Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Informacje o przekształceniu kredytu Wizz tutaj: https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz


 [ 366 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#261 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:20 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4190
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Bardziej? Nie da się Boots

boots napisał(a):
jak UOKiK nałoży karę, to bilety podrożeją? :)


Ostatnio edytowany przez dg72, 20 Maj 2023 12:22, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#262 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:21 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 154
Update - Po skasowaniu w6 przeywrocil rezerwacje opłacone przelewem.
Rozumiem ze oni dalej mogą to skasować pomimo tego ze potwierdzili? xD
Góra
 Relacje PM off  
 
#263 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:22 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1238
platynowy
Wizzair (jak i inne linie lotnicze) mają prawo skasować bilet w efekcie odkrycia, że jego sprzedaż była wynikiem błędu. Nie będę udawał, że byłem przekonany o tym, że cena 35 za odcinek to cena promocyjna czy urodzinowa. Nie na tym poziomie mam zasrzeżenia. Linia lotnicza ANA pozwalała na loty biznes klasą i pierwszą klasą w terminie 17.04 - 10.05 a po tym terminie wszystkie bilety zostały skasowane. Ich prawo. Tutaj Wizzair postąpił wzorcowo jeśli chodzi o szybkość reakcji i pierwotną obietnicę zwrotu środków na oryginalną metodę płatności. Natomiast absolutnie nieakceptowalne jest przesyłanie informacji, jakobym to ja jako konsument zażyczył sobie przekazanie środków w postaci kredytu. Również forma informacji jest zdecydowanie fałszywa, ponieważ dla przeciętnego konsumenta sprawia wrażenie, jakoby uzyskał w wyniku takiej formy zwrotu 120% pierwotnej kwoty.

Cytuj:
Skoro Wizzair jest Hungary czy Malta to zapewne, by UOKiK się tym zajął trzeba im wskazać siedzibę w PL

p.s. Wizairr świadczy usługi w Polsce? Świadczy. Sugerujesz, że nie można składać skargi do UOKiK na przewoźnika lotniczego niezarejestrowanego w Polsce? Lol....
Góra
 Relacje PM off
Tomasz101 lubi ten post.
 
 
#264 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7888
srebrny
@dg72
Nigdy nie jest tak drogo, żeby nie mogło być drożej. :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#265 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2010
Posty: 240
Loty: 214
Kilometry: 456 697
niebieski
Warto jeszcze zauważyć:
złożenie wniosku o przekształcenie środków - procedura zwrotu może potrwać do 30 dni :)
pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#266 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2061
złoty
Załącznik:
uokik.PNG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
dabecja1 lubi ten post.
 
 
#267 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:47 

Rejestracja: 14 Wrz 2019
Posty: 118
Podejrzewam, że tak jest zaprogramowany system i automatycznie zwrócił kasę w środkach. Bez reklamacji klienta samo się nie zwróci na konto bankowe. Ustawowo kasa powinna wrócić tam skąd przyszła. Ta akcja urodzinowa to kompletne fiasko.
Góra
 Relacje PM off  
 
#268 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7888
srebrny
kamwad napisał(a):
Poszedłem (z pomocą @dg72 ) od razu drogą chargeback, Santander. Zobaczy się czy to właściwa droga :shock:

I napisałeś, że minęło już 24 godziny, a kasy jeszcze nie zwrócili - i dlatego wnosisz o CB?
Góra
 Relacje PM off  
 
#269 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:54 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 114
Loty: 18
Kilometry: 24 820
dg72 napisał(a):
Z 10 razy już dzisiaj napisano tu, że na stronie online jest 140 zł

na stronie jest przeliczenie np:140 ileś tam euro
mam:
20.05.2023
Opłacone
‎109,26 €
‎520 zł Credit Shell CreditBack for PNR:
wygasa: 18 maja 2024 23:59 PM

Saldo jest w euro, więc jak wykorzystujesz to znowu przeliczą, chyba, że zapłacisz bezpośrednio w euro
boots napisał(a):
Ale wiecie, że jak UOKiK nałoży karę, to bilety podrożeją? :)


Bez przesady ,jak nikt z tym nic nie zrobi a tu jest naruszenie praw tysięcy osób to zawsze będą ciurlać.
Wysłanie skargi nic nie kosztuje ale musi być ich sporo bo jedną urząd się nie zajmie. Musi być zbiorowe naruszenie .Malta czy Hungary nie ma tu znaczenia. Oferta była dostępna w kraju .
Góra
 Relacje PM off  
 
#270 PostWysłany: 20 Maj 2023 12:57 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4190
Ostrzeżenia: 1
platynowy
boots napisał(a):
kamwad napisał(a):
Poszedłem (z pomocą @dg72 ) od razu drogą chargeback, Santander. Zobaczy się czy to właściwa droga :shock:

I napisałeś, że minęło już 24 godziny, a kasy jeszcze nie zwrócili - i dlatego wnosisz o CB?

Nie masz pojęcia @boots

Zwrot jest, ale nie taki jak miał być. Nie praktykuje się nigdzie :!: by przed zwrotem na pierwotną metodę płatności należność trafiała na np konto my Wizz, do tego zaksięgowana w pkt Wizz. Na podstawie własnej decyzji od 2 lat.


Ostatnio edytowany przez dg72, 20 Maj 2023 13:04, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#271 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:00 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 114
Loty: 18
Kilometry: 24 820
boots napisał(a):
kamwad napisał(a):
Poszedłem (z pomocą @dg72 ) od razu drogą chargeback, Santander. Zobaczy się czy to właściwa droga :shock:

I napisałeś, że minęło już 24 godziny, a kasy jeszcze nie zwrócili - i dlatego wnosisz o CB?

sorry ale jakie to ma znaczenie, że 24 godziny skoro wiadomo, że nie zwrócą na kartę bo zwrócili na Twoje konto w swojej skarbonce.
Pieniądze są gdzie indziej i się nie rozdwoją.

Obowiązki przedsiębiorcy
Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (i nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością).



Podstawa prawna: art. 32 ustawy o prawach konsumenta

Tutaj wizzair, popełnia błąd za błędem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#272 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7888
srebrny
@dabecja1
Cytowany przez Ciebie art.32 niema tu w ogóle zastosowania.
Cytuj:
Pieniądze są gdzie indziej

Czyli przyznajesz, że zwrot dostałeś, a pomimo tego angażujesz CB, żeby otrzymać kasę drugi raz? Powodzenia...

@dg72
Cytuj:
Nie masz pojęcia @boots

O czym nie mam?


Ostatnio edytowany przez boots, 20 Maj 2023 13:06, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#273 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:05 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4190
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Nie dostała a ty piszesz farmazony. @boots w tym temacie o wszystkim, przeczytaj że zrozumieniem

Kod:
Drogi,
Dziękujemy za wybranie lotu z Wizz Air tego lata.


Z przykrością informujemy, że z powodu błędu technicznego naszych systemów podczas wczorajszego zakupu biletu, Twoja rezerwacja: XXXXXX zostanie anulowana. Jeśli pobrano od Ciebie jakąkolwiek kwotę za rezerwację usług lub członkostwa, zostanie ona natychmiast zwrócona z powrotem na pierwotną metodę płatności.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności lub zakłócenia, jakie może to spowodować w planach podróży. Zapewniamy, że traktujemy tę sprawę bardzo poważnie, a nasz zespół zidentyfikował i naprawił problem, aby zapobiec jego ponownemu wystąpieniu.

Proces zwrotu pieniędzy został już zainicjowany i możesz spodziewać się odzwierciedlenia zwrotu na koncie w ciągu 5 dni roboczych.

Jeszcze raz serdecznie przepraszamy. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość i już wkrótce powitamy Cię na pokładzie jednego z naszych lotów.

serdeczne pozdrowienia,


Ostatnio edytowany przez dg72, 20 Maj 2023 13:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#274 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:07 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7888
srebrny
Dostała, tylko w inny sposób. Może je sobie przelać na kartę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#275 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:11 

Rejestracja: 03 Paź 2017
Posty: 183
Prosiłbym o małe wyjaśnienie, bo może jestem niezbyt kumaty.
Saldo na koncie Wizzair mam w PLN i widnieje na nim 630zł zwrotu za loty z "promocji" w apce też PLN, to jak wystąpię do nich o zwrot to co dostanę, w EUR? Czy zrobią jakieś przeliczenia i dostanę w PLN? Czy może jednak dostanę 630zł na kartę czy konto?
Pogubiłem się w tym trochę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#276 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:13 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 1952
Loty: 127
Kilometry: 264 239
platynowy
@boots
Przy anulacji umowy środki powinny wrócić do płatnika na jego konto a nie jakiś twór stworzony przez przedsiębiorcę na jego stronie, które kontem do rozliczania środków nie jest.

Cytuj:
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić ci wszystkie dokonane przez ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
Pieniądze powinny być ci zwrócone w taki sposób, w jaki zapłaciłeś (np. jeśli płaciłeś kartą kredytową - zwrot nastąpi na konto tej karty), chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla ciebie z żadnymi kosztami.
Podstawa prawna:
art. 32 ustawy o prawach konsumenta


Ostatnio edytowany przez jar188, 20 Maj 2023 13:18, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#277 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7888
srebrny
Tak, powinny.
Rozumiem, że zamiast po prostu od razu wypłacić środki z konta, wszyscy wolą rozpoczynać procedurę CB? :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#278 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:22 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 2226
złoty
Proponuję zakopać topór wojenny i zrobić coś dobrego z potrzeby serca. Może byśmy zorganizowali zrzutkę na bilet dla teściowej @Analsix.

Niech dobro zwycięży nad bezdusznością lotniczych korporacji.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#279 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:23 

Rejestracja: 09 Sie 2018
Posty: 114
Loty: 18
Kilometry: 24 820
boots napisał(a):
@dabecja1
Cytowany przez Ciebie art.32 niema tu w ogóle zastosowania.
Cytuj:
Pieniądze są gdzie indziej

@boots
Czyli przyznajesz, że zwrot dostałeś, a pomimo tego angażujesz CB, żeby otrzymać kasę drugi raz? Powodzenia...

Kolego nie rób ze mnie gościa od wyłudzeń, nie wyrywaj pojedyńczych słów ,tylko przeczytaj uważnie, Odniosłem się do tego co napisałeś, że chce CB po 24 godzinach.
I nie martw się o wizz. To, że składa to jego prawo .Nie miał wpływu na to, że wizz zaksięgował sobie na wirtualnym koncie, pieniądze. Tak samo jak dodali tak sobie odejmą.
Anulowali transakcje i zwracają pobrane kwoty tu żadna filozofia a to, że chcą przetrzymać to już zwykłe naciąganie i powiem więcej po takiej wtopie to już nawet wstyd.Nie potrafią wyjść z twarzą.
My nie musimy nic robić,wypełniać wniosków itp.Ile zeszło,tyle ma wrócić tą samą drogą


Ostatnio edytowany przez dabecja1, 20 Maj 2023 13:24, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
 
#280 PostWysłany: 20 Maj 2023 13:23 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4190
Ostrzeżenia: 1
platynowy
boots napisał(a):
Rozumiem, że zamiast po prostu od razu wypłacić środki z konta, wszyscy wolą rozpoczynać procedurę CB? :roll:

Wyszło, że Boots nie leciał, a nawet nie rezerwował jeszcze biletów w Wizzair... :lol: Ale swoje farmazony jednozdaniowe ostro pisze.

Nie da się samemu wypłacić środków, a i wykładnia zdania z pisma Wizzair jest prosta, przynajmniej dla profesjonalnych prawników, bankowców itp. jest jednoznaczna:

Kod:
Jeśli pobrano od Ciebie jakąkolwiek kwotę za rezerwację usług lub członkostwa, zostanie ona natychmiast zwrócona z powrotem na pierwotną metodę płatności.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 366 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group