Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 230  Następna
Autor Wiadomość
#2301 PostWysłany: 20 Sie 2018 15:52 

Rejestracja: 09 Kwi 2018
Posty: 6
Cześć,
również potwierdzam, że Wizzair rozrzuca osoby z jednej rezerwacji. Kliknięte w minucie rozpoczęcia odprawy online, jedna osoba rząd 7 druga 24 - miejsca przy przejściu. Z powrotem przydzieliło już razem. Gdzieś czytałem, że faworyzuje osoby z Priority - nie, również rozsadzają ;-)

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜 Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜
🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍 🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍
#2302 PostWysłany: 20 Sie 2018 16:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 478
Loty: 213
Kilometry: 391 571
niebieski
Chyba nikt nie odgadnie jak Wizz przydziela miejsca. Wczoraj byłem pewien, że osoby z mojej rezerwacji rozdzieli (w momencie odprawy były dostępne miejsca w rzędzie 14, kilka w rzędach 2-8 i oczywiście 1, 12, 13, a przydzieliło nam 2A i 2B.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2303 PostWysłany: 20 Sie 2018 19:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1473
Loty: 128
Kilometry: 184 175
niebieski
Algorytm Wizza to prawdziwa zagadka :) Leciałyśmy razem z koleżanką i w obie strony ona miała 25 rząd, a ja raz 34, a raz 35. Odprawa dość wczesna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2304 PostWysłany: 21 Sie 2018 10:24 

Rejestracja: 10 Lip 2017
Posty: 77
Leciałam z mężem. W jedną stronę miejsca w tym samym rzędzie, tylko jedno korytarz, a jedno okno. Podczas powrotu już daleko od siebie,bo rząd 5 i 14, ale jedno okno i środek i bez problemu się zamieniliśmy :) Odprawa ok. 24h przed odlotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2305 PostWysłany: 21 Sie 2018 10:40 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12428
Loty: 570
Kilometry: 871 996
Moja siostra właśnie latała z córką (16 lat): WAW-CRL przydzieliło miejsca w jednym rzędzie: A i C; CRL-WAW przydzieliło miejsca obok siebie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2306 PostWysłany: 22 Sie 2018 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3655
Loty: 549
Kilometry: 958 604
złoty
Taka ciekawostka, dla członków Wizzclubu drożej

Załączniki:
dtmtzl.jpg
dtmtzl.jpg [ 40.88 KiB | Obejrzany 1304 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#2307 PostWysłany: 24 Sie 2018 13:21 

Rejestracja: 19 Sie 2018
Posty: 3
pemat napisał(a):
Tomasz Pasternak napisał(a):
W lotach na stronie, lot 05.09 i 07.09 jest połączony. Zamierzam jednak lecieć 03.09 i wrócić 07.09.
* czy jeśli nie przyjdę po prostu na lot 05.09 nie będzie problemu z moim powrotem 07.09 ?
* czy jeśli nie przyjdę na lot 05.09 nie będą mi naliczone żadne kary ?
* nawet jeśli mam jakieś środki na koncie wizz ?

- nie będzie problemu
- nie będzie kar
- nic ci z konta nie ściągną


A w jaki sposób mogę się odprawić na loty powrotne, skoro wyskakuje mi informacja żebym najpierw :

" Najpierw musisz odprawić się na lot do miejsca docelowego. "
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2308 PostWysłany: 24 Sie 2018 13:28 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 397
Loty: 90
Kilometry: 118 474
Skoro bilety są na jednej rezerwacji to musisz się też na 05.09 odprawić(to że się wtedy nie pojawisz jest nieistotne)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomasz Pasternak uważa post za pomocny.
 
      
#2309 PostWysłany: 24 Sie 2018 13:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 496
Odpraw się w obie strony. Każdy odcinek jest traktowany indywidualnie, nie musisz lecieć w 1 stronę żeby móc wrócić.
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomasz Pasternak uważa post za pomocny.
 
      
#2310 PostWysłany: 26 Sie 2018 23:23 

Rejestracja: 26 Sie 2018
Posty: 3
Hej!
Mam pytanie, czy zdarzyła Wam się podobna sytuacja -
Kupiłam bilety na lot liniami Wizzair , dokupiłam Priority wraz z miejscami, od razu dokonałam odprawy oraz wydrukowałam karty pokładowe. Po kilku dniach okazało się, że jedna z osób z tej rezerwacji nie może lecieć. Dlatego zalogowałam się na swoje konto w Wizzair , kliknęłam "zmień lot" w celu sprawdzenia ile to będzie kosztowało, jednak jak później się dowiedziałam w Wizzair nie można zmienić lotu dla jednej osoby przez ich stronę , dlatego zamknęłam stronę. Zaznaczam, że nie kupowałam dodatkowych usług oraz nie płaciłam za nic Wizzair od momentu zakupu biletu i odprawy.

Jakie było nasze zdziwienie, po przyjeździe na lotnisko , przeszliśmy przez bramki bezpieczeństwa i dopiero przy samolocie , dostaliśmy informacje , że nie jesteśmy odprawieni i że musimy zapłacić ok 300 zł za odprawę na lotnisku. Nasze tłumaczenia nic nie pomogły - pracownik wyraźnie powiedział, że nawet nieudana próba zmiany lotu wymaga ponownej odprawy. Musieliśmy zapłacić ok 300 zł ,
Powiedzieliśmy pracownikowi, że nawet nie mieliśmy opcji odprawy po zalogowaniu - można było tylko wydrukować kartę pokładową lub zmienić lot lub dodać usługi - nie było opcji odprawy. Na co pracownik powiedział,że trzeba w takiej sytuacji usunąć historię przeglądania oraz cookies i wtedy się pojawi opcja "odpraw się"


Spotkaliście się z czymś takim ? Czy to jest standardowa procedura? Z góry dziękuje za odpowiedzi :)


Ostatnio edytowany przez Abcn, 27 Sie 2018 13:41, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2311 PostWysłany: 27 Sie 2018 00:37 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4254
platynowy
Składaj do Wizzair reklamację o zwrot tych 300zł. Może oddadzą.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2312 PostWysłany: 27 Sie 2018 00:57 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12428
Loty: 570
Kilometry: 871 996
Dziwna sprawa - jak dla mnie, jeśli w pierwotnej rezerwacji nic nie zostało ostatecznie zmienione, to nie powinno być potrzeby ponownej odprawy. Gdybyś np. dodała po odprawie usługę priority, to wtedy na pewno trzeba ponownie się odprawić. Pisząc reklamację poproś o wskazanie, gdzie jest taki wymóg w ogólnych warunkach przewozu.
A może jeszcze ktoś bardziej obeznany się wypowie: czy kod z karty pokładowej mógł przepuścić przez bramkę z czytnikiem, jeśli system Wizz "twierdził", że pasażerowie byli nieodprawieni?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2313 PostWysłany: 28 Sie 2018 10:29 

Rejestracja: 23 Lis 2011
Posty: 162
Czy ktoś z Was spotkał się z bardzo nietypową sytuacją automatycznej podmiany imienia pasażera po dokonaniu płatności ?
wygląda na to że system Wizzaira zaczytał imię z mojego profilu Wizzair :shock:

Kupowałem bilet dla ojca ze swojego profilu , oczywiście profil jako domyślny podał moje imię , zmieniłem na imię ojca , do etapu płatności wszystko było ok,
sprawdziłem dane dwa razy , wszystko było ok, , wpisałem dane swojej karty i ........ otrzymałem powiedzenie rezerwacji na moje imię :shock:

PS kupił w życiu już co najmniej 100 biletów lotniczych , również w Wizzair z mojego konta i nigdy nie spotkałem się z czymś takim :?

Na infolinii za 5 zł za minutę , kazano mi złożyć reklamację i czekać do 30 dni na odp . :cry:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2314 PostWysłany: 28 Sie 2018 10:32 

Było wielokrotnie, nie odhaczyłeś na etapie rezerwacji " ptaszka", iż ty nie lecisz i masz zakup na siebie
Góra
 PM off
Travel_World lubi ten post.
zielo53 uważa post za pomocny.
 
      
#2315 PostWysłany: 28 Sie 2018 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 496
Zadzwoń na Maltę, tam są dość pomocni (22)1284905
Góra
 Profil Relacje PM off
zielo53 uważa post za pomocny.
 
      
#2316 PostWysłany: 28 Sie 2018 10:51 

A sprawdź jaki jest nr. kierunkowy na Maltę :?: ;)

To jest nr. polski, do tego nie od takich spraw + już dzwonił z tego co pisze na właściwą infolinię (może za którymś razem np. na angielskiej ktoś mu to poprawi za free)
Góra
 PM off
zielo53 uważa post za pomocny.
 
      
#2317 PostWysłany: 28 Sie 2018 15:34 

Rejestracja: 23 Lis 2011
Posty: 162
Anonymous napisał(a):
Było wielokrotnie, nie odhaczyłeś na etapie rezerwacji " ptaszka", iż ty nie lecisz i masz zakup na siebie


właśnie zobaczyłem że istnieje coś takiego jak "jestem pasażerem" ,
ale w momencie zmiany danych ptaszek sam się odhaczył,
zastanawiam się dlaczego w moim przypadku tak się nie stało

co mogę teraz zrobić ? czy WizzAir komuś to zmienił za darmo ?


Ostatnio edytowany przez zielo53, 28 Sie 2018 15:42, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2318 PostWysłany: 28 Sie 2018 15:47 

2 etap przy nazwisku, zrób jeszcze raz bez opłacenia (przyjdzie potem nie zobowiązujący e-mail byś dokończył rezerwację, ale go usuniesz bez finalizacji zakupu :!: )



Próbuj, może zmienią za free o ile rezerwacja na ciebie zamiast ojca nie za pkt wizz i ze zniżką wdc, wtedy na 99,99% się nie uda

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835&p=1103210&hilit=malta%C5%84ski#p1103210
Góra
 PM off
zielo53 uważa post za pomocny.
 
      
#2319 PostWysłany: 28 Sie 2018 16:26 

Rejestracja: 23 Lis 2011
Posty: 162
właśnie dzwoniłem na infolinię przez Maltę , sprawa załatwiona pozytywnie :D
dokonają zwrotu środków za źle wystawiony bilet ,
zakupiłem już drugi dla ojca ,

dziękuję wszystkim za pomoc :)
Góra
 Profil Relacje PM off
obat89 lubi ten post.
 
      
#2320 PostWysłany: 29 Sie 2018 08:49 

Rejestracja: 26 Sie 2018
Posty: 3
Napisałam reklamacje, zobaczymy co odpiszą . Dzięki za pomocne uwagi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 230  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group