Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 19 Gru 2017 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2981
niebieski
To atakuj przez papuge i napisz kiedyś potem jak to sie skończyło.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marcinsss lubi ten post.
 
      
Zimowa Malta z all inclusive 🏝️🍹 Relaks w Qawra Palace za 1703 PLN Zimowa Malta z all inclusive 🏝️🍹 Relaks w Qawra Palace za 1703 PLN
Dubaj, Hongkong i Wietnam za 2605 PLN 😲 Do Polski wrócisz bezpośrednio z Phu Quoc❗ Dubaj, Hongkong i Wietnam za 2605 PLN 😲 Do Polski wrócisz bezpośrednio z Phu Quoc❗
#22 PostWysłany: 19 Gru 2017 20:17 

Rejestracja: 07 Lip 2012
Posty: 780
niebieski
Z tego co wiem [acz nie upieram się] nie ma przepisu zakazującego serwisu w czasie turbulencji. Kwestie takie są rozstrzygane w instrukcjach operacyjnych przewoźników i tak jak już ktoś tu wspomniał w oparciu o nie szefowie kabiny decydują czy serwis prowadzić czy nie. Ewentualne odszkodowanie od Ryana więc na podstawie przepisów ogólnych kc - tak bym to widział.

Natomiast nie jestem cabin crew ani praktykującym prawnikiem, więc nie przywiązuj się za bardzo do tego co napisałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 20 Gru 2017 06:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
DiveOrDie napisał(a):
Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc odnośnie uzyskaniu informacji czy serwowanie cateringu w momencie turbulencji i sygnalizacji „Zapiąć pasy” jest dozwolone?

A jesli mozna zapytac to w jakich liniach przytrafil sie ten nieszczesny incydent, bede unikal?
Lecialem nie raz i byly przypadki, ze podczas turbulencji personel pokladowy wstrzymywal rozdawanie napojow, na co wiele pasazerow bylo mocno oburzonych.
Zdarzalo sie, ze siedzialem na koncu i na krotkich trasach nic nie otrzymalem.
Bylem zarowno swiadkiem, ze mimo turbulencji dalej serwowano jedzenie i napoje.
Wydaje mi sie, ze zalezy od nasilenia i czestotliwosci takich anomalnych wibracji, a szef personelu pokladowego decyduje o dalszym serwisie.
Ostatnio mialem dosc nieprzyjemne turbulencje liniami AA, EMB-140 na trasie YUL-JFK, ale nie bardzo bylo co serwowac, gdyz mala maszyna i bylo malo pasazerow.
Pozdr.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group