Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#101 PostWysłany: 04 Lis 2014 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1698
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
miro1962 napisał(a):
Dla mnie sytuacja jest co najmniej niezrozumiała , OTA sprzedało bilety / tj zobowiązało się do wykonania określonej usługi / , skasowali klienta na określoną przez siebie cenę i dziś każą dopłacać lub chcą nam zabrać towar . Przecież tutaj nijakiej winy ze strony klientów niema , nikt nic nie kombinował indywidualnie przy cenie .... chyba że się mylę . Nie spotkałem podobnej sytuacji na rynku z innymi produktami .
Czy ktoś zna warunki zakupu ? Czy w umowie jaką zawarliśmy kupując bilety są jakieś paragrafy obejmujące zaistniałą sytuację ?
Jestem zielony w temacie dlatego pytam bardziej zaawansowanych podróżników .


Są paragrafy
1. CHANGES AND CANCELLATIONS
c) Events Beyond Our Control

These include: unusual, unforeseeable or unavoidable events beyond our control, the consequences of which could not be avoided even if all due care has been exercised including but not limited to war, threat of war, riot, civil disobedience or strife, government action, terrorist activity, natural or industrial disaster, fire, adverse weather conditions, level of water in rivers or floods, closure of airports and may also include industrial dispute involving third parties, technical or maintenance problems or unforeseen operational decisions of air carriers such as changes of schedule or any failure in the information technology infrastructure (including but not limited to our website) or failure in internet connections. Except where otherwise expressly stated in these booking conditions we regret that we cannot accept liability or pay any compensation where the performance of our contractual obligations is prevented or affected by reason of such events beyond our control.
Góra
 Profil Relacje PM off
miro1962 uważa post za pomocny.
 
      
W😲W❗ Loty do Apulii w supercenie 168 PLN 🔥 Mnóstwo dostępnych terminów 💚🤍❤️ W😲W❗ Loty do Apulii w supercenie 168 PLN 🔥 Mnóstwo dostępnych terminów 💚🤍❤️
Wietnam na bogato 💎🤩 8 dni w Da Nang w luksusowym 5* Wyndham Golden Bay ze złotym basenem za 3762 PLN💛😱 Wietnam na bogato 💎🤩 8 dni w Da Nang w luksusowym 5* Wyndham Golden Bay ze złotym basenem za 3762 PLN💛😱
Offline
#102 PostWysłany: 04 Lis 2014 17:01 

Rejestracja: 03 Lis 2014
Posty: 11
Buri napisał(a):
dekatreis napisał(a):
cirilka napisał(a):
Ojjjj, nie kłóćcie się. Pamiętacie wpadkę Alitalia ? Jakoś do Stanów poleciałam, tutaj ze stratą rezerwacji się liczyłam aczkolwiek... mail z informacją o anulacji przyszedł jedynie na bilet mojej córki.... 2 pozostałe osoby nadal posiadają eticket. Poprosiłam o przesłanie mi podstawy prawnej anulowania biletu. Jeśli coś odpiszą, wrzucę Wam tutaj.
Pozytywna kwestia, którą zauważył mój kuzyn (też kupił w tym promo loty) ... euro poszło w górę :P


ale kasa z karty pobrana, ja kredytówke spłaciłam i teraz będę miała na niej zablokowaną kasę za 2 bilety czyli jakieś 2300zł


Zadzwonisz do banku, poprosisz o przeksięgowanie na inne konto całej tej "nadpłaconej kwoty" i załatwione.


tak własnie spróbuję zrobić
i głowa do góry, czekam na coś nowego ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#103 PostWysłany: 04 Lis 2014 17:13 

Rejestracja: 13 Lip 2012
Posty: 158
gdyby ktoś miał zarezerwowane hotele w Bombaju, Chennaju lub andamanach w terminie 28.01-13.02 to niech się odezwie na mail tominor@o2.pl, może mi spasi i odkupię
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#104 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:06 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3490
srebrny
Ja rezerwowałem 29 zaraz po północy na ebookers.ie i jak dotychczas nic nie dostałem. Wszyscy z tego dnia już dostali anulacje ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#105 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:18 

Rejestracja: 20 Sty 2014
Posty: 445
niebieski
miro1962 napisał(a):
OTA sprzedało bilety / tj zobowiązało się do wykonania określonej usługi


Tak jest. Zobowiązało się do usługi pośrednictwa. Pośrednik to tylko pośrednik. Generalnie polityka linii (w szczególności w USA) jest taka, że bilet z FD można właściwie w dowolnej chwili anulować, jeśli wykryją FD, zwłaszcza jeśli dodano 3X, aby obniżyć YR/YQ (co tutaj akurat nie miało miejsca).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#106 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:24 

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 138
Gratuluje Wam zrobienia śmietniku w tym wątku. Jednak trzymacie poziom. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#107 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 180
Zbanowany
SPLDER napisał(a):
Ja rezerwowałem 29 zaraz po północy na ebookers.ie i jak dotychczas nic nie dostałem. Wszyscy z tego dnia już dostali anulacje ?

Zadzwoń dlaczego wszyscy dostali a ty nie.
Czy może nie mają też błędu w systemie anulacji błędów :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#108 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:36 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 11
Spokojnie. Tak myślałem, że to fake.Po długi wstępie i chacie na oficjalnej stronie e-bookers.ie dostałem takie info:
Samantha: I was able to check this with my support team and was able to confirm that the booking is still okay.
Samantha: Since we were able to issue the ticket, it means that the booking has no problem.
Samantha: We also checked the reservation and there were no notes on the booking regarding such issue.
zapytałem się co z mailem:
Samantha: I was able to check this with my support team and was advised that the ticket is confirmed and okay. Normally if there is a problem with the issuance of the ticket, this will be done on the day it was booked.
i na koniec dopytując:
Samantha: The ticket is okay and confirmed. We will send you an email within 48-72 hours with an update regarding to the email that you have received today.

Moim zdaniem jak nic nie ma stronie, oficjalnej, w naszym panelu, jak nic nie ma na liniach, jak na chacie potwierdzają - to nie powinno być źle.
Góra
 Profil Relacje PM off
iggy lubi ten post.
 
      
Offline
#109 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:43 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 930
niebieski
:) tak naprawde wiekszosc osob ktore nie zakupilo tych biletow
ma głeboko gdzies Wasze problemy, a slowa wspolczucia to czysta dyplomacja
albo sie zachowacie jak owce idace na rzez albo zaczniecie w sposob zorganizowany pyskowac jak calkiem niedawno
lecacy chyba do Gabonu o ile mnie pamiec nie myli ktorzy w koncu postawili na swoim.

Mnie irytuje bo moze irytowac, ze ktos cos sprzedaje, a pozniej ma w dupie /i porosze nie edytowac tego slowa by bylo poprawnie polityczne/ usluge ktora sprzedal.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#110 PostWysłany: 04 Lis 2014 18:58 

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 248
Hetman jak wspomniałeś do Gambii się udało polecieć, na co też wpływ miał czarny PR zrobiony na ich FB i innych stronach. Co do Ebookers to też można zacząć wylewać żale na ich stronce. Chociaż tutaj na pewno problemem jest skala zjawiska, gdyż z tego co wiemy to bilety kupiło około 90 osób, jednak życie pokazuje że tych co faktycznie mają bilety może być z 5 razy więcej jak nie lepiej. Z drugiej strony pośrednik też dużo większy od RT. Hilton też przełknął w końcu temat. Nie ma nic do stracenia trzeba walczyć a może przejdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#111 PostWysłany: 04 Lis 2014 19:24 

Rejestracja: 04 Lis 2014
Posty: 11
Poza tym dzwoniłem na oficjalny numer ze strony ebookers.com. Potwierdzili, że wszystko jest OK, kazali wysłac maila na revenue protection opisującego tę sytuację. Ktoś ukradł nasze dane i robi nam brzydko. AHa - i dzwoniłem na ten numer z maila - świetnie przygotowana akcja wyłudzana kasy, jeszcze tylko nagranie powinni zrobić jak na oficjalnym ebookersie i było miodzio, ale przyznaję - można sie nabrać.
Góra
 Profil Relacje PM off
wodnik7 lubi ten post.
 
      
Offline
#112 PostWysłany: 04 Lis 2014 19:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 6208
HON fly4free
beetle napisał(a):
Poza tym dzwoniłem na oficjalny numer ze strony ebookers.com. Potwierdzili, że wszystko jest OK, kazali wysłac maila na revenue protection opisującego tę sytuację. Ktoś ukradł nasze dane i robi nam brzydko. AHa - i dzwoniłem na ten numer z maila - świetnie przygotowana akcja wyłudzana kasy, jeszcze tylko nagranie powinni zrobić jak na oficjalnym ebookersie i było miodzio, ale przyznaję - można sie nabrać.

Idź się może przewietrzyć, akurat pogoda sprzyja...
Góra
 Profil Relacje PM off
filipk90 lubi ten post.
 
      
Offline
#113 PostWysłany: 04 Lis 2014 19:39 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 435
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
Głupi już jestem....
ale rozmawiałem przed chwilą z Panią z ebookers.ie na ich chacie i potwierdziła mi, że z rezerwacją jest wszystko ok. Jest potwierdzona i bilety są wystawione. Jedyna zmiana, to że dwa loty przesunęły się o 5 minut. Wysłała mi potwierdzenie na e-maila, które już mam.

I o co tu chodzi?
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#114 PostWysłany: 04 Lis 2014 19:41 

Rejestracja: 30 Maj 2012
Posty: 30
beetle napisał(a):
Poza tym dzwoniłem na oficjalny numer ze strony ebookers.com. Potwierdzili, że wszystko jest OK, kazali wysłac maila na revenue protection opisującego tę sytuację. Ktoś ukradł nasze dane i robi nam brzydko. AHa - i dzwoniłem na ten numer z maila - świetnie przygotowana akcja wyłudzana kasy, jeszcze tylko nagranie powinni zrobić jak na oficjalnym ebookersie i było miodzio, ale przyznaję - można sie nabrać.


Cos mi sie wydaje, ze sciemniasz. Wiadomo, ze jesli ktos zakupil swiadomie bilet z errorem, a jest przy przy zdrowych zmyslach - nie dokona doplaty okolo 470 juro.
Nie wiem tez, kto i w jakim celu mialby za zadanie wyludzanie danych i robienie psikusa skoro korzysci materialnej zadnej z tego nie odniesie.
Wszystko mi tu smierdzi kolego Beatle, tylko po co siejesz ferment i niepewnosc oraz nadzieje ?

Junak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#115 PostWysłany: 04 Lis 2014 19:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1062
Loty: 290
Kilometry: 600 933
niebieski
krymek napisał(a):
Głupi już jestem....
ale rozmawiałem przed chwilą z Panią z ebookers.ie na ich chacie i potwierdziła mi, że z rezerwacją jest wszystko ok. Jest potwierdzona i bilety są wystawione. Jedyna zmiana, to że dwa loty przesunęły się o 5 minut. Wysłała mi potwierdzenie na e-maila, które już mam.

I o co tu chodzi?


Przeczytaj maila, którego dostałeś. Anulują rezerwację, jeśli w ciągu 10 dni się nie skontaktujesz telefonicznie i nie dopłacisz. A na razie rezerwacja jest jak była. Nie liczyłabym jednak, że jej nie anulują po tych 10 dniach. Pani na czacie nie musi tego wszystkiego wiedzieć.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
Offline
#116 PostWysłany: 04 Lis 2014 19:52 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 435
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
olus napisał(a):
krymek napisał(a):
Głupi już jestem....
ale rozmawiałem przed chwilą z Panią z ebookers.ie na ich chacie i potwierdziła mi, że z rezerwacją jest wszystko ok. Jest potwierdzona i bilety są wystawione. Jedyna zmiana, to że dwa loty przesunęły się o 5 minut. Wysłała mi potwierdzenie na e-maila, które już mam.

I o co tu chodzi?


Przeczytaj maila, którego dostałeś. Anulują rezerwację, jeśli w ciągu 10 dni się nie skontaktujesz telefonicznie i nie dopłacisz. A na razie rezerwacja jest jak była. Nie liczyłabym jednak, że jej nie anulują po tych 10 dniach. Pani na czacie nie musi tego wszystkiego wiedzieć.


W e-mailu jest mowa, że jeśli nie skontaktuję się z nimi do 10 listopada, a nie w ciągu 10 dni, to z automatu skasują.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#117 PostWysłany: 04 Lis 2014 20:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1062
Loty: 290
Kilometry: 600 933
niebieski
No tak, masz rację. Ale sens mojej wypowiedzi pozostaje ten sam. Myślę, że niestety skasowanie rezerwacji jest kwestią czasu.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#118 PostWysłany: 04 Lis 2014 20:49 

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 138
Nad czym wy się tu ludzie rozwodzicie? Skasują bilety. Koniec. Kropka. Choć w sumie nie, dajmy się jeszcze powypowiadać co niektórym tutaj. Niezły kabaret :)
Góra
 Profil Relacje PM off
filipk90 lubi ten post.
 
      
Offline
#119 PostWysłany: 04 Lis 2014 20:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2011
Posty: 1419
niebieski
kuba201 napisał(a):
Nad czym wy się tu ludzie rozwodzicie? Skasują bilety. Koniec. Kropka. Choć w sumie nie, dajmy się jeszcze powypowiadać co niektórym tutaj. Niezły kabaret :)


Po co śmiecisz tutaj, skoro masz coś do powiedzenia tylko o kabarecie?
I jak widzę zbierasz za to pochwały od moderatorów, tak więc widać, najlepiej oceniana jest krytyka innych.

Zrozum, ludzie tu znaleźli bilety i tu mają ochotę o tym ponarzekać - nie masz ochoty tego czytać to nie czytaj
A najlepiej napisz coś ciekawego czy też śmiesznego, chętnie inni skorzystają.
Góra
 Profil Relacje PM off
gosiagosia lubi ten post.
 
      
Offline
#120 PostWysłany: 04 Lis 2014 21:19 

Rejestracja: 23 Paź 2014
Posty: 11
Zbanowany
Ja, niestety, nie zdążyłem załapać się na tę "promocję", ale spróbuję przynajmniej pomóc tym, którzy bilety otrzymali i nie wiadomo czy polecą.
Krok pierwszy, odpiszcie na otrzymanego maila, że nie zgadzacie się na anulowanie biletu i domagacie się zrealizowania zawartej umowy.
Krok drugi, sporządźcie skargę do polskiego oddziału Europejskiego Centrum Konsumenckiego, które jest instytucją stworzoną w celu pomocy konsumentom w takich sytuacjach. W poniższym linku jest gotowy formularz skargi:
http://www.konsument.gov.pl/index.php?p ... -eck&hl=pl
Krok trzeci, taką samą skargę złóżcie do irlandzkiego odpowiednika ECK (dot. biletów zakupionych na ebookers.ie)
http://www.eccireland.ie/
Złożenie skargi jest bezpłatne, więc można na tym tylko zyskać.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group