Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

"Jeśli Twoje pytanie dotyczy istniejącej rezerwacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru Telecentrum Wizz Air dla Istniejących Rezerwacji (+48 22 266 61 11, numer telefonu o stawce lokalnej)."
Obsługa w języku polskim: poniedziałek - piątek godz. 9:00-18:00. Obsługa w języku angielskim codziennie przez całą dobę.
wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492

Zwrot pieniędzy na konto / kartę / wizzair / zwrot za bilet
viewtopic.php?f=15&t=20384&p=1320536#p1320278

Doładowanie konta
pytania-doladowania-konta-itd,181,24060

Przepisanie bagażu rejestrowanego na drugą osobę w rezerwacji- możliwe -> dzwoń do callcenter


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5402 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 271  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#3041 PostWysłany: 05 Cze 2020 09:59 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4148
platynowy
Ok, dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tylko 564 PLN za przedłużony weekend na Malcie 🤩😎 Loty z Warszawy i 3 noce w hotelu Tylko 564 PLN za przedłużony weekend na Malcie 🤩😎 Loty z Warszawy i 3 noce w hotelu
🌴Twoje wielkie włoskie wakacje! 🌞 Wczasy w 4* hotelu przy z wyżywieniem w Kalabrii za 2829 PLN 🇮🇹🍝 🌴Twoje wielkie włoskie wakacje! 🌞 Wczasy w 4* hotelu przy z wyżywieniem w Kalabrii za 2829 PLN 🇮🇹🍝
Offline
#3042 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:31 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 86
Różnie bywa- wczoraj anulacja odwołanego lotu z flexem - zwrot na konto wizzair w ciągu minuty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3043 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:38 

Rejestracja: 01 Lis 2019
Posty: 130
Dlaczego samodzielnie anulowałeś lot, skoro Wizzair sam go odwołał?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3044 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:43 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5597
złoty
barka napisał(a):
Anulowales w apce? Jesli tak to zdarza sie, poczekaj dzien.


Anulowanie w Wizzair z tego co pamiętam jest możliwe tylko przez stronę www, po kliknięciu na apce przenosi z otwarciem strony online.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3045 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
@papierki2 Anulował sam,w sensie wydał dyspozycje zwrotu środków na konto wizz ;) Faktycznie jeszcze w godzinach dopołudniowych trwało to kilka minut,potem coś zmienili i teraz się czeka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3046 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:54 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 86
@papierki2
Przepraszam moja informacja była nieprecyzyjna - wczoraj zwrot za odwołany lot +20% na konto wizzair w ciągu minuty. Bilet był z flexem a zdarzało mi się, że zwrot za bilet z flexem by po 2 dniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3047 PostWysłany: 05 Cze 2020 10:54 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2098
złoty
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h ale znacznie przekracza ten czas.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
ZENNNEK uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#3048 PostWysłany: 05 Cze 2020 11:00 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5597
złoty
walerek napisał(a):
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h .....


Generalnie nie ma takiej opcji

Kod:
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3049 PostWysłany: 05 Cze 2020 11:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8053
srebrny
LiMag napisał(a):
Bilet był z flexem a zdarzało mi się, że zwrot za bilet z flexem by po 2 dniach.

Flex wydłużał czas oczekiwania jeśli W6 nie anulował lotu tylko my sami anulowaliśmy, korzystając z taj wykupionej usługi .W przypadku anulacji przez wizzair flex nie miał znaczenia bo i tak zwracają za jego zakup.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3050 PostWysłany: 05 Cze 2020 11:11 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2098
złoty
dg72 napisał(a):
walerek napisał(a):
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h .....


Generalnie nie ma takiej opcji

Kod:
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu



Jak najbardziej anulowany na ponad 3h przed lotem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3051 PostWysłany: 05 Cze 2020 13:43 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1544
srebrny
dg72 napisał(a):
walerek napisał(a):
Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył nie trwa już 72h .....


Generalnie nie ma takiej opcji

Kod:
Zmiany w rezerwacji muszą zostać dokonane do 3 godzin przed rozkładową godziną odlotu

a jednak jest, anulowałam 01.06 koło 19 a kasy wciąż nie mam
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3052 PostWysłany: 05 Cze 2020 13:52 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5597
złoty
sformułowanie

"Anulacja biletu z flexem, którego lot się odbył"

jest nieprawdziwe, bo anulować można TYLKO do 3 godzin przed lotem

Należało prawidłowo i czytelnie rozwinąć zdanie

Sam zwrot pkt po samodzielnej anulacji rezerwacji z flexem na konto mywizz trwał jak dotąd do wczoraj w 90 % ok 72 godzin
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3053 PostWysłany: 05 Cze 2020 14:07 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2098
złoty
Sformułowanie zostało tak celowo napisane bo miało opisywać inną sytuację o której pisał kolega @LiMag post wyżej


Ostatnio edytowany przez klapio, 05 Cze 2020 14:16, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3054 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:36 

Rejestracja: 05 Cze 2020
Posty: 5
Witam serdecznie!

Mam problem z Wizzairem, nie mogę od nich wyegzekwować zwrotu należności za lot, czy ktoś mógłby mi powiedzieć co powinienem zrobić w obecnej sytuacji? Może ktoś miał podobny problem?

Otóż:
25 marca 2020 r. zgłosiłem zwrot za odwołany z powodu COVID - 19 lot.
26.04.2020 r. otrzymuję informacje, iż zwrot zostanie dokonany, cytuję "Uprzejmie informuję, że Pana prośba o przekształcenie kredytu WIZZ na zwrot pieniędzy przelewem bankowym lub kartą bankową, za pomocą której dokonano płatności rezerwacyjnej została przesłana pomyślnie.
Następnie zapytałem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, na co 4.05 Pani z Wizzair odpowiada mi iż "zwrot został zlecony na Pana konto bankowe w dniu 27 kwietnia 2020 r. Zwrot zostanie wykonany w ciągu 30 dni".

Do dnia dzisiejszego (5.06.2020 r.) nie mam ani zwrotu, ani żadnych wiadomości odnośnie tego kiedy mogę się go spodziewać. Na moje pytania, skargi itd nikt nie reaguje, ani nie odpisuje.

Czy myślicie że powinienem wystosować do Wizzair oficjalne wezwanie do zapłaty? Może ktoś spotkał się z podobną sytauacją, która pokazuje kompletny brak szacunku do klienta. Będę wdzięczny za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3055 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1414
niebieski
Polecam czekać przynajmniej 60 dni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3056 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2256
Loty: 807
Kilometry: 1 954 890
srebrny
Pisekcypisek napisał(a):
Witam serdecznie!

Mam problem z Wizzairem, nie mogę od nich wyegzekwować zwrotu należności za lot, czy ktoś mógłby mi powiedzieć co powinienem zrobić w obecnej sytuacji? Może ktoś miał podobny problem?

Otóż:
25 marca 2020 r. zgłosiłem zwrot za odwołany z powodu COVID - 19 lot.
26.04.2020 r. otrzymuję informacje, iż zwrot zostanie dokonany, cytuję "Uprzejmie informuję, że Pana prośba o przekształcenie kredytu WIZZ na zwrot pieniędzy przelewem bankowym lub kartą bankową, za pomocą której dokonano płatności rezerwacyjnej została przesłana pomyślnie.
Następnie zapytałem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, na co 4.05 Pani z Wizzair odpowiada mi iż "zwrot został zlecony na Pana konto bankowe w dniu 27 kwietnia 2020 r. Zwrot zostanie wykonany w ciągu 30 dni".

Do dnia dzisiejszego (5.06.2020 r.) nie mam ani zwrotu, ani żadnych wiadomości odnośnie tego kiedy mogę się go spodziewać. Na moje pytania, skargi itd nikt nie reaguje, ani nie odpisuje.

Czy myślicie że powinienem wystosować do Wizzair oficjalne wezwanie do zapłaty? Może ktoś spotkał się z podobną sytauacją, która pokazuje kompletny brak szacunku do klienta. Będę wdzięczny za pomoc!


Zdecydowanie powinieneś poczekać, ponieważ w obecnym czasie wszystko jest znacznie opóźnione i po prostu szkoda Twojego czasu.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3057 PostWysłany: 05 Cze 2020 15:50 

Rejestracja: 04 Cze 2020
Posty: 2
Pisekcypisek

Jeśli płaciłeś kartą, to rób chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3058 PostWysłany: 05 Cze 2020 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1394
Możecie sprawdzić jaką macie wersję aplikacji Wizzair?
Widać to w ustawieniach.Czy ma ktoś inną niż 7.3.4.1418. ?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#3059 PostWysłany: 05 Cze 2020 20:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 615
Loty: 92
Kilometry: 142 257
niebieski
U mnie tylko 7,3,4 :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3060 PostWysłany: 05 Cze 2020 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Wrz 2015
Posty: 1332
srebrny
U mnie Wersja: 7.3.4.1418
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5402 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 271  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group