Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
"Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność."


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 15 Kwi 2018 12:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4877
HON fly4free
@Hypnos.Zwrócą,choć pewnie potrwa to trochę.Nawet do 2 tygodni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#382 PostWysłany: 15 Kwi 2018 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12494
HON fly4free
Hypnos94 napisał(a):
......Zrobiłem drugą rezerwacje. Mam nadzieje, że za tamtą pieniądze zwrócą


Niepotrzebnie, bo i tak zapewne trzeba będzie zadzwonić zwłaszcza, iż da się tanio
kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=100

Ale też nic nie ryzykujesz, bo jak uznają czy mimo wszystko potwierdzą pierwszą to drugą zdublowaną anulują

Jak Ci napisano wtorek, środa zadzwoń
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#383 PostWysłany: 26 Maj 2018 03:13 

Rejestracja: 26 Maj 2018
Posty: 1
Dzisiaj w nocy zarezerwowałem 2 bilety na lot do Londynu we wrześniu.
Problem polega na tym, że w tytule przelewu zamiast wpisać 6 znakowy kod potwierdzający- wpisałem przez pomyłkę kod SWIFT. Póki co żadnej informacji nie dostałem, dopiero rano będę dzwonił na ich infolinię.
Powiedzcie mi- jeżeli podam komuś z infolinii przez telefon właściwy 6 znakowy kod potwierdzający to wszystko będzie OK, czy jak to teraz załatwić?

Pozdrawiam serdecznie, Artur.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 26 Maj 2018 17:10, edytowano w sumie 1 raz
Przenoszę
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#384 PostWysłany: 26 Maj 2018 08:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4877
HON fly4free
Dziś twój przelew nie będzie jeszcze u nich zaksięgowany i nie ma co dzwonić na infolinię.Odczekaj 2-3 dni i wtedy zadzwoń lub kup bilety jeszcze raz( jeśli nadal w tej cenie) .Za ten błędny przelew dostaniesz wtedy zwrot kasy .Tak się dzieje, jeśli kwota u nich widnieje jako niezidentyfikowana.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#385 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:37 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
Zrobiłam rezerwację w Wizz ponad tydzień temu, opłaciłam dopiero w piątek rano a dzisiaj rezerwacje zdjęli mi z moich rezerwacji na moim koncie, czy ten przelew zostanie mi zwrócony ? czy jest jakaś szansa, że ta rezerwacja zostranie potwierdzona i wróci na moje konto? dzwonię na telecentrum ale słyszę tylko komunikat, że nie ma takiego numeru... :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#386 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12494
HON fly4free
Co ty powiesz: raptem 3 posty wyżej masz jak tanio zadzwonić, to troszkę się skup i proś o zwrot (choć zapewne sami zwrócą)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#387 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4877
HON fly4free
Rezerwacja już nie wróci,natomiast kasę dostaniesz za kilka dni na konto.
Góra
 Profil Relacje PM off
natatita lubi ten post.
natatita uważa post za pomocny.
 
      
#388 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:50 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
Nie pytałam jak tanio zadzwonić tylko napisałam, że nie można się dodzwonić na 'droższy numer', pytałam czy ktoś już miał taką sytuację, że opłacił za późno.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#389 PostWysłany: 28 Maj 2018 10:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4877
HON fly4free
@natatita Wielu miało i jest j.w. Płatność u nich figuruje wtedy jako niezidentyfikowana i zwracają.Jeśli chcesz w miarę szybko odzyskać to napisz mailowo lub dzwoń najwcześniej jutro.Dziś pewnie jeszcze twój przelew się nie zaksięgował i nie będą w stanie pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off
natatita lubi ten post.
natatita uważa post za pomocny.
 
      
#390 PostWysłany: 28 Maj 2018 11:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12494
HON fly4free
natatita napisał(a):
Zrobiłam rezerwację w Wizz ponad tydzień temu, opłaciłam dopiero w piątek rano .............(



Liczyć, że to się uda.... ;)

Kod:
Przekroczony termin

Płatności należy dokonać w ciągu 1 dnia roboczego po dokonaniu rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Jeśli w ciągu 5 dni od dokonania przelewu bankowego nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, skontaktuj się ztelecentrum Wizz Airby sprawdzić, czy otrzymaliśmy Twoją płatność.


Ostatnio edytowany przez gorny77, 28 Maj 2018 13:31, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#391 PostWysłany: 28 Maj 2018 11:12 

Rejestracja: 29 Maj 2014
Posty: 53
Wcześniej udawało mi się nawet po 10 dniach ;)

p.s jak masz zły dzień to nie musisz się wyżywać na innych, bez odbioru ! :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#392 PostWysłany: 25 Cze 2018 11:19 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 10
Dlaczego poprezdni temat zostal zablokowany?
Obydwie opdowiedzi byly kompletnie bezuzyteczne, myslalem ze forum jest od pomagania a nie rzucania losowych odpowiedzi ktore maja sie ni jak do opisywanego problemu.

Odpowiedz 1 (@zeus): wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492
Odpowiedz 2 (@michzak): Bardziej przelew-bankowy,181,17452


Zamkniety temat: wizzair-przelew-bez-numeru-rezerwacji,225,130104

Dlatego pytam ponownie:

Przelalem dwa razy ta sama kwote za bilet w wizzair. Jeden przelew poszedl z numerem rezerwacji w tytule, drugi bez zadnego tytulu.
Skorzystalem z formularza kontaktowego na stronie wizzair, ale narazie nie otrzymalem zadnej odpowiedzi.

Ktos kiedys mial taka sytuacje? Wizzair sam zwraca pieniadze? Ile czasu to trwa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#393 PostWysłany: 25 Cze 2018 11:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12494
HON fly4free
Przeczytaj dokładnie od góry do dołu całą stronę cytowanego tematu

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1095012&hilit=wizzair+kontakt#p1095012

i tanio dzwoń wyjaśniać

Potrzebne imię i nazwisko pasażera, e-mail użyty do rezerwacji, daty przelewów i trasa lotu/ów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#394 PostWysłany: 25 Cze 2018 12:16 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4877
HON fly4free
wheelq napisał(a):
Skorzystalem z formularza kontaktowego na stronie wizzair, ale narazie nie otrzymalem zadnej odpowiedzi.

Ktos kiedys mial taka sytuacje? Wizzair sam zwraca pieniadze? Ile czasu to trwa?

Zazwyczaj od zgłoszenia prośby o zwrot niezidentyfikowanej płatności ,udzielają po ok.10-14dniach odpowiedzi "W celu zlecenia zwrotu przelewu, który otrzymaliśmy, uprzejmie proszę o następujące dane:



1. Numer konta w formacie IBAN,

2. Imię i nazwisko właściciela konta,

3. Nazwa banku,

4. Kod SWIFT banku oraz

5. Waluta, w której prowadzone jest konto.



Po otrzymaniu powyższych danych będzie można zlecić zwrot "
Potem czekasz jeszcze kilka dni na kasę.Trwa to trochę,ale pieniądze odzyskujesz.Bez złożenia reklamacji nie wiem kiedy i czy by zwrócili.
Góra
 Profil Relacje PM off
wheelq lubi ten post.
wheelq uważa post za pomocny.
 
      
#395 PostWysłany: 25 Cze 2018 12:31 

Rejestracja: 01 Lis 2011
Posty: 10
Dziekuje!
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#396 PostWysłany: 08 Lip 2018 13:16 

Rejestracja: 22 Lut 2016
Posty: 4
Moja znajoma miała problem z płatnością karta ,więc zdecydowała się na przelew.
Nie dokonała przelewu,ale chcęmy dokonać zmian w terminie i zapłacić inną kartą. Czy wystarczy zacząć nową rezerwację,a stara z przelewem zniknie (zostanie anulowana) bezpłatnie ,czy trzeba będzie ponieść jakieś koszty wcześniejszej rezerwacji ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#397 PostWysłany: 08 Lip 2018 13:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12494
HON fly4free
Za kilka dni zniknie i nie poniesiecie kosztów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#398 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:40 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 3
Mam do Was dość pilne pytanie:
Jak długo muszę czekać na maila z danymi i instrukcjami do przelewu?
Dokonałem rezerwacji lotu, wybrałem opcję wykupienia Wizz Discount Club, wszystko poklikałem co trzeba pojawił mi się na stronie plan podróży ze statusem: Wstrzymana.
Natomiast nie dostałem maila z potwierdzeniem rezerwacji i wszystkimi danymi do przelewu. Jak długo to może trwać?


Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#399 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4877
HON fly4free
W zasadzie pojawia się w kilka,kilkanaście minut wiadomość mailowa.Sprawdź spam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#400 PostWysłany: 12 Lip 2018 13:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1319
Regulamin WDC, punkt 3.1
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group