Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2940 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 147  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 18 Cze 2012 18:23 

Rejestracja: 13 Gru 2010
Posty: 87
Nie ma problemów żadnych... hurtowo to idzie i oni nie mają czasu na zabawy takie. Bez obaw. Miłego lotu.
_________________
Image
Fanpejdż: https://www.facebook.com/Sosenwdrodze/? ... rdc=1&_rdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break we Włoszech 🍝 Loty do Bari i hotel za 609 PLN 🇮🇹 City break we Włoszech 🍝 Loty do Bari i hotel za 609 PLN 🇮🇹
Rewelacja 🔥 Loty na Azory z Warszawy od 1158 PLN 😍 Również na wakacje ☀️ Rewelacja 🔥 Loty na Azory z Warszawy od 1158 PLN 😍 Również na wakacje ☀️
#362 PostWysłany: 19 Cze 2012 18:21 

Rejestracja: 19 Cze 2012
Posty: 3
Moja siostra wylatuje z Warszawy do Szwecji- skorzystała z odprawy on line w biurze podróży. Baba dostała jej dowód tymczasowy a omyłkowo odprawiła moją mamę wracającą tego samego dnia ze Szwecji do Warszawy- imie, nazwisko i trasa przelotu są ok, natomiast na karcie pokładowej widnieje numer dowodu siostry. Babka z biura podróży umywa ręce, bo moja 16 letnia siostra nie jest dla niej żadnym postrachem. Nie wiem jak to teraz rozegrać- mama została odprawiona z błędnym numerem dowodu, a mało tego karta pokładowa jest u tej wariatki w biurze podróży. Muszę ją jakoś pokierować, bo teraz jest przerażona, że nie zostanie wpuszczona na pokład.

Proszę o szybką odpowiedź- sprawa jest pilna ;)

Z góry dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 19 Cze 2012 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
sylwiuszka87 napisał(a):
Moja siostra wylatuje z Warszawy do Szwecji- skorzystała z odprawy on line w biurze podróży. Baba dostała jej dowód tymczasowy a omyłkowo odprawiła moją mamę wracającą tego samego dnia ze Szwecji do Warszawy- imie, nazwisko i trasa przelotu są ok, natomiast na karcie pokładowej widnieje numer dowodu siostry. Babka z biura podróży umywa ręce, bo moja 16 letnia siostra nie jest dla niej żadnym postrachem. Nie wiem jak to teraz rozegrać- mama została odprawiona z błędnym numerem dowodu, a mało tego karta pokładowa jest u tej wariatki w biurze podróży. Muszę ją jakoś pokierować, bo teraz jest przerażona, że nie zostanie wpuszczona na pokład.

Proszę o szybką odpowiedź- sprawa jest pilna ;)

Z góry dzięki


Biuro musi ponieść koszty zmiany rezerwacji, niech siostra jak ją olewają poprosi policję, albo straż miejską by weszli z nią ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#364 PostWysłany: 19 Cze 2012 20:25 

Rejestracja: 19 Cze 2012
Posty: 3
Sprawę z panią z biura załatwie osobiście jak tylko pojawie się w mieście. W tej chwili to sprawa drugorzędna. Bardziej interesuje mnie to jak rozwiązać sprawę. Nie mam karty pokładowej, na której zresztą jest błąd- jak to wogóle racjonalnie wyjaśnić i rozwiązać przy odprawie. To jakaś paranoja. Nie wiem zachowywać się tak, jakby do odprawy on line wogóle nie doszło, czy poprosić o wydrukowanie karty pokładowej i o poprawę numeru seryjnego dowodu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#365 PostWysłany: 19 Cze 2012 21:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
sylwiuszka87 napisał(a):
Sprawę z panią z biura załatwie osobiście jak tylko pojawie się w mieście. W tej chwili to sprawa drugorzędna. Bardziej interesuje mnie to jak rozwiązać sprawę. Nie mam karty pokładowej, na której zresztą jest błąd- jak to wogóle racjonalnie wyjaśnić i rozwiązać przy odprawie. To jakaś paranoja. Nie wiem zachowywać się tak, jakby do odprawy on line wogóle nie doszło, czy poprosić o wydrukowanie karty pokładowej i o poprawę numeru seryjnego dowodu.


Nie rozumiem, bo biuro ma obowiązek Ci chyba przekazać kartę pokładową z danymi osoby dla której zamawiałaś bilet... Więc nie wiem czy to drugorzędna sprawa....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#366 PostWysłany: 19 Cze 2012 21:05 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Moim zdaniem jeżeli błąd nie jest z twojej winy, nie powinno cię to zamartwiać.
To ich interes i problem.
Odnośnie tego niesfornego pracownika biura podróży, zadzwoń na jakąś infolinię lub do dyrektora i wyjaśnij sytuację ale tak jak mówię,
i tak masz dużo woli skoro próbujesz to wyjaśnić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#367 PostWysłany: 19 Cze 2012 21:50 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
A może taka propozycja:
1.Jeśli masz nr rezerwacji i adres maila podanego przy rezerwacji to sama możesz przez stronę wizzair.com wydrukować sobie kartę. Sprawdzisz co się nie zgadza i zmienisz przez call-center.
2.Jeśli masz nr rezerwacji a nie masz adresu mail podanego przy rezerwacji to spróbuj użyć wszelakich adresów mail biura o którym mówisz i dalej jak w p. 1.
3.Jeśli nie masz numeru rezerwacji to nie rozumiem za co zapłaciłaś.
Życzę powodzenia a także proszę na forum wsadzić nazwę tego biura żeby omijać je łukiem.
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#368 PostWysłany: 20 Cze 2012 01:16 

Rejestracja: 07 Lut 2012
Posty: 993
niebieski
i co?
_________________
Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 20 Cze 2012 10:56 

Rejestracja: 19 Cze 2012
Posty: 3
Udało mi się dziś porozmawiać z jakąś kompetentną osobą z tego biura, która przynajmniej przedstawiła jakieś opcje rozwiązania sytuacji.
Stanęło na tym, że zgłoszono w wizzair błąd przy odprawie on line. Rzekomo numeru dowodu nie zmienią zdalnie, ale w Szwecji przy odprawie na lotnisku mama ma podejść z numerem rezerwacji i zgłosić ten problem, ta przyjemność ma kosztować coś koło 200 koron i te kwotę podobno biuro zwróci. Jako, że wizzair ma w systemie zgłoszony problem to kartę pokładową już poprawioną wydrukują na miejscu.
Jakby nie było babsko narobiło zamieszania, które wynika z jej niedouczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#370 PostWysłany: 20 Cze 2012 16:34 

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 2
Witam, mam taki problem:
Zarezerwowałem bilety w Wizzair przy okazji się rejestrując. Jakimś cudem do kodu pocztowego wkradła się dodatkowa 5tka...
W ustawieniach profilu poprawiłem błąd, ale jak wchodzę w rezerwacje to w danych kontaktowych kod pocztowy jest nadal z błędem. Czy przyczepią się do tego błędu? Można to jakoś poprawić?
Nigdy wcześniej nie kupowałem biletów ani nie leciałem. Czeka mnie jeszcze ta odprawa on-line, w niej chyba tez będę musiał podawać jakieś dane to może będę mógł to zmienić?
Pewnie to głupie pytanie.

Proszę o odpowiedz :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#371 PostWysłany: 20 Cze 2012 17:37 

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 2
Ok, wielkie dzięki!
Uspokoiłeś mnie i dziewczyna mnie nie zabije :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#372 PostWysłany: 21 Cze 2012 22:15 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 4
Hej!

Zmieniłam wczoraj pasażera na bilecie Wizzair na mojego brata. Poszło łatwo, ale...

podczas odprawy online (wylot w poniedziałek 25/06 do UK) nie zostałam zapytana o dane dokumentów podróżnych tylko od razu wyskoczyła mi gotowa karta pokładowa. I teraz mam kartę pokładową z nazwiskiem brata i moim numerem dowodu. Często latam Wizzairem i mam na ich stronie swój profil, stąd mój nr dowodu. Oczywiście od razu zadzwoniłam na infolinię, ale trafiłam na wyjątkowo bezużytecznych i niepoważnych ludzi. Facet powiedział, że mogłam do nich zadzwonić przed odprawą i zrobić ją przez telefon. Strasznie bezczelny typ, aż mnie palce świerzbią, żeby napisać na niego skargę.

Co z tym mogę zrobić? Chłopak ma się odprawić jeszcze raz na lotnisku, gdzie skroją go na 68 zł?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#373 PostWysłany: 22 Cze 2012 01:05 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 45
Odnosnie podawania numeru i serii dowodu to jest z mojego doswiadczenia tak
przy locie z UK do PL nikt tego nie sprawdza mozesz podac serie XYZ 71830 (zarcik z kalkulatorow) i nikt nie bedzie mial pojecia o tym ze masz cos innego w dowodzie z tego wzgledu ze w jednym miejscu sprawdzaja odprawy, w jednym miejscu sprawdzaja pobieznie dowody i odprawy a w innym miejscu skanuja odprawy.
W Polsce wyglada to inaczej gdyz pobieznie sprawdzaja dowod i odprawe dwa razy ale dochodzi tez budka celnicza w ktorej celnik skanuje odprawe i oglada dowod, tylko co jest w takim kodzie kreskowym zapisane?
Mozna na to spojrzec jeszcze w ten sposob, gdy kupujemy cos w sklepie "bezclowym" to prosza nas o odprawe celem przeskanowania i sprawdzenia dokad lecimy. Czy to nie jest ten sam skan kodu kreskowego co wykonuje celnik? Innego kodu tam nie ma, a nie wierze ze jakas sklepikara z Baltony moglaby byc uprawniona do odczytywania mojego numeru i serii dowodu. Sugeruje przez to ze w kodzie kreskowym jest zapisane dokad sie leci, moze data urodzenia ale to chyba wszystko
IMO lec na pewniaka bez zmieniania:) ale to tylko moje zdanie...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#374 PostWysłany: 22 Cze 2012 07:34 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 4
Dzięki za odpowiedź.

W tej chwili sklepy nie obchodzą mnie wcale. Gorzej z celnikami. Niby na kopii passu dla linii lotniczych nie ma podanej serii dokumentu ani daty ważności, ale nie wiadomo co się kryje w tym kodzie kreskowym. Strona Wizzaira nie pozwoliła mi na wprowadzenie żadnych danych, więc i pewnie data urodzenia też jest moja. A niech już lepiej zapłaci tę kasę i leci w spokoju niż, żeby miał się denerwować, że go cofną i jeszcze o szachrajstwa oskarżą.

Wizz dostaje u mnie wielkiego minusa za system rezerwacji i obsługę klienta. A tak dobrze nam się razem latało...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#375 PostWysłany: 22 Cze 2012 08:38 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 4
Wizz ma na lotnisku Chopina swoje stanowisko? Może to i niepoważne pytanie, ale nigdy na to nie zwróciłam uwagi.

Czy po prostu chłopak ma się odprawić od nowa przy oddawaniu bagażu do luku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#376 PostWysłany: 22 Cze 2012 12:14 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 45
Nie wiem czy za to nie bedzie musial zaplacic, jesli tak, to niech przyjedzie troche wczesniej i idzie na zywca, moze sie uda, a jak nie to zdazy sie odprawic i zaplacic.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 25 Cze 2012 10:20 

Rejestracja: 20 Mar 2012
Posty: 11
motekson napisał(a):
Hej!

Zmieniłam wczoraj pasażera na bilecie Wizzair na mojego brata. Poszło łatwo, ale...

podczas odprawy online (wylot w poniedziałek 25/06 do UK) nie zostałam zapytana o dane dokumentów podróżnych tylko od razu wyskoczyła mi gotowa karta pokładowa. I teraz mam kartę pokładową z nazwiskiem brata i moim numerem dowodu. Często latam Wizzairem i mam na ich stronie swój profil, stąd mój nr dowodu.


Dokładnie mam to samo, przy odprawie online nie pyta o dane dowodów. Poprostu , ciach i już można drukować. Kurna to błąd czy faktycznie nie trzeba?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#378 PostWysłany: 26 Cze 2012 14:01 

Rejestracja: 20 Mar 2012
Posty: 11
Odpowiedź z wizz:
"Zapewniam Pana, że strona www.wizzair.com działa poprawnie i jest stale monitorowana przez informatyków Wizz Air. Odprawa jest dostępna po zalogowaniu się do własnego profilu oraz ze strony głównej. Nowością jest to, że na 90% destynacji europejskich nie jest wymagane wpisywanie danych dokumentów. W razie problemów z korzystaniem ze strony polecam kontakt z naszym telecentrum. Numery lokalne dostępne są w zakładce „Informacje/Kontakt”."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 27 Cze 2012 08:59 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 4
mariobros napisał(a):
Dokładnie mam to samo, przy odprawie online nie pyta o dane dowodów. Poprostu , ciach i już można drukować. Kurna to błąd czy faktycznie nie trzeba?


No dobrze, niech nie pyta, ale niech nie wrzuca numer dowodu innych osób. W każdym razie w naszym przypadku obeszło się bez dodatkowej odprawy na lotnisku. Obsługa powiedziała bratu, że "nikt w to nie zagląda" i przyleciał na boarding pass z błędem, o którym była mowa. Jedyny ból to kasa wyrzucona w błoto na infolinię. Napisałam skargę na faceta z infolinii, bo żadna osoba nie powinna być potraktowana tak, jak ja zostałam. Jutro minie tydzień od zgłoszenia, jeszcze się nie pofatygowali z odpowiedzią.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 27 Cze 2012 17:17 

Rejestracja: 21 Cze 2012
Posty: 45
Bylem kiedys po drugiej stronie (tzn na mnie albo na moich wspolpracownikow byly robione czasami skargi-kazdy ma zly dzien etc) i wiem ze taka skarga w 99% konczyla sie tym ze:
1) klient otrzymywal wiadomosc ze dany pracownik zostal ukarany/zwolniony/ rzadziej pouczony
2) pracownik mial rozmowe dotyczaca szczegolow ale poza wiedza klienta, klient byl obwiniony o wszystko
3) klient (jego numer telefonu) dostawal adnotacje zeby nie byl obslugiwany przez pracownika

Tak to byla duza korporacja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2940 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 147  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group