Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 433 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 19 Wrz 2012 10:56 

Rejestracja: 25 Lut 2011
Posty: 348
niebieski
A czy komus z tripisty anulowali?Ja mam potwierdzone na chekMT.A co z ta oplata paliwowa 130 euro-jak mieliby ja ze mnie sciagnac skoro placilem przelewem a nie karta kredytowa?Przed wejsciem na poklad beda pobierać? :D

Tak w ogole lece(teoretycznie) z zona 5-15 czerwca,jak ktos tez w tym czasie to dajcie znac:)
_________________
Image

https://www.instagram.com/without_a_guide/


Ostatnio edytowany przez Soulfly, 19 Wrz 2012 11:01, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥SZTOS🔥 1.000.000 miejsc w promocji Air Arabia ❗😲 Łap tanie loty z Warszawy i Krakowa od 803 PLN 🔥SZTOS🔥 1.000.000 miejsc w promocji Air Arabia ❗😲 Łap tanie loty z Warszawy i Krakowa od 803 PLN
Do Australii z dużym bagażem 🦘✈️🧳 Bilety do Adelajdy oraz Brisbane od 3143 PLN Do Australii z dużym bagażem 🦘✈️🧳 Bilety do Adelajdy oraz Brisbane od 3143 PLN
#242 PostWysłany: 19 Wrz 2012 10:58 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1685
niebieski
ja nigdzie nie mam napisane o jakiejkolwiek opłacie paliwowej, troszke jeżdżę ale nie spotkałem sie z tym że opłata paliwowa placona przy chceck-in
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 19 Wrz 2012 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 294
niebieski
A może ktoś ma np. Print Screena z fejsowego profilu Tripsty? Zawsze byłby to jakiś argument w dyskusji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#244 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
@Marek2011 - OK anulowało wtedy także bilety w klasie ekonomicznej, dostępne za 550 zł - czyli bardzo podobnie jak tutaj.

Pierwszym pośrednikiem anulującym rezerwacje była wtedy Tripsta a najbardziej o klienta walczyła expedia.
Teraz to Tripsta wydaje się być naprzyjaźniejsza klientom ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:10 

Rejestracja: 28 Kwi 2012
Posty: 11
Myślę, że wart0 walczyć o swoje.
Żeby anulować bilety powinna być przyczyna wpisana w regulamin. Jeśli anulują bilety powinni powołać się na konkretny zapis z regulaminu.
Nie sądzę, żeby "żle wyliczona cena" była przyczyna wpisaną w regulamin.
Mogliby wtedy zmienić praktycznie każdą rezerwację.......bo Pani za biurkiem źle policzyła.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#246 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:14 

Rejestracja: 25 Lut 2011
Posty: 348
niebieski
Jak anuluja plakac nie bede,i tak fajna zabawa,w nocy juz mi sie snila Gwadelupa,a jak nie anuluja sny zamienia sie w jawe
_________________
Image

https://www.instagram.com/without_a_guide/


Ostatnio edytowany przez Soulfly, 19 Wrz 2012 11:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#247 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:15 

Rejestracja: 19 Wrz 2012
Posty: 3
No więc właśnie, pytałem się chyba z 10 razy pani z AT24 o jakąś podstawę anulowania tych biletów - nic mi nie potrafiła odpowiedzieć, tylko w kółko "zwróciliśmy pieniądze" jak i że to "przewoźnik anulował bilety" - co okazało się nie prawdą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#248 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:17 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9620
HON fly4free
Podstawą nie jest żle obliczona cena a powolanie się na błąd przzy zawieraniu umowy, który gdyby był przewoźnikowi znany, nie zawierałby kontraktu z pasażerom tzn nie wystawił mu w tej cenie biletu.

Jobi: masz rację, ale tam głównie chodziło o bilety w biznesie, tych było zdecydowanie więcej, więc anulowali wszystko aby nie mieć arumentów że jednym tak a innym nie. Poza tym sprawa z OK była tak samo do wygrania, tylkoniestety jest to o czym piszemy, trudności, koszty i czas potrzebny na batalie sądowe.

Tak jak wcześniej napisałem, ten przypadek jest m.zd. (a w sprawę OK byłem mocno zaangażowany) prostszy dla ewentualnych pasażerów skarżących.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#249 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:27 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 118
Ilona :

rozmawiałam przed chwilą z tą linią lotniczą, ciągałam za język Pani mi na w końcu powiedziała, że te linie bankrutują!!!!! SZOK
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#250 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:28 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9620
HON fly4free
Tak, pani z linii lotniczej powiedziała Ci przez telefon że bankrutują.... he he
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#251 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:30 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 118
tylko cytuję ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#252 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 294
niebieski
A ja wczoraj tylko zarezerwowałem w systemie Tripsty, na przelew w ciągu 24 godzin, dziś rano zrobiłem ten przelew i o to co przed chwilą znalazłem w mailu:

Szanowni Państwo,

Z przykrością zawiadamiamy, iż dokonana przez Państwo rezerwacja F7501330 nie może zostac potwierdzona ze względu na błąd techniczny.

Linie lotnicze w dniu wczorajszym udostępniły bilety w błędnej taryfie i dzisiaj możliwość wystawienia tych biletów została zablokowana.

Rezerwacja została automatycznie anulowana przez nasz system.

Bardzo prosimy nie dokonywać przelewu na rzecz tej rezerwacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


Oczywiście bilet nie był wystawiony, więc nie będą mieli trudności.
Pozostałym życzę powodzenia :) Warto było się chwilę pocieszyć :)

PS. Czy ma ktoś doświadczenie ile się czeka na zwrot kasy od nich ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#253 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:38 

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 6
wa793, Tripsta do ciebie taka wiadomosc wyslala? A na ich profilu na FB nadal wisi info o tej promocji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#254 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:40 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1685
niebieski
marek2011 napisał(a):
Tak, pani z linii lotniczej powiedziała Ci przez telefon że bankrutują.... he he


pewnie powiedziała że... zbankrutują przez błąd i dlatego anulują itd. myślę że o to chodziło..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#255 PostWysłany: 19 Wrz 2012 11:49 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
wa793 napisał(a):
A ja wczoraj tylko zarezerwowałem w systemie Tripsty, na przelew w ciągu 24 godzin, dziś rano zrobiłem ten przelew i o to co przed chwilą znalazłem w mailu:

Szanowni Państwo,

Z przykrością zawiadamiamy, iż dokonana przez Państwo rezerwacja F7501330 nie może zostac potwierdzona ze względu na błąd techniczny.

Linie lotnicze w dniu wczorajszym udostępniły bilety w błędnej taryfie i dzisiaj możliwość wystawienia tych biletów została zablokowana.

Rezerwacja została automatycznie anulowana przez nasz system.

Bardzo prosimy nie dokonywać przelewu na rzecz tej rezerwacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.


Oczywiście bilet nie był wystawiony, więc nie będą mieli trudności.
Pozostałym życzę powodzenia :) Warto było się chwilę pocieszyć :)

PS. Czy ma ktoś doświadczenie ile się czeka na zwrot kasy od nich ?


Tripsta ręcznie akceptuje rezerwacje i wygląda na to, że zanim któryś z pracownik "zabrał" się za Twoją rezerwację, to ta taryfa zniknęła już z systemu i nie mógł jej potwierdzić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#256 PostWysłany: 19 Wrz 2012 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
Gdyby ktoś potrzebował lotu powrotnego z Martyniki do Francji, tu jest dostępny gratis:

Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#257 PostWysłany: 19 Wrz 2012 13:48 

Rejestracja: 19 Wrz 2012
Posty: 3
hej! czy ma ktos namiary na prywate guest housy na gwadelupie? jesli tak to moge prosic o info? dodatkowo - wybiera sie ktos w terminie 1.04- 15.04? jesli tak to my z zoną chetnie połączymy siły przy ew wynajmie auta/domu. pzdr
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#258 PostWysłany: 19 Wrz 2012 13:53 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Jest już odpowiedni temat o noclegach na Gwadelupie: http://www.fly4free.pl/forum/gwadelupa- ... eg,26,8108
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#259 PostWysłany: 19 Wrz 2012 15:51 

Rejestracja: 01 Mar 2011
Posty: 4
Szanowny Panie / Pani,

W dniach 18 i 19 września 2012 r., otrzymaliśmy dużą ilość rezerwacji linii lotniczych Air Caraibes na trasach łączących Francję i Karaiby.

Powodem nieoczekiwanego popytu na tego małego przewoźnika był błąd w wycenie niektórych tras transatlantyckich (Orly, Paryż, Francja czy Fort De France, Martynika, Pointe Pitre i St Martin, Gwadelupa i odwrotnie) popełniony popez linie lotnicze - Air Caraibes . Po długich dyskusjach z naszego centralnego systemu rezerwacyjnego Amadeus, oraz lini lotniczych Air Caraibes, zostaliśmy poinformowani, że linie lotnicze nie będą honorować wystawionych biletów . W rezultacie byliśmy zmuszeni, do anulowania wszystkich rezerwacji oraz biletów wydanych na tych trasach.


Procedura zwrotu:
W większości przypadków karty naszych klientów nie zostały obciążane kwotą zakupu. Kwoty zostały tylko zablokowane. Kwoty te zostaną odblokowane w ciągu najbliższych dni lub tygodni, w zależności od polityki instytucji finansowych, które wydały karty kredytowe.
W niektórych przypadkach, kiedy karty kredytowe klientów zostały obciążone pełna procedura zwrotu kwoty zostanie dokonana w trybie natychmiastowym.
W nielicznych przypadkach, gdy klienci dokonali przelewu na nasze konto bankowe kwota zostanie zwrócona na poszczególne konta bankowe.

Mamy nadzieję, iż ciągu najbliższych kilku dni nasi klienci otrzymają informacjie od Air Caraibes lub systemu Amadeus w pełni wyjaśniające zaistniałą sytuację.

Bardzo przepraszamy za błąd Air Caraibes.

Z poważaniem,

e-Travel SA
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#260 PostWysłany: 19 Wrz 2012 16:02 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Bardzo dziwne ich tłumaczenia, skoro Travelpapa, tripsta i Opodo potwierdziły już rezerwacje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 433 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Robaku oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group