Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
#301 PostWysłany: 28 Gru 2011 19:53 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6220
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Blackall napisał(a):
Arnoldx19 napisał(a):
hotels4you napisał mi, że moje rezerwacje są odwołane oprócz tej najdrożej (każda rezerwacja na inną osobę ale te same dane karty i mail). Ale w tym samym czasie napisałem do hotelu, który mam na 30 grudnia (wg hotels4you odwołana) i odpisali, że rezerwacja jest aktualna i opłacona...

wychodzi wiec na to, ze srednio sie przygotowali do promocji. Po prostu system przyjmowal wszystkie rezerwacje, wystawial vouchery, przelewal pieniadze hotelom, a teraz, po swietach, siedzi gromadka pracownikow i (mniej lub bardziej) manualnie sprawdza, czy nie ma dubli i wysyla anulacje..
no nie popisali sie ;)


inna sprawa, ze jeden email + jedna karta = od razu widac, ze to ta sama osoba wiec ciezko, zeby tego nie anulowali..


coś z ich FB:

Cytuj:
Dear Hotels4u...Today I received cancellation email from you. Did you cancel bookings that made in different guest name but used same email address?

I booked room for my friends and family with my email and credit card. All bookings were cancelled except 1 booking.

Could you please consider these booking as active because it was made in different guest name?

However Thank you very much for this wonderful promotion. :)


I ich odpowiedź:

Cytuj:
Hello Sompote
Please email reservations@hotels4u.com and a member of our team will assist. You can also call 0044 1784 270 062 between 08:30 - 17:30 GMT
Kind regards.
Adam
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥SZTOS🔥 1.000.000 miejsc w promocji Air Arabia ❗😲 Łap tanie loty z Warszawy i Krakowa od 803 PLN 🔥SZTOS🔥 1.000.000 miejsc w promocji Air Arabia ❗😲 Łap tanie loty z Warszawy i Krakowa od 803 PLN
Do Australii z dużym bagażem 🦘✈️🧳 Bilety do Adelajdy oraz Brisbane od 3143 PLN Do Australii z dużym bagażem 🦘✈️🧳 Bilety do Adelajdy oraz Brisbane od 3143 PLN
#302 PostWysłany: 28 Gru 2011 20:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Widze, ze na wszystko maja jednakowa odpowiedz: prosze przyslac do nas maila.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#303 PostWysłany: 28 Gru 2011 20:15 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6220
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Pawel_T napisał(a):
Widze, ze na wszystko maja jednakowa odpowiedz: prosze przyslac do nas maila.


Z tego co wiem, podtrzymują anulację dla tej osoby
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#304 PostWysłany: 28 Gru 2011 20:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
JIK napisał(a):
Z tego co wiem, podtrzymują anulację dla tej osoby

Skoro anuluja tak duzo rezerwacji, to moze jednak moja przyjma ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#305 PostWysłany: 28 Gru 2011 20:34 

Rejestracja: 18 Paź 2010
Posty: 250
Loty: 62
Kilometry: 145 353
niebieski
U mnie, na 6 rezerwacji na to samo nazwisko żadnego odzewu, czekam dalej. Jutro piszę do hotelu o rezerwacje sylwestrową - zobaczymy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#306 PostWysłany: 28 Gru 2011 20:59 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 35
Loty: 25
Kilometry: 41 965
u mnie anulowali 1 rezerwacje (miałem 2) i co ciekawe anulowana jest ta tańsza ;/ Oni muszą sprawdzać rezerwacje po adresie IP bo rezerwowałem na rożne karty, adresy oraz e-maile xD
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#307 PostWysłany: 28 Gru 2011 21:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 2587
Loty: 371
Kilometry: 601 471
Jesli anulowali juz sporo rezerwacji to maja wolne vouchery na 50GBP, bo przeciez w koncu napisali ze byla ograniczona liczba.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#308 PostWysłany: 28 Gru 2011 21:14 

Rejestracja: 26 Kwi 2011
Posty: 177
kowalel napisał(a):
u mnie anulowali 1 rezerwacje (miałem 2) i co ciekawe anulowana jest ta tańsza ;/ Oni muszą sprawdzać rezerwacje po adresie IP bo rezerwowałem na rożne karty, adresy oraz e-maile xD

A imie to samo? nr telefonu ten sam? Nie chce mi sie wierzyc ze sprawdzaja ip :) Przeciez wiele osob moze miec te samo ip, ja korzystam z sieci LAN
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#309 PostWysłany: 28 Gru 2011 21:17 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9620
HON fly4free
Nie chodzi o ilość voucherów tylko o budzet akcji promocyjnej: mieli określoną sumę przenzaczona na cał akcje, budżet pewnie przekroczyli (pod wpłwem naciskow ludzi - poniekąd uzasadnionych - jesczze raz uruchomili akcje 25.12) więc teraz weryfikują. Ale to akurat dobrze - jesli ktoś narobil po 10 rezerwacji to czemu mają tego niezweryfikowac i nie anulować. Zasady były jasne od początku .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#310 PostWysłany: 28 Gru 2011 21:25 

Rejestracja: 04 Gru 2011
Posty: 35
Loty: 25
Kilometry: 41 965
DMac napisał(a):
kowalel napisał(a):
u mnie anulowali 1 rezerwacje (miałem 2) i co ciekawe anulowana jest ta tańsza ;/ Oni muszą sprawdzać rezerwacje po adresie IP bo rezerwowałem na rożne karty, adresy oraz e-maile xD

A imie to samo? nr telefonu ten sam? Nie chce mi sie wierzyc ze sprawdzaja ip :) Przeciez wiele osob moze miec te samo ip, ja korzystam z sieci LAN


Jedynie imię, nazwisko oraz miasto były takie same, telefony różne...

//EDIT
no i IP oczywiście było takie same
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#311 PostWysłany: 28 Gru 2011 21:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5071
HON fly4free
Mam dwie rezerwacje
- rozne karty visa electron
- rozne adresy zameldowania
- ten sam IP

na chwile obecna zadnych problemow

Rezerwacje na email przyszly błyskawicznie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#312 PostWysłany: 28 Gru 2011 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
nie wierze w sprawdzanei IP, szybciej i wygodniej byloby im ustawiac cookisy. Malo kto je specjalnie czyscil/zmienial przegladarke ;)

Dalej obstawiam ten sam email lub/i karta = anulacja :P
correos napisał(a):
Mam dwie rezerwacje
- rozne karty visa electron
- rozne adresy zameldowania
- ten sam IP

na chwile obecna zadnych problemow

Rezerwacje na email przyszly błyskawicznie.


u mnie to samo + inne emaile
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#313 PostWysłany: 28 Gru 2011 22:15 

Rejestracja: 19 Wrz 2011
Posty: 193
U mnie jeszcze inaczej: 8 rezerwacji na dwa nazwiska , 8 kart , 8 maili. Dostalem wszystkie vouchery i zadnej korespondencji o anulowaniu ale na 3 kartach jest blokada duzo wieksza niz koszt a nawet pelen koszt (ok£150 zablokowane) Bank radzi zeby poczekac do jutra i przekonac sie czy pieniadze zejda czy nie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#314 PostWysłany: 28 Gru 2011 22:17 

Rejestracja: 22 Kwi 2011
Posty: 61
Loty: 1
Kilometry: 7 461
A czy anulowali komuś jeśli bookował na inne nazwiska i dla zupełnie różnych osób i na inne maile, ale jedną kartą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#315 PostWysłany: 28 Gru 2011 22:25 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4105
Loty: 534
Kilometry: 1 278 601
U mnie tak. 4 rezerwacje wykonane przeze mnie. Jedna dla mnie, jedna dla Eweliny, i po jednej dla moich rodziców. Różne hotele, różne daty (miesiące). Czyli postępowałem zgodnie z zasadami promocji: jedna osoba, jedna rezerwacja. Płaciłem tą samą kartą i rezerwowałem na ten sam (mój) e-mail, podawałem ten sam numer telefonu. Nazwisko też jest w trzech przypadkach takie samo, bo w końcu jesteśmy rodziną.

Nie mam żadnego negatywnego odzewu od hotels4u.com, pieniądze prawidłowo pobrane, wszystkie vouchery na mailach, wszystkie hotele potwierdziły rezerwacje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#316 PostWysłany: 28 Gru 2011 23:02 

Rejestracja: 10 Mar 2011
Posty: 348
Loty: 183
Kilometry: 340 201
niebieski
Rezerwowałem dokładnie jak Kamil (ta sama karta, ten sam email) tylko na 7 różnych osób. Wszystkie vouchery przyszły odrazu
dzisiaj przyszedł email:

Thank you for booking with Hotels4u.com on 25th December 2011. We have identified that you made more than one booking using our Christmas £50 off promotion. Unfortunately the terms of the offer state that only one booking can be made per customer. In accordance with the terms of the offer, Hotels4u.com reserves the right to cancel the booking(s) of the lowest value when multiple bookings have been made by the same customer.

The following bookings have been cancelled and you will receive a full refund in due course.

Następnie odpisałem, że przecież rezerwacje są na inne osoby, ponieważ nie mieliśmy innej możliwości zapłaty.

odpowiedz:
This will still go down as one customer as one card was used and also one email address if you wish to rebook the hotel rooms again this will be at the correct price. As all reservations have been cancelled.

Została jedna najdroższa rezerwacja...
_________________
http://podrozenaluzie.net/ - Birma, Kirgistan, Iran, Maroko, Tajwan, Izrael, Jordania, samolotem dookoła świata.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#317 PostWysłany: 28 Gru 2011 23:10 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2010
Posty: 6220
Loty: 228
Kilometry: 534 135
Kamil napisał(a):
U mnie tak. 4 rezerwacje wykonane przeze mnie. Jedna dla mnie, jedna dla Eweliny, i po jednej dla moich rodziców. Różne hotele, różne daty (miesiące). Czyli postępowałem zgodnie z zasadami promocji: jedna osoba, jedna rezerwacja. Płaciłem tą samą kartą i rezerwowałem na ten sam (mój) e-mail, podawałem ten sam numer telefonu. Nazwisko też jest w trzech przypadkach takie samo, bo w końcu jesteśmy rodziną.

Nie mam żadnego negatywnego odzewu od hotels4u.com, pieniądze prawidłowo pobrane, wszystkie vouchery na mailach, wszystkie hotele potwierdziły rezerwacje.

Ja mam podobnie tylko zamiast 4 mam 6

Na siebie, na moja żonę i moją siostrę. Czyli na takie same nazwisko
Jedną na kolegę i jego dziewczynę. Czyli dwie kolejne na inne nazwiska.
I ostatnia na koleżankę. Ostania na inną rezerwację.
Wszystkie opłacałem z mojej karty, potwierdzenia na moim emailu były od razu po rezerwacji, pieniądze zostały zabukowane 25,a 26 zostały pobrane z konta.

Na razie żadnego negatywnego odzewu ze strony hotels4u nie miałem.
_________________
Image

https://www.instagram.com/jiku_ty_dziku/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#318 PostWysłany: 28 Gru 2011 23:18 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 416
niebieski
Słuchajcie, a co z tą zapowiedzianą dalszą promocją na 1.01? coś napisali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#319 PostWysłany: 28 Gru 2011 23:43 
Założyciel
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2010
Posty: 4105
Loty: 534
Kilometry: 1 278 601
Arnoldx19 napisał(a):
Rezerwowałem dokładnie jak Kamil (ta sama karta, ten sam email) tylko na 7 różnych osób. Wszystkie vouchery przyszły odrazu
dzisiaj przyszedł email:

Thank you for booking with Hotels4u.com on 25th December 2011. We have identified that you made more than one booking using our Christmas £50 off promotion. Unfortunately the terms of the offer state that only one booking can be made per customer. In accordance with the terms of the offer, Hotels4u.com reserves the right to cancel the booking(s) of the lowest value when multiple bookings have been made by the same customer.

The following bookings have been cancelled and you will receive a full refund in due course.

Następnie odpisałem, że przecież rezerwacje są na inne osoby, ponieważ nie mieliśmy innej możliwości zapłaty.

odpowiedz:
This will still go down as one customer as one card was used and also one email address if you wish to rebook the hotel rooms again this will be at the correct price. As all reservations have been cancelled.

Została jedna najdroższa rezerwacja...


Proponuję, byś nie odpuszczał. Wklej do maila to, gdzie piszą, że nie ma problemu , żona może zarezerwować druga rezerwację. http://www.fly4free.pl/wp-content/uploa ... tels4u.png

W T&C nie było żadnej wzmianki odnośnie tego, jak identyfikowana jest osoba (unikalny e-mail, karta)w związku z tym, jedynym sposobem identyfikowania osoby może być jej imię i nazwisko.

Napisz, że w związkuz T&C nie mogą anulować twojej rezerwacji i w przypadku naruszenia przez nich T&C zgłosisz sprawę do http://www.tradingstandards.gov.uk/
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#320 PostWysłany: 29 Gru 2011 00:27 

Rejestracja: 22 Kwi 2011
Posty: 61
Loty: 1
Kilometry: 7 461
Jutro jadę do hotelu z najtańszą rezerwacją... mam nadzieję, że nagle nie powiedzą mi, że mam zapłacic. Hotel potwierdził rezerwację etc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 569 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group