Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 29 Lip 2019 18:49 

Rejestracja: 02 Lis 2015
Posty: 14
Witam

W temacie rezerwacji przez portal Expedia. Dokonałam rezerwacji hotelu na Trivago. Rezerwacja przebiegła pomyślnie, zastrzeżono środki na karcie. Następnie otrzymałam potwierdzenie rezerwacji z Trivago. Wszystko było ok. Później otrzymałam potwierdzenie rezerwacji z Expedia, które już jednak dotyczyło zupełnie innego hotelu, o wiele niższym standardzie. Napisałam prośbę o wyjaśnienie sytuacji zarówno do Trivago jak i do Expedia. Odpowiedź z Expedii była taka, że według nich zarezerwowałam na ich stronie właśnie ten inny hotel, który mi potwierdzili co nie jest prawdą. Natomiast Trivago przysłało mi maila takiej treści:

"dziękujemy za skontaktowanie się z nami i zwrócenie nam uwagi na ten problem.

Udało nam się potwierdzić zaistniały błąd, spowodowany zarezerwowaniem niewłaściwego hotelu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Błąd został już naprawiony i dołożymy wszelkich starań, by naniesione poprawki były widoczne na naszej stronie jak najszybciej.

Ponieważ zarezerwowany omyłkowo hotel jest obiektem o niższym standardzie, chcielibyśmy zaproponować Ci całkowity zwrot kosztów, jeśli zechcesz zatrzymać tę rezerwację.

Jeżeli zechcesz anulować tę błędną rezerwację, możesz mieć pewność, że zwrócimy Ci koszty opłat za jej anulowanie. Co więcej, chcielibyśmy również zwrócić Ci różnicę w cenie, jeśli Twoja nowa rezerwacja jest droższa niż oryginalna. Upewnij się, że nowa rezerwacja obejmuje obiekt o oryginalnie planowanej klasyfikacji w gwiazdkach oraz zamierzony rodzaj pokoju.
Aby anulować lub zadać pytania odnośnie Twojej obecnej rezerwacji, skontaktuj się bezpośrednio ze stroną rezerwacyjną użytą do rezerwacji hotelu.

W celu przetworzenia zwrotu kosztów, będziemy potrzebować następujących informacji:
1. Wiadomość e-mail z potwierdzeniem oryginalnej rezerwacji

2. Potwierdzenie anulowania oryginalnej rezerwacji, jeśli miało ono miejsce

3. Potwierdzenie nowej rezerwacji, jeśli miała ona miejsce

4. Twoje dane do płatności — Twój adres e-mail oraz imię i nazwisko powiązane z Twoim kontem PayPal lub następujące szczegóły Twojego konta bankowego:

· Imię i nazwisko oraz adres właściciela konta

· Nazwa i adres banku

· Numer IBAN

· Numer BIC (znany również jako kod SWIFT)

Z przyjemnością zapoznamy się z Twoją odpowiedzią."

Nigdy nie byłam w takiej sytuacji i moje pytanie jest jak należy rozumieć wpis o przysługujących mi prawach. Czy mogę wybrać dowolny hotel o takim standardzie jak zarezerwowałam a Trivago zapłaci różnicę między ceną zapłaconą dotychczas a nową ceną. Natomiast czy opcja pozostawienia dotychczasowej rezerwacji oznacza, że całą cenę zapłaci za mnie Trivago.

Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 29 Lip 2019 19:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5434
HON fly4free
Tak właśnie ci proponują,więc wybór należy do ciebie ale z ich strony bardzo fajna postawa.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group