Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#2961 PostWysłany: 06 Mar 2018 16:44 

Rejestracja: 06 Mar 2018
Posty: 2
Mam pytanie, zamówiłem ostatnio pierwszy raz w życiu nocleg na booking.com (rezerwacja bez możliwości zwrotu kasy).
Po kilku dniach dostałem informację, że dane karty są błędne i należy je uzupełnić. Zrobiłem to, dostałem informację, że wszystko okej i dzisiaj dostałem informację, że z tego powodu, że moja karta jest błędna to rezerwacja została anulowana.
I pierwsza sprawa, która mniej najbardziej interesuje to czy będą próbować mi zabrać te pieniądze z karty po ich anulowaniu rezerwacji? Mam napisane, że koszt anulowania to 0 euro, ale w takim razie by wynikało z tego, że każdy kto chce anulować rezerwacje i nie płacić to przed tym jak mu spróbują pobrać kasę z konta czyści sobie kartę do 0 i anulują mu rezerwację za free.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Ultra all inclusive na Dżerbie 🏝️ 4* hotel z prywatną plażą za 1879 PLN Ultra all inclusive na Dżerbie 🏝️ 4* hotel z prywatną plażą za 1879 PLN
Spróbuj porto w Porto 🍷🇵🇹 3-dniowy city break w Portugalii za 899 PLN ☀️😎 Spróbuj porto w Porto 🍷🇵🇹 3-dniowy city break w Portugalii za 899 PLN ☀️😎
#2962 PostWysłany: 06 Mar 2018 16:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
-- 06 Mar 2018 15:49 --

Jeśli anulowali za 0 E to już nie będą próbowali pobrać.A faktycznie czasami brak środków lub nieważna karta powoduje anulację ,nawet bezzwrotnej rezerwacji, bez konsekwencji,ale nie zawsze tak musi być.
Góra
 Profil Relacje PM off
mikolaj1234 lubi ten post.
 
      
#2963 PostWysłany: 06 Mar 2018 16:58 

Rejestracja: 06 Mar 2018
Posty: 2
Dziękuję za informację. A kolejne moje pytanie brzmi: czy da się gdzieś dokładniej zobaczyć przyczynę dlaczego mam "Invalid card". Tzn. weryfikowałem dokładnie jej dane i na pewno są poprawne.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to limit dziennych transakcji w banku, bo faktycznie mam zbyt mały. Ale to tylko spekulacja, bardzo prawdopodobna, ale nie na 100%, a nie chciałbym ryzykować kolejnej rezerwacji zanim nie upewnię się dlaczego z moją kartą były problemy. Karta jest debetowa (z tego co wyczytałem w regulaminie to może być debetowa/kredytowa).
Nazwisko też mam z polskimi znakami i je uzupełniłem, może booking sobie z nimi nie poradził?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2964 PostWysłany: 06 Mar 2018 17:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
Raczej zbyt mały limit.Przy bezzwrotnej pobierają całość.
Góra
 Profil Relacje PM off
mikolaj1234 uważa post za pomocny.
 
      
#2965 PostWysłany: 06 Mar 2018 17:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 554
niebieski
Kashpir napisał(a):
a to jak rozumieć? ;) Płatność z góry. Niby wiem, że powinienem zapłacić w koronach, ale mieszać, to nieźle mieszają w tym bookingu z płatnościami. :roll:
Załącznik:
bookingISK.PNG

cd. albo mój przypadek jest jakiś ciężki, albo booking jednak nie radzi sobie z koronami islandzkimi. Dokonałem wczoraj płatności jak powyżej będąc przekonanym, że ściągnie tyle ile pokazało w ISK czyli 8921. Tymczasem blokada na karcie pojawiła się w kwocie 9151 ISK. Pytanie do osób, które robiły rezerwacje na Islandii przez booking.com – czy też mieliście takie sytuacje?
I pytanie ogólne: czy to jest podstawa do reklamacji w booking? Tak wiem, że kwota różnicy nie jest jakaś wielka, ale chodzi o zasady.


Miałem już podobnie w innych walutach niż w EUR np. na potwierdzeniu 1695 HUF płatność w hostelu 1721 HUF - i pracownik nie potrafi tego wytłumaczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2966 PostWysłany: 06 Mar 2018 17:10 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3753
srebrny
a bank nie dolicza za przewalutowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2967 PostWysłany: 06 Mar 2018 19:53 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12425
Loty: 568
Kilometry: 861 604
Problem w tym, że tu nie powinno być żadnego przewalutowania. Wygląda to tak, że z jakiegoś nieznanego mi powodu ceny na Islandii ustawione są w euro (choć powinny być w koronach islandzkich ISK) i kwota, którą system pokazuje do płatności w ISK nie jest właściwa, bo przeliczana pewnie każdorazowo po kursie danego dnia.
Sprawdziłem dzisiaj i te same 72 euro, które wczoraj warte było 8921 ISK, booking pokazuje mi obecnie w wysokości 8906 ISK.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2968 PostWysłany: 07 Mar 2018 02:14 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 07 Mar 2018 01:59 --

jacek96 napisał(a):
Oczywiście miejsc w Osace w tej cenie już nie było, po jakimś czasie ku memu zdumieniu hotel-hostel znów się pojawił, więc wtedy zadzwoniłem do booking i usłyszałem, ze owszem współpraca jest kontynuowana, ale takimi pokojami obiekt juz nie dysponuje

Jeśli np. zmienił się właściciel to nie zmusimy go do uhonorowania rezerwacji poprzedniego właściciela. Bo niby jak?

BTW. Rezerwacja jest zawsze bezpośrednio z obiektem. I zawsze masz prawo dochodzić swoich praw bezpośrednio u niego.

-- 07 Mar 2018 02:01 --

consigliero napisał(a):
Zrobiłem rezerwację na jego oczach i wtedy się zaczęło, to niemożliwe , ktoś się pomylił, zaczął gdzieś wydzwaniać, przekonywać mnie że za tą cenę nie ma opcji spania. Ostatecznie coś tam dopłaciłem ekstra mimo że faktycznie nie miałem obowiązku.

Jeśli jakikolwiek właściciel chce od ciebie więcej kasy niż wynika to z potwierdzenia rezerwacji - weź pokwitowanie/rachunek i po powrocie dzwoń. Właściciele mają obowiązek dbać o aktualność zarówno liczby dostępnych pokojów jak i cen. I Booking chętnie pomoże odzyskać nadpłatę.

-- 07 Mar 2018 02:06 --

Kashpir napisał(a):
Tymczasem blokada na karcie pojawiła się w kwocie 9151 ISK. Pytanie do osób, które robiły rezerwacje na Islandii przez booking.com – czy też mieliście takie sytuacje?
I pytanie ogólne: czy to jest podstawa do reklamacji w booking? Tak wiem, że kwota różnicy nie jest jakaś wielka, ale chodzi o zasady.

Dzwoń na infolinię. Podobny problem jest z koronami czeskimi. Obiekty wystawiają ceny w euro, ale obciążają w koronach (bo to nadal waluta lokalna) bo jakimś z góry ustalonym kursie, który często odbiega od tego międzybankowego. Powinno udać się dostać zwrot nadpłaty.

-- 07 Mar 2018 02:08 --

mikolaj1234 napisał(a):
Mam napisane, że koszt anulowania to 0 euro, ale w takim razie by wynikało z tego, że każdy kto chce anulować rezerwacje i nie płacić to przed tym jak mu spróbują pobrać kasę z konta czyści sobie kartę do 0 i anulują mu rezerwację za free.

Jeśli odwołują twoją rezerwację, bo nie mogli pobrać srodków, to znaczy, że się poddali i nie mogą w przyszłości znów pobrać. Odwołując rezerwację z tego powodu dobrowolnie zrzekają się prawa do tej kasy.

-- 07 Mar 2018 02:10 --

mikolaj1234 napisał(a):
A kolejne moje pytanie brzmi: czy da się gdzieś dokładniej zobaczyć przyczynę dlaczego mam "Invalid card". Tzn. weryfikowałem dokładnie jej dane i na pewno są poprawne.

Tylko w banku. Ani Booking ani hotel nie ma takich informacji. To może być limit, blokada banku na transakcje międzynarodowe czy ich przerwa techniczna. Tylko twój bank to wie.

-- 07 Mar 2018 02:14 --

krasnal napisał(a):
A czy jak zadzwonię na infolinię PRZED dokonaniem rezerwacji, ktoś z temu booking będzie w stanie to zweryfikować?

Tak i to jest najlepszy sposób. Najwięcej błędów popełniają właśnie hostele, które zamiast jednego łóżka w pokoju wieloosobowym tak to wszystko konfigurują jakby to to cały pokój był, ale z pojemnością 1 gościa. Jeden telefon i wszystko się wyjaśnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2969 PostWysłany: 07 Mar 2018 03:05 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4458
srebrny
Proszę Cię, nie bądź śmieszny. Nie mam chęci stracić majątku na dochodzenie swoich praw przed sądem w Japonii.
Właściciel się nie zmienił. po prostu z doormow zrobili pokoje prywatne, więc jak najbardziej zmiana rezerwacji wykonalna i powinna być dokonana.
Na booking mimo wszystko się nie gniewam :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2970 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:08 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 6
Mam pytanie. Otóż zarezerwowałem kilka łóżek w pewnym hostelu, co ciekawe na bookingu jest wyraźna różnica między hostelem, a hotelem, które znajdują się w tym samym budynku, ale na bookingu widnieją jako 2 inne pozycje. No i nie wzbudziłoby to moich podejrzeń, gdyby nie inny fakt.

Przeglądałem sobie oferty innych hosteli i natknąłem się na coś takiego. Przecież zdjęcia pokoi obydwu tych hosteli są identyczne! Nawet nie chodzi o to, że różne zdjęcia tego samego pokoju, przecież to rasowe kopiuj wklej!

https://www.booking.com/hotel/ru/khosti ... ii.pl.html <- ten na bookingu 2 lata dłużej i ma jakieś opinie

https://www.booking.com/hotel/ru/khosti ... ow.pl.html

Do tego dochodzą odpowiedniki powyższych, z podobnymi nazwami (hotel nie hostel i apartments nie hostel), w których są te same zdjęcia oprócz tej części wspólnej. O co tu chodzi? Spotkał się kiedyś z czymś takim? Normalnie może bym się tak nie przejmował, ale lecę do Moskwy na mundial i nie chciałbym spotkać się z sytuacją, że przyjeżdżam do hostelu, a tam hostelu nie ma.

https://www.booking.com/hotel/ru/avita-econom.pl.html

https://www.booking.com/hotel/ru/aparta ... ot.pl.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2971 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@DostojnyKocur
To może być ten sam obiekt ale reklamowany z nastawieniem na rożną klientelę. Szczególnie ten z rainbow w nazwie :mrgreen:
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2972 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:30 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 6
Kwestia wygląda tak, że zarezerwowałem ten Hostel Avita III (na bookingu ponad 2 lata, 13 opinii), który jest pod tym samym adresem co Hotel Avita III (na bookingu ponad 6 lat, kilkaset opinii). Obydwa te obiekty mają te same zdjęcie recepcji, ale już inne pokoi, bo Hostel oferuje same łóżka, co wydaje się w miarę rozsądne.

Ale zdjęcia tych pokoi są identyczne ze zdjęciami z innego obiektu (Hostel Rainbow, na bookingu miesiąc, 0 opinii), który to z kolei ma adres identyczny jak Apartments Rainbow (na bookingu kilka miesięcy, ponad 100 opinii). I tu sytuacja podobna - te same zdjęcia recepcji, części wspólnej, ale inne pokoi.

I te właśnie pokoje wieloosobowe tych hosteli są ze sobą identyczne. Nie wiem jak to jaśniej przedstawić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2973 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:34 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
Robiąc stronę obiektu "pożyczyli "sobie zdjęcia z innego ;) Bywa i tak :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2974 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:37 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 6
Można to zgłosić do bookingu, że ktoś tu kogoś usiłuje oszukać? :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2975 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
Można.powiedzą,że to obiekt odpowiada za to co zamieszcza, a zdjęcia mogą być przykładowe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2976 PostWysłany: 07 Mar 2018 23:43 

Rejestracja: 28 Lut 2018
Posty: 6
No to nieźle. Ech, już mniejsza o te zdjęcia, ale najważniejsze żeby było cokolwiek do spania, bo nie uśmiecha mi się szukać noclegu na miejscu podczas mistrzostw :v
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2977 PostWysłany: 08 Mar 2018 02:19 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12425
Loty: 568
Kilometry: 861 604
Te wszystkie opcje w booking.com to jakieś świeże czy ich wcześniej po prostu nie zauważałem?

Załączniki:
BookingMulti.PNG
BookingMulti.PNG [ 10.93 KiB | Obejrzany 768 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2978 PostWysłany: 08 Mar 2018 02:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8034
srebrny
Świeża sprawa,szukają nowych możliwości zarobku :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2979 PostWysłany: 08 Mar 2018 02:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Kashpir napisał(a):
Te wszystkie opcje w booking.com to jakieś świeże czy ich wcześniej po prostu nie zauważałem?

Bylo wczesniej, ale to tylko linki do Kayak (Loty), Rentalcars.com (Wynajem samochodow) etc. firm nalezacych podobnie jak booking.com do Priceline Group.
BTW do Priceline Group naleza:
Kod:
    Booking.com z siedziba w Amsterdamie
    Agoda z siedziba w Singapurze
    Cheapflights z siedziba w Londonie
    Kayak ze Stamford,USA
    Momondo z siedziba w Kopenhadze
    OpenTable z San Francisco
    Priceline.com z siedziba w Norwalk,USA
    Rentalcars.com z Manchesteru
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#2980 PostWysłany: 08 Mar 2018 04:41 

Rejestracja: 08 Mar 2018
Posty: 4
Korzystałam z booking. com kilka razy - wszystko było super. Nawet polecałam tą stronę znajomym. Niestety w październiku 2017r. dokonałam rezerwacji na wakacje w Grecji w sierpniu br, w hoteliku oferowanym jako hit i faktycznie okolica była średnia ale cena atrakcyjna, uznałam, że sobie i tak pojeździmy. Za pobyt należało zapłacić, rezerwacja była nieodwołalna. Zapłaciłam,korzystając ze strony booking.com., innej możliwości zapłaty nie było. Wcześniej też już w taki sposób płaciłam, tylko szybko dostawałam zwrot tych pieniędzy. Wprawdzie po fakcie ale coś mnie tknęło i poszukałam zdjęć hotelu w internecie. Okazało się, że takie same zdjęcia oferuje inny hotel. zadzwoniłam na infolinię booking z obawy, że pojadę z dziećmi i wyląduję na ulicy i tam pani mnie zapewniła, że wszystko ok. Hotel nadal był reklamowany na stronie booking.com jako hit. Na początku grudnia 2017r. dostałam z booking. com informację, że anulują mi tą rezerwację bezkosztowo. Poprosiłam w takim razie o podanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy,które za tą rezerwację zapłaciłam. Otrzymałam informację, że jak wypełnię formularz i prześlę potwierdzenie wpłaty. Zrobiłam to. Sprawdzając, czy pieniądze wróciły, załamałam się, bo nie tylko nie wróciły ale jeszcze raz została pobrana ode mnie dokładnie taka sama kwota, jak ta którą zapłaciłam za wyjazd i też przez odbiorcę w Grecji. Anulowałam kartę, złożyłam reklamację w banku, kontaktowałam się wielokrotnie z booking.com, również w sprawie danych osoby, która prowadziła ten hotel, zawiadomiłam policję. Booking.com. pieniędzy mi nie zwrócił, nie podał danych właściciela hotelu w Grecji. Otrzymałam informację, że te pieniądze ma mi zwrócić bank. Bank rozważa zwrot jedynie tej drugiej transakcji - jako oszukańczej, pierwszej nie, bo sama bookingowi dobrowolnie zapłaciłam i bank nie zwraca pieniędzy, które dana osoba sama za transakcję zapłaciła. Booking. com nie przyjmuje tego do wiadomości i nie odpowiada już na moje maile, panie na infolinii przepraszają i twierdzą, że przyjmują zgłoszenie, po czym cisza.
Piszę to ku przestrodze, bo jak się okazuje booking.com pośrednicząc w pobieraniu opłat za pobyt w hotelu nie tylko nie gwarantuje pobytu, zwrotu pieniędzy za opłacony i odwołany przez booking pobyt, podania danych hotelarza, celem umozliwienia ewentualnego odzyskania pieniędzy (za granicą trudne ale nie niemożliwe), to jeszcze nie dba o bezpieczeństwo naszych kart, z których po dokonaniu opłaty za pobyt zniknąć mogą kolejne pieniądze.
Dwie osoby z mojej pracy też spotkała taka sytuacja, że booking odwołał rezerwację ale pieniędzy zapłaconych nie odzyskali. I niestety muszą się procesować o zwrot tych pieniędzy z bookingiem w Amsterdamie, bo w Polsce booking nie ma siedziby.
Czy ktoś ma inny pomysł, jak mogę odzyskać pieniądze,które zapłaciłam za odwołany przez booking pobyt?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group