii ale same pozytywne. Wystawione przez jakichs meksyków ktorzy zawsze spali 1 noc. Zrobilem rezerwacje z darmowym odwolanie. Nastepnego dnia dostalem ifnormacje z obiektu ze mam wplacic kase za nocleg poprzez WISE na jakies tam konto i adres w brukseli. Sprawdzilem adres i jest tam jakas ambasada.

Zadzwonilem do booking i poinformowalem o sytuacji i ze jest to napewno scam. Pani Polka powiedziala ze to normalna praktyka i nie mam sie czego obawiac. Na moje 3 krotnie zadawane pytanie czy biora odpowiedzialnosc za przelew nie odpisala. Powiedziala ze moge odwolac nocleg jesli mam watpliowsci. Ale wyjasnilem ze powinni zablokowac to konto aby uniknac wyłudzenia od innych ludzi. Ale po kilku dniach dostalem wiadomosc od bookingu w ktorej powiedzieli ze sie skotnatkowali z obiektem i biora na siebie ryzyko tego przelewu.

Mimo wszytko nie zdecydowalem sie na przelw i obserowowalem komentarze na bookingu. Po kilku dniach dokonanie rezerwacji w tym obiekcie nie bylo juz mozliwe na bookingu. Dzis pojawil sie pierwszy komentarz mowiacy ze tam byl ktos, ze obiekt nie istnieje i to scam.

Ciekawe czy booking oddałby mi pieniadze gdybym zrobil ten przelew?

Załączniki:
ScreenHunter_838 Aug. 27 15.57.jpg
ScreenHunter_838 Aug. 27 15.57.jpg [ 76.7 KiB | Obejrzany 1326 razy ]
ScreenHunter_837 Aug. 27 15.57.jpg
ScreenHunter_837 Aug. 27 15.57.jpg [ 73.53 KiB | Obejrzany 1326 razy ]
ScreenHunter_836 Aug. 27 15.54.jpg
ScreenHunter_836 Aug. 27 15.54.jpg [ 90.94 KiB | Obejrzany 1326 razy ]
ScreenHunter_835 Aug. 27 15.51.jpg
ScreenHunter_835 Aug. 27 15.51.jpg [ 100.16 KiB | Obejrzany 1326 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#5639 PostWysłany: 28 Sie 2023 01:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 1023
srebrny
FUX napisał(a):
Jeszcze z czymś tak kuriozalnym się nie spotkałem.


Co jest w tym takiego kuriozalnego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5640 PostWysłany: 05 Wrz 2023 20:12 

Rejestracja: 30 Sie 2023
Posty: 17
Loty: 184
Kilometry: 225 557
Pierwszy raz od wielu lat mam ciekawą sytuację z noclegiem na Booking.com
Znalazłem ciekawy apartament w Split, super cena, bez możliwości odwołania. Klikam, potwierdzam płatność i cieszę się z fajnego lokum.

Po kilku godzinach wiadomość od właściciela, że w związku z awarią sieci, której naprawa potrwa 10 dni, prosi o anulowanie, oczywiście pomimo, że rezerwacja była bez możliwości anulowania, nie zostanę za nią obciążony.

Sprawdziłem inne daty z tej oferty i widzę, że apartament w rzekomym terminie usuwania awarii jest nadal dostępny jednak za 4x większą kwotę (mógł to być błąd przy wprowadzaniu ceny, nie znam się). Odpisuję, że apartament jest dostępny w tym terminie w związku z tym proszę aby to On (właściciel) anulował rezerwację.

Ku mojemu zdziwieniu za chwilę otrzymuję informację, że nie będą w stanie wynająć apartamentu i jeżeli będę sprawiał problemy to wezwą policję :shock: :o Oczywiście odpisałem, że takie działanie jest niezgodne z prawem, że nie anuluję rezerwacji, nawet, jeżeli będę musiał wynająć inny apartament i za niego zapłacić oraz, że przekazuję korespondencję do Booking.com

Co szanowne grono podróżników na to?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group