Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 15 Kwi 2018 12:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
@Hypnos.Zwrócą,choć pewnie potrwa to trochę.Nawet do 2 tygodni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#382 PostWysłany: 15 Kwi 2018 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13188
HON fly4free
Hypnos94 napisał(a):
......Zrobiłem drugą rezerwacje. Mam nadzieje, że za tamtą pieniądze zwrócą


Niepotrzebnie, bo i tak zapewne trzeba będzie zadzwonić zwłaszcza, iż da się tanio
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=100

Ale też nic nie ryzykujesz, bo jak uznają czy mimo wszystko potwierdzą pierwszą to drugą zdublowaną anulują

Jak Ci napisano wtorek, środa zadzwoń
Góra
 Relacje PM off  
 
#383 PostWysłany: 26 Maj 2018 03:13 

Rejestracja: 26 Maj 2018
Posty: 1
Dzisiaj w nocy zarezerwowałem 2 bilety na lot do Londynu we wrześniu.
Problem polega na tym, że w tytule przelewu zamiast wpisać 6 znakowy kod potwierdzający- wpisałem przez pomyłkę kod SWIFT. Póki co żadnej informacji nie dostałem, dopiero rano będę dzwonił na ich infolinię.
Powiedzcie mi- jeżeli podam komuś z infolinii przez telefon właściwy 6 znakowy kod potwierdzający to wszystko będzie OK, czy jak to teraz załatwić?

Pozdrawiam serdecznie, Artur.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 26 Maj 2018 17:10, edytowano w sumie 1 raz
Przenoszę
Góra
 Relacje PM off  
 
#384 PostWysłany: 26 Maj 2018 08:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
Dziś twój przelew nie będzie jeszcze u nich zaksięgowany i nie ma co dzwonić na infolinię.Odczekaj 2-3 dni i wtedy zadzwoń lub kup bilety jeszcze raz( jeśli nadal w tej cenie) .Za ten błędny przelew dostaniesz wtedy zwrot kasy .Tak się dzieje, jeśli kwota u nich widnieje jako niezidentyfikowana.
Góra
 Relacje PM off  
 
#385 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:37 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
Zrobiłam rezerwację w Wizz ponad tydzień temu, opłaciłam dopiero w piątek rano a dzisiaj rezerwacje zdjęli mi z moich rezerwacji na moim koncie, czy ten przelew zostanie mi zwrócony ? czy jest jakaś szansa, że ta rezerwacja zostranie potwierdzona i wróci na moje konto? dzwonię na telecentrum ale słyszę tylko komunikat, że nie ma takiego numeru... :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#386 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13188
HON fly4free
Co ty powiesz: raptem 3 posty wyżej masz jak tanio zadzwonić, to troszkę się skup i proś o zwrot (choć zapewne sami zwrócą)
Góra
 Relacje PM off  
 
#387 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
Rezerwacja już nie wróci,natomiast kasę dostaniesz za kilka dni na konto.
Góra
 Relacje PM off
natatita lubi ten post.
natatita uważa post za pomocny.
 
 
#388 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:50 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
Nie pytałam jak tanio zadzwonić tylko napisałam, że nie można się dodzwonić na 'droższy numer', pytałam czy ktoś już miał taką sytuację, że opłacił za późno.
Góra
 Relacje PM off  
 
#389 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
@natatita Wielu miało i jest j.w. Płatność u nich figuruje wtedy jako niezidentyfikowana i zwracają.Jeśli chcesz w miarę szybko odzyskać to napisz mailowo lub dzwoń najwcześniej jutro.Dziś pewnie jeszcze twój przelew się nie zaksięgował i nie będą w stanie pomóc.
Góra
 Relacje PM off
natatita lubi ten post.
natatita uważa post za pomocny.
 
 
#390 PostWysłany: 28 Maj 2018 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13188
HON fly4free
natatita napisał(a):
Zrobiłam rezerwację w Wizz ponad tydzień temu, opłaciłam dopiero w piątek rano .............(



Liczyć, że to się uda.... ;)

Kod:
Przekroczony termin

Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność.


Ostatnio edytowany przez gorny77, 28 Maj 2018 13:31, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#391 PostWysłany: 28 Maj 2018 11:12 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
Wcześniej udawało mi się nawet po 10 dniach ;)

p.s jak masz zły dzień to nie musisz się wyżywać na innych, bez odbioru ! :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#392 PostWysłany: 25 Cze 2018 11:19 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 11
Dlaczego poprezdni temat zostal zablokowany?
Obydwie opdowiedzi byly kompletnie bezuzyteczne, myslalem ze forum jest od pomagania a nie rzucania losowych odpowiedzi ktore maja sie ni jak do opisywanego problemu.

Odpowiedz 1 (@zeus): wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492
Odpowiedz 2 (@michzak): Bardziej przelew-bankowy,181,17452


Zamkniety temat: wizzair-przelew-bez-numeru-rezerwacji,225,130104

Dlatego pytam ponownie:

Przelalem dwa razy ta sama kwote za bilet w wizzair. Jeden przelew poszedl z numerem rezerwacji w tytule, drugi bez zadnego tytulu.
Skorzystalem z formularza kontaktowego na stronie wizzair, ale narazie nie otrzymalem zadnej odpowiedzi.

Ktos kiedys mial taka sytuacje? Wizzair sam zwraca pieniadze? Ile czasu to trwa?
Góra
 Relacje PM off  
 
#393 PostWysłany: 25 Cze 2018 11:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13188
HON fly4free
Przeczytaj dokładnie od góry do dołu całą stronę cytowanego tematu

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1095012&hilit=wizzair+kontakt#p1095012

i tanio dzwoń wyjaśniać

Potrzebne imię i nazwisko pasażera, e-mail użyty do rezerwacji, daty przelewów i trasa lotu/ów
Góra
 Relacje PM off  
 
#394 PostWysłany: 25 Cze 2018 12:16 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
wheelq napisał(a):
Skorzystalem z formularza kontaktowego na stronie wizzair, ale narazie nie otrzymalem zadnej odpowiedzi.

Ktos kiedys mial taka sytuacje? Wizzair sam zwraca pieniadze? Ile czasu to trwa?

Zazwyczaj od zgłoszenia prośby o zwrot niezidentyfikowanej płatności ,udzielają po ok.10-14dniach odpowiedzi "W celu zlecenia zwrotu przelewu, który otrzymaliśmy, uprzejmie proszę o następujące dane:



1. Numer konta w formacie IBAN,

2. Imię i nazwisko właściciela konta,

3. Nazwa banku,

4. Kod SWIFT banku oraz

5. Waluta, w której prowadzone jest konto.



Po otrzymaniu powyższych danych będzie można zlecić zwrot "
Potem czekasz jeszcze kilka dni na kasę.Trwa to trochę,ale pieniądze odzyskujesz.Bez złożenia reklamacji nie wiem kiedy i czy by zwrócili.
Góra
 Relacje PM off
wheelq lubi ten post.
wheelq uważa post za pomocny.
 
 
#395 PostWysłany: 25 Cze 2018 12:31 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 11
Dziekuje!
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#396 PostWysłany: 08 Lip 2018 13:16 

Rejestracja: 22 Lut 2016
Posty: 4
Moja znajoma miała problem z płatnością karta ,więc zdecydowała się na przelew.
Nie dokonała przelewu,ale chcęmy dokonać zmian w terminie i zapłacić inną kartą. Czy wystarczy zacząć nową rezerwację,a stara z przelewem zniknie (zostanie anulowana) bezpłatnie ,czy trzeba będzie ponieść jakieś koszty wcześniejszej rezerwacji ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#397 PostWysłany: 08 Lip 2018 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13188
HON fly4free
Za kilka dni zniknie i nie poniesiecie kosztów
Góra
 Relacje PM off  
 
#398 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:40 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 3
Mam do Was dość pilne pytanie:
Jak długo muszę czekać na maila z danymi i instrukcjami do przelewu?
Dokonałem rezerwacji lotu, wybrałem opcję wykupienia Wizz Discount Club, wszystko poklikałem co trzeba pojawił mi się na stronie plan podróży ze statusem: Wstrzymana.
Natomiast nie dostałem maila z potwierdzeniem rezerwacji i wszystkimi danymi do przelewu. Jak długo to może trwać?


Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#399 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5429
HON fly4free
W zasadzie pojawia się w kilka,kilkanaście minut wiadomość mailowa.Sprawdź spam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#400 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1350
Regulamin WDC, punkt 3.1
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Włóczykijek oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group