Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
#321 PostWysłany: 29 Gru 2011 00:36 

Rejestracja: 14 Maj 2011
Posty: 27
@ sejera, ja to samo, dwie noc w tym samym hotelu mam, pytalem czy oplacone, to dostalem tylko odpowiedz, ze rezerwacja potwierdzona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥SZTOS🔥 1.000.000 miejsc w promocji Air Arabia ❗😲 Łap tanie loty z Warszawy i Krakowa od 803 PLN 🔥SZTOS🔥 1.000.000 miejsc w promocji Air Arabia ❗😲 Łap tanie loty z Warszawy i Krakowa od 803 PLN
Do Australii z dużym bagażem 🦘✈️🧳 Bilety do Adelajdy oraz Brisbane od 3143 PLN Do Australii z dużym bagażem 🦘✈️🧳 Bilety do Adelajdy oraz Brisbane od 3143 PLN
#322 PostWysłany: 29 Gru 2011 12:35 

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 79
3 dniowy pobyt w Dublinie za 102-50 GBP. Wszystko ok, rezerwacja zrobiona 25, check-in 26, check-out dzisiaj. Hotel dostał pieniądze już pierwszego dnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#323 PostWysłany: 29 Gru 2011 12:51 

Rejestracja: 12 Paź 2011
Posty: 75
Zbanowany
Sheraton Wawa dziś był check-out. Wszystko ok, bez niespodzianek.

dziękuje hotels4u.com :D
_________________
jest POL GRE, POL RUS, POL CZE, GER POR, GER DEN,GER NET, IRL ITA, ITA CRO,
do 10ego mało czasu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#324 PostWysłany: 29 Gru 2011 14:13 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 35
Loty: 25
Kilometry: 41 965
hah a mi ściągnęli z konta opłatę za rezerwacje, która miała być anulowana ;/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#325 PostWysłany: 29 Gru 2011 15:40 

Rejestracja: 11 Gru 2011
Posty: 5
Witam,
4 rezerwacje w dniu 25 grudnia, godzina 2 w nocy. Jedna noc, w jednym hotelu na mnie, druga rezerwacja w tym samym hotelu i na tę samą noc na żonę, płatnośc jedną, moją kartą kredytową MC. Transakcja kartą visa elektron żony nie przeszła, choć nadal wisi blokada na karcie żonki. Trzecia i czwarta rezerwacja analogicznie, na rodziców, z tym, że płatność jedną kartą prepaid BZWBK na okaziciela i jako właściciela karty przy autoryzacji transakcji podano raz dane Ojca a raz dane Mamy :) Pieniądze z obu kart zablokowane i pobrane. Podano 4 różne adresy e-mail oraz 4 nr telefonów. Rezerwacje z 2 kompów i 2 nr ip. Potwierdzenie od razu w PDF i na e-maile. Łączny koszt 0,62 GBP. Do dzisiaj żadnych nowych wiadomośći od H4u więc jestem dobrej myśli. Pozdrawiam łowców okazji i życzę wyłącznie udanych zakupów w nowym roku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#326 PostWysłany: 29 Gru 2011 16:06 

Rejestracja: 10 Mar 2011
Posty: 348
Loty: 183
Kilometry: 340 201
niebieski
Kamil napisał(a):
Arnoldx19 napisał(a):
Rezerwowałem dokładnie jak Kamil (ta sama karta, ten sam email) tylko na 7 różnych osób. Wszystkie vouchery przyszły odrazu
dzisiaj przyszedł email:

Thank you for booking with Hotels4u.com on 25th December 2011. We have identified that you made more than one booking using our Christmas £50 off promotion. Unfortunately the terms of the offer state that only one booking can be made per customer. In accordance with the terms of the offer, Hotels4u.com reserves the right to cancel the booking(s) of the lowest value when multiple bookings have been made by the same customer.

The following bookings have been cancelled and you will receive a full refund in due course.

Następnie odpisałem, że przecież rezerwacje są na inne osoby, ponieważ nie mieliśmy innej możliwości zapłaty.

odpowiedz:
This will still go down as one customer as one card was used and also one email address if you wish to rebook the hotel rooms again this will be at the correct price. As all reservations have been cancelled.

Została jedna najdroższa rezerwacja...


Proponuję, byś nie odpuszczał. Wklej do maila to, gdzie piszą, że nie ma problemu , żona może zarezerwować druga rezerwację. http://www.fly4free.pl/wp-content/uploa ... tels4u.png

W T&C nie było żadnej wzmianki odnośnie tego, jak identyfikowana jest osoba (unikalny e-mail, karta)w związku z tym, jedynym sposobem identyfikowania osoby może być jej imię i nazwisko.

Napisz, że w związkuz T&C nie mogą anulować twojej rezerwacji i w przypadku naruszenia przez nich T&C zgłosisz sprawę do http://www.tradingstandards.gov.uk/



Zrobiłem dokładnie tak jak napisał Kamil i taka odpowiedź:

Dear Arnold, thank you for your email and apologies for the delay in answering your query



We would like to apologise if you were unable to use of the £50 voucher on Christmas day. The offer was withdrawn on Christmas day for two reasons. Firstly it was identified that a large number of customers had made multiple bookings, despite the terms of the offer stating that the offer was limited to 1 booking per customer. Furthermore, it was identified that offer had generated a high level of fraudulent transactions, which if unchecked could have proved detrimental to the hotels4u.com business.



We deeply regret that the actions of some, lead to genuine customers not being able to take advantage of the offer and we are working on a new offer to give you in the New Year.



If you would like to cancel your reservation please email reservations@hotels4u.com and we will issue you with a full refund



Regards

Hotels4u.com team



Czyli chyba powinni uznać te rezerwacje?e
_________________
http://podrozenaluzie.net/ - Birma, Kirgistan, Iran, Maroko, Tajwan, Izrael, Jordania, samolotem dookoła świata.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#327 PostWysłany: 29 Gru 2011 16:19 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4105
Loty: 534
Kilometry: 1 278 601
Arnoldx19: good job :). Jestem za tym, by jak najbardziej trzymać się zasad (jedna osoba=jedna rezerwacja), jednak moim zdaniem reguły gry muszą być zdefiniowane na starcie. Tu sposobem identyfikacji osoby zgodnie z T&C zdecydowanie powinno być imię i nazwisko, a nie adres e-mail, czy numer karty. Cieszę się, że się nie dajesz w sporze z H4U.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#328 PostWysłany: 29 Gru 2011 16:29 

Rejestracja: 11 Sie 2011
Posty: 40
Arnoldx19 napisał(a):
Kamil napisał(a):
Arnoldx19 napisał(a):
Rezerwowałem dokładnie jak Kamil (ta sama karta, ten sam email) tylko na 7 różnych osób. Wszystkie vouchery przyszły odrazu
dzisiaj przyszedł email:

Thank you for booking with Hotels4u.com on 25th December 2011. We have identified that you made more than one booking using our Christmas £50 off promotion. Unfortunately the terms of the offer state that only one booking can be made per customer. In accordance with the terms of the offer, Hotels4u.com reserves the right to cancel the booking(s) of the lowest value when multiple bookings have been made by the same customer.

The following bookings have been cancelled and you will receive a full refund in due course.

Następnie odpisałem, że przecież rezerwacje są na inne osoby, ponieważ nie mieliśmy innej możliwości zapłaty.

odpowiedz:
This will still go down as one customer as one card was used and also one email address if you wish to rebook the hotel rooms again this will be at the correct price. As all reservations have been cancelled.

Została jedna najdroższa rezerwacja...


Proponuję, byś nie odpuszczał. Wklej do maila to, gdzie piszą, że nie ma problemu , żona może zarezerwować druga rezerwację. http://www.fly4free.pl/wp-content/uploa ... tels4u.png

W T&C nie było żadnej wzmianki odnośnie tego, jak identyfikowana jest osoba (unikalny e-mail, karta)w związku z tym, jedynym sposobem identyfikowania osoby może być jej imię i nazwisko.

Napisz, że w związkuz T&C nie mogą anulować twojej rezerwacji i w przypadku naruszenia przez nich T&C zgłosisz sprawę do http://www.tradingstandards.gov.uk/



Zrobiłem dokładnie tak jak napisał Kamil i taka odpowiedź:

Dear Arnold, thank you for your email and apologies for the delay in answering your query



We would like to apologise if you were unable to use of the £50 voucher on Christmas day. The offer was withdrawn on Christmas day for two reasons. Firstly it was identified that a large number of customers had made multiple bookings, despite the terms of the offer stating that the offer was limited to 1 booking per customer. Furthermore, it was identified that offer had generated a high level of fraudulent transactions, which if unchecked could have proved detrimental to the hotels4u.com business.



We deeply regret that the actions of some, lead to genuine customers not being able to take advantage of the offer and we are working on a new offer to give you in the New Year.



If you would like to cancel your reservation please email reservations@hotels4u.com and we will issue you with a full refund



Regards

Hotels4u.com team



Czyli chyba powinni uznać te rezerwacje?e



ja nie zrozumiałem powyższej odpowiedzi z hotels4u jako pozytywnego załatwienia reklamacji Arnolda, ale jako zaproszenie do korzystania z kolejnej, przygotowywanej promocji
czy ktoś ma inne zdanie..?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#329 PostWysłany: 29 Gru 2011 16:55 

Rejestracja: 18 Paź 2010
Posty: 250
Loty: 62
Kilometry: 145 353
niebieski
A oto moje dalsze perypetie z rezerwacjami:
oto moje potwierdzenie z hotels4u:

Image


A to dziś przysłane z hotelu na moją prośbę:

Image


Jak widać rezerwacja została zrobiona lecz na inną datę :) a dokładnie 7 m-cy później.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#330 PostWysłany: 29 Gru 2011 16:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
Arnoldx19 napisał(a):
The offer was withdrawn on Christmas day for two reasons. Firstly it was identified that a large number of customers had made multiple bookings, despite the terms of the offer stating that the offer was limited to 1 booking per customer. Furthermore, it was identified that offer had generated a high level of fraudulent transactions, which if unchecked could have proved detrimental to the hotels4u.com business.

hahah i oni cos takiego pisza? Drugi powód to wg mnie czysty marketing, ale pierwszy.. Wielu uzytkownikow zrobilo multiple bookins wbrew regulaminowi? TO TRZEBA BYŁO GO DOPRECYZOWAĆ! I wtedy wprowadzic odpowiednie mechanizmy, które, zgodnie z odpowiednimi punktami regulaminu (gdyby takowe byly) sprawdzalyby juz podczas bookowania, czy to multiple czy nowy customer.

wykonanie jednego warunku w stylu
if(IP_USERA = IP_JAKIEJS_REZERWACJI_Z_VOUCHEREM && EMAIL = EMAIL && TEL = TEL && KARTA = KARTA)
to nie jest duzy problem ani programistyczny ani wydajnosciowy..


Rece opadaja, a niby powazna firma.. Zawalili, a zwalaja wine na klientów, eh :p
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#331 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:09 

Rejestracja: 24 Kwi 2011
Posty: 347
Blackall Twój sposób też nie jest dobry.
Jednak gdy teraz anulują te rezerwacje wykonane tą sama karta ale na inne osoby to jest bardzo krzywdzące.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#332 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:14 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6220
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Arnoldx19 nie daj się spławić, atakuj cały czas :twisted:
U mnie jeden hotel potwierdził rezerwację, drugi napisał że mam się skontaktować z pośrednikiem, a trzeci dalej nie odpowiada.
Ja dalej czekam. 8-)
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#333 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Wlasnie dostalem odp od hotels4u.com na rezerwacje, ktora nie zostala potwiedzona, ale obciazona karta. Poprosili o 4 ostatnie cyfry z karty i kwote na jaka bylo obciazenie. I teraz pozostaje pytanie: czy potrzebuja tego do dokonczenia transakcji czy raczej do zwrotu kasy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#334 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
Cahir napisał(a):
Blackall Twój sposób też nie jest dobry.
Jednak gdy teraz anulują te rezerwacje wykonane tą sama karta ale na inne osoby to jest bardzo krzywdzące.

ok ale chodzilo tylko o nakreslenie sytuacji. Zdefiniowanie w regulamienie kto to jest one customer, a pozniej sprawdzanie tego wg zasad. Wiadomo, ze da sie to ciagle oszukac (rozne karty, maile, dane, telefony), ale mysle, ze z 80% obecnych multiple bookings by odpadlo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#335 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:37 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9620
HON fly4free
Oj nie udawajmy idiotów: co było nie jasne w warunku 1 KLIENT = 1 REZERWACJA ?
Macie rozdwojenie jaźni czy zgrywacie pajaców? Jeśli ktoś robił wiele rezerwacji zamieniając imiona z nazwiskami, pomjał literki, używał 3 i 6 imienia zamiast pierwszego itd. to niech teraz ma pretensje do siebie. Szkoda tylko , że przez kombinatorstwo i pazernośc niektórych bioracych udział w promocji rykoszetem dostają, jak widac na forum, inni, którzy zrobili wszystko z zgodzie z regulaminem, a np. użyli tego samego adres email czy karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#336 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
marek2011 napisał(a):
Oj nie udawajmy idiotów: co było nie jasne w warunku 1 KLIENT = 1 REZERWACJA ?
Macie rozdwojenie jaźni czy zgrywacie pajaców? Jeśli ktoś robił wiele rezerwacji zamieniając imiona z nazwiskami, pomjał literki, używał 3 i 6 imienia zamiast pierwszego itd. to niech teraz ma pretensje do siebie. Szkoda tylko , że przez kombinatorstwo i pazernośc niektórych bioracych udział w promocji rykoszetem dostają, jak widac na forum, inni, którzy zrobili wszystko z zgodzie z regulaminem, a np. użyli tego samego adres email czy karty.

ale wlasnie o to chodzi, ze kazdy ma inny problem..! :) Jednym anulowali rezerwacje, ktore mialy ten sam email, innym nie. Jeszcze innym te, gdzie karty sa te same itp itd. Chodzi o to, ze DALEJ nie wiadomo kto to jest jeden klient => czy klienta okresla karta, czy imie nazwisko, czy moze to + to ;)


Ostatnio edytowany przez Blackall, 29 Gru 2011 17:46, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#337 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:45 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9620
HON fly4free
Blackall: nie twierdze, że promocja była idealnie przygotowana, a regulamin doprecyzowany: bo oczywiście tak nie było. Ale jednak zasada 1 klient = 1 rezerwacjqa bez żadnego doprecyzowania jest dla mnie jasna, jak słońce: możesz człowiku zrobić 1 REZERWACJĘ na swoje nazwisko. PUNTO.
Wiem, że teraz problemy dotyczą barzo rożnych sytuacji typu ta sama karta, albo email, ale wszystko przez zbyt dużą liczbę naruszeń tej zasady j.w. :-) Gdyby ludzie tak nie kombinowali, to nie byłoby pewnie teraz takich problemów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#338 PostWysłany: 29 Gru 2011 17:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
marek2011 napisał(a):
Blackall: nie twierdze, że promocja była idealnie przygotowana, a regulamin doprecyzowany: bo oczywiście tak nie było. Ale jednak zasada 1 klient = 1 rezerwacjqa bez żadnego doprecyzowania jest dla mnie jasna, jak słońce: możesz człowiku zrobić 1 REZERWACJĘ na swoje nazwisko. PUNTO.
Wiem, że teraz problemy dotyczą barzo rożnych sytuacji typu ta sama karta, albo email, ale wszystko przez zbyt dużą liczbę naruszeń tej zasady j.w. :-) Gdyby ludzie tak nie kombinowali, to nie byłoby pewnie teraz takich problemów.

ja rozumiem, bo przez to sam musialem kombinowac, gdy okazalo sie, ze znajomym nie dzialaja karty. Bookowalem na rozne maile, na rozne nazwiska, rozne hotele na dodatek roznymi kartami i dalej boje sie, ze moga stwierdzic, ze to ciagle ja, bo np zostawili cookisy (o tym zapomnialem niestety).

Genralnie jest ciekawie i dalej nie wiadomo jak identyfikowany jest klient.. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#339 PostWysłany: 29 Gru 2011 18:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
btw,

placiliscie city tax? Bo ja wlasnie otrzymalem maila z jednego hotelu, ze wszystko oplacone, potwierdzone itp ale musze zaplacic city tax przy wymeldowaniu (Bergamo)

raz korzystalem z hotels4u i nie placilem zadnego city taxa (na ibizie)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#340 PostWysłany: 29 Gru 2011 18:12 

Rejestracja: 06 Gru 2011
Posty: 322
Loty: 57
Kilometry: 112 912
niebieski
Blackall napisał(a):
btw,

placiliscie city tax? Bo ja wlasnie otrzymalem maila z jednego hotelu, ze wszystko oplacone, potwierdzone itp ale musze zaplacic city tax przy wymeldowaniu (Bergamo)

raz korzystalem z hotels4u i nie placilem zadnego city taxa (na ibizie)



Ktory hotel w Bergamo? Ja bookowalem tam Mercure i nic nie dostalem.


@marcind - ja mam tez na sylwka Polonia Palace, ten sam rodzaj pokoju i potwierdzili mi dobrą datę :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group