Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
@dmirstek Regulamin sobie,a praktyka sobie.Wielokrotnie kupowałam bilety wraz z dokupowaniem WDC płacąc przelewem i nie było z tym żadnego problemu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#402 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:53 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 3
dmirstek napisał(a):
Regulamin WDC, punkt 3.1


No niby tak, ale nigdzie taka opcja przelewu nie została mi zablokowana. Co więcej strona mi pokazuje ze czeka na przelew.. jedyne co jest nie tak, to brak maila...
Góra
 Relacje PM off  
 
#403 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
@Shalafi1 Bez maila też będziesz w stanie to zapłacić nr rezerwacji masz ,nr konta też jest na ich stronie,a to wszystko co musisz mieć ,no i oczywiście kasę na przelew ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#404 PostWysłany: 12 Lip 2018 14:06 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 3
teoretycznie wszystko mam, kasę też ;)
Ale wzburza to mój niepokój, że mail nie przyszedł, a teraz szczególnie jak znalazłem ten zapis w regulaminie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#405 PostWysłany: 12 Lip 2018 14:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
Nie wzburzaj się,tylko uruchamiaj przelew. ;) Rezerwacja widnieje na Twoim koncie i oczekuje zapłaty by zmienić status na potwierdzona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#406 PostWysłany: 13 Lip 2018 00:03 

Rejestracja: 01 Lip 2018
Posty: 7
CDD22 napisał(a):
pytanko czy zamiast przelewu moge zrobić poprostu wpłate na ich konto??


Jasne. Jak wybierasz opcje "przelew" to dostaniesz e-mailem nr konta, na ktory trzeba zrobic tradycyjny przelew. Tytułem numer rezerwacji i wygenerowana kwota.

Jesli w PLN to na to konto:

Wizz Air Hungary Kft

Bank: CITIBANK HANDLOWY

Nr konta: 07103015080000000802909004

SWIFT code: CITIPLPX
BIC: PL07103015080000000802909004

Jesli w inncyh Walutach to tutaj jest lista wszystkich kont na jakie WIZZAIR przyjmuje przelewy.

https://wizzair.com/en-gb/information-a ... ayments/#/
Góra
 Relacje PM off  
 
#407 PostWysłany: 27 Lip 2018 18:02 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 1
Witam wszystkich

Mam prośbę. Zrobiłem dzisiaj rezerwację i zrobiłem opcję przelewu. Wszystko wypełniłem w przelewie ale w polu tytułem wpisałem tylko kod potwierdzenia. Niżej nie wpisałem Imienia i nazwiska. Zakładam że powinno być wszystko ok ale wolę dopytać.

Bardzo proszę kogoś o odpowiedź i z góry dziękuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#408 PostWysłany: 27 Lip 2018 18:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
Wpisałeś to co miało być ,jest dobrze za 2-3 dni rezerwacja będzie potwierdzona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#409 PostWysłany: 27 Lip 2018 18:14 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2824
platynowy
sam nr rezerwacji wystarczy
Cytuj:
W głównym polu tytułu przelewu wpisz kod potwierdzenia. Jeśli dostępne są dodatkowe pola związane z tytułem przelewu, wpisz w nich imię i nazwisko pierwszego pasażera podanego w rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#410 PostWysłany: 11 Paź 2018 01:20 

Rejestracja: 06 Kwi 2015
Posty: 1
Witam mam taki problem, w poniedziałek kupiłam bilety wizzair w 2 strony i chciałam zapłacić kartą PKO BP i 3 razy wyrzucam mnie że strony PKO jako nieprawidłowe hasło mimo że było sprawdzane że jest zgodne i wracałam spowrotem na stronę wizz i musiałam wpisać dane karty ponownie i wybrałam inną. Dostałam z tego banku SMS z kodem potwierdzającym i na końcu wyskoczyło "transakcja zaakceptowana" po zaakceptowaniu wróciłam na stronę wizz i wyskoczył komunikat kartą odrzucona... więc nie miałam już innego wyboru i kliknęłam przelew bankowy. Przelałam pieniądze z iPKO tak jak wszystko było w mailu, numer krajowy Citibank i w tytule tylko numer rezerwacji. Na stronie wizz widnieje płatność "wstrzymana" po kliknięciu w szczegóły pisze "oczekuje na płatność". Dzisiaj mija 2 dzień i jeszcze nie dostałam potwierdzenia rezerwacji.
Czy wszystko poszło w porządku i mam nadal czekać? Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem? Nie chce aby moje bilety mi przepadły:(
Góra
 Relacje PM off  
 
#411 PostWysłany: 11 Paź 2018 01:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
Najprawdopodobniej jutro lub pojutrze zaksięguje się u nich twój przelew i dostaniesz maila z fakturą a rezerwacja zmieni status na potwierdzona,cierpliwości czasem trwa to do 5 dni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#412 PostWysłany: 28 Sty 2019 13:56 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
czy coś się zmieniło w przypadku płatności przelewem? lot zarezerwowałam w czwartek, opłaciłam w sobotę rano, nie mam potwierdzenia wciąż więc zastanawiam się czy przejdzie czy jednak teraz pilnują tych 24 godzin?
Góra
 Relacje PM off  
 
#413 PostWysłany: 28 Sty 2019 14:02 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2824
platynowy
wszystko będzie ok
weź pod uwagę, że to był weekend i banki nie księgowały wpłat, wkrótce się ogarną i dostaniesz potwierdzenie
Góra
 Relacje PM off
natatita uważa post za pomocny.
 
 
#414 PostWysłany: 28 Sty 2019 14:04 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
już myślałam, że może teraz trzymają się 24h, w takim razie czekam cierpliwie :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#415 PostWysłany: 28 Sty 2019 16:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
@natatita Najpóźniej dziś lub jutro status rezerwacji zmieni się na potwierdzona a potem otrzymasz fakturę.Nadal czekają kilka dni(7)na przelew.
Góra
 Relacje PM off
natatita uważa post za pomocny.
 
 
#416 PostWysłany: 12 Maj 2019 16:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1068
Loty: 37
Kilometry: 86 073
złoty
Istnieje możliwość wybrania płatności przelewem, a później zmiany na punkty lub kartę?
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#417 PostWysłany: 12 Maj 2019 18:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
@Pabloo Nie. Karty automatycznie już nie mają możliwości obciążyć,punktami też .Zawsze można zrobić nową rezerwację ,jeśli cena nie wzrosła i opłacić kartą lub pkt.a przelewu nie uruchamiać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#418 PostWysłany: 28 Maj 2019 14:14 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 289
niebieski
Jeśli bilet kupiłem dziś (dzień roboczy) to ile Wizzair czeka na przelew i w którym momencie na pewno nie przyjmie już przelewu?
Drugie pytanie. Z tego co tu wyczytałem, jeśli 2 razy nie opłacimy przelewu, blokują nam tę metodę płatności? Da się tę blokadę potem jakoś odkręcić?
Trzecie pytanie już na marginesie bo z innej beczki - nie da się w ramach WDC dokupić biletu dla towarzysza podróży w oddzielnej rezerwacji, jeśli już dla samego siebie się kupiło, prawda? Chyba nie ma sensu pisać zgłoszenia aby mi cenę obniżyli, podejrzewam, że gdzieś w regulaminach jest mowa o konieczności kupna dla towarzysza na "jednej rezerwacji"? W sumie szkoda, że tak wymyślili ofertę bo nie zachęca to do dokupowania biletów :lol: Choć pewnie celowość jest taka, aby nie oferować na forach ogłoszeń typu "dokupię bilet na wizzair tego a tego dnia taniej".
Góra
 Relacje PM off  
 
#419 PostWysłany: 28 Maj 2019 21:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5368
HON fly4free
@rdw No dobra,jak nikt nic ci nie napisał,to skrobnę co wiem ;) Kwestia pierwsza :czekają tydzień zazwyczaj ósmego dnia nieopłacona rezerwacja jest anulowana,więc raczej najpóźniej 03.06 uruchom przelew jak chcesz z niej skorzystać.Kwestia druga: jest trochę inaczej niż ty zrozumiałeś.Nie ma blokady na stałe funkcji opłat przelewem.Jest blokada czasowa, jeśli masz równocześni dwie nieopłacone przelewem rezerwacje to już nie zrobisz tą metodą trzeciej ,do czasu aż przynajmniej jedna z tych dwóch nie zostanie opłacona/zaksięgowana lub nie zostanie przez nich anulowana z powodu nie opłacenia w terminie.Pytanie trzecie krótko-prawda i jest u nich informacja o tym,takie ich zbójeckie prawo i trzeba się stosować ;) Pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off
rdw uważa post za pomocny.
 
 
#420 PostWysłany: 30 Lip 2019 21:26 

Rejestracja: 30 Lip 2019
Posty: 3
Cześć,
W opisie przelewu, w jedynej dostępnej linijce wpisałem i kod potwierdzenia i imię i nazwisko :?
Czy Wizzair rozpozna to jako prawidłowy przelew dla mojej rezerwacji? Jeśli nie to trzeba dzwonić na infolinię, robić drugi przelew a pierwszy będzie do zwrotu czy może jeszcze coś innego?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: mechiko oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group