Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 04 Lis 2014 09:21 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
Bo odnoszę wrażenie, że również administracja się ostatnio trochę pogubiła :) Problem polega na tym, że część ludzi rezerwaujących te bilety nie miała bladego pojęcia o co w tym chodzi i z jakim ryzykiem się to wiąże. Dlatego powinna obowiązywać stara, dobra zasada: żadnych tego typu dumpów na głównej.
Góra
 Profil Relacje PM off
digger lubi ten post.
 
      
Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy) Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy)
Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN
#42 PostWysłany: 04 Lis 2014 09:27 

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 263
niebieski
Na szczęście akurat deal z początku października na airtickets nie wylądował na głównej więc mam nadzieję że może przeżyje ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 04 Lis 2014 09:30 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3940
platynowy
marek2011 napisał(a):
dobra zasada: żadnych tego typu dumpów na głównej.

Po takim zarzucie następuje stara śpiewka administracji: "przecież inne blogi też już o tym piszą więc i my możemy". Tylko że siła rażenia F4F jest 10x większa niż niszowych blogów hiszpańskich czy innych :/
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
Skibek lubi ten post.
 
      
#44 PostWysłany: 04 Lis 2014 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1671
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
Też dostałem ale mój mail jest minimalnie inny

Dear Pawel,
Here at ebookers, we are always watching for events that may affect your travel.

We are writing to you with regards to your recent flight reservation ----- on ebookers.ie. Unfortunately, due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

We understand that this will cause some frustration and our specialist service team will do all they can to help you find the most suitable solution for you.

There are now two options available to you as below:

OPTION 1 – We can cancel your reservation and provide you with a full refund. If we do not hear from you by the 10th November then we will automatically assume you have chosen this option and will proceed with the cancellation. Once cancellation is completed, you will receive a cancellation email from us and all refunds will be processed by the airline directly within 4 weeks.

OPTION 2 – You can pay an additional €467.62 per ticket, which is the amount required to retain your existing ticket reservation. If you choose this option, please call our specialist service team which is available 24 hours a day, on +44 (0)203 147 6950 and they will process this immediately.

At ebookers, we truly value our customers and would like to stress our sincere apologies for having to write to you about this very unexpected and rare matter.

Thanks for booking with ebookers.

Sincerely,
ebookers Team


tzn są 4 tygodnie na zwrot a nie 10 dni jak w tym pierwszym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 04 Lis 2014 09:55 

Rejestracja: 03 Sty 2013
Posty: 22
Rezerwowałem 3 bilety. Dwie osobne rezerwacje.
Dostałem anulacje jednej rezerwacji (ale zatytułowane tylko dla jednej z osób danej rezerwacji).
Co z tym dalej robić?

Sytuacja podobna jak u kolegi niżej widzę, także pewnie będzie więcej takich przypadków.


Ostatnio edytowany przez Buri 04 Lis 2014 10:23, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 04 Lis 2014 09:55 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 418
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
smieci napisał(a):
Też dostałem ale mój mail jest minimalnie inny

Dear Pawel,
Here at ebookers, we are always watching for events that may affect your travel.

We are writing to you with regards to your recent flight reservation ----- on ebookers.ie. Unfortunately, due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

We understand that this will cause some frustration and our specialist service team will do all they can to help you find the most suitable solution for you.

There are now two options available to you as below:

OPTION 1 – We can cancel your reservation and provide you with a full refund. If we do not hear from you by the 10th November then we will automatically assume you have chosen this option and will proceed with the cancellation. Once cancellation is completed, you will receive a cancellation email from us and all refunds will be processed by the airline directly within 4 weeks.

OPTION 2 – You can pay an additional €467.62 per ticket, which is the amount required to retain your existing ticket reservation. If you choose this option, please call our specialist service team which is available 24 hours a day, on +44 (0)203 147 6950 and they will process this immediately.

At ebookers, we truly value our customers and would like to stress our sincere apologies for having to write to you about this very unexpected and rare matter.

Thanks for booking with ebookers.

Sincerely,
ebookers Team


tzn są 4 tygodnie na zwrot a nie 10 dni jak w tym pierwszym.


Dostałem to samo, to Paweł. Robiłem dwie rezerwacje. Jedną tuż po północy 29.09, a drugą rano ok. 10:00. E-mail dotyczy tej drugiej. Czy inne OTA, na których bilety były dostępne też wysyłają e-maile o anulacji?
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 04 Lis 2014 10:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1671
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
Ciekawe co z tymi rezerwacjami w których w miedzy czasie zmieniły się godziny lotów. Były takie posty w lecimy-na-goa-z-fly4free,1132,57184?start=40
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 04 Lis 2014 10:41 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2188
złoty
Ludzie spokojnie! Zawsze to lepiej niż jakby mieli nie wpuścić do samolotu na lotnisku, kiedy wzięty urlop, zarezerwowane noclegi itp.
Takie sytuacje trzeba traktować trochę jak hazard. Albo się uda, albo nie.
Tutaj się nie udało. Życie toczy się dalej. Będzie następny lepszy lub gorszy deal.
Wieszanie psów na fly4free nic nie da. Serio. Trzeba się samemu uderzyć w piersi i na przyszłość zastanowić...

P.S.
Mój bilet też anulowali choć na liście (dwa posty wyżej) mnie nie było.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
MUC2014 lubi ten post.
 
      
#49 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:00 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1798
niebieski
Ciekaw jestem, czy Administracja f4f zdaje sobie sprawe, ilu potencjalnych fanow ucieknie impo takiej akcji - i nie bedzie tlumaczenia, "powinniscie wiedziec/brac to ryzyko pod uwage".

No ale kazda branza musi sie tego nauczyc, "doradcy" finansowi i "wciskacze" kredytow juz to przechodzili.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:13 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4096
Loty: 507
Kilometry: 1 172 588
Gdybym dziś ponownie miał decydować o tym, czy pisać newsa o tej ofercie czy nie - podjąłbym taką samą decyzję czyli informację opublikował.

Naszą rolą jest informować o okazjach na zakupy tanich biletów, także tych ekstremalnie tanich.

Jedną z przesłanek, które oceniamy publikując newsa jest to, jaka jest szansa, że bilety zostaną wystawione. Tu oceniliśmy ją pozytywnie. eBookers.ie jest pośrednikiem z wielkiej grupy Orbitz, a nie firmą krzak. Wydawało nam się, że na pierwszym miejscu stawiają swoją reputację i są gotowi ponieść konsekwencje wystawionej przez siebie oferty.

Oferty, którą by kupić "Kowalski" nie musiał kombinować, a po prostu złożyć zamówienie przez formularz na lot powrotny z - do.

Gdybyśmy jak niektórzy przedmówcy sugerują oceniali, czy oby nie jest za tanio, to mnóstwo osób nie poleciałoby na Karaiby za 600 zł, w podobnej cenie na Kubę, czy za niewiele więcej do Azji. Bo newsy o takich ofertach publikowaliśmy, a wystawione bilety były realizowane.

Zatem uważam, że tak - publikując newsa zrobiliśmy to starannie.

Natomiast postępowanie eBookers uważam za skandaliczne, bo to ta firma decyduje o losach biletu, a nie jakaś tam indyjska linia. Jako pasażer kupiłem już w życiu trochę biletów, losy znacznie większej liczby biletów śledziłem na forum i łamach F4F. Ale z reakcją przeszło po miesiącu od wystawieniu biletów się nie spotkałem.

"Kowalski" kupując bilet nie musi być świadomy, z czego bierze się oferowana cena. Proszę oto przykład, że bilety na Goa można kupić za paręset złotych z dużo dalej niż Warszawa od Indii położonego UK: http://www.fly4free.pl/tanie-loty-bilet ... e-614-pln/

W mojej ocenie, właśnie w takim momencie forum ma szansę wykazać się jako społeczność. Zapewne jest tu ktoś z doświadczeniem w sprawach konsumenckich i potrafi ocenić, co można w takiej sytuacji zrobić. Może uda się na przykład wypracować wzór maila do eBookers.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jeśli eBookers się uprze, to decyzję utrzyma, być może jednak próbują tylko przefiltrować najmniej "zdesperowanych". Zapewne wysłanie takiego maila jak wyżej zadziała w ten sposób, że 90% osób, które maila otrzymało, nic nie odpisze, i skasują już i tak ogrom niewygodnych dla nich umów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#51 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:23 

Rejestracja: 16 Gru 2010
Posty: 415
Loty: 144
Kilometry: 297 591
niebieski
digger napisał(a):
Ciekaw jestem, czy Administracja f4f zdaje sobie sprawe, ilu potencjalnych fanow ucieknie impo takiej akcji - i nie bedzie tlumaczenia, "powinniscie wiedziec/brac to ryzyko pod uwage".

No ale kazda branza musi sie tego nauczyc, "doradcy" finansowi i "wciskacze" kredytow juz to przechodzili.


Nie p..... głupot i nie porównuj portalu f4f do doradców finansowych. F4f nie dostaje prowizji od sprzedaży, a jedynie zarabia na reklamach wyświetlanych na stronie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:26 

Rejestracja: 14 Maj 2013
Posty: 138
Prośba - nie róbcie z siebie żenującego widowiska wychodząc z takimi propozycjami jak petycja, bo nie można takich bzdur aż czytać. Kamil -"Jako pasażer kupiłem już w życiu trochę biletów, losy znacznie większej liczby biletów śledziłem na forum i łamach F4F. Ale z reakcją przeszło po miesiącu od wystawieniu biletów się nie spotkałem.". A ja się spotkałem z sytuacją, że bilety "tego typu" były nawet kasowane po kilku miesiącach 3 dni przed wylotem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1671
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
Kamil napisał(a):
Gdybym dziś ponownie miał decydować o tym, czy pisać newsa o tej ofercie czy nie - podjąłbym taką samą decyzję czyli informację opublikował.

Naszą rolą jest informować o okazjach na zakupy tanich biletów, także tych ekstremalnie tanich.

Jedną z przesłanek, które oceniamy publikując newsa jest to, jaka jest szansa, że bilety zostaną wystawione. Tu oceniliśmy ją pozytywnie. eBookers.ie jest pośrednikiem z wielkiej grupy Orbitz, a nie firmą krzak. Wydawało nam się, że na pierwszym miejscu stawiają swoją reputację i są gotowi ponieść konsekwencje wystawionej przez siebie oferty.

Oferty, którą by kupić "Kowalski" nie musiał kombinować, a po prostu złożyć zamówienie przez formularz na lot powrotny z - do.

Gdybyśmy jak niektórzy przedmówcy sugerują oceniali, czy oby nie jest za tanio, to mnóstwo osób nie poleciałoby na Karaiby za 600 zł, w podobnej cenie na Kubę, czy za niewiele więcej do Azji. Bo newsy o takich ofertach publikowaliśmy, a wystawione bilety były realizowane.

Zatem uważam, że tak - publikując newsa zrobiliśmy to starannie.

Natomiast postępowanie eBookers uważam za skandaliczne, bo to ta firma decyduje o losach biletu, a nie jakaś tam indyjska linia. Jako pasażer kupiłem już w życiu trochę biletów, losy znacznie większej liczby biletów śledziłem na forum i łamach F4F. Ale z reakcją przeszło po miesiącu od wystawieniu biletów się nie spotkałem.

"Kowalski" kupując bilet nie musi być świadomy, z czego bierze się oferowana cena. Proszę oto przykład, że bilety na Goa można kupić za paręset złotych z dużo dalej niż Warszawa od Indii położonego UK: http://www.fly4free.pl/tanie-loty-bilet ... e-614-pln/

W mojej ocenie, właśnie w takim momencie forum ma szansę wykazać się jako społeczność. Zapewne jest tu ktoś z doświadczeniem w sprawach konsumenckich i potrafi ocenić, co można w takiej sytuacji zrobić. Może uda się na przykład wypracować wzór maila do eBookers.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jeśli eBookers się uprze, to decyzję utrzyma, być może jednak próbują tylko przefiltrować najmniej "zdesperowanych". Zapewne wysłanie takiego maila jak wyżej zadziała w ten sposób, że 90% osób, które maila otrzymało, nic nie odpisze, i skasują już i tak ogrom niewygodnych dla nich umów.


Miałem i mam świadomość ryzyka więc nie inwestowałem w nic poza szczepieniem na WZW (które i tak miałem w planach), jednak mailami się powymieniam z nimi i zobaczymy czy coś z tego wyjdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:45 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 314
niebieski
Wysłałem do nich i otrzymałem:

Kod:
Delivery has failed to these recipients or distribution lists:

marketingrservice@ebookers.com
The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator.
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:49 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
@Kamil: kompletnie się nie zgodzę w tym wypadku, FD to FD, to raz, i to nie powinno być sprzedawane na głównej never ever w takiej konstrukcji (nawet jak była łatwa do zabookowania dla Kowalskiego), a dwa doskonale jesteś świadomy co to za mechanizm i skąd się te ceny wzięły - a co za tym idzie, że w tym wypadku ryzyko voidu było bardzo duże jeśli wywoła się lawinę rezerwacji taką jaką wyprodukowaliście.


Ostatnio edytowany przez marek2011, 04 Lis 2014 11:51, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#56 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1671
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
skipperek napisał(a):
Wysłałem do nich i otrzymałem:

Kod:
Delivery has failed to these recipients or distribution lists:

marketingrservice@ebookers.com
The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator.


U mnie jest inny mail do odpowiedzi. reply@my.ebookers.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2013
Posty: 134
Jak sformułowaliście odpowiedź na ich maila?
_________________
Gdyby Paryż miał morze, to małym Bari byłby
stare przysłowie z Bari, Włochy Południowe

PS: Nie jestem Polakiem, i jeszcze uczę się polskiego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1237
niebieski
Oczywiście współczuję wszystkim którzy już pobookowali hotele, atrakcje na miejscu itd., ale dla całego "ekosystemu" moim zdaniem dobrze się stało - takie wiadro zimnej wody na głowę redakcji że nie wszystko nadaje się by podawać na tacy tysiącom przypadkowych ludzi, i przy okazji może odstraszy część z tych którzy tylko czekają na gotowce, nie mając najmniejszego pojęcia jak to działa.
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#59 PostWysłany: 04 Lis 2014 11:59 

Rejestracja: 26 Paź 2014
Posty: 5
Przecież to wygląda na jakiś wałek. Do tego co pisał @mathun:
-inne maile do odpowiedzi, do tego wiadomości nie dochodzą

Napiszcie na maila podanego na oficjalnej stronie (jeżeli jest) lub użyjcie formularza i spytajcie o potwierdzenie rezerwacji. Wtedy będziecie mieli 100% pewność, że otrzymacie informację bezpośrednio od nich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 04 Lis 2014 12:00 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
sugeruje niektórym osobom KUBEŁ ZIMNEJ WODY , logicznym jest że to był BŁĄD CENOWY wystarczyło wejść na stronę przewożnika by zobaczyć że cena jest 2 razy wyższa, i dokonując rezerwacji każdy powinen zakładać że może zostać ona anulowana . Żale do FLY4FREE są śmieszne są to informacje powielane z różnych innych stron zarzuty w stronę administratora są bełkotem. Niestety wiele osób które korzystają z okazji nie zna języków a pisanie logiczne nawet w jęz.polskim sprawia wielu osobom kłopot , niektóre pytania i problemy świadczą o totalnej niewiedzy zainteresowanych. Pisałem już wcześniej jak macie problem z portalem/hotelem/przewożnikiem kierujcie pytania BEZPOSREDNIO do usługodawców Waszych podróży, wylewanie żalu na portal F4F jest nieporozumieniem. Niestety nie czytacie warunków promocji, a jak jest błąd to wychodzicie z założenia że zawsze się uda a jak się nie udaje to wylewacie pomyje na wszystkich. Zawsze zakładam ryzyko odwołania w każdej promocji dlatego jak się nie uda , mówi się trudno. Pisanie petycji, zasypywanie obrażliwymi e-mailami jest mega żenujące i dla mnie śmieszne. Chwilami warto zejść na ziemię by z głową ocenić co jest błędem a co promocją - a dzięki informacjom na portalu FLY4FREE odbyłem wiele podróży i mam kilka zaplanowanych , ale nie robię nigdy dymu z anulacji bo jestem na to przygotowany. Doceniam to że dzięki informacjom z portalu spałem w hotelach na które mnie nie stać , leciałem za śmieszne pieniądze - ja się po prostu cieszę z podróży a nie jestem pieniaczem bo wychodzę z założenia że uprzejmością i kulturą załatwi się więcej niż pieniactwem które opanowało niektórych forumowiczów.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Proximic [Bot] oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group