Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Informacje o przekształceniu kredytu Wizz tutaj: https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 377 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#201 PostWysłany: 19 Maj 2023 23:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1127
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
miotaczkiszonki napisał(a):
moss_LOT napisał(a):
I pozew zlożony…
Nie jeden/jedna z nas poleciala nie jeden raz przez bilet kupiony w wyniku błedu i linie jakos nie anulowaly tych lotow. A tu taka akcja marketingowa z okazji 19 lecia ich zalozenia i taki przypał z ich strony i nie potrafią wyjść z twarzą? No sorry, moze pora bojkotowac wizzaira skoro tak traktują pasażerow? A nie udawać, że nic sie nie stalo?


Najbardziej śmieszy mnie to wieczne "bojkotowanie" - rzucą bilety taniej niż konkurencja na wybranej przez Ciebie destynacji i "bojkotowanie" się skończy.
Nie rozumiem, Twojego uniesienia cała sytuacją ? Kupiłeś podczas "błędu cenowego" raz się uda polecieć, raz nie. Setki podobnych sytuacji przewija się tu na forum i zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie próbował kopać się z koniem bo mu bilet anulowali.
To już się robi nudne...


to nie czytaj forum jak Cię nudzi...poczytaj sobie książkę :):)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksusowy 5* hotel z prywatną plażą na Dżerbie 🏝️🧖‍♀️ All inclusive za 2369 PLN Luksusowy 5* hotel z prywatną plażą na Dżerbie 🏝️🧖‍♀️ All inclusive za 2369 PLN
Tydzień all inclusive w słonecznej Albanii 🏖️ 4* hotel przy plaży za 2589 PLN 😍 Tydzień all inclusive w słonecznej Albanii 🏖️ 4* hotel przy plaży za 2589 PLN 😍
Offline
#202 PostWysłany: 19 Maj 2023 23:29 

Rejestracja: 21 Wrz 2016
Posty: 173
Źle interpretujesz rzeczywistość
Góra
 Profil Relacje PM off
szpaczny lubi ten post.
 
      
Offline
#203 PostWysłany: 19 Maj 2023 23:44 

Rejestracja: 05 Cze 2017
Posty: 122
najbardziej szokujące jest to, że ludzie którzy świadomie wiedząc, że to błąd cenowy kupowali po nawet kilkanaście czy kilkadziesiąt biletów szczególnie na dalekie i drogie trasy, czyli zdawali sobie sprawę, że działają mówiąc delikatnie na niekorzyść firmy, żeby nie powiedzieć, że ją okradają, teraz jeszcze chcą pozwy składać do sądu uważając, że firma nie gra fair próbując zmniejszyć swoje szkody, czyli jak Kali ukraść krowę to dobrze ale jak Kalemu ją odebrać to zbrodnia
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#204 PostWysłany: 19 Maj 2023 23:53 

Rejestracja: 14 Wrz 2016
Posty: 119
pozew XDDDDDD nie zapomnijcie założyć grupy na fejsbuku "poszkodowani & prześladowani przez Wizzair" xD
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#205 PostWysłany: 20 Maj 2023 00:06 

Rejestracja: 17 Kwi 2017
Posty: 107
Loty: 73
Kilometry: 168 531
No i u mnie WAW-OPO padło, szkoda, będzie co wspominać :D
_________________
Image

Relacje:
1) USA - Zachodnie Wybrzeże (2018)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#206 PostWysłany: 20 Maj 2023 00:17 

dziamu napisał(a):
najbardziej szokujące jest to, że ludzie którzy świadomie wiedząc, że to błąd cenowy kupowali po nawet kilkanaście czy kilkadziesiąt biletów szczególnie na dalekie i drogie trasy, czyli zdawali sobie sprawę, że działają mówiąc delikatnie na niekorzyść firmy, żeby nie powiedzieć, że ją okradają, teraz jeszcze chcą pozwy składać do sądu uważając, że firma nie gra fair próbując zmniejszyć swoje szkody, czyli jak Kali ukraść krowę to dobrze ale jak Kalemu ją odebrać to zbrodnia



Przypominam kolego, że Wizzair namiętnie wrzuca do systemu wiele tras by zebrać pieniądze z rynku, a następnie zmienia godziny dni przelotu albo w ogóle kasuje trasy, zostawiając ludzi z wykupionymi WDC, noclegami i innymi usługami.. Przypomnę też praktykę WIzz doliczania horrendalnych opłat przy zakupie biletów (z. d..y) po kilkaset złotych przy rezerwacji przez stronę, a następnie odmowę zwrotu za tej opłaty. Zostawianie klientów skasowanych lotów na pastwę losu, czy notoryczne odmowy wypłaty pasażerom należnych zgodnie z prawem odszkodowań za opóźnienia lotu. Jedno się zgadza w Twojej wypowiedzi i Wizz.- jak Kali ukraść krowę to dobrze ale jak Kalemu ją odebrać to zbrodnia i trzeba anulować.
Góra
 PM off
10 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#207 PostWysłany: 20 Maj 2023 01:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012
Posty: 860
niebieski
Jak to jest? Już kilka razy leciałem tanimi liniami i prawie zawsze miałem zmieniane godziny lotów, raz nawet dwa razy. Rozumiem, że godziny mogą się zmienić w dniu wylotu np. z przyczyn technicznych czy jakiegoś tam opóźnienia, ale mi godziny zmieniali na kilka miesięcy przed lotem. Dużo więcej latam liniami tradycyjnymi i takie rzeczy się nie zdarzają. Z jakiego powodu tanie linie to robią? No chyba, że akurat tylko mi się to przytrafiło, ale nie sądzę ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#208 PostWysłany: 20 Maj 2023 06:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 1671
Loty: 258
Kilometry: 573 646
platynowy
pozwolilem sobie przerobic nieco klasyka ;)

Załączniki:
comment_1591795745Wk51JXeaiKTc68iXlQCzhh.jpg
comment_1591795745Wk51JXeaiKTc68iXlQCzhh.jpg [ 96.13 KiB | Obejrzany 1677 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
29 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#209 PostWysłany: 20 Maj 2023 06:35 

Rejestracja: 20 Maj 2023
Posty: 0
Zwrócili pieniądze na konto Wizz, a nie bankowe
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#210 PostWysłany: 20 Maj 2023 06:42 

Rejestracja: 20 Maj 2023
Posty: 0
W przypadku, jeżeli nie akceptuje Pani/Pan zachować utworzonego kredytu WIZZ, istnieje możliwość otrzymania zwrotu w wysokości 100% wartości biletów na konto bankowe bądź rachunek karty płatniczej użytej do płatności za rezerwację (w zależności od oryginalnej metody płatności). W przypadku jeżeli zdecyduje się Pani/Pan na tą możliwość, proszę mieć na uwadze, że wyżej wspomniane dodatkowe + 20% nie będzie miało zastosowania. Uprzejmie informujemy, że w przypadku, jeśli rezerwacja została pierwotnie w pełni opłacona środkami z konta WIZZ lub kuponem podarunkowym, lub jeśli środki z konta WIZZ zostały częściowo lub w całości wykorzystane do zakupu jakichkolwiek biletów lub usług, konwersja kredytu jest niemożliwa. Pragniemy poinformować, że z uwagi na obecną ogólnoświatową sytuację przetwarzanie tego żądania potrwa znacznie dłużej, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#211 PostWysłany: 20 Maj 2023 07:00 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 434
niebieski
@kieras86 tak, pozew, ale nie o 30 zł za skasowaną rezerwację, ale za 12k eur, które wizzair nie wypłacić za odwołane loty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#212 PostWysłany: 20 Maj 2023 07:32 

Rejestracja: 01 Mar 2021
Posty: 171
Loty: 102
Kilometry: 172 757
niebieski
Wizzair leci w kulki. Najpierw mail, że zwrocą 120% na konto Wizz mimo, że wczoraj był mail o zwrocie na oryginalny środek płatności. Patrzę na konto wizza i zwrot przyszedł za 4/5 rezerwacji. Ale nie 120% ani nawet 100%. Zamiast 32eur, dostałem zwrot 29,42. Na ten moment to jeszcze jestem stratny z tą akcją. Na razie nic nie robię. Czekam na rozwój sytuacji i wasze porady.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#213 PostWysłany: 20 Maj 2023 07:38 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4151
platynowy
@matek1212 pogadaj z @moss_LOT bo będzie pozywał wizzka, więc może uda się mu odzyskać również twoje 2,58 EUR
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#214 PostWysłany: 20 Maj 2023 07:44 

Rejestracja: 01 Mar 2021
Posty: 171
Loty: 102
Kilometry: 172 757
niebieski
Kothson napisał(a):
@matek1212 pogadaj z @moss_LOT bo będzie pozywał wizzka, więc może uda się mu odzyskać również twoje 2,58 EUR

Przy 5 rezerwacjach, z czego 2 na 4 osoby (za jedną jeszcze, nie otrzymałem), to się robi już 18eur

EDIT: w aplikacji wyświetla w EUR po zaniżonym kursie. Na stronie już jest w PLN pełna kwota
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez matek1212, 20 Maj 2023 08:01, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#215 PostWysłany: 20 Maj 2023 07:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 1088
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
Wizz wprawdzie zwrócił kasę, ale nie na oryginalną metodę płatności jak zapowiadał, ale w formie środków na konto Wizz (100 % a nie 120 % jak to podał dzisiaj w mailu). Aby uzyskać zwrot na kartę/konto trzeba dokonać konwersji na ich stronie.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#216 PostWysłany: 20 Maj 2023 07:54 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5598
złoty
U ciebie mogą to być przewalutowania.

Powinien być zwrot w gotówce, a Wizzair zapewne jeszcze bardziej się kompromituje każąc wnioskować o jej zwrot

https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz

Ale nie rozumieją, że chargeback idealnie tu się sprawdzi, bez proszenia się.
Góra
 Profil Relacje PM off
benedetti lubi ten post.
mikuś uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#217 PostWysłany: 20 Maj 2023 08:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5602
Loty: 731
Kilometry: 1 034 928
HON fly4free
Dla mnie taka akcja nadaje się na doniesienie do UOKiK, jeszcze rok ważności kredytu!
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#218 PostWysłany: 20 Maj 2023 08:53 

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 105
Loty: 60
Kilometry: 122 279
Dear Maciej,
You are receiving this e-mail because you requested the 120% WIZZ credits, or we are uploading those automatically to your WIZZ account as no other option was selected by you prior to the scheduled departure time of your original flight.

Hereby we would like to inform you that we have processed the 120% WIZZ credit (only 100% WIZZ credit will be applied for the parts of payment made originally with WIZZ credit when booking) upload regarding cancellation of your reservation under xxxxx confirmation code, and the amount is now available on your WIZZ Account. You can use those WIZZ credits to purchase any Wizz Air flights/services in the next one year. It is your responsibility to inform all other passengers within the above booking and share the WIZZ credit among them if necessary in accordance with section 6.1.4.- 6.1.7. of our General Conditions of Carriage.

To access your WIZZ credits please log in to your WIZZ Account and click on your name on the top right corner of the website, which will redirect you to the page where you can see your WIZZ Account balance. For more information about the terms & conditions of the WIZZ Account please visit: https://wizzair.com/en-gb/information-a ... zz-account

In case you would not like to keep the WIZZ credits, you have the possibility to request 100% refund either via bank transfer, or to the bank card the payment was made with (depending on your original payment method) instead of WIZZ credits. In this case please note that the aforementioned extra +20% will not be applicable. Please note that in case your reservation was originally fully paid with WIZZ credits or voucher, or you have already used part of or all the received WIZZ credits to purchase any tickets or services, you are not eligible for credit conversion. We would like to inform you that due to current worldwide situation processing of this request will take significantly longer, so we kindly ask for your understanding and patience.

In order to submit your request to convert WIZZ credits to your original payment method, please go to the WIZZ credit conversion page and follow the instructions online.

If meanwhile you have already submitted the credit conversion request, please disregard this e-mail - your request is being processed, no further action needed from your side.
Kind regards,
Wizz Air Customer Service
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#219 PostWysłany: 20 Maj 2023 08:59 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2594
Loty: 164
Kilometry: 353 053
HON fly4free
I w dodatku w euro. Brzydko
Już więcej nic u nich nie kupię.
No chyba że będą tanie bilety :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#220 PostWysłany: 20 Maj 2023 09:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5602
Loty: 731
Kilometry: 1 034 928
HON fly4free
Ja u nich rzadko kupuję i wyłącznie kiedy są tanie bilety. Nie lubię tej linii.

Natomiast sposób rozwiązania sytuacji kryzysowej jest słaby, a zwrot na konto z rocznym kredytem nosi znamiona wyłudzenia
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 377 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group