Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Informacje o przekształceniu kredytu Wizz tutaj: https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz


 [ 377 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2059
Loty: 198
Kilometry: 454 876
platynowy
Usuń
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez benedetti, 20 Maj 2023 12:26, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#242 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:26 

Rejestracja: 07 Lut 2014
Posty: 458
niebieski
Zabrakło mi najważniejszej informacji w tej aferze, co na to wszystko teściowa @Analsix
Góra
 Relacje PM off
10 ludzi lubi ten post.
 
 
#243 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:29 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4970
platynowy
@Kothson

Serio to stanowi taką różnicę

- zakup za 140 PLN
- zwrot na konto wizzair 29 EUR

Bo sobie Wizzair zaksięgował w apce pkt w euro.

Dalej cię oszukali, przynajmniej tak to wygląda.

@myca007 on ma problem, szuka kasy na loty dla teściowej na Majorkę 8-)


Ostatnio edytowany przez dg72, 20 Maj 2023 10:43, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#244 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:33 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3299
platynowy
Z tym że mnie oszukali to się zgadzam, bo zwrócili kasę na swoje konto, a nie na moje. W takiej sytuacji chargeback przechodzi gładko.

Co do kwoty to 29 EUR daje w przeliczeniu 131 PLN, czyli brakuje do 140 PLN jeszcze 9. Jeżeli zawnioskuję o zwrot i na konto wpadnie mniej niż 140 PLN, to faktycznie będę oszukany po raz drugi ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#245 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:37 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4970
platynowy
Z 10 razy już dzisiaj napisano tu, że na stronie online jest 140 zł
Góra
 Relacje PM off  
 
#246 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:38 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2027
HON fly4free
Jeszcze w kwestii tych 120% to zdaje się to jest naliczane tylko od biletu, a nie innych opłat (tu została uiszczona wyłącznie opłata administracyjna), więc jeśli się nie mylę, to od tej opłaty nie jest naliczane 120% (tylko po prostu 100%). Co nie zmienia faktu, że Wizzair się pogrążył, wysyłając całkowicie fałszywą informację, jakoby to klient zażyczył sobie zwrotu w postaci kredytu na portfel Wizzair. To się zdecydowanie kwalifikuje jako nieuczciwa praktyka konsumencka, chyba warto jednak zgłosić to do UOKiK. Nie, nie będę ich skarżył o skasowanie biletu - ich prawo - ale o to, że kłamią w formalnym piśmie i działają na niekorzyść konsumenta w skali masowej, czyli znaczącej społecznie.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#247 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:41 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4970
platynowy
Tu też polegli, za dokupiony bagaż również 100%.
Góra
 Relacje PM off
man4business lubi ten post.
 
 
#248 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:46 

Rejestracja: 21 Sty 2015
Posty: 2283
Loty: 146
Kilometry: 307 886
HON fly4free
dg72 napisał(a):
Z 10 razy już dzisiaj napisano tu, że na stronie online jest 140 zł

Nie jest. Saldo wyświetlane jest w €.
Góra
 Relacje PM off
Kothson lubi ten post.
 
 
#249 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:55 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 211
niebieski
Mam pytanie :)
1. Czy honorowanie części zakupionych biletów nie jest dyskryminacja wobec pozostałych osób które zakupiły bilety? ( Osoby które miały wyloty na dniach mogą lecieć)
2. Akcja odbyła się w urodziny W6 ( Linia zachęcała do zakupu i oferowała rabat tym samym cześć użytkowników mogła nie wiedzieć ze to błąd - np taki Mediolan to FR po 19 PLN sprzedawał kiedyś :)
3. Legendarny temat zwrotu na konto Wizz -
Mysle ze to się nadaje to UOKIK a jakie jest wasze zdanie z punktu widzenia aktualnej wykładni prawa.

Dziękuje i pozdrawiam z teściowa 😀:)
Góra
 Relacje PM off  
 
#250 PostWysłany: 20 Maj 2023 10:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8737
złoty
Zgłaszaj śmiało.
Góra
 Relacje PM off  
 
#251 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:02 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2027
HON fly4free
Jeśli ktoś jest wojowniczo nastawiony i chce, żeby Wizzair nie pozwalał sobie na takie wybryki, to może zacząć od wysłania przez formularz https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... -pochwaly/ Temat: Reklamacje dotyczące usług

Trzeba zmienić ABCDE oraz kwotę NNN, plus formę męską / żeńską oraz wykonać kilka zrzutów ekranu do załączników...

W związku z anulowaniem biletu o kodzie ABCDE oraz otrzymaną informacją w języku angielskim, że środki zostaną w pełni zwrócone w ciągu 5 dni roboczych na oryginalną metodę płatności, tj. kartę kredytową, żądam dokonania takiego zwrotu na oryginalną formę płatności w wysokości NNN PLN.

Niniejszym składam również reklamację wobec faktu, że dzień po skasowaniu biletu otrzymałem e-mail, w którym w sposób całkowicie nieprawdziwy sugeruje się, że to ja zażyczyłem sobie zwrotu w postaci "kredytu" na wewnętrzny portfel Wizzair powiązany z moim kontem. Żadna taka prośba ze strony mojej nie miała miejsca, nie nawiązałem kontaktu z Wizzair w sprawie preferencji co do formy zwrotu środków. Przyjąłem, że zwrot zostanie zrealizowany zgodnie z zapowiedzią zawartą w e-mailu informującym o anulowaniu biletu, czyli na oryginalną formę płatności.

Podkreślam, że nie zamierzam podejmować innych działań. Jednakże, w przypadku braku zwrotu pełnej kwoty na oryginalną metodę płatności, będę zmuszony zwrócić się do mojego banku w celu rozpoczęcia procedury chargeback w celu odzyskania środków. Dodatkowo, zastrzegam sobie prawo do zgłoszenia reklamacji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z nieuczciwymi praktykami konsumenckimi stosowanymi przez Wizzair.

Załączniki:

Potwierdzenie rezerwacji biletu o kodzie ABCDE oraz informacja o zapłaconej kwocie NNN PLN
Informacja o skasowaniu biletu o kodzie ABCDE i obietnica zwrotu pełnej kwoty w terminie do 5 dni roboczych
E-mail zawierający fałszywą informację, jakoby to ja wyraził życzenie dokonania zwrotu w formie kredytu Wizz Credits, a nie w postaci całej kwoty na oryginalną metodę płatności.
Góra
 Relacje PM off
jar188 lubi ten post.
 
 
#252 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8737
złoty
Cytuj:
Podkreślam, że nie zamierzam podejmować innych działań. Jednakże, w przypadku braku zwrotu pełnej kwoty na oryginalną metodę płatności, będę zmuszony zwrócić się do mojego banku w celu rozpoczęcia procedury chargeback w celu odzyskania środków. Dodatkowo, zastrzegam sobie prawo do zgłoszenia reklamacji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z nieuczciwymi praktykami konsumenckimi stosowanymi przez Wizzair

To nie zamierzasz, czy jednak zamierzasz? :roll:

Do UOKiK-u nie składa się reklamacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#253 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:09 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4970
platynowy
man4business napisał(a):
Jeśli ktoś jest wojowniczo nastawiony i chce, żeby Wizzair nie pozwalał sobie na takie wybryki, to może zacząć od wysłania przez formularz https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... -pochwaly/ Temat: Reklamacje dotyczące usług

Trzeba zmienić ABCDE oraz kwotę NNN, plus formę męską / żeńską oraz wykonać kilka zrzutów ekranu do załączników...

W związku z anulowaniem biletu o kodzie ABCDE oraz otrzymaną informacją w języku angielskim, że środki zostaną w pełni zwrócone w ciągu 5 dni roboczych na oryginalną metodę płatności, tj. kartę kredytową, żądam dokonania takiego zwrotu na oryginalną formę płatności w wysokości NNN PLN.

Niniejszym składam również reklamację wobec faktu, że dzień po skasowaniu biletu otrzymałem e-mail, w którym w sposób całkowicie nieprawdziwy sugeruje się, że to ja zażyczyłem sobie zwrotu w postaci "kredytu" na wewnętrzny portfel Wizzair powiązany z moim kontem. Żadna taka prośba ze strony mojej nie miała miejsca, nie nawiązałem kontaktu z Wizzair w sprawie preferencji co do formy zwrotu środków. Przyjąłem, że zwrot zostanie zrealizowany zgodnie z zapowiedzią zawartą w e-mailu informującym o anulowaniu biletu, czyli na oryginalną formę płatności.

Podkreślam, że nie zamierzam podejmować innych działań. Jednakże, w przypadku braku zwrotu pełnej kwoty na oryginalną metodę płatności, będę zmuszony zwrócić się do mojego banku w celu rozpoczęcia procedury chargeback w celu odzyskania środków. Dodatkowo, zastrzegam sobie prawo do zgłoszenia reklamacji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w związku z nieuczciwymi praktykami konsumenckimi stosowanymi przez Wizzair.

Załączniki:

Potwierdzenie rezerwacji biletu o kodzie ABCDE oraz informacja o zapłaconej kwocie NNN PLN
Informacja o skasowaniu biletu o kodzie ABCDE i obietnica zwrotu pełnej kwoty w terminie do 5 dni roboczych
E-mail zawierający fałszywą informację, jakoby to ja wyraził życzenie dokonania zwrotu w formie kredytu Wizz Credits, a nie w postaci całej kwoty na oryginalną metodę płatności.

Zapętliłeś się, w tej formie masz to

https://wizzair.com/pl-pl/wniosek-o-prz ... edytu-wizz

Bo w Twojej to długotrwała dziecinada tj straszenie :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#254 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:12 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 2027
HON fly4free
boots napisał(a):
To nie zamierzasz, czy jednak zamierzasz? :roll:
Do UOKiK-u nie składa się reklamacji.


Nie zamierzam w sensie oczekuję na zwrot środków, zgodnie z pierwotną informacją bez podejmowania wymuszonych działań, które sugerują legitymizację fałszywych informacji, jakobym to ja chciał zwrot w postaci kredytu. Oczywiście nikogo nie namawiam - jeśli ktoś chce, niech sobie kliknie "zwrot" gdzieś tam w portfelu i jeśli dostanie całość kwoty, to git. Uważam jednak, że Wizzair skłamał - i głównie o to chodzi. Gdyby nie napisał, że to "ja sobie tak zażyczyłem", to bym powiedział "trudno, krętacze, ale kliknę zwrot i po sprawie".

Do UOKiK składa się wniosek - skargę. Najpierw trzeba zdecydować się jak przekazać pismo i załączniki. Można papierowo. Dane: https://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl/zloz ... teraktywny
Nagłówki dodajcie sobie sami.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Dotyczy: Skarga na naruszenie praw konsumenta przez przewoźnika lotniczego Wizzair

Szanowni Państwo,

zwracam się do Państwa w celu zgłoszenia skargi na działania nieuczciwe i naruszenie praw konsumentów przez przewoźnika lotniczego Wizzair. Pragnę przedstawić szczegóły zdarzeń, które mają istotne znaczenie społeczne, ponieważ dotyczą dużej liczby klientów.

W dniu 19 maja 2023 przewoźnik lotniczy Wizzair dokonał skasowania biletów lotniczych należących do mnie oraz innych klientów. W odpowiedzi na tę sytuację, przewoźnik poinformował nas o zwrocie całości środków na nasze oryginalne formy płatności w terminie do 5 dni roboczych. Jednakże, działania podjęte przez Wizzair w związku z tym zwrotem wywołały poważne zaniepokojenie i niezadowolenie wśród klientów.

Następnego dnia po skasowaniu biletów, otrzymałem e-mail od przewoźnika, w którym zawarta była całkowicie fałszywa informacja. Przewoźnik sugerował, że zażyczyłem sobie zwrotu środków w formie "kredytu" na wewnętrzny portfel Wizzair powiązany z moim kontem, zamiast zwrotu na oryginalną metodę płatności. Chciałbym podkreślić, że nigdy nie wyraziłem takiego życzenia ani nie złożyłem żadnej prośby w tym zakresie.

Takie działanie ze strony przewoźnika jest nie tylko nieuczciwe, ale także narusza prawa konsumentów. Przewoźnik Wizzair działał w sposób sprzeczny z naszymi uprawnieniami jako klientów, a także z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumenta.

Sprawa ma bardzo duże znaczenie społeczne, ponieważ dotyczy wielu klientów, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji. Zwracam się do Państwa o podjęcie odpowiednich działań w celu ochrony naszych praw konsumentów oraz zapewnienia uczciwych i transparentnych praktyk ze strony przewoźnika lotniczego Wizzair.

Oczekuję pełnego zwrotu kwoty na oryginalną metodę płatności, jak to zapowiedziano wcześniej, dla mnie oraz dla wszystkich klientów, których dotyczy ta sytuacja.

Załączam kopie potwierdzeń zakupu biletów oraz wszelkie inne dokumenty, które mogą być pomocne w dochodzeniu moich praw jako konsumenta.

Proszę o rozpatrzenie tej sprawy z należytą uwagą i podjęcie odpowiednich działań w celu ochrony naszych praw konsumentów.

Z góry dziękuję za Państwa zaangażowanie i pomoc w tej sprawie.

Z poważaniem,

[Imię i nazwisko]
Góra
 Relacje PM off
kamwad uważa post za pomocny.
 
 
#255 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:12 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 211
niebieski
@man4business
Czy mysli pan ze honorowanie części biletów nie stawia innych klientów na gorszej pozycji.
To chyba raczej tez jest nieuczciwa praktyka?
Anulowanie Biletu po wystawieniu faktury tez jest dozwolone?
Biorąc pod uwagę ze reklamowali ze maja urodziny i jest promo.
Reasumując co by nie było to linia lotnicza może robić jak chce i przyjmować wygodne dla siebie stanowisko niezależnie od sekwencji zdarzeń?
Góra
 Relacje PM off  
 
#256 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:16 

Rejestracja: 24 Kwi 2014
Posty: 310
niebieski
Poszedłem (z pomocą @dg72 ) od razu drogą chargeback, Santander. Zobaczy się czy to właściwa droga :shock:
Góra
 Relacje PM off  
 
#257 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:16 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3299
platynowy
@Analsix składaj od razu do sądu, ale zrób do tego dobre tło. Tak po amerykańsku. Dodaj że twoja teściowa czuje się wykluczona, uważa że brak możliwości lotu związany jest z jej podeszłym wiekiem/pochodzeniem/płcią. Musisz mieć bazę pod ewentualny spór.
Góra
 Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
 
#258 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:18 

Rejestracja: 10 Wrz 2015
Posty: 211
niebieski
😀😀 Wykluczona z możliwości wyjazdu na piasek i morze … You Know 😀😀
Update - miałem rezerwacje opłacana przelewem
W6 właśnie podziękował za wpłatę i potwierdził te bilety opłacane przelewowo pomimo wcześniejszej anulacji xD
Masakra
Góra
 Relacje PM off  
 
#259 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:18 

Rejestracja: 15 Paź 2015
Posty: 4970
platynowy
@man4business "miszczu" :D :)
Skoro Wizzair jest Hungary czy Malta to zapewne, by UOKiK się tym zajął trzeba im wskazać siedzibę w PL

Sprawdziłeś? Bo namawiasz i może wyjść parodia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#260 PostWysłany: 20 Maj 2023 11:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8737
złoty
Ale wiecie, że jak UOKiK nałoży karę, to bilety podrożeją? :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 377 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group