Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 08 Kwi 2020 14:32 

Rejestracja: 12 Sie 2014
Posty: 4
Ja niestety nie mogę powiedzieć dobrego słowa. Czas odpowiedzi z ich strony koszmarnie długi - powyżej jednego tygodnia. Linia lotnicza zgodziła się oddać mi bilety bez dodatkowych kosztów ponieważ mój lot został odwołany a SuperSaver pobrali za to sporą opłatę. Nie skorzystam więcej z ich usług i nie polecam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 12 Kwi 2020 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4719
Ostrzeżenia: 1
Zbanowany
miszeli napisał(a):
Witajcie !
Kupiłem bilet na supersaver linia china Southern , czy potwierdzenie rezerwacji mogę traktować jako eticket ? Czy powinienem dostać osobnego maila ?


@miszeli sprawdz czy w potwierdzeniu masz e-ticket numer, a dla uspokojenia nerwow mozesz skontaktowac sie z China Southern i sprawdzic czy rezerwacja jest potwierdzona.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 14 Kwi 2020 12:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1315
srebrny
07 lutego 2020 anulowane loty Air China i mail od Supersaver jak poniżej o realizacji zwrotu w ciągu 3-5 tygodni.
Do dnia dzisiejszego (po 9 tygodniach) nadal brak zwrotu środków. Brak możliwości kontaktu. Słabo.
Ktoś jeszcze czeka na zwrot kasy z Supersaver?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 21 Lip 2020 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1315
srebrny
Zdecydowanie nie polecam SuperSaver.
Loty odwołane 07.02.2020. Po 11 tygodniach bezskutecznego oczekiwania na zwrot środków z SuperSaver, zmęczony ich krętactwami i kłamstwami, złożyłem chargeback Visa w moim banku.
Dzisiaj chargeback uznany i pełne zapłacone środki już na mojej karcie.
Z oczekiwaniem na zwrot z SuperSaver pewnie bym się jeszcze bujał nie wiadomo do kiedy i czy kiedykolwiek bym go otrzymał. Całkowity brak odpowiedzi na maile, na infolinii nic nie wiedzą. Na ich profilu na FB opublikowali info, że czas realizacji zwrotu środków za odwołane loty może wynieść ROK (!!!) :shock:
Rozumiem, że mają poważne kłopoty w obecnej sytuacji. Tylko dlaczego ich kłopoty mają być moimi kłopotami?
Reasumując zaparkowałem u nich ponad 1000 eur na ładnych kilka miesięcy, a środki odzyskałem jedynie dzięki wdrożeniu procedury chargeback z Visa.
NIE POLECAM!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#25 PostWysłany: 24 Sie 2021 19:11 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1291
A ja jednak pochwalę supersaver.
Miałem anulowany lot LO jeszcze z października '20.
Prosiłem, żeby go nie zwracali. Wytrzymali do 31 marca 2021.
Gdy już za pośrednictwem LO chciałem zmienić bilet, okazało się iż został zwrócony.
Szybki telefon do agencji z pytaniem - co jest grane?
Po tygodniu telefonów i zapłaceniu 150 zł haraczu, agencja zmieniła mi ten zwrócony bilet na nowe daty, oczywiście odpowiednio dużo droższe ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 24 Sie 2021 20:54 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 292
A wystarczyło zadzwonić na infolinie LOT-u i zamrozić bilet lub wymienić na voucher . I ominąć złodziejskiego pośrednika . 150 zł w kieszeni by zostało .
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 24 Sie 2021 20:58 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1291
Nic by nie zostało, bo dopiero tydzień temu się dowiedziałem, że bilet w marcu zwrócono.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 25 Sie 2021 20:51 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1778
srebrny
No to ja opowiem swoją historie.
W 2019 kupiłem bilety Air Canada dla trzech osób z KRK do POS (Trynidad i Tobago) na supersaver.no. Lot miał się odbyć w kwietniu 2020. Kilka dni przed lotem skontaktowało się ze mną biuro AC z Oslo z propozycją zmiany na openticket ważny 24 miesiące (wtedy z Polski już nic nie latało, a Kanada wpuszczała tylko swoich obywateli). Na zmianę przystałem.
Tydzień temu zadzwoniłem do AC. Powiedziałem, że chciałbym odwiesić bilet, na co kunsultant odpowiedział, że OTA zwróciło się do nich o refund we wrześniu poprzedniego roku, oni zwrócili im kasę, więc mam się pałować z supersaver.
Zadzwoniłem na numer polski ss, gdzie Pani powiedziała że widzi rezerwacje, ale rezerwacja u Norwegów więc tam mam dzwonić.
Zadzwoniłem na numer norweski i po wybraniu 1 (anulacje związane z covid) automat kazał czekać. Po 1h30 oczekiwania się rozłączyłem.
Za drugim razem wybrałem inny numerek, ale Pan powiedział, że musi mnie przełączyć na anulacje związane z covid. Tym razem wytrzymałem ponad godzinę. Ponownie bez sukcesu.
Maila też napisałem (przez formularz na stronie) ale od dwóch tygodni brak odpowiedzi.
Czat na ich stronie nie działa.
Trochę mi ręce opadają bo 7000 PLN im nie odpuszczę. Na chargeback chyba już za późno. Pozostaje dzwonić do skutku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
SPLDER uważa post za pomocny.
 
 
#29 PostWysłany: 25 Sie 2021 21:02 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 2557
srebrny
Supersaver wystąpił o refund bez twojej dyspozycji. Dla mnie to próba wyłudzenia, w końcu to ty byłeś wlaścicielem biletu, Supersaver nie może nim dysponować wedle własnego uznania.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 25 Sie 2021 21:21 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1778
srebrny
@SPLDER
Dokładnie. Nie da się tego inaczej nazwać. Jeśli nie oddadzą kasy, pewnie pozostanie sąd.
Najgorzej będzie zebrać dokumentacje, bo nie mam nic na piśmie. Wszystko co wiem, usłyszałem podczas rozmów telefonicznych.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 26 Sie 2021 08:17 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3262
niebieski
Supersaver to klon GoToGate/MyTrip. Dzwoń na ich infolinię, polski nr podany jest w odpowiednim wątku. Tam nie anulacje tylko opcja chyba 3, obsługa klienta.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 26 Sie 2021 08:24 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 1291
@tasma dzwoń na polski numer (22), ale wybierz obsługę w języku angielskim (5).
Miałem tak samo, polski agent odsyłał do szwedzkiego SS, ale obyło się bez konieczności dzwonienia doń.
Trochę dziwne to co mówisz o czekaniu, dzwoniłem kilkanaście razy i zawsze połączenie po nie więcej niż 30 minutach oczekiwania.
Dodam, że dzwoniłem między 8 a 10 rano.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#33 PostWysłany: 26 Sie 2021 08:27 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3262
niebieski
Ja bym wybrał jednak polskie wsparcie, te babeczki tam przynajmniej coś konkretnie powiedzą jaki jest status. Na hinduskiej infolinii niestety same ameby pracują które tylko mają za zadanie informować "żeby czekać i ktoś się odezwie" co oczywiście nie następuje. Ja się z nimi kopałem rok, potem dopiero sprawa ruszyła przez Polkę która temat popchnęła.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 26 Sie 2021 12:51 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1778
srebrny
@Gadekk
Oki spróbuje.
Ten czas oczekiwania mógł spowodowany tym, że dzwoniłem na numer norweski.

@mucha
Ale ja dzwoniłem na polski numer i rozmawiałem z Polką. Powiedziała, że rezerwacja była na norweskiej stronie, ona ją widzi, ale nie pomoże.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group