Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 14 Maj 2018 00:16 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1387
niebieski
Gwoli ścisłości: AB latał z FRA ale tylko na Majorkę i przez chwilę do Katanii. Potem tą trasę przejęło Niki.

Edit: No i było oczywiście połączenie AB FRA-TXL
Enviado desde mi ALE-L21 mediante Tapatalk
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥HIT❗🔥 Wyprzedaż w AirAsia od 38 PLN ✈😍 Tanie bilety po Azji (Tajlandia, Malezja, Filipiny, Laos i inne) ☀️🌴 🔥HIT❗🔥 Wyprzedaż w AirAsia od 38 PLN ✈😍 Tanie bilety po Azji (Tajlandia, Malezja, Filipiny, Laos i inne) ☀️🌴
Tanie bilety ❗️Przejazdy do wielu polskich miast autokarami NEOBUS już od 1 PLN 😍 Tanie bilety ❗️Przejazdy do wielu polskich miast autokarami NEOBUS już od 1 PLN 😍
#22 PostWysłany: 14 Maj 2018 06:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2017
Posty: 11
Loty: 133
Kilometry: 195 612
@tropikey początkowo też myślałem, że to jednorazowy „incydent”, a wersje tę uwiarygodniała rozmowa zarówno z pracownikami handlingowymi oraz cabin crew. Jednakże wszystkie pozostałe loty w maju również były ze szczerego pola. Dodatkowo przeanalizowałem sprzęt jakim operuje EK na EK179/180 i są to benki o rejestracjach A6-EB...X, czyli sprzęt mający ponad dziesięć lat.

EPWA jest lotniskiem użytku publicznego, w związku z czym formalnie PPL nie może zakazać nikomu startów i lądowań. Zmiany warunków współpracy, wypowiedzi prezesów, itd. mające miejsce w ostatnich miesiącach skłaniaja trzeźwo myślących pax’ów do refleksji.

Być może dla niektórych nie ma różnicy standard obsługi klienta, jednakże dla mnie jest dyskretna różnica pomiędzy boardingiem z rękawu a dostawą niczym worek kartofli busem. I widzę różnice w produkcie twardym pomiędzy sprzętem nowym a dziesięcioletnim, tak samo jak ma znaczenie to czy podróż jest non-stop czy z przesiadkami, gdyż płacę za ten produkt/usługę uczciwie zarobionymi pieniędzmi.

PS. Prywatnie kibicuję LO w dalszym rozwoju, lecz staram się omijać, ze wzgl. na notoryczne opóźnienia, niewygodne fotele, nieprzyjemną obsługę pokładową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 14 Maj 2018 09:11 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1795
niebieski
A już myślałem że tu będzie merytoryczny wątek.
Góra
 Profil Relacje PM off
seal lubi ten post.
 
      
#24 PostWysłany: 14 Maj 2018 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 200
niebieski
W ramach ochrony narodowych interesów proponuję jeszcze:
-zwiększyć minimalny czas na "turn-around"
-zakazać różowego kolory (a tym bardziej landrynkowego) na lotnisku, w tym na malowaniu samolotów
-nakazać żeby wszystkie stewardessy samolotów mówiły po polsku.

A teraz bez sarkazmu - jest coś takiego jak wspieranie narodowego przewoźnika, tym bardziej że właściciel jest ten sam: możemy skonstruować cennik tak żeby duży przewoźnik który ma dużo transferów płacił mniej, przecież wiadomo kto to będzie. Możemy zbudować infrastrukturę lotniska tak żeby były łatwe przesiadki, i żeby odpowiadała ona flocie LOT-u. Są inne mechanizmy. Natomiast takie zagrywki (jeżeli rzeczywiście mają miejsce) jak odbieranie rękawów wybiórczo konkurencji to tania chamska nieuczciwa konkurencja.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 14 Maj 2018 11:21 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2326
złoty
Jeśli myślicie że umowa między EK a EPWA to dwie linijki to się mylicie. Tam jest bardzo dokładnie napisane czy EK przysługuje rękaw i na jakich zasadach. Emirates to nie aeroklub z Koziej Wólki.
Jeśli Okęcie niezgodnie z umową zabrało im rękaw to Emirates wyciągnie konsekwencje. Nie sadze jednak żeby biegli z tym do prasy. Wystawią notę i po sprawie.

emiratczyk napisał(a):
...ciach....

PS. Prywatnie kibicuję LO w dalszym rozwoju, lecz staram się omijać, ze wzgl. na notoryczne opóźnienia, niewygodne fotele, nieprzyjemną obsługę pokładową.

Nie wiem z czym porównujesz LO. Jeśli tylko z EK to być może masz racje bo nigdy Emirates nie leciałem. Ale porównując do innych linii, którymi latam, Lot ma bardzo uprzejmą i profesjonalną załogę kabinową. Zaryzykuje że jedną z lepszych z jakimi mam styczność, a próbka nie jest mała bo w ciągu ostatnich trzech lat zaliczyłem około 100 lotów LO. Co do siedzeń również nie mam większych zastrzeżeń (może poza 737 gdzie jest ciasno).
Zgodzić mogę się jedynie z opóźnieniami.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pawelos lubi ten post.
 
      
#26 PostWysłany: 14 Maj 2018 18:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2017
Posty: 11
Loty: 133
Kilometry: 195 612
Porównuje do LH, OS, BA, UA, EK, QR, a nawet FZ, FR.
Każdy ma własne kryteria i preferencje, z nimi nie podejmuje się dyskusji w myśl de gustibus...
Niestety, ale dla mnie siedzenia LO po retroficie to dramat. Nie dość, że łamliwe to jeszcze bez żadnego podparcia bocznego dla głowy czy kregoslupa.
Góra
 Profil Relacje PM off
luftairways lubi ten post.
 
      
#27 PostWysłany: 14 Maj 2018 18:31 

Rejestracja: 22 Lip 2015
Posty: 1262
złoty
namteH napisał(a):
Pabloo napisał(a):
....
Tak samo więc lotnisko we Frankfurcie będzie utrudniało dostęp liniom innym niż lufthansa.

Wydaje mi się, że taki stan rzeczy trwa od lat i jakoś nie słyszałem żeby ktoś na forum na to narzekał czy nawet tematy zakładał.


To tak tylko przypomnę, że LH ostatnio nieustannie się kłóci z FRA. Po wejściu FR składali jakieś zażalenia i żądali obniżenia opłat, a ostatnio zapowiedzieli, że nie będą się we Frankfurcie rozwijać. Zamiast tego będą dodawać połączenia w Monachium, Zurychu czy Wiedniu. http://prtl.pl/linie_lotnicze_wiadomosci/38432
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#28 PostWysłany: 18 Maj 2018 17:13 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 787
niebieski
Fantastyczny wątek i dyskusja, tylko kompletnie bezcelowa. Są prace na płycie i 773 było za duże żeby przejechać na swoją stojankę. M.in dlatego przez kilka dni później Emirat przylatywał na 772.

A, Ryanair wyniósł się z Okęcia z krajówkami po tym jak mu się skończył 3-letni okres dopłat z Państwa podatków. Dlatego Szczecin latał trochę dłużej (późniejsza inauguracja).
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group