Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 395 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 20 Mar 2012 18:14 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2975
srebrny
Niestety, Ryan po kilku użyciach blokuje karty prepaid. Po paru dniach można ponownie karty użyć. Jeszcze niedawno wystarczyło zarezerwować z innego adresu IP, obecnie nawet to nie pomaga.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#42 PostWysłany: 20 Mar 2012 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 74
miałam to dzisiaj rano to samo co Ty

podałam inny adres e-mail i zamiast komorkowego tel. stacjonarny i wtedy przeszło dalej, takze moze takie drobne zmiany pomoga.
_________________
http://www.cheapdreamtrip.pl/
Góra
 Relacje PM off  
 
#43 PostWysłany: 21 Mar 2012 23:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2011
Posty: 446
Karolina123 napisał(a):
miałam to dzisiaj rano to samo co Ty

podałam inny adres e-mail i zamiast komorkowego tel. stacjonarny i wtedy przeszło dalej, takze moze takie drobne zmiany pomoga.

Niestety, u mnie nie pomaga nic. Próbowałem już każdej "sztuczki" jaką tylko mogłem wymyślić. Ostatnio mogłem kupić bilety w poniedziałek, od tego czasu próbuje raz na jakiś czas, ale nic z tego. Wysłałem zapytania do Ryanaira, BZ WBK i Moneybookers. Ryanair i BZ WBK oczywiście nie raczą odpowiedzieć, od MB dostałem:

Cytuj:
Dziękujemy za skontaktowanie się z Obsługą Klienta Skrill
(Moneybookers) i przekazanie informacji.

Jesteśmy świadomi, że Ryanair zablokował niektóre przedpłacone karty
MasterCard z przyczyn od nas niezależnych i skontaktowaliśmy się z nimi
w celu rozwiązania tej sprawy.
Nie spodziewam się jakichś rezultatów z tego, ale światełko nadziei się tli, słabiutko, ale zawsze. ;-)
_________________
odi profanum vulgus et arceo
Góra
 Relacje PM off  
 
#44 PostWysłany: 22 Mar 2012 12:34 

Rejestracja: 22 Mar 2012
Posty: 2
U mnie też nic nie pomaga. Wczoraj wieczorem próbowałam kupić bilety na odcinkach we Włoszech, bez unikania opłaty administracyjnej, płatność nie przechodziła, okazało się, że na koncie prepaidowym BZ WBK nie miałam pieniędzy, jako że i tak nie mogłam uniknąć opłaty, zapłaciłam inną kartą (2 transakcje - 2 loty dla 2 osób).
Dziś chciałam dokupić kolejny odcinek podróży, tym razem Polska - Włochy - Polska, więc zależało mi na użyciu mastercard prepaid, aby uniknąć haraczu. Wyskakiwał wspomniany kilka razy wcześniej komunikat, system w ogóle nie próbował połączyć się z bankiem. Co dziwne, wczoraj nie dokonałam płatności kartą mastercard prepaid, wprawdzie próbowałam, ale w końcu skorzystałam z innej karty.
Próbowałam każdej kombinacji - inny komputer, zmiana telefonu, maila, kolejności podróżujących - bezskutecznie.
Nie dość, że straciłam kilka godzin na nieudanych próbach rezerwacji, to nie mogę kupić bez zbędnych opłat za płatność kartą odcinka lotu do Włoch, a mam już wykupione loty na miejscu, więc robi się nieciekawie..
Nie spróbowałam opcji z literówkami w imieniu/nazwisku pasażera - czy nie będzie potem problemu gdy na karcie pokładowej będą takie błędy czy może da się to później poprawić przy odprawie online?
A może ktoś wpadł na jakiś nowy pomysł jak rozwiązać problem z płatnością?
Góra
 Relacje PM off  
 
#45 PostWysłany: 22 Mar 2012 13:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5350
Loty: 141
Kilometry: 270 325
niebieski
Ja właśnie kupiłem bilet w dwie strony, pierwszy raz kartą MC prepaid. Pokazało, że rezerwacja jest, jednak niepotwierdzona, był numer rezerwacji, ale dla pewności mam czekać na maila. Od 20 minut mail nie przyszedł, pieniędzy z karty też nie pobrało, ktoś wiec co to może być? Próbować jeszcze raz czy czekać? Zostało ostatnie miejsce :(
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#46 PostWysłany: 22 Mar 2012 13:36 

Rejestracja: 22 Mar 2012
Posty: 2
U mnie po wielu próbach i trudach problem został rozwiązany przy płatności z innego komputera który połączony jest z internetem od innego dostawcy sieci.
Nie wiem jednak, czy omijanie płatności warte było blisko 10 h nerwów i 100krotnego wpisywania danych do rezerwacji.. Dodam, że praktycznie przy każdym zakupie biletów od Ryanair spotykałam się z różnymi przeszkodami, zawsze jest to ciężka przeprawa, tak jakby na ten tani bilet trzeba było sobie "zasłużyć" nieopisaną ilością nerwów i kombinacji..

W każdym razie - radzę wam próbować właśnie z komp o innym ip, u znajomego, w kawiarence itp. u mnie kombinacje ze zmianą danych, telefonów itd się zupełnie nie sprawdziły, a ten sposób zadziałał bez zarzutu. Powodzenia!
Góra
 Relacje PM off  
 
#47 PostWysłany: 22 Mar 2012 13:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5350
Loty: 141
Kilometry: 270 325
niebieski
w takim razie odpalam blueconnect i probuje :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#48 PostWysłany: 22 Mar 2012 14:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5350
Loty: 141
Kilometry: 270 325
niebieski
nie wierze! na blueconnect rezerwacja poszła bez problemu!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#49 PostWysłany: 22 Mar 2012 14:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 2709
złoty
Temat Ryanair ale odniose sie do Wizzair
Dwukrotnie dzisiaj rezerwujac loty Wizzair komunikat NIEROZSTRZYGNIĘTA
klient nalegal by sprawe wyjasnic niezwlocznie na infolinii.
Zadzwoniłem konsultant potwierdzil ze Wizzair ma dzisiaj jakies problemy z rozlicznaiem transakcji i trzeba czekac do dwoch godzin na wyjaśnienei czy rezerwacja jest prawidłowa. Po okolo 15 minutach obie rezerwacje uzyskały status POTWIERDZONE

Moze cos sie na łączach ... ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#50 PostWysłany: 22 Mar 2012 14:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1621
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
correos napisał(a):

Moze cos sie na łączach ... ?


wiosna się zaczęła, wszyscy myślą o podróżowaniu... korki na łączach ;)
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#51 PostWysłany: 22 Mar 2012 14:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5350
Loty: 141
Kilometry: 270 325
niebieski
a ja własnie chciałem dokupić 2 bilety na trasę na którą przed momentem mi się udało i już się nie da . . .
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#52 PostWysłany: 22 Mar 2012 20:32 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 75
kurcze ja dzisiaj kupilem karte mastercard prepaid - karta premium , z zielonym listkiem babka w banku powiedziala mi ze nie gwarantuje ze ona zadziala i ze czarna z motylkiem zawsze dziala w kazdym badz razie przelalem sobie bluecashem odliczona kwote na lot i dupa komunikat mi sie pokazuje "PŁATNOŚĆ ZOSTAŁA ODRZUCONA

Ze względu na brak autoryzacji płatności rezerwacja NIE została dokonana. Wróć do poprzedniej strony i sprawdź, czy podane informacje są poprawne. Możesz też spróbować użyć innej karty.

Dziękujemy." u was jest to samo ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#53 PostWysłany: 22 Mar 2012 21:24 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 75
mi poszło a w kazdym badz razie wiem w czym problem u mnie byl babka w banku podala mi date waznosci karty jako grudzien dopiero pozniej zorientowalem sie ze to jest listopad jak popatrzylem na nia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#54 PostWysłany: 22 Mar 2012 22:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2011
Posty: 446
krzaktak napisał(a):
mi poszło a w kazdym badz razie wiem w czym problem u mnie byl babka w banku podala mi date waznosci karty jako grudzien dopiero pozniej zorientowalem sie ze to jest listopad jak popatrzylem na nia.

Masz nową kartę, nie kupowałeś ze swojego IP i kompa biletów pewnie jeszcze nigdy to Ci przeszło. Kup tak jeszcze 2-3 bilety w krótkim odstępie czasu to też będziesz zablokowany. ;-)
Ja bana mam nadal, już czwarty dzień z rzędu nie mogę nic kupić prepaidem. :-)
_________________
odi profanum vulgus et arceo
Góra
 Relacje PM off  
 
#55 PostWysłany: 23 Mar 2012 10:26 

Rejestracja: 24 Lut 2012
Posty: 75
Chaykin napisał(a):
krzaktak napisał(a):
mi poszło a w kazdym badz razie wiem w czym problem u mnie byl babka w banku podala mi date waznosci karty jako grudzien dopiero pozniej zorientowalem sie ze to jest listopad jak popatrzylem na nia.

Masz nową kartę, nie kupowałeś ze swojego IP i kompa biletów pewnie jeszcze nigdy to Ci przeszło. Kup tak jeszcze 2-3 bilety w krótkim odstępie czasu to też będziesz zablokowany. ;-)
Ja bana mam nadal, już czwarty dzień z rzędu nie mogę nic kupić prepaidem. :-)


Dokładnie masz racje :) zrobilem wczoraj rezerwacje pozniej dzisiaj jeszcze jedna i na trzecią już dupa... taki sam komunikat jak u Ciebie, a i wogole niewiem czy oni nie robia jakis przekretów ze zmiana ceny biletu bo mialem 2 bilety ktore zostaly w cenie 39 i juz dokonywalem platnosci i przeszlo mi ze przepraszamy ale cos tam prosze sprobowac jeszcze raz no i biore drugi raz ale biletów juz za 39 nie ma a robilem to przed 7 rano watpie zeby ktos tak szybko wykupil w kazdym badz razie pojechalem do roboty i z pracy udalo mi sie kupić czyli inny ip działa ale ciekawe jak długo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#56 PostWysłany: 23 Mar 2012 15:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Mar 2012
Posty: 2
mnie normalnie to już doprowadza do szału ;/ chcę zapłacić z karty, którą już dawno nie robiłam żadnych transakcji, próbowałam z dwóch IP i nadal nic, odrzuca ciągle.
pomoże ktoś? próbować z innego kompa?

wpisywałam różne maile i numery telefonu - nic.
Góra
 Relacje PM off  
 
#57 PostWysłany: 23 Mar 2012 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2011
Posty: 446
Dziś piąty dzień mojego "bana". :-) Nadal nie mogę kupować prepaidem. (RCP działa cały czas) Ryanair na swojej "infolinii" mówi, że oni nie wiedzą o co biega, pewnie coś z przeglądarką, pewnie coś z kartą itp., itd. Wiadomo, że siedzą tam zwykłe pionki, które o tej blokadzie nie decydują i mówią to co szef im każe, a my jako "zwykłe" osoby nie mamy żadnej możliwości dotarcia do kogoś z góry. Próbuje napastować BZ WBK i Moneybookers, żeby oni zajęli się tą sprawą (w końcu obaj się reklamują, że karta działa u FRancy) gdyż, wg mnie, oni jako duże korporacje na pewno mają większą siłę przebicia i może, jakimś cudem, będą potrafili coś w tej kwestii zdziałać albo chociaż dostać jakieś oficjalne stanowisko Ryanair w tej sprawie? Na razie moje wysiłki spełzły na niczym, ale może jakby więcej osób się do nich odzywało?...

Dla nieświadomych wkleję tutaj tekst "błędu" który pojawia się jak karta jest zablokowana:
Kod:
Błąd w procesie płatności

Państwa płatność nie może być zrealizowana z następujących powodów. Prosimy sprawdzić poniższe przyczyny i wrócić do poprzedniej strony (Płatność):
1.Numer karty został wprowadzony niepoprawnie lub brakuje jednej z cyfr - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić dane ponownie.
2.Wprowadzony typ karty (np.: MasterCard, Visa, Visa Electron) jest niezgodny z wprowadzonym numerem karty - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić dane ponownie.
3.Numer karty został wprowadzony w pole właściciela karty lub odwrotnie - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić dane ponownie.
4.Podany adres fakturowania jest niepoprawny - prosimy wrócić do poprzedniej strony (Płatność) i wprowadzić adres ponownie oraz upewnić się, że jest on zgodny z adresem, na który wystawiona jest karta.

Kliknij ten przycisk, aby powrócić do strony płatności.
I po angielsku:
Kod:
Payment Error

Your card payment could not be processed due to one of the below reasons. Please review the below issues and go back to the previous (Payment) page and resubmit:
1.You have mistyped the card number or some of the digits are missing go to the previous (Payment) page and resubmit.
2.The card type selected (e.g. Mastercard, Visa, Visa Electron) is invalid for the card number provided go to the previous (Payment) page and reselect.
3.You have incorrectly entered the card number into the cardholder name box or vice versa go to the previous (Payment) page and re-enter.
4.The billing address is incorrect- go to the previous (Payment) page and re-enter, ensuring the billing address matches the address on your card statement.

Click this button to return to the Payment page.
Oczywiście to wierutne bzdury, wszystkie dane się zgadzają, karta działa wszędzie indziej, a Ryanair nawet nie próbuje przetworzyć płatności.
_________________
odi profanum vulgus et arceo
Góra
 Relacje PM off  
 
#58 PostWysłany: 23 Mar 2012 20:11 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
sorry za wulgarne slownictwo, ale to, co robi ryanair to zwykle kur***wo. to nie jest raczej ban na numer karty, a na IP / komputer (cookies). straszne frajerstwo w ich wykonaniu. wolalbym zeby juz wprowadzili tego cash passporta i byloby po problemie. a tak ludza ludzi, ze moga kupic bilety bez dodatkowej prowizji dla siebie i znajomych. mi przykladowo zablokowali mozliwosc kupienia po 3-4 transakcjach danego dnia...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#59 PostWysłany: 25 Mar 2012 08:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 775
Ja mam to samo.

Drugi dzień trwają problemy i to na trzech kartach od różnych banków. Ciekawe czy jest szansa coś zrobić w tej sprawie.
Niewątpliwe, że jest to problem ze strony Ryanair.

Można w tej sprawie napisać do jakiegoś urzędu?
Jak płacisz zwykłą kartą to nagle przechodzi płatność bez problemów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#60 PostWysłany: 26 Mar 2012 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Kwi 2011
Posty: 139
Loty: 83
Kilometry: 153 081
To nie do końca blokada karty, bo karta która nie przechodziła z mojego kompa, poszła bez problemu z innego komputera, w zupełnie innej sieci, więc to raczej jakaś blokada na ip, bo nowa wczoraj kupiona karta z mojego komputera także nie szła.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 395 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group