Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 415 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 07 Mar 2010 22:09 

Witam,
z tego, co wyczytalem na forum, spora czesc z Was oplacajac lot w Wizzair nie korzysta ze standardowej platnosci karta, a z opcji platnosci przelewem. Koncepcja wydaje sie sluszna, wszak tak jest ponoc taniej. Ja jeszcze nigdy nie placilem w ten sposob za lot i w zwiazku z tym prosze o Wasze opinie.

Szczegolnie zastanawia mnie zapis dostepny pod adresem: https://book.wizzair.com/useful_informa ... r_payment/
"Płatności przelewem bankowym należy dokonać w walucie państwa, w którym podróż się rozpoczyna (waluta podana przez Telecentrum podczas rezerwacji) na konto Wizz Air w tej samej walucie."

I stad moje dwa pytania: po pierwsze czy przelewem mozna oplacic jedynie lot, ktory byl rezerwowany przez Telecentrum czy tez zwyczajnie przez strone Wizzair?

A druga sprawa to kwestia platnosci w walucie danego Panstwa. Jak to wyglada w praktyce?
Chcac leciec np. z Forli/Bolonia do Katowic, po przejsciu prawie calego procesu rezerwacji na stronie, pod koniec pojawia sie jednak opcja placenia w zlotowkach: "Oferujemy możliwość przeliczania kursów różnych walut, co umożliwia dokonanie płatności w innej walucie niż podana w rezerwacji." I tak, po zamianie z 12,49 Euro, Wizzair proponuje mi zaplacic 50,93 zł (notabene to chyba troche zawyzony kurs). Czy to jest juz ostateczna kwota, ktora zostanie pobrana z moejgo konta? Czy tez moze bank/przewoznik policzy sobie cos jeszcze za takie przewalutowanie?
Kolejna kwestia to to, czy ostatecznie przelewam pieniadze na polskie czy włoskie dane Wizzair (rowniez dostepne pod https://book.wizzair.com/useful_informa ... r_payment/).

Z gory dziekuje za pomoc.
Góra
 PM off  
      
#2 PostWysłany: 08 Mar 2010 08:55 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4095
Loty: 402
Kilometry: 865 140
Można płacić za loty rezerowane przez internet. Sam zawsze tak robię.
Kwota która dostajesz do zapłacenia w PLN to kwota ostateczna. Po wybraniu waluty platności wybierasz kraj do którego chcesz wysłac pieniądze. W przypadku złotówki będzie to tylko Polska. Więc przelewasz pieniadze ze swojego polskiego konta na polskie konto Wizz Air
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 08 Mar 2010 19:28 

Rejestracja: 08 Mar 2010
Posty: 12
Mam maly problem z placeniem przelewem Wizzairowi. Pokazuja mi bowiem dwa numery kont - w PEKAO i CITIBANKu i nie wiem na ktory mam im przelac pieniadze. Wyglada to tak:

"Status rezerwacji: WSTRZYMANE

Szczegółowe informacje o przelewie bankowym:

Płatność musi nastąpić w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji. Dalsze informacje na temat dokonania płatności przelewem bankowym znajdują się tutaj.

Należna kwota : 200 PLN

Polskie złote (PLN)
Swift: PKOPPLPW
BANK PEKAO SA
Numer konta dla przelewów krajowych: 85124010661111001004783883
Numer konta dla przelewów międzynarodowych: PL85124010661111001004783883
(Bank Pekao SA)
Posiadacz rachunku: Wizz Air Hungary Kft

Swift: CITIPLPX
CITIBANK HANDLOWY
Numer konta dla przelewów krajowych: 07103015080000000802909004
Numer konta dla przelewów międzynarodowych: PL07103015080000000802909004
Posiadacz rachunku: Wizz Air Hungary Kft"

Ktos z Was wie, ktory z numerow jest wlasciwy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 08 Mar 2010 20:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 109
pewnie obojętne, to dla Ciebie wygoda w jakim banku masz konto
ja ostatnio robiłem na numer:
85 1240 1066 1111 0010 0478 3883
PEKAO V O. w Warszawie
Wizz Air Hungary Kft
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 08 Mar 2010 20:37 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4095
Loty: 402
Kilometry: 865 140
Sulik dobrze prawi, potwierdzam -obojętne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 09 Mar 2010 20:46 

Rejestracja: 08 Mar 2010
Posty: 12
hej, mam do Was pare pytan:

1.) Po jakim czasie stan rezerwacji w Wizzair przy platnosci przelewem przechodzil Wam z trybu "WSTRZYMANE"? Ja wczoraj ok. 23 przelalem pieniadze z mojego konta mbank. Standardowo wiec kasa za loty powinna do nich dojsc do nich dzisiaj. Tymczasem pomimo, ze pieniadze z mojego konta zniknely - moj stan rezerwacji to nadal "WSTRZYMANE".

2.) Podczas przelewu podawaliscie im tylko kod rezerwacji czy tez nazwisko? Ja dalem sam kod, bo nie mam mozliwosci wpisania nazwiska w 'dalszym polu komentarza' - w mBanku jest jedna linijka i tyle. Jako 'pole komentarza' rozumiem nastepna linijke:
"Dokonując płatności przelewem bankowym, prosimy o podanie kodu rezerwacji składającego się z 6 znaków (podając wyłącznie te 6 znaków) w pierwszym polu komentarza. Jeżeli dostępne są dalsze pola komentarza, prosimy o podanie imienia i nazwiska pierwszego pasażera w rezerwacji. Jeżeli dostępne jest tylko jedno pole komentarza, prosimy o podanie WYŁĄCZNIE kodu rezerwacji."

3.) A jak wyglada sprawa z czasem, po ktorym nie oplacona rezerwacja przepada, bo na ich stronie tez sa dwie rozbiezne informacje:
"Płatność musi nastąpić w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, w przeciwnym razie zostanie ona anulowana. "
"Jeżeli pełna kwota płatności za rezerwację nie wpłynie w ciągu 5 dni od momentu dokonania rezerwacji, rezerwacja zostanie anulowana."

z gory dzieki za odp.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 10 Mar 2010 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 109
mivo napisał(a):
hej, mam do Was pare pytan:

1.) Po jakim czasie stan rezerwacji w Wizzair przy platnosci przelewem przechodzil Wam z trybu "WSTRZYMANE"? Ja wczoraj ok. 23 przelalem pieniadze z mojego konta mbank. Standardowo wiec kasa za loty powinna do nich dojsc do nich dzisiaj. Tymczasem pomimo, ze pieniadze z mojego konta zniknely - moj stan rezerwacji to nadal "WSTRZYMANE".

2.) Podczas przelewu podawaliscie im tylko kod rezerwacji czy tez nazwisko? Ja dalem sam kod, bo nie mam mozliwosci wpisania nazwiska w 'dalszym polu komentarza' - w mBanku jest jedna linijka i tyle. Jako 'pole komentarza' rozumiem nastepna linijke:
"Dokonując płatności przelewem bankowym, prosimy o podanie kodu rezerwacji składającego się z 6 znaków (podając wyłącznie te 6 znaków) w pierwszym polu komentarza. Jeżeli dostępne są dalsze pola komentarza, prosimy o podanie imienia i nazwiska pierwszego pasażera w rezerwacji. Jeżeli dostępne jest tylko jedno pole komentarza, prosimy o podanie WYŁĄCZNIE kodu rezerwacji."

3.) A jak wyglada sprawa z czasem, po ktorym nie oplacona rezerwacja przepada, bo na ich stronie tez sa dwie rozbiezne informacje:
"Płatność musi nastąpić w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji, w przeciwnym razie zostanie ona anulowana. "
"Jeżeli pełna kwota płatności za rezerwację nie wpłynie w ciągu 5 dni od momentu dokonania rezerwacji, rezerwacja zostanie anulowana."

z gory dzieki za odp.


1. do 5 dni max ;) ja chyba miałem po 48 godzinach
bo to, że dojdzie na konto jeszcze nie znaczy, że status się zmienił - ktoś to musi potwierdzić w wizzair i wprowadzić na stronę

2. no o ok
ja w ING mam 4-5 linijek i podałem kod, a pod spodem swoje imię i nazwisko
jak masz jedną linijkę to podajesz tylko kod

3. Z tego co czytałem jeśli pieniądze wpłyną 5 dnia czy nawet później to i tak będzie OK, ale prawdopodobnie wszytko zależy od tego jak dużo osób chętnych jest na ten lot.
Ja to ogólnie zrozumiałem tak, że najlepiej wpłacić w ciągu 24h, a w ciągu 5 dni będzie potwierdzone ;)


ps. mail z informacją o zaksięgowaniu i planem podróży przyjdzie Ci po zmianie statusu na stronie (czyli po zaksięgowaniu) :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 31 Mar 2010 20:06 

Rejestracja: 31 Mar 2010
Posty: 2
a ja mam taki problem. nie mam pojęcia jak wypełnić to polecenie przelewu.
czy tak jak zrobiłam to w załączonym pliku będzie dobrze?
proszę o szybką odpowiedź

Załączniki:
aaa.jpg
aaa.jpg [ 108.64 KiB | Obejrzany 41290 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 31 Mar 2010 20:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Mar 2010
Posty: 136
w miejscu nazwa zleceniodawcy podajesz swoje zdane w miejscu tytułem dajesz nr rezerwacji, wszystko...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 31 Mar 2010 21:30 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4095
Loty: 402
Kilometry: 865 140
Wypelniłes prawidłowo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 01 Kwi 2010 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 109
Tytułem powinno być
numer rezerwacji
imię i nazwisko

w nazwie zleceniodawcy powinny być Twoje dane
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 02 Kwi 2010 08:39 

Rejestracja: 31 Mar 2010
Posty: 2
Dziękuję Sulik, o to mi właśnie chodziło, zarezerwuję i zapłacę we wtorek bo teraz święta więc obawiam się że pieniążki mogą nie dojść w ciągu pięciu dni.
I dla upewnienia zapytam jeszcze:
kupuję dwa bilety więc wypełniam dwa przekazy, w tytułach numery rezerwacji i dane osób podróżujących a w nazwie zleceniodawcy na odydwu moje dane?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 02 Kwi 2010 14:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 109
ich na dłuższą metę nie interesuje dane "zleceniodawcy przelewu" a tytuł przelewu po którym przelew jest identyfikowany.
a dokładniej numer rezerwacji musi być w tytule

dla przykładu przy bankowości elektronicznej (np. poprzez ING) w formularzu nie ma czegoś takiego jak dane zleceniodawcy przelewu - to pole jest wypełniane automatycznie danymi właściciela konta,
ale są pola:
kwota, numer konta, tytuł, nazwa odbiorcy
i właśnie w tytule wpisujesz
1 linijka: numer rezerwacji
2 linijka (jak jest): imię i nazwisko pierwszego pasarzera na rezerwacji
3 linijka (jak jest, opcjonalnie) : imię i nazwisko drugiego pasarzera na rezerwacji
etc.


chodzi o to, aby przelew był identyfikowany przez system/osobę sprawdzającą - bo dane "zleceniodawcy przelewu" mogą być danymi firmy, Twojej Cioci która ma konto w banku etc.

ale ogólnie polecał bym robienie przelewów przez internet - szybciej i sprawniej i mniej problemów niż z bieganiem na pocztę (i taniej ;) )

natomiast co do tego czy przelew zrobisz przed czy po świetach, to lepiej imcho przed - bo te 5 dni na stronie wizza liczą się od daty zarezerwowania, a nie od daty podejścia na pocztę (czyli nie zależą od tego jak długo przelew idzie), ale nimi też nie trzeba się tak bardzo przejmować z tego co czytałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 02 Kwi 2010 14:31 

Rejestracja: 13 Mar 2010
Posty: 188
Jeśli ktoś nie ma konta w Pekao SA, a zależy mu żeby przelew szybko doszedł to polecam serwis: www.bluecash.pl
Za przelew do 1000 zł. prowizja wynosi 1 zł.
Płaciłem w ten sposób w WizzAir i przelew doszedł szybko bez żadnych problemów :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 29 Cze 2010 12:06 

Rejestracja: 29 Cze 2010
Posty: 1
Cześć, mam podobny kłopot ale ja płacę z mBanku. I tam sytuacja wygląda tak:

Image

Czy dobrze to wypełniłem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 29 Cze 2010 12:13 

Rejestracja: 10 Maj 2010
Posty: 415
Tak dobrze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 02 Lip 2010 10:42 

Rejestracja: 02 Lip 2010
Posty: 2
Pmozcie mi prosze :( Bo ja wypelnilam druk w ten sposob ze w nazwie zleceniodawcy wpisalam kod rezerwacji, nizej moje imie i nazwisko ;( Dzwonic do nich czy co? Strasznie sie boje ze pieniadze przepadna teraz bo oni sie nie polapia z ta rezerwacja moja ;( Ratunku ;(((
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 02 Lip 2010 11:56 

Rejestracja: 27 Sty 2010
Posty: 184
Karolina1988 napisał(a):
Pmozcie mi prosze :( Bo ja wypelnilam druk w ten sposob ze w nazwie zleceniodawcy wpisalam kod rezerwacji, nizej moje imie i nazwisko ;( Dzwonic do nich czy co? Strasznie sie boje ze pieniadze przepadna teraz bo oni sie nie polapia z ta rezerwacja moja ;( Ratunku ;(((



Kod rezerwacji jest unikalny i jest nośnikiem wszystkich podanych w czasie zakupu danych. Jeżeli wpiszesz go w polu "imię i nazwisko" czy "zleceniodawca czy "tytuł przelewu" to oni już się połapią.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 02 Lip 2010 12:12 

Rejestracja: 02 Lip 2010
Posty: 2
Podniosles mnie na duchu normalnie dziekuje :) Dzwonilam do nich przed chwila i facet kazal mi czekac do 7mego lipca. Mam nadzieje ze bedzie tak jak mowisz...ufff.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 05 Lip 2010 00:19 

Rejestracja: 05 Lip 2010
Posty: 4
pytanko czy zamiast przelewu moge zrobić poprostu wpłate na ich konto??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 415 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Exabot [Bot], Marco Manno oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group